Goedemorgen allemaal! Iedereen goed geslapen? Ik ben gisteren met een zeurende hoofdpijn naar bed gegaan en er vanochtend gewoon weer me opgestaan. Fijn! Het zal er wel bij horen. Vandaag ben ik alleen op kantoor dus kan ik de hele dag lekker rustig aan doen! Iltje: 20 weken! JOEHOEEE!!! en mooie wagen hoor! Ik ben ook een beetje aan het rondneuzen maar word ik knettergek van . Wat een aanbod! Echo of VK vandaag? HEEL VEEL PLEZIER!! Meiden, ik ga maar aan het werk, genoeg te doen. Vanavond hebben wij onze eerste "ouderavond" op een kinderdagverblijf. Ben benieuwd. Groeten en tot later!!
Nickey1983 > Wat leuk een weekendje naar duitsland. Veel plezier vandaag met de 20 weken echo / Bolle buik > wat leuk dat jullie eruit zijn met de namen voor jullie meisje , hier er op zich ook uit al kom ik soms nog leuke namen tegen haha Marijee > lekker weertje daar zeg heerlijk Cossy > bah niet fijn dat je je zo voelt na dat je bij de tandarts bent geweest hoop dat alles goed gaat .. Kiss > balen dat je steeds meer last van je bekken krijgt Iltje > ook last van je bellen niet fijn zeg Shoppen > hier ook afentoe wat dingentjes inslaan haha al hebben we nog veel van onze andere kleine meid maar wat nieuwe dingentjes is altijd leuk Kamertje > hier opzich al klaar nouja kamertje verlopig staat alles op onze slaapkamer hebben maar twee slaapkamers 1 slaapt nu onze kleine meid en 1 wij en willen even kijken of we van 1 kamer 2 kunnen maken .. Vanavond kunnen we een leuk wiegje ophalen en die willen we dan even schilderen enzo .. Misselijk > gisteren hier s,avonds weer erg misselijk en overgeven bah denk wat te druk geweest.. Vanacht ook slecht geslapen steeds weer dat misselijke gevoel hoop dat het gauw weer weg trekt Voedingskussen > hier ook al ene poosje in huis en slaap er vaak heerlijk mee behalve dan de afgelopen 2 nachten 20 weken echo hier gisteren gehad vond het echt weer fijn om de kleine meid te zien ze showde alles goed haha de echo,s zal ik zo even plaatsen even wat verkleinen Iedereen die vandaag een echo hebben veel plezier zo nu weer even verder lezen haha even in twee delen aan het terug lezen
Linda -> oeff over het hele lichaam, dat lijkt me echt zooo irritant! Zal dat menthol spul eens proberen. Iltje -> Ja mijn vingers zijn best opgezwollen..?? Dan denk ik ook van waar komt dat nou vandaan?! Zit nog niet eens op de helft... Jij nu wel! Tamar -> I know... Ik open het ook heel vaak en denk dan van zo nu ga ik bijlezen, en dan staat er weer zo'n mega lap tekst dat ik denk van pfoehh, doe het morgen (ofzo) wel... Annette08 -> Zo, hebben we beiden vandaag echo! Spannend he. Heel veel succes! Irisnaomi -> Doe maar rustigaan he! Niet jezelf overbelasten.
wikkeldeken > hier vanmiddag even kijken naar de roze of de groene meetimg > wel leuk ja maar moet niet te ver weg zijn nu kan niet zo heel lang in de auto zitte helaas anders wordt ike cht heel erg beroerd elisa83 > wat fijn dat alles goed was met de 20 weken echo Cossy > straks 3d echo leuk zeg mooi je kleintje zien in 3d hier pas 3d echo 17 mei Bekkenbuikband > zat er ook aan te denken vooral met lopen al zijn het maar kleine stukjes heb ik last van mijn rug zou die band dara ook voor helpen ? Annette > veel plezier vandaag met de echo wa shier gisteren ook erg zenuwachtig had de nacht amper geslapen waren blij dat we er vroeg konden zijn , En nog blijer toen ze zij dat alles goed was met de kleine meid
@ Lauw, en heb je de badkamer nog gesopt? of naar de markt geweest? Ohh een goede echo gehad, mooi! En wel leuk dat je nog een keer een echo hebt! @ Kris, die duitste kinderwagens die ik hier over de grens zie vind ik ook niet mooi. @ Rania, ik heb ook nog bijna nix gekocht, 1 speen/rompertje en vestje, meer nog niet! Al vind ik de tijd wel enorm snel gaan! @ annette, wat voorn wandje moet je plaatsen dan? Veel plezier met de echo vanmiddag! @ bolle buik, wat leuk dat jullie de babynaam hebben gevonden! Mooie babykamer hoor! @ Marijee, wat leuk dat je even een berichtje achterlaat! Fijn dat je het naar je zin hebt! @ chivay, fijn dat je het zo leuk hebt gehad! @ irisnaomi, fijn dat je een goede echo hebt gehad! @ Laartje, heel veel plezier bij de echo straks! @ nicky, veel plezier bij de echo vandaag! @ Femr, Ohh lees dat je hele huis hebt gezogen en gedweilt, goed hoor!! apart hoor van je collega! Maar ja, je hebt het in ieder geval aangegeven! hihi, wat leuk dat je buurvrouw aan het bevallen is! Hoop dat ze de beeb inmiddels al heeft. oh lees dat ze al bevallen is, whaha! Livia, mooie naam! @ Iltje, ohh balen dat je zo last van je bekken hebt, helaas herkenbaar! ow jeej nu al opgezette voeten, pff daar zie ik ook zo tegenop straks in die hitte met die olifanten pootjes. Voordeel is dat je in de zomer makkelijk slippers aan kan doen! @ susan, haha wat een leuke actie van die lodger! @ cossy, lijkt me wel heel leuk een meeting, ligt er wel aan waar het is. ben over een week al 6 maand zwanger @ Elisa, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ohh wat lastig zeg, die jeuk! @ tamar, heel veel plezier met de echo! uhm nee, hier geen yoga, lijkt me een beetje zweverig? klopt dat?
Thanks meis en nee moet ik ook zeker niet doen wnat dan merk ik het helaas gelijk moest gisteren alleen even met de kleine meid hier kijken voor schoenen ze pastte geen 1 paar schoenen meer die ze had en ze had er 5 haha haar voetjes zijn zo hard gegroeit de laatste weken heb dus gisteren 3 paar schoentjes gehaald en moest echt want haar een paar dagen op regenlaarsjes laten lopen is ook niet fijn .. Ze heeft nu van die soort crocs van dora , en van die gympen zeg maar en half hoge laarjes , dus kan ze weer even voort .. Vandaag doe ik lekker rustig aan alleen Iris straks even wegbrengen naar de psz en weer ophalen
Nou gisteren contact gehad met de bekkenfysio en mag maandag langs komen! Zo blij mee, hopelijk zal het dan wat beter gaan! Kon vanmorgen geeneens mn broek aankrijgen! moest er bij gaan zitten. Ook uit bed stappen, ohh vreselijk! Maar ja, mijn werk is heel begripvol, gisteren heb ik ze nog even weer gebeld. Ze gaan mij 'verplaatsen' dat ik tot aan mn verlof op de benedengroep kan werken (joepie!) zodat ik niet zoveel trappen hoef te lopen de hele dag (slaapkamers enzo zijn beneden). Dus vind ik heel fijn dat ze zo mee denken! Donderdag moet ik weer werken, maar wacht het even af hoe het dan is. Gaat het niet, dan blijf ik thuis. Liefs
Zo ga nu even de echo,s van gisteren verkleinen van onze kleine smurf haha is een echte drukte makkertje hihi steeds als die mevrouw van de echo iets wou na meten ofzo bewoog ze weer of deed er een beentje of hand voor haha net mijn andere dochtertje die deed dat ook erg
kiss87: voor mijn gevoel gaat het zooooo langzaam zie eigenlijk ook wel op tegen de zomer hoor die hitte en n bolle buik heb zometeen om 10uur 20 weken echo en verga bijna van de zenuwen ik ben zwanger geworden terwijl ik net de inenting tegen de mexicaanse griep had gehad , hoop zoooooo dat alles goed zit, want ze wisten de gevolgen niet. heb sinds een paar dagen pijn aan mij schaamstreek aan de zijkant zeg maar, en soort krampen in mijn benen en steek in mijn bil.....wat zou dat kunnen zijn??? het zonnetje schijnt heerlijk zeg fijne dag iedereen
Huh, da's toch rond een week of 26 pas? Maand heeft bijna 4,5 week. En ik bedoelde als de vrouwen die het minst ver zijn (zoals ik) 6 maanden zwanger zijn, en de vrouwen die wat verder zijn (zoals jij) 7 maanden. Irisnaomi -> ohwja dat ken ik wel ja... Rustigaan doen is makkelijk gezegd, maarja als je ook nog een kleintje hebt waar je al voor moet zorgen is het niet altijd even makkelijk gedaan. Oh en ik heb trouwens nog een 3D echo, hihi! Zo rond de 27 weken. (moet nog een afspraak maken) Had er bij Vince 1 cadeau gekregen en 1 zelf betaald, dus wilde ik voor dit kindje hetzelfde, ook al kreeg ik nu geen echo cadeau... (lijkt het maar zo of zijn mensen echt veeeeel guller bij de 1e?...)
Mooie echo's!! Ik vind die neusjes altijd zo schattig, hihi! Zo, wij zijn nu naar de peuterspeelzaal!
wat leuk zeg zoveel 3d echo,s hier nu best wle lang wachten voor we de kleine meid weer kunnen zien al voelen we haar super 17 mei weer en daarna pas als ze geboren wordt weet niet of ik dat red hoor haha. Bij iris had ik alleen de eerste echo en daarna de 20 weken echo en 1tje met 26 weken ongeveer nu hebben we al 1 echo meer namelijk die van de 16 weken echo ,
Veel pelzier zo met de 20 weken echo en zenuwen ik ken het had ik gisteren ook heel erg .. En hoop ook voor je dat alles goed is nu je die inentig hebt gehad
Irisnaomi: gefeliciteerd met die mooie echofotos! Lekker blijven spammen! Blijft wonderlijk om te zien
@ Laartje: Wat spannend je echo! Komt vast helemaal goed. @ FemR: Lekker dat ze aan het schoonmaken bent! Zal ik mijn adres ook ven doorgeven @ Lauw: Jeetje nu weet je dus nog niet zeker wat het word? Jammer zeg. Die van ons wilde het eerst ook niet laten zien maar later mochten we toch wel even spieken! @Luannie: Ja de tijd gaat sowieso al heel hard! Volgende week zit ik op de helft van mijn zwangerschap. Deze week nog werken en dan 3 weken vrij ivm de bruiloft en het feest in Bosnie enzo! @ Val: We hebben een eerst een workshop Salsa en Merengue gedaan, daarna op een terras wat gedronken en allemaal cadeautjes gekregen zowel voor mij als voor de kleine. Het leek dus wel een combinatie van vrijgezellenfeest als een babyshower! Daarna lekker gegeten en daarna een show in het comedy cafe gekeken was echt te gek! @ Brendat: Voor het vrijgezellenfeest zie reactie op Val. De huwelijksdag word ongeveer zo: op 2 april, Eerst foto´s maken met familie en getuigen, dan om 15 uur de trouwstoet naar de huwelijksvoltrekking, 15 uur ja zeggen en van 17 tot 20 uur een borrel met vrienden, familie en kennisen. Daarna op 4 april met het vliegtuig naar Bosnie. Dan op 11 april daar het GROTE feest met familie en vrienden vanuit Nederland ongeveer 38 man inmiddels en de familie die daar woont. dat word wel echt groots denk ik! @Cossy: lijkt me heel leuk zo een meeting! Ik ben voor! @Iltje: Mooie wagen kan hij ook klein opgevouwen worden?? Wij zitten zelf met de Mutsy 4 rider in ons hoofd maar lees reviews dat hij opgevouwen nogal groot is?? @Tamar: Leuk dat je les goed was! Ik doe nog niks wil wel wat gaan doen in ieder geval zwangerschapszwemmen maar hoor ook dat yoga erg lekker is ja! @Kiss: Wat leuk dat jullie ook al een naam hebben. Ik vind het nu allemaal echter worden. Eerst was ik gewoon zwanger en nu ben ik zwanger van onze dochter! Manlief en ik zeggen ook steeds goh hoe zou het met . (lees de naam die we bedacht hebben) gaan? @All: Hier gaat alles super, voel me goed geen gekke dingen. Weken vliegen voorbij. Volgende week weer een echo voor de zekerheid en daarna trouwen! We hebben de babykamer dus gevonden en we zijn het ongeveer eens over de wagen. We vinden de Mutsy 4 rider erg mooi maar lees ook dat hij nog best groot is met opvouwen? Heeft iemand ervaring? Vond de wagen van iltje ook erg mooi! Gister heeft manlief de kleine voor het eerst gevoeld. Tenminste ik weet zeker dat dat de kleine was en hij zei volgens mij voelde ik het wel ja maar weet het niet zeker! ahahah. De schat! Verder begint de buik ook al flink te groeien super leuk en helemaal nu met dat mooie weer met je jas los! Dan steekt die buik er zo uit echt te gek! Iedereen die vandaag weer een echo heeft heeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier! Groetjes Bolle Buik