grappig bij ons lag de kleine eerst ook verkeerd om. na even lopen en bezoek aan wc was de kleine gedraaid! buddy's: we hebben via privebericht doorgegeven of we mee doen, is er al lijst gemaakt of nog niet? wellicht heb ik het gemist of bericht gemist waar ik het kan vinden! hier cake gebakken, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ga ik nu opeten!
Mijn laptopis gecrasht... ik hoop dat ik hem morgen terug heb zodat ik in ieder gevl de lijst eraf kan halen die ik so far had... anders zal ik sowieso deze week opnieuw beginnen
Hai meiden. Sjonge jonge... wat kunnen jullie kleppen zeg!!!!!! Eind van de middag op school van de kinderen open avond gehad. Was leuk! Ze moeten alletwee optreden, de een als vlinder en de ander als wandelende tak, grappig hoor! Kwamen nog een paar mensen naar me toe, die zagen dat ik zwanger ben, die wisten het dus blijkbaar nog niet. Kreeg nog wel de vraag of het gepland was... ja duh.... Ik zei meteen dat ik daar in deze tijd niet meer in geloof dat het ongepland is. Er zijn zoveel middelen.... Vind het altijd wel brutaal hoor als ze dit vragen, waar bemoei je je mee denk ik dan.... Ik wilde eigenlijk zeggen: "Wat is dat nou voor een vraag", maar ik dacht.... laat maar gaan haha. Maar bij de volgende die het vraagt zeg ik het misschien wel hahaha. Vraag aan hun toch ook niet of ze gepland zijn hahaha. @Brendat: ja die energie is niet voor een vergadering natuurlijk, die moet je gebruiken om door je huis te waaien @cossy, nee nou ja meid, wie weet kom ik gewoon hoor Moet natuurlijk niet te ver zijn hahaha, ben niet zo'n held Klopt hoor dat mensen guller zijn bij de eerste hahaha, ik heb nu bij de 4de (bij esmee* die was de eerste hadden we tijdens de zwangerschap veel gekregen) zwangerschap nog bijna niks gehad. Niet eens een kaartje van mijn zussen boehoehoehoe, zelfs van mijn ouders niks gekregen hahaha. Wat lekker dat Vince zo lekker op zijn gemakkie was!! @Val: en?? had je was aan de energie? @Lauw: sorry dat mijn energy je wakker heeft gemaakt hihi, wel al lekker vroeg ontbeten Thanks voor de tip! Ik zal ff kijken op mp, susan had me gepbt erover, is idd een anitaband. Kreeg vandaag ook nog de tip om op de grond op een kussen te zitten in kleermakers zit. Brengt je bekken weer in balans. Vond ik ook wel een goede om te onthouden! Ik denk dat ik vannacht weer goed gelegen heb want werd zonder pijn wakker. Lekker man!! Pas eind vd middag begon het weer, dus ging goed vandaag! Mooie echofoto!!! @Elisa: wat super dat alles goed was!! En wat irri die jeuk zeg!!!! Heb helaas geen tip Hoe was het op je werk? @Iltje: ja idd, jullie hebben hem gekocht. Wij zijn voor de koelstra gegaan hihi. Ook alleen maar omdat tie in de aanbieding was hoor. Anders was het en mutsy of een mutseards geworden Enne gefeli met je 20 weken @Tamar: succes strakkies met je echo!!! Succes met je bekken! @Annette: auww... de enkel klinkt pijnlijk. Dat wordt strompelen voor je mannetje.... Ben heel benieuwd hoe je echo was!!!!!!!! @Kris: hoe was het op het kdv?? @kruidvat: die wikkeldekens zijn zeker leuk!! Denk dat ik er ook wel eentje ga halen. Hopelijk zijn ze niet uitverkocht, want hier loopt het altijd storm! @Irisnaomi: ik heb geen idee of een bekkenband ook voor je rug helpt, maar het is het proberen waard toch? Prachtige echo's!!! @Kiss: Ik was een beetje speedy in huis hihi. Rest vd week niet zoveel tijd ervoor ja... die collega, verhaal apart, apart type... zucht... Leuke naam hé Livia! Vind hem ook erg stoer Wat super dat ze op je werk zo meedenken! Ik hoop dt de bekkenfysio je een eind op weg kan helpen! En een meidennaam gevonden, toppie! Wij hadden beide namen al voor de conceptie hihi. @Rania: spannend he die echo! Wat maf dat het toch geen jongentje is, heeft die meneer niet goed gezien dan. Maar een meid is ook erg leuk hoor hihi. Kan me voorstellen dat je even aan het idee moet wennen En het klinkt alsof je last hebt van je bekken. @Bollebuik: als je in de buurt woont kom ik je helpen hoor Lekker he dat die buik groeit. Bij mij is het sinds een week duidelijker te zien, helemaal met strakke shirts, erg leuk!! Succes met de keuze van de wagen. Wij wilden ook de mutsy4, maar omdat hier door Lauw een super aanbieding werd geplaats zijn we voor de koelstra gegaan @Nicky: wat een gweldig nieuws, toch een meidje leuk hoor hihi. En dat gesprek bij je vaders werk is ook niet verkeerd! Succes! Alles gaat goed met de moeder een de kleine. Vanmorgen om 8.00 meteen een kaartje in de bus gegooid @Laartje: goede echo, jahoeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!! Toppie!! En het is heel irri als mensen er niet voor openstaan, grr... En jaaaaaaaaaa wij mogen morgen, ben stiekum toch een beetje zenuwachtig hoor ookals is het de 4de keer hahaha. Getsie dat Aiden zo vroeg wakker was.... en de prikken.... ohhhhh ik haat ze!!!!!!!!! @Meicke: wat fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en top dat alles goed is en dat die 1% onzekerheid weg is hihi, jahoeeeeeeee. En lekker dat ze voor loopt!! Klopt dat ze met 12 weken al verschillend groeien. Hier was ik met 12 weken bij de echo al 5 dagen verder.... ben heel benieuwd hoe beeb nu gegroeid is!!! @SpruiNL: eindelijk een jongen!!!!!!!!! Gefeliciteerd!! Top dat alles goed was, kereltjes zijn dus ook eigenwijs hahahha. @Elisa: lekkerrrrrrrrrrrrrrr cake!! Ik heb hier ook nog mix staan... lekkerrrrr. Ga ik van het weekend lekker maken Ik gaat ff nsic kijken Laterrrrrrr
Hallo lady's Of moet ik hier maar gedag zeggen bij vila Kakkelbond. Tamar balen joh dat je ook zoveel last van je bekken heb. Kris dat hadden wij ook hoor we werden er ook knetter van het kiezen welke het nou werd haha. Maar we zijn er gelukkig uit gekomen met welke wagen we wouden. Irisnaomi nee is zeker geen fijn gevoel de dames die geen last van bekken hebben hoop het voor jullie alle het ook niet te krijgen. Mooie echo foto's hoor en lief al zo neusje in beeld haha. Cossy hahah ja idd maar hoe is het met je vingers nou de kleine heeft zijn eigen vermaakt dus vanmiddag. En het naar zijn zin gehad. Nou voor jullie ook fijn dat hij het dan al gelijk op de eerste dag kijken het al naar zijn zin heeft. Kiss ach haha ik heb op dit moment alle kwaaltjes al of gehad die je maar in een zwangerschap onderhand kan krijgen dus denk zo maar nog even benik overal vanaf en laatste loodjes niet zwaar omdat ik alles al gehad heb O je heb dus ook zo last van je bekken balen he. En broek aan doen is het beste idd met zitten ook met je sokken en schoenen. En bed uitstappen betreft eerst je benen buiten boord dan je omhoog afzetten met je armen niet met je boven lichaam laat je armen maar ze werk doen. Ik moet zeggen het helpt mij echt. Bollebuik het is net 1 klein pakketje de wagen als je hem inklapt. en de wielen kunnen er makkelijk vanaf en druk op de knop haha. maar nee dit is echt een super makkelijk en simpele wagen om uit elkaar en in elkaar te zetten en ruk om hoog en hij staat weer.kan zo met 1 hand. En fijn dat je aanstaande man de kleine gevoeld heeft. Wel bijzonder voor de papa's wij voelen het al eerder hahah en hun pas later. Rania Gefeliciteerd met een goede 20 weken echo. maar idd is wel even wat anders dan een jongen. Maar of dat zo kan durf ik je niet te zeggen. Nicky fijn dat tot nu toe alles goed was gefeliciteerd. Ach je mag de kleine extra een keer bewonderen kan je nog hoger op de roze wolk zitten haha. En bedrijfsarts haha die was zelf ziek en niet afgebeld dus moet vrijdag weer terug komen potverdikkeme. Laartje fijn dat wel alles goed was en danook nog spannend of het wat korter is. en gefeliciteerd met wat het word. haaa en altijd zielig he die spuitjes bij de kleintjes. en idd wel heel erg vroeg haha. Meicke gefeliciteerd met een goed echo en nu 100% meid hah en ook zo lekker eigenwijsje En natuurlijk ook gefeliciteerd met je 20weken spruitnoordeloo jee heeft ook lekker lang geduurd zeker een dwarsligger nu al haha. maar fijn dat hij toch zijn hartje liet zien. Geficiteerd met goed echo dus en natuurlijk met een jongen jeeee en jongen erbij. Lauw mooie echos hoor. En leuk dan he het idee dat je denkt en zegt dat het zwaait hahah. haha FemR al was je gepland zwanger zeg maar kan het nog niet gepland zijn vind ik ook hoor het is maar een geluk dat je zwanger raakt of het nou gepland of ongepland is lijkt me. Hier dus voor niets van amersfoort naar nieuwegein gereden bedrijfsarts was dus ziek en arbo bedrijf was mij en nog 2 andere vergeten af te bellen dus wij weer boos terug naar huis ja naar huis verdorie vanaf we de snel weg op willen al in de fille en dan tot aan huis toe onderhand het stukje wat we normaal 25 min over kunnen doen dus in anderhalf uur en last dat ik van me bekken heb van al dat rot zitten bah dus net even stukje gelopen en het helpt niets dus weet nu al slecht slapen word. Maar dat zien we wel weer.
femr: op mijn werk is sfeer niet mega goed op moment, maar heb lekker wat te doen! ik ga om 3 uur naar huis toe en dan ben ik het ook echt zat! begin juli met verlof, dus nog 14 weken te gaan! jeuk: morgen huisarts maar eens bellen.. want nek jeukt nu ook en gaat door naar rug en gezicht... wij zijn hier lekker aan t discusieren over de naam! is wel leuk! oww dingetje: vervelend van je laptop! maar ik heb dus geen lijstje gemist.. nou zo maar eens naar bed toe! morgen lekker vrije dag!
hey iltje! wat vervelend dat je voor niets bent gegaan naar arbo arts! vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken! hopelijk kun je lekker slapen
Elisa balen joh dat het jeuk steeds meer uitspreid zeg. hopen dat de ha wat anders voor je heeft. En wij waren er vrijwel snel uit met de naam. Kiss wattttt dec mama's
pfff net op iedereen gereageerd! is alles weg nou ik waag morgen maar nog eens een poging! Iig de meiden die de echo hebben gehad! Gefeliciteerd!!! en ik zag dat er een aantal nu al eigenwijze kleintjes bij zijn.... dat beloofd wat haha!
@ Rania, fijn dat de echo goed is gegaan.. Maar ow jeej, een ander geslacht, en wat ga je nu doen? nog een echo? @ annette, ohh mooi uitgelegd van die verandering van de babykamer, word vast een mooi kamertje! @ cossy, wat leuk dat de peuterspeelzaal zo een succes was! Gaat hij ook naar het kdv? Fijn dat je een goede echo hebt gehad, en gefeliciteerd met het geslacht!! @ Nicky, geweldig nieuws, gefeliciteerd met je meisje! Wat irri zulke schoonouders! @ Laartje, fijn dat alles goed was bij de echo! Gefeliciteerd met het geslacht!! @ Meicke, fijn dat je zo en goede echo hebt gehad! @ Yolanthe, whaha heb echt om je moeten lachen met die erwtjes @ Spruitnoordeloos, ohh wat een eigenwijsje, maar fijn dat de echo goed was! En een jongen, gefeliciteerd!!!! En wat heeft hij een mazzel met zoveel keus uit meisjes! @ elisa, ohh zelf gemaakte cake, kom je mij ook een stukje brengen? @ Lauw, mooie echo foto's! @ Iltje, thnx voor je tips, zoals uit bed stappen, zal het morgenvroeg ff proberen.. En tsja, broek/schoenen/sokken moet indd zittend, maar wel irri hoor dat het allemaal zo pijnlijk is! En we moeten nog zo lang.. zucht.. Ahh nee he, dat meen je niet, wat irri van die bedrijfsarts... bel dan netjes ff af denk ik dan. Hahahaha, ja al december-mama's, rolde net ook al bijna van de bank, nog ff en dan zijn de januari 2011 mama's dr al !!!!!!! Zoo weer klaar met bijlezen! Wat een leuke ronde! Zoveel goede berichten van echo's! Vandaag contact gehad et het UWV, die belden mij op, ivm mijn ziektemelding van afgelopen maandag. Alles ff doorgenomen, en denk dat ik deze week gewoon thuis blijf. Maandag ook nog, en na die fysio hoop ik weer naar werk te kunnen, eventueel eerst in gesprek met mn leidinggevende over wat ze voor me kunnen doen, om het werk wat makkelijker te maken, zodat ik het kan volhouden. Want zo lang thuis zitten is nix voor mij! Al was het in de tuin vanmiddag wel erg lekker! Maar het nare is, dat zelfs een tijdje zitten echt pijnlijk is aan mn bekken! Moet dan gewoon ff lopen. Nou ja, dat was het weer even. Liefs kiss
Luanni balen dat je bericht weg is ff kopieren voor je het door stuurd misschien of in klad eerst typen. kiss hoop dat het bij je helpt de tips. Ja en was zeker balen maar ja krijg er vergoeding voor dus dat scheelt. Ja en is balen je weet af toe geen raad met wat je moet doen lopen zitten liggen alles afwisselen moet ik ook. Door in de fille gestaan te hebben anderhalf uur heb ik dus te lang gezeten. Na stukje gelopen te hebben teveel gedaan dus. maar hoop dat het morgen weg is na een goed nacht rust. nou mensjes ik ga me bedje opzoeken ben doodop. Mensen voor echo morgen veel plezier en succes. En mensen die naar vk of gyn moeten veel plezier. trusten mensen en tot morgen.
@Iltje; Gefeliciteerd! Halverwege!!!! Nou lekker dan dat je voor nop zo'n eind bent gereden! Ben je nog niks wijzer geworden! Wanneer heb je nu een nieuwe afspraak? @Tamar; Ik heb de vorige keer wel zwangerschapsyoga gedaan, vond het heerlijk om even met mezelf en m'n kleintje bezig te zijn, en toch best zinvol om met ontspanningsoefeningen bezig te zijn. @Kris; Fijn die hoofdpijn, maar niet heus! Heb er ook al regelmatig last van gehad, maar gelukkig nooit echt lang of erg. Ben benieuwd hoe je ouderavond gaat! @Rania; Fijn dat je een goede echo hebt gehad! EN merkwaardig dat het nu ineens een meisje blijkt te zijn, haha! Heb je foto's mee gekregen waar het op te zien is? En hoe zeker was ze er vandaag van??? O, zie dat je vanavond nog een echo hebt,ik ben benieuwd wat hij zegt! Ik zou toch echt wel heel raar staan te kijken als het bij mij volgende week een jongen blijkt te zijn, haha! @Irisnaomi; Mooie meid hoor!!!!! @Bollebuik; Wat klinken jullie huwelijksdagen leuk zeg! Heerlijk ook eigenlijk om alles over een paar dagen uit te smeren! Mutsy is inderdaad vrij groot opgevouwen. Aan de andere kant, geen enkele kinderwagen is ECHT klein op te vouwen, dus je zou gewoon eens moeten proberen of ie in de auto past. Verder vind ik hem erg fijn, en ben ik nu heel blij dat er een aparte duo-zit bij te bestellen is! @Nicky; Gefeliciteerd! Ook een meisje! Wat werkt dat voorgevoel toch goed in de meeste gevallen he? En wat leuk dat je op gesprek mag komen! Spannend!!! En veel succes morgen met je schoonouders! Ik kan je de hand schudden hoor! Bij ons was de reaktie op het shirt van onze dochter met "Jippie ik wordt grote zus", niks.... Nou ja, uiteindelijk "ik zag het wel maar wou het niet vragen want misschien was het al misgegaan" eh...? Bij ons precies hetzelfde bij de 20 weken echo van Elin; lip en hartje niet te beoordelen. Alleen wilde zij ook niet laten zien dat ze een meisje was! Toen moesten we dus nog een week geduld hebben... @Laartje; Gefeliciteerd met je xxxxxx!!!!!! @SpruitNoordeloo; He? Een jongen? Wat apart! Haha! Gefeliciteerd!!!!!! @Buik; Hier tijdens de vergadering vandaag door 2 minder bekende collega's aangesproken "goh, ik zie dat je zwanger bent??" En "Het is al goed te zien hoor, dat je zwanger bent!" Jippie!!!!
Ik moet het even kwijt............wat zijn die Duitsers toch een raar volk!! wij zijn dus net terug van onze ouderavond. Hartstikke leuk kinderdag verblijf waar we gelijk een goed gevoel bij hadden. Allemaal prima.....nu komt het......ze bieden alleen plekken aan voor 5 dagen in de week. Niets 2/3/4 dagen naar de kinderopvang..neeee hier moet je 5 dagen! In NL moet je vechten om een plekje voor een dagje inde week te bemachtigen. Hier heb je de keuze 5 dagen of niet. Raar volk. Nu maar eens alle mogelijkheden op een rijtje zeten en denken denken denken..... Maar eerst effe teruglezen want ben benieuwd hoe het met de echos is gegaan!!!
Het is een jongen! Echt geweldig, super echo gehad, nog best uitgebreid voor alleen een geslachtbepaling! Hij heeft geen klompvoetjes, geen hazelip, hartje is ok, niertjes zijn ok! Helemaal super......
3 jaar geleden had ik om deze tijd ook een positieve test. Ik was 29 nov. uitgerekend, maar pas de 14de december bevallen. Dus voor mij is het niet zo raar. Maar goed de positieve testen zijn voor ons al mijlenver geleden. Nog even naar de hyves kijken!