Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ val - Nog al een meisje, hoera! En terugkomen, poehe, moet dat nou???? ;)

@ nicky - Schattig!

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ val, joepie een meisje! gefeliciteerd!!

3. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    Heeeey!

Sjonge, ben ik 2 dagen niet geweest en zijn er meteen weer 20 pagina's bij:$...
    Alles goed met jullie? Met mij prima! Kan ook niet anders met dit mooie weer. Nou, ik zal eens even terug gaan lezen...
    Tot zo!

4. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo Lady's

Brendat ik heb vrijdag een nieuwe afspraak weer om een rot tijd terug te rijden fille tijd dus zal wel weer laat terug zijn helaas.
    ooo en fijn dat mensen het aan je zien he dat je zwanger bent haha.

Tamar gefeliciteerd een JONGEN he he weer een knul erbij zullen we toch op een gelijk stand gaan komen? haha.
    En fijn dat alles goed was/is

Kiss zo jij kan je kinderwagen lekker zondag ophalen haha nou heb je die ook al binnen

Nicky oja de reiskosten krijg ik zowiezo vergoed dat is 1 ding zeker dat heb ik wel even gemeld en vrijdag ook dan moet ik weer terug.
    En fijn dat je hulp krijgt bij je kaartjes haha best een hoop werk he.
    haaa wat een snoezig pakje zeg.die kan je zeker niet laten hangen haha.

Val jee wat een ellende met je kies maar fijn dat het nu hersteld is en dat je morgen weer terug kan naar je eigen tandarts.
    Jeeeee val een meisje erbij gefeliciteerddddddddddd.

Anette gefeliciteerd met goede echo fijn.
    Nee idd zal ik ook zeker niet vervelend vinden hoor om terug te komen hahah.

Laartje haha toch moeilijk he dat voor je houden wat het word.
    en heb je heerlijk geshopt?

Meicky jee vervelend zeg dat je zo last van maagzuur heb.hopen dat een middeltje beetje helpt.

Kiss ja kindertjes worden groot en willen s'middags niet meer slapen haha.
    Nou ik moet vrijdag naar bedrijfsarts en helaas ook een man vind ik ook wel vervelend dan heb je idd het gevoel dat je denkt dat hij er niets van snapt of zo.
    En ben ook idd bang weer volledig aan het werk gezet te worden.
    Maar dan ga ik het hoger op zoeken alles voor me kind.

Zo hier heerlijk rustig dagje gehad even gewerkt daarna heerlijk van het mooie weer genoten.
    Even buiten gezeten vanmiddag vriendin langs geweest die had weer mooi pakje voor me.lief Het ergste vind ik voor haar ze heeft in nov haar zwangerschap af moeten breken omdat het kindje niet goed was.Uiteindelijk loopt ze nu vollop in het zhk want haar menstruatie zet niet door blijken haar eileiders vol te zitten met eitjes die niet rijpen.
    Nu gaat ze daar hulp bij krijgen gelukkig.
    En dan vanaf jan volgend jaar krijgt ze hulp van het zhk om toch zwanger te worden de kans is wel groot voor haar want dan kan met hormoon pillen blijkt en anders op een andere manier dus vind het dan wel raar voor haar dat ik wel goede zwangerschap heb maar moest me niet druk maken om haar zegt ze dan haha maar ja uiteindelijk voel je je wel rot.
    o en spannend weer morgen de 20 weken echo joehoeee kunnen we ons mooi meisje weer zien.
    en ze blijft er lekker op los trappen heerlijk gevoel haha.

5. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    Ik heb weer een paar goede 20 weken echo's voorbij zien komen, super!!! En wat veel meidenmama's komen erbij zeg, welkom bij de club:D! En toch ook nog een paar jongens, super SpruitNoorderloo en Tamar (sorry als er nog iemand een jongetje krijgt, dan heb ik erover heen gelezen)! Ik moet nog even wachten maar mag a.s. maandag al wel weer naar Frits koekeloeren. In augustus weten we pas of wij de jongetjesstand wat omhoog krikken;)... Is er nog ergens een tussenstand?

@naam kindje collega: tja, het is gewoon een supersterk voorgevoel. Ik weet dat zij Tes(s) ook een hele leuke naam vindt, zij wilde anders deze naam gaan gebruiken heeft ze me ooit gezegd. En zij houdt ook van kort maar krachtige namen. En ik moet zeggen dat ik het op naamgebied al een aantal keren goed had. Zo was ik bij een andere collega ook erg bang dat zij dezelfde naam als ons zou doen (zij was zo'n 2 maanden voor mij uitgerekend toen ik zwanger was van Tes). Zij kreeg uiteindelijk een zoontje Tijs. Toen ik Tes kreeg vertelde ze dus dat hun meisjesnaam ook Tes was:$:(... En zo heb ik dat nog wel vaker gehad. Maar ik hoop dat ik het helemaal mis heb en dat we toch een hele andere naam hebben. We zullen het zien in juli (dan is zij uitgerekend).

@kraambezoek: wij gaan dit keer een kraamfeest geven. Ik vond het de vorige keer ook superdruk elke keer die visite. En op een gegeven moment werd het gewoon vervelend. Een paar keer in de week 's avonds bezoek en in het weekend ook nog en dat terwijl wij supermoe waren en lekker met ons eigen gezinnetje wilden genieten.
    Wij zijn dus nu van plan op een datum te prikken, ik denk zo'n 4-6 weken na de geboorte op een zondagmiddag ofzo. Dan doen we een inlegvelletje in het geboortekaartje. Naasten en goede vrienden mogen natuurlijk wel eerder komen, dat is dan wel weer leuk!

@Dingetje: welke duowagen heb je gekocht? Ik heb een Urban Jungle via MP gekocht, ben er ook superblij mee.

Vanaf nu ga ik weer op iedereen reageren hoor! Voor nu was me dat een beetje teveel:p.
    Ik heb vanochtend trouwens 2 hele leuke boeken van mijn moeder gekregen (voor Tes één en voor Frits één) 'Mam en pap vertellen over jou!'. Dat is een boek die je in kunt vullen voor je kindje vanaf de zwangerschap tot de pubertijd, erg leuk voor later! Ik ga er nu even in beginnen. Tot snel!

6. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    #2766 Susan27, Mar 24, 2010
    Last edited: Mar 24, 2010
    Hier terug van mijn gesprek ging super goed.
    Je vond het alleen jammer dat ik geen contact met de school had opgenomen waarom ik daar vrijdags niet meer heen wilde.
    Verder alleen maar positief.

Behalve dan dat er begin volgend schooljaar bijnageen werk meer is voor invallers ivm mensen die in de RDDF moeten. En dus moeten invallen. Nou ja scheelt dat ik met een beetje geluk pas na de kerstvakantie weer ga werken. Na de kerstvakantie is er altijd weer volop werk

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @val gefeliciteerd met je meisje!!!

@namen, ik zou gewoon de naam die je in gedachten hebt doen, tenzij je beste vriendin, broer of zus die naam toevallig net voor je neus wegkaapt zou ik gewoon die naam houden. Met je collega heb je prive toch geen contact neem ik aan, kan wel hoor door niet van...maar ja om daar nu een naam voor te skippen...ik snap het wel hoor je wilt origineel blijven...en je hebt dan misschien het gevoel dat zij jou dan als na-aper ziet maar ja je kind heeft de rest voor zijn of haar leven die naam en als jullie hem nu gewoon onwijs mooi vinden (meestal werk je niet je hele leven met dezelfde collega's;))

8. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,
    Mijn werkdag zit erop, ik ga lekker naar huis en hoor weer van jullie als de computer morgenochtend weer aangaat!
    Fijne avond allemaal!
    Liefs Annette

9. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Met deze specifieke mug is het niet zo goed afgelopen. Alleen heeft ie vanuit z'n graf (nou ja,vuilnisbak) 10 vriendjes onze kant op gestuurd! 9 down, 1 to go...

10. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ koetje, wat leuk dat jullie een kraamfeest gaan houden! Weet alleen niet of dat ook iets voor ons zou zijn.. maar eens over denken.

11. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    Hoi, hoi,

@ annette, zag ik het goed jij ook een jongen! Gefeliciteerd!

@ Val, jij een meisje, leuk!

@ hier, ik heb het bewijs in mijn album staan......

12. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Hai meiden,

Allessssssssssssss wassssssssss goeddddddddddddd ;)
    We hebben beeb goed in elkaar geknutseld en gefreubeld :)
    Het was erg leuk om weer een kijkje te nemen bij beeb!! Die had het erg druk met koppeltje duikelen, tegen dat echo ding aanduwen en rondjes draaien ;) Erg bewegelijk kindje, beloofd nog wat hahaha. Ik liep ook met een big smile het zkh uit, zo happy ;) Vond het wel veel te kort duren hahahaha, 15 minuten of zo, maar ja.... wie weet mogen we aan het einde van de zwschap nog eens gluren. I hope so! Manlief is ook in de gloria, echt leuk! Vanavond om het te vieren bij de mac wezen eten, Isa heeft bijna niks gegeten hahaha, bij Pim viel het goed in de smaak ;)
    Ik ga zo eens even op hnm.nl neuzen en wat shoppen ;)

Val: heerlijk dat jou echo ook goed was!!!!!!!!! Jahoe!!!

Oh ja... zal zo ff echootjes plaatsen, ze zijn helaas minder duidelijk dan de andere die ik had.

xx

13. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    View attachment 61054

Links kijk je tegen de zijkant van beebs hoofdje. Voorhoofd, neusje, mondje, kinnetje ;) Schattig!

14. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    View attachment 61055

En bij deze zie je links een paar vingerkootjes en rechts zie je het voetje van de zijkant. Eigenlijk moet je je beeldscherm ff omdraaien, dan zie je het beter hahaha.

15. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Tamar; En het bewijs is duidelijk hoor!!! Haha!

@FemR; Fijn dat de echo goed was! Stuiter nog lekker ff verder!!!!

16. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
  17. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Leuke foto's! Scheelt inderdaad om je beeldscherm te draaien :(.
    Jammer dat dat piemeltje er niet helemaal goed opstaat :p... Geintje!!

18. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Hmmm... Dat is wel een naar bericht ja! Nou ziet die er ook wel erg dik uit, en vind het sowieso niet echt een tophouding zo... Ga zelf denk ik vooral mijn katoenen geweven doek gebruiken, daar stik je volgens mij echt niet zomaar in hoor!

19. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Brendat: hahaha jammer hé :) Vis jij maar lekker verder hihihi.
    En ja... ik ben ook niet van die dikke hangdingen, maar wie weet zijn er meiden hier die hem wel hebben. Ik heb een hele dunne doek, veel fijner!

20. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Haha! Weten jullie zelf nou wel wat het wordt? Of blijft het ook voor jullie een verrassing?

En toch, volgens mij moet je ook met dat soort dikke doeken wel heel erg niet met je kindje bezig zijn om het zover te laten komen, of ligt dat nou aan mij? Nou ja, erg genoeg dat er kindjes door overleden zijn...

Share This Page