Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @FemR: Volgens mij kan je iedereen wel een beetje energie sturen! Is het een beetje eerlijk verdeeld, haha!!!! Werk ze morgen!

2. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    *cyberrrrr*
    EEENNNNNEEEEERRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGIIIIIIIIIEEEEEEEEEEE

Zo.... voor iedereen een beetje ;)

3. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Haha! Dankjewel Fem! Ik ga maar gauw mijn bedje in, kan het een nachtje inwerken, en kan ik morgen fris en vol energie de hele dag in vergadering zitten. Hmm... da's ook zonde van de energie?

4. 4days

4days Niet meer actief

FemR -> Niet van de meetings? Is juist leuk joh! ;) Maarja je HOEFT natuurlijk niet, hihi.

Brendat -> Oh nou ik heb het niet zo met de 13, was toen op de 13e dat sem* was overleden en geboren... ;) Niet dat ik verder geloof dat dat iets met die 13 te maken had.
    En ik heb de echo helaas pas morgen avond om kwart over 7. had de hoop dat mijn vriend dan mee kon, helaas is hij alweeeer een week weg voor zijn werk, dus moet ik nog zonder hem gaan.

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Femr bedankt he...ga gelijk naar bed haha!

Iltje mooie wagen is dat zeg!!

Brendat mijn zoon is op de 13e geboren, was wel een zondag, maar is soms ook op vrijdag de 13e jarig haha

een zwangermeeting? haha ja dat kan! weet niet of me dat gaat lukken maar dan moeten we idd wel opschieten!:D

zo snel naar bed! morgen werken en morgen avond een examen!
    xxx

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) Zie ik het woord meeting voorbij komen??
    Gezellig! ;)

Jullie zijn weer zo rap gegaan vanavond :p.. kijk morgen weer ff of ik alles bij kan lezen!

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ FemR: gefeliciteerd met je buurmeisje..

@ Cossy: ja, het is een eigenwijsje haha.. maar met de 33 weken heb ik weer een echo.. dat is eigenlijk om te kijken of de placenta wat omhoog is gegaan.. ik hoop het wel. anders is er kans op een keizersnee..

@ Iltje: leuke wagen... heb je hem ook in die kleuren??

@ Cossy en FemR: jullie hebben het toch over een bekkenband.. ik heb er een van Anita.. bij de prenatal.. deze is me geadviseerd door de fysio.. fysio heeft er zelf ook.. maar die zijn een stuk dikker en stugger.. moet je dan ook over de kleding aan doen.. de Anita kan er mooi onder... (€40,-)

Volgens mij is FemR een beetje uitgeschoten met haar energie..
    Pff... werd om iets over 4 wakker.. en het lukt me niet meer te slapen.. uiteindelijk om kwart voor 5 maar opgestaan... had ook ontzettende honger.. hihi.. dus nu heb ik wat gegeten en ga ik weer proberen te slapen.. hoop dat het lukt.. mag nog 1,5 uur dan..

8. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hallo hier niet teruggelezen!!! was echt teveeeeeel! jullie kletsen wat af!

gisteravond 20 weken echo gehad en die was helemaal goed!!!! we zijn helemaal in love met onze kleine smurf! wat zijn die echo's toch mooi he?

nu werken, daar minder zin in! sinds vrijdag alleen maar gezeur! gelukkig werk ik nu tot 3 uur...

jeuk op hoofd is nog niet minder. nu 3x met die shampoo gewassen. krijg nu ook bultjes in mijn nek. ga morgen verloskundige en huisarts maar eens bellen want dit is zoooo irritant!!!

fijne dag!!
    xxx elisa

9. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Goeiemorgen Dames.

Hier maar even lappie meegenomen naar werk.
    Zit tenslotte alleen onderhand maar op me kantoor moet toch wat te doen hebben haha.

Brendat.Ja is ook moeilijk hoor vooral als je normaal de hele dag actief ben en haast niet stil kan zitten haha.
    maar idd hoeft niet voor de rest van de zwangerschap zijn kan ook weer zo weg zijn.

FemR ja leuk he die wagen hahhah nou jullie hebben er naar staan kijken wij hebben hem gekocht hahah.

Cossy balen dat je de echo zo laat heb duurt de dag weer zo lang.
    en dan helemaal balen dat je kerel niet mee kan.

Val ja leuke wagen he.
    O en succes met je examen vanavond zal duimen voor je.

Lauw ja wij hebben hem in die lichte kleur genomen.
    We wouden er 1 die toch ook bij een jongen past voor de volgende hahah.
    Dan zetten we hem op zolder als we hem niet meer nodig hebben.
    Lang leven de zolder.
    pfff dat is wel heel vroeg wakker zijn zeg hhaha.
    Hopen dat je nog wat heb kunnen slapen.

Hier een rustig half dagje werken 15.45 bij bedrijfsarts zijn vriendlief rijd mee is niet meer zo verandwoord met mijn bloeddruk om alleen te rijden.
    En na werk lekker niets doen
    En vanavond komt een vriendin gezellie langs.

10. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Elisa balen dat de jeuk niet minder is zeg.
    en dat het nu ook nog eens naar je nek gaat uitzetten de bulltjes dat betreft kan je beter pijn hebben dan jeuk

11. 4days

4days Niet meer actief

Morgen dames!

Straks 3D echo, ben benieuwd! Mijn vriend heeft me al instructies gegeven dat ik hem moet bellen met de luidspreker aan. :D Zo kan hij er toch een beetje bij zijn! Maar zometeen eerst een kijkje nemen op de peuterspeelzaal. Ben benieuwd of Vince het leuk vindt! En straks eten bij mams. En DAN pas echo, grrr. ;)

Lauw -> Uhhh kan me nix herinneren over bekkenbank. :D Maar ik heb zelf een paar buik-steun-broekjes van noppies, die zijn ook wel fijn. (weet alleen niet of ze hetzelfde doen als zo'n band)

12. 4days

4days Niet meer actief

Aaaagh, 3 berichtjes gepost terwijl ik postte. :D

Elisa83 -> Gefeliciteerd met de goede echo!! :D Die bultjes heb ik dus ook, maar dan op mijn voeten! Word er gek van, heb al een paar keer mijn complete voeten open gekrabd... Toch binnenkort maar eens een zalfje halen.

Iltje -> Precies, doe maar lekker rustig aan hoor!

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @elisa en cossy balen van de jeuk! kan misschien een schimmel zijn hoor...ik zou idd even naar de ha gaan.. komt door het veranderen van de hormoonhuishouding..

@iltje lappie? ben je iets aan het maken? heb ik even gemist denk ik..:p

@lauw ik heb ook zo'n bekkenband van anita...die zijn wel goed..

@cossy die noppies broekjes lijken me ook wel wat...kan je die gewoon bij prenatal kopen? succes vandaag met je echo! jammer dat je vriend er niet bij kan zijn.. en die meeting lijkt me leuk...lijkt me wel lastig om een datum te plannen dat iedereen kan..:p we zijn met zoveel...

14. 4days

4days Niet meer actief

Linda -> het ziet er bij mij eigenlijk meer uit als uitslag, met allemaal rode vlekjes, of kan dat ook van een schimmel zijn? Nouja ik ga gewoon even langs de HA, die zal het wel weten als ze het ziet.

En die broekjes krijg je bij Prenatal ja.

Over de meeting... Als we dat gaan doen kunnen we het beste een lijstje maken van wie op welke dag kan. En dan gaan op de dag waarop de meeste dames kunnen. Want een dag waarop iedereen kan lijkt me onmogelijk inderdaad.

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja dan kan het ook idd van die zwangerschapsuitslag zijn...collega van me had het over haar hele lichaam:$
    mentholpoeder/metholgel helpt vaak verkoelend en goed tegen de jeuk..

16. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    cossy wel goed ideetje van je mannetje om je tel op luidspreker te zetten haha.
    Dan is hij toch er een beetje bij.:D

Linda haha nou laptop dan haha.
    Ja dat krijg je met super makkelijk aangepast werk zo kan ik tenminste dat geklep van jullie bijhouden;):p:D

Hier nu al af en toe opgezette voeten argh nu al haha wat moet de zomer dan wel niet brengen haha.
    Voor een goed doel zeg maar.
    Maar toch snap ik het niet beweeg me juist veel haha.

17. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    :D:DOja en vandaag 20 Weken Joehoeeeeeeeeeee:D:D

18. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Gooooodmorning!!

Wil iedereen die vandaag een echo heeft, heel veel plezier wensen!!

Ga nu ff bijlezen

19. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ echo's, meiden veel plezier! Ik heb hem vanavond pas om 20.45uur. Moet nog even geduld hebben!

@ cossy, je wordt gemist in het topic, vooruit kijken na miskraam!

@ dingetje, doet je pc het alweer? Ik heb even gereageerd in het topic over hoge bloeddruk! Daar heb ik ook last van.....

@hier, ik krijg steeds meer last van mijn bekken, ga vandaag eens informeren waar ik het beste naar toe kan....

@zwangerschapsyoga, gister eerste les gehad! Vond het ontspannend! Doen meer meiden dat?

20. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    VANMIDDAG ECHO!!!! EINDELIJK!!! WOEHOE!!!!!

Ben er gewoon een beetje zenuwachtig voor, straks eerst nog even naar de huistarts met manlief, die is gisteren omver gelopen door de hond en heeft nu een dikke blauwe enkel, daarna naar de kapper en om 15.30 uur is het eindelijk zover! Hoera!
    Zal alvast even melden dat ik morgen pas weer post daarover, want moet vanavond weg.... Maar hoop hier morgen een juichend berichtje te kunnen plaatsen!

Zo.... even verder gaan met zenuwlappen....:) (en werken..haha)

Deel Deze Pagina