Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Livia leuke naam zie je wel meer ook in babytijdschriften enzo.
    Volgens mij echt een naam van nu.
    Ken geen kinderen die zo heten.

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ga bankhangen.
    FemR zal het morgen meteen plaatsen als ik op het werk ben.
    Doe wel even een pbtje erbij.

Ze ging nl. naar bed maar is altijd vrij vroeg op dus hoor het morgen wel.

3. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Val: ja energie weer terug, beetje te veel energie hihi.

@Susan: ja hé vond het ook een leuke naam. idd een naam van nu, een hele moderne naam. Ik had zelf al Lizzy bedacht voor hun haha, hun zoontje heet Jaimy, vond ik er wel leuk bij passen. Maar Livia is nog leuker ;)

Ik ga CSI kijken, later!

4. 4days

4days Niet meer actief

Jullie zijn erg lief allemaal. :) Heb inmiddels geen buikpijn meer, dus voel me ook alweer een stuk minder bezorgd.

Chivay -> Fijn dat jullie tripje naar Avifauna leuk was!

Irisnaomi -> Een goede 20 weken echo, gefeliciteerd! :D

Laartje88 -> Heeeel veel succes morgen, zal aan je denken! :D ;)

Lauw -> Aaaagh, zul je altijd zien he... En jullie hebben ook verder geen echo meer? of wel nog een met 27 weken ofzo?

Nicky1983 -> Ook al naar de tandarts, pffff... Sterkte! ;)

Ik heb een angelsounds, dus dat zit wel goed. ;)
    Vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken en bloeddruk! Mijn bloeddruk is ook erg laag, dus moet regelmatig even door mijn hurken gaan zitten... Hopelijk gaat het snel weer wat beter! En wat minder werken lijkt me niet verkeerd nee.

Susan27 -> denk dat niemand de inhoud van al die berichtjes kan onthouden... Is copy en paste werk! :D ;)

FemR -> Oh wat leuk dat jullie overbuurvrouw nu een kleintje heeft! Dan schelen ze niet veel, kunnen ze straks samen spelen. ;)

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oh leuke naam ja livia!

Cossy: ik mag donderdag weer naar de tandarts:( en dan over 2 weken weer, nu donderdag 1 gaatje vullen en over 2 weken 2 gaatjes en een verstandskies eruit:( kan er al om janken als ik het hier neerzet haha...brrr

Meiden die morgen de echo hebben veel plezier!!! ben benieuwd hoeveel jongens erbij komen morgen:D

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dames die vandaag een echo hadden super!! lekker dat jullie kindje het goed maakt!

@dames die morgen een echo hebben veel plezier!!

@cossy waarom ga je hier niet vertellen wathet geslacht wordt, als je het op hyves wel verteld...:p ben echt een beetje nieuwsgierig;)

vandaag weer een lange werkdag geweest dus ga lekker languit op de bank...

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @cossy ik denk idd niet dat we op dezelfde dag zullen bevallen hoor;)! balen dat je erdoorheen zit...snap dat je je zorgen maakt maar de kleine frummels maakt t vast goed! wanneer had je weer een echO?

8. 4days

4days Niet meer actief

Pff ja kan ik mee voorstellen, als je het van tevoren weet is het nog erger, want dan ga je je echt helemaal gek maken... Hopelijk heb je een beetje troost eraan als ik verteld dat het ECHT meeviel!

Omdat ik op zijn minst al van een paar mensen zeker weet dat ze hier af en toe mee lezen, en ik eraan twijfel of ze het netjes voor zichzelf zouden houden... ;) Op de hyves is die kans toch een stuk kleiner.

9. 4days

4days Niet meer actief

Morgen! ;) Wel pas savonds, dus mezelf door de dag slepen, hihi... maar dat zal wel meevallen, want morgenvroeg gaan we kijken bij de peuterspeelzaal waar ik Vince aan ga melden.

(ik wil je trouwens wel pb'en over het geslacht hoor, hihi)

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @cossy hiihihhi dat vind ik leuk;) ben erg nieuwsgierig dus hihihi fijn dat je morgen weer een echo hebt! dan ben je straks weer gerustgesteld en weet je hopelijk nu wel het geslacht;)

11. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Bollebuik; Leuk kamertje hoor! Weer eens wat anders dan wit! En wat heb je gedaan op e vrijgezellenfeestje! Nog voor lul gelopen? Het komt al lekker dichtbij je bruiloft! Wordt het een volle "standaard" dagvulling? O, en ga je zeker niet op de dag zelf druk maken om kleine dingen hoor! Lekker laten gaan en een ander het op laten lossen. Enige wat belangrijk is is ja zeggen en genieten! EN dat moet goed komen!

@Cossy; O,wat moet jij je rot hebben gevoeld! Voel je de kleine wel regelmatig? Of heb je een angelsound? Wanneer heb je de echo nu weer? Toch fijn om bevestiging te krijgen dat alles nog goed gaat. En gewoon je vk stalken anders he! Of ons, dat mag natuurlijk ook, alleen daar heb je niet zoveel aan....O, nou, je hebt inmiddels al overal antwoord op gegeven zie ik! Enne,kan je ons niet gewoon allemaal een PBtje sturen morgen :D??????

@Chivay; Fijn dat je zo genoten hebt! Klinkt erg leuk!

@Lauw en Irisnaomi; Fijn dat jullie 20 weken echo goed was! Lauw, gefeliciteerd met jullie wat-het-ook-moge-wezen! Geniet er lekker van!

@FemR; Jij bent echt niet te geloven zeg! Ik word elke keer al moe als ik je verhaal lees, haha! Jammer dat je niet zo veel opgeschoten bent met je gesprek vandaag...
    En gefeliciteerd met je nieuwe overbuurmeisje!

@Nicky; O jee, wat hebben je schoonouders nou weer uitgevreten?

@Laartje; Heel veel succes en plezier morgen!!!!

@Yolanthe; Geeft niks hoor! Allang gezellig als je af en toe binnen komt wippen!

@Iltje; Zo, jij hebt je best gedaan zeg omop iedereen te reageren! Wel erg balen dat je je zo slecht voelt momenteel. Zou wel moeilijk zijn als je helemaal thuis komt te zitten, maar ja, waarschijnlijk is dat wel het beste nu even... Anders ben je over een paar weken helemaal niks meer waard!

@Susan; Leuke actie van Lodger! Even onthouden als we de 10e augustus bevallen! Maar ja, mijn persoonlijke planning is eigenlijk om op vrijdag de 13e te bevallen :D!

Hier weer alles prima! Lekker bankhangen en tv kijken, erg spannend dus!

12. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Hihi brendat je hebt het al uitgepland;)

ja thanx cossy! zal alsnog wel heel zenuwachtig zijn, maar goed moet er ff doorheen, dan ben ik er hopelijk weer voor een heeeele tijd vanaf,

Oh ja leuke dingetjes bij het kruidvat in de folder! vind die wikkeldeken wel heel leuk, maar ff wachten tot woensdag en dan hopen dat er nog iets is haha is allemaal wel roze of blauw...

13. 4days

4days Niet meer actief

Hihi! :D Ja ik roep gewoon morgen dat iedereen die niet op hyves zit me maar moet pb'en, en dan stuur ik iedereen een pb'tje terug, whahaha! :D :)

Val -> Hihi ja dat hou je toch he... Weet nu al 100% zeker dat ik de volgende keer toch weer bloednerveus zal zijn... ;)

14. 4days

4days Niet meer actief

Zeg dames, gaan we eigenlijk ook een zwanger-meeting houden? :D Als iedereen een maand of 6 a 7 zwanger is... (dan heeft iedereen een lekker dikke buik, maar niet zo dik dat we niet meer kunnen lopen ;) ) Lijkt me heel leuk!

15. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    FemR helaas helpt de dextro de laatste paar keer niet.
    Normaal wel.
    Mutsaerts Style Combi Beige | Kinderwagens | Baby-Dump
    Dit is de kinderwagen die we besteld hebben met los de parasol en muskieten net.
    hahah aan het loeren naar de overburen.
    Leuk is dat dan he dat je weet dat ze bezig is hahah.
    o leuk een meisje het zal ook niet.

Val ach ik zeg maar alle kwaaltjes die je bij een zwangerschap kan hebben krijg ik gewoon zomaar kadoo ahha.
    Maar gaat vanzelf wel over.
    maar dan duren wel de tijden lang hoor.
    En mooi buikkie zo hoor haha
    Ik ga morgen weer foto maken dan ben ik 20 weekjes joehoee'.

Cossy fijn dat je een angelsound heb dat je het dan idd zelf kan beluisteren geeft best een gerustgevend gevoel dan idd.
    Ja erg he die lage bloeddruk.
    Vanmorgen er echt bij neer geklapt gewoon gelukkig op de bank.
    Was blij dat vriendlief erbij was.
    En idd een leuk idee zwangervrouwen meeting van de aug mama's

Brendat ja knap van mij he dat ik onderhand op iedereen gereageerd heb.
    Nee idd is het best wel goed om een stap achteruit te doen de derde ondertussen al voor het geval ik helemaal rust moet nemen dat zie ik niet zo zitten.
    Dat is iets wat ik helemaal niet kan.

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Cossy: ehhh.... ga ik ff over nadenken. Ben niet zo van die meetings, maar op zich is het wel grappig. Ik hoor wel waar en wanneer, dan kan ik altijd nog beslissen hahaha. En ehhh 6a7 mnd, moeten we wel opschieten hihihi, we zitten er al bijna ;)

@Brendat: moe van mij??? kan me niet voorstellen hahaha. Ik hoor collega's ook wel eens klagen hoor als ik vertel wat ik gedaan heb, verklaren me voor gek hahaha. Ben idd niet veel opgeschoten, heel vervelend.

@Val: ik ga ff in de kruidvat folder kijken, je maakt me erg nieuwsschierig ;) En ja, zal ik een beetje energie sturen?? ;)
    Mooie buikfoto! En die tandarts, getver.... ik moet even een afspraak maken voor controle, blech!

@Susan: ben benieuwd naar de band, en geen haast hoor. Ik ben morgen ook aan het werk en kijk dan nooit op het forum. Geen tijd voor, dus morgenavond ben ik weer van de partij!

@Cossy: ja grappig hé, onze kleintjes komen bij elkaar in de klas, zij gaat haar zoontje, wordt bijna 4, ook op de openbare school doen. Dus mijn dochter en haar zoontje zitten nog even bij elkaar in de kleuterklas. En over 4 jaar treffen onze kinderen elkaar weer hihihi.

Mazzellllllllllllll

17. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Mensjes ik ga me bedje opzoeken trek het niet meer.

Mensen morgen met echo succes en veel plezier.

Mensen morgen naar de vk of gyn veel plezier.

En voor de mensen die mamabo kent sommige van hier kent haar wel ook van het forum
    Ze is zwanger hoor het is gelukt.

Nou truste mensjes en tot morgen.

18. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Val; Tja, ik had mijn eerste dochter nog wel zo mooi op vrijdag de 13e Feb 2009 gepland, maar die wilde niet meewerken! We zijn ook getrouwd op vrijdag de 13e, dus dat is toch wel een bijzondere dag. En nu zag ik laatst dat 13 augustus ook op een vrijdag valt! Misschien wil dit meissie een beetje meer meewerken! Haha!

@Cossy; Hoe laat heb je de echo? En hoe laat ben je weer thuis achter de pc? Weet ik hoe laat ik klaar moet zitten! Haha! Het zou zo grappig zijn als het gewoon een meisje is! Hihi! Maar "helaas" werkt dat moederinstinct al heel vroeg, en zul je het waarschijnlijk zelf wel goed hebben als je zo sterk het idee hebt dat het een jochie is! Nou ja, als ie maar meewerkt morgen!

@Iltje; Mooie wagen hoor! En ik kan me helemaal voorstellen dat je het ergmoeilijk gaat vinden als je helemaal moet stoppen. Ik zou dat ook echt niet kunnen! Maar ja, zo doorgaan is natuurlijk ook geen optie. En ik weet niet of dat in principe tijdelijk zal zijn, of meteen definitief? Even 2 weken rust is natuurlijk wel te overzien, en als je daarna weer een klein beetje op zou kunnen bouwen...?

19. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Enneeh.... mensen met morgen een echo.... veel plezier en succes!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Oh ja Iltje, mooie wagen!!!!!!!!!!!!!!!! Hebben wij ook naar staan kijken ;)

Deel Deze Pagina