ben net terug van 20 weken echo alles zag er goed uit gelukkig alleen...............heb een echo gehad met 16 weken en die man zag met 95% een jongen!!! en vandaag zegt die vrouw een meisje begrijp er niets meer van het kan toch niet opeens veranderen
@ rania - Dat is inderdaad wel even wat anders!! Spannend, en nu? @ kiss - de kamer waar de baby gaat slapen is nu één heel grote kamer die werd gebruikt als was/rommel/opbergkamer. We willen die kamer in 2-en delen, zodat we nog wel wat bergruimte overhouden. We wonen trouwens in een oud huisje, de kamers boven zijn gewoon onder de nok, dus het is nu een heel grote driehoek, gaan vanaf de nok een wandje naar beneden maken, zodat de baby een hele mooie kamer krijgt!
hahahha jah idd heel wat anders, ik heb vanavond een echo bij de man die het voor 95 procent zeker wist ben benieuwd!!!
fijn dat alles goed was met de echo . Maar wel vervelend dat je nu nog niet echt weet wat het wordt heb je niet toevallig een echo met het geslacht
Zo dames, we zijn terug, kom even verslag doen over de peuterspeelzaal. Vince vond het helemaal geweldig! In eerste instantie was hij een beetje verlegen, we waren ook nog net op een dag waarop alleen kindjes boven de 3 waren, dus dubbel zo oud als hij... Hij kon dus ook lang niet alles mee doen, want zij deden al echt spelletjes en dingen met woorden enzo. Maar hij vind het wel super! Hij is lekker rond gerend en heeft in de pauze een appeltje gegeten, hihi. En het buiten spelen vond hij geweldig, hij pakte een poppenwagentje en is daarmee 20 minuutjes rond gerend. En zodra we bij de auto kwamen was hij K.O., hij werd zelfs niet meer wakker toen ik hem eruit pakte, naar binnen liep en in zijn bedje legde. Vanaf begin september mag hij officieel beginnen, en voor die tijd is het de bedoeling dat we regelmatig gaan kijken om hem te laten wennen.
@rania jeetje wat verwarrend zeg!!! misschien kan je met 27 of 28 weken nog even een 3d echo laten maken om het nog een keer te kijken wat het nu is...maar denk eerlijk gezegd dat de kans groter is dat ze met 20 weken het goed hebben als met 16 weken..had je al veel jongensspulletjes gekocht? @irisnaomi wow wat een mooie echo foto''s zeg!!!!!
Maar 95% is geen 100... Met 16 weken is het vaak nog een beetje lastig te zien, omdat hij bij een meisje dan ook nog erg opgezwollen is allemaal. Met 20 weken is de kans op een vergissing echt veeeel kleiner, dus ik zou uitgaan van een meid.
wat leuk cossy dat vince het zo geweldig vond!!!! het is ook erg leuk voor ze en ze leren een hoop dingen!!
Even heel snel een berichtje vanuit hier. Vanmorgen bij de tandarts geweest en alles was weer goed. Er moesten eigenlijk weer foto's gemaakt worden maar dit is verzet naar september. Heb ook een mail binnen gekregen dat ik vandaag, morgen of overmorgen op gesprek mag komen voor de functie bij mijn vader op het bedrijf (bij het uitzendbureau op gesprek komen) dus dat gaat ook lopen nu. En nu het grote nieuws.... Vanmorgen de 20 weken echo gehad. Ik moet volgende week terug komen. Dat eigenwijsje van ons lag zo dat ze de bovenlip niet hebben kunnen bekijken en het hartje niet goed kunnen zien. De placenta ligt mooi aan de voorkant en ons meisie ligt op het moment in stuit maar dat kan nog helemaal veranderen natuurlijk. We krijgen dan ook nog een bevestiging van het geslacht maar ik kan nu melden dat wij een 4e generatie krijgen we zitten dus niet op een blauwe maar op een roze wolk! Helemaal wat ik al dacht vanaf het begin van de zwangerschap!!! Ik ga straks reageren op iedereen. Groetjes nicole
*inbraak* joehoe een mini nicole!!!!!! woeheeeeeeeeee! gefeliciteerd met jullie prinsesje!!!! minniemouse *uitbraak*
Zo, nu even reageren @iltje: balen zeg dat het niet zo goed met je gaat. Wel goed aan jezelf denken hoor! En jaaaaaa. We zitten op de 20 weken @val: inderdaad geen goed contact met schoonouders. Ik hoop dat het gesprek wat oplevert en dat het daarna wat beter gaat. @susan: leuke actie! @FemR: ow wat leuk dat er nog meer uitbreiding in de straat is! Ik hoop dat alles goed gaat met moeder en de kleine. @cossy: wat goed te horen dat het al een stuk beter met je gaat! @brendat: ow dat loopt al een tijdje tussen mijn schoonouders en mij. Het is eigenlijk begonnen toen we vertelde van de zwangerschap. De eerste reactie was: is die test wel betrouwbaar?! (dat zeg je toch niet?? Of ben ik nu gek? ) en tot op heden hebben we nog niet eens een felicitatie van mijn schoonmoeder gekregen. Maar dat is niet het enige, er loopt nog veel meer L. @iltje: wat een mooie kinderwagen! @lauw: heb je nog een beetje kunnen slapen?? @meeting: lijkt me erg leuk. @elisa: balen dat de shampoo nog niet werkt. Super dat de echo goed was. @iltje: succes straks bij de bedrijfsarts. Laat je even weten hoe het is gegaan? @irisnaomi: mooie echofotos!!!!! Hier waren ze niet zo duidelijk aangezien die kleine meid van ons zo eigenwijs was. Hopen dat we volgende week betere fotos hebben. Zo, dat was het volgens mij wel zon beetje. Heb vluchtig terug gelezen. Als ik iemand vergeten ben SORRY.
@ irisnaomi: zo'n bekkenband helpt niet bij rugklachten.. tenminste bij mij niet.. wel kan het steun bieden als je pijn hebt aan je stuitje, SI gewrichten of liezen.. dat kan duiden op bekkenklachten. Mooie echo's... @ Kiss: fijn dat je maandag al langs kunt komen.. ik hoop dat het dan beter gaat.. zeker als je ook wat aangepast werk gaat doen.. @ Rania: ik wil je niet bang maken.. maar die klachten van jou kunnen ook bekkenklachten zijn.. ff informeren bij VK of huisarts.. lekker handig.. de een zegt een jongen.. de andere een meid... pfff... dan ga je ook twijfelen.. maar ik lees dat je vanavond een 2e kans krijgt.. spannend.. als het dan echt een meid is gaan de verhoudingen dadelijk helemaal scheef.. @ Cossy: fijn dat vince het zo leuk heeft geahd.. @ Nicky: helemaal fijn dat alles goed was.. alleen het lipje dus niet gezien.. hihi.. jij blij dan mag je volgende week weer... ene... jij dus ook een meid... het stikt hier van de meiden... Hier: nou ja.. niet echt meer geslapen vanmorgen.. tja.. volgens mij net 20 minuten ofzo en toen ging de wekker.. bleg... ga nu nog maar heel ff plat... en daarna lekker zwemmen
@nicky, leuk een meisje! Ik had vandaag alleen maar jongens verwacht hoor! @rania, ik zou ontzettend gaan twijfelen over het geslacht! Fijn dat je nog even terug mag komen bij die man...... @geslacht van onze beeb, statistisch gezien de uitslagen hier, grote kans op jongen? @cossy, anders meld je toch alleen even hoe het met je is! Ik val ook weleens in zonder alles gelezen te hebben hoor! Leuk hoor dat Vince naar de pzs gaat.....Hij gaat het daar vast heel erg naar zijn zin hebben..... @irisnaomi, mooie echo's! @annette, hoe laat moest jij vandaag? In ieder geval succes! @bekken, ik heb vrijdag een afspraak bij de ha!
@lauw: inderdaad het lipje niet gezien maar ook het hartje niet goed kunnen beoordelen dat was de voornaamste reden dat ik terug moet komen. En natuurlijk vindt ik dat helemaal niet erg Ik hoop eerlijk gezegd wel dat ik dan een andere echoscopiste heb, deze vond ik niet zo fijn. daarnaast had ik op een gegeven moment buikpijn doordat ze mijn buik op en neer schudde zodat die kleine meid haar handje eens anders zou doen maar nee hoor het werkte niet. Ik hoop dus dat ze volgende week wel alles goed laat zien.
wat leuk ook een meisje en een lekkere eigenwijze meid dus hopen dat volgende week alles goed is met hartje en dat ze het lipje kunnen zien
@irisnaomi: dat hoop ik ook. Ik had vanmorgen nog tegen ons meissie gezegd: wel alles goed laten zien. maar nee hoor, luisteren how maar. En dat begint nu al, ben dus benieuwd...
even snel tussendoor, mijn laptop is nog steeds bij de reparateur.... zijn er al weer geslachten bekend?? en goede echo's?
Wat fijn dat alles goed was.... Maar het jongen/meisje gedoe....pfff balen. Gelukkig mag je vanavond op herkansing . Veel plezier!!
Hey Dingetje! Balen dat je laptop nog steeds niet terug is. Volgens mij weer wat roze erbij vandaag..Nicky & Rania hebben de 20 weken echo gehad en kunnen zich in het meiden rijtje toevoegen. Hoe is het met jou??