Val idd even verstandig. Daarom lekker een aantal dagen thuis kijken hoe ik me dan maandag voel anders blijf ik nog heerlijk thuis. FemR idd gelukkig ving ze me op hoor. Ze schrok der eigen een hoedje. Jeetje was voor mij ook even schikken. Maar uiteindelijk liep ik erbij net of ik in me broek gepoept had hahahah. Omdat het best zeer deed. Maar de pijn is wat minder lekker rust genomen vanmiddag. Nicky gefeliciteerd met je goede echo. ben je nu net zo ver als ik ben. hahah. Geniet er lekker van.
Nicky gefeliciteerd met je echo en je 12 weken grens! Klinkt erg grappig je verhaal en je hebt het ook nog op dvd he? Ben jaloers!!! Spruitnooderlo, jij ook zo'n mooie echo, lekker joh. Irisnaomi, fijn dat je het tot nu toe binnenhoud en hopen dat dit het begin van een betere periode wordt en je lekker kan gaan genieten Cossy, dat is echt een heel duidelijk verschil joh, daar kan je niet meer omheen. Iltje, balen he dat weer, hopleijk gaat het nu echt dooien. Doe voorzichtig hoor zeker met dat bekken van jou.
Net even kraamzorg aangevraagd via kraamvogel.nl Kent iemand dat? Weten jullie hoe het zit met die 3,90 euro eigen kosten per uur. Worden die altijd vergoed? Wij hebben de goedkoopste aanvullende verzekering. Gaan jullie duurder verzekeren voor dat deel eigen risico of betalen jullie het gewoon zelf bij? Zitten nog te twijfelen wat te doen.
Suzan, ik heb me ook ingeschreven bij de kraamvogel. De buurvrouw was daar erg tevreden over. Ik ben bij het zilverkruis verzekerd, aanvullend 3*, maar ik moet ook die 3 euro nog wat per uur betalen. Vind dat eigenlijk belachelijk dat dit niet gewoon vergoed wordt, maar ja bij een eerste kindje wil ik toch wel wat hulp en advies...
Ben bij de Friesland maar daar krijg je het alleen vergoed als je optimaal bent voor 25 euro per maand verzekering. We betalen nu 9 euro. Zit dus te twijfelen of we die kosten zelf gaan betalen of duurder gaan verzekeren naar 25 euro per maand
Leonizzie ja joh echt hopen dat het gauw voorbij is hoor dit weer. Maar ik kijk nu zeker uit heb gelukkig morgen vroeg om 9.30 fisio. Nicky ook ik ben jarloers hoor op je dvd. Meestal zit er wel een eigenbijdrage aan kraamhulp meestal maakt het niet uit hoe je verzekerd bent. Ik heb me verzekering niet omhoog gegooid. je krijgt je eigenbijdrage toch wel.
Je bent je eigen risico toch al kwijt met je 20 weken echo volgens mij dus dat maakt ook niks uit. Nou dan laten we het mooi zo.
ppppffff ik heb sinds gister nieuwe personeel lid lopen. die kan nog niet helemaal nederlands. maar wel engels. Maar omdat ik in de zw loop weet me baas niet alles wie waar loopt. En wat er per dag gedaan moet worden. Daar houd zij der eigen niet mee bezig haha daar heb ze tenslotte mij voor. Maar nou moet ik ook rooster maken voor de nieuwe lekker dan helemaal in het engels. Maarrrrrrrrr het is me gelukt voor 1 gebouw nou moet ik nog voor 3 gebouwen hahaha maar die doe ik van het weekeind wel.
Dames ik ga nog even plat even een half uurtje bijtanken. Laatste week erg moe 's avonds. Nou ja als het daar bij blijft, verder nergens last van dus mag niet klagen. Fijne avond nog beide
susan dat kan ook maar zo hoor. Je zou wel eventueel informatie kunnen inwinnen bij je verzekering. Maar vind het zo zonde om hem omhoog te gooien voor dat even. Ben liever dat even een bedragje kwijd dan dat ik weet ik niet hoellang je zoveel aan je verzekering moet betalen.
Iltje, dat vind ik ook zonde idd. want voor de andere dingen die je dan extra hebt heb ik helemaal niet nodig. Dan maar zelf even bijbetalen hoor.
susan groot gelijk. Ik ben af en toe nog moe maar gelukkig niet meer elke dag. Komt vanzelf. Had net te veel energie dat ik me keuken heb gesopt na het koken en eten.
Even zeggen dat ik wegens slaapgebrek even niet aanwezig ben hier. Mijn zoontje maakt er echt een puinhoop van de laatste dagen. Ik ben kapot. Hopelijk meer geluk aankomende nacht. Ook sinds een paar dagen, elke dag vlekken voor mn ogen en hoofdpijn erbij. Ik denk migraine. Morgen toch maar even laten checken bij de dokter. Nou meiden, ik kom snel weer bijlezen en reageren! Wish me luck voor vannacht
Suzan, uiteindelijk krijg je maximaal 49 uur kraamzorg (meer indien nodig) of minder wanneer je wilt, dus reken maar uit uiteindelijk is dat rond de 180 euro ofzo wat je dan betaald? Met een aantal maanden 25 euro extra betalen aan je verzekering zit je daar al overheen... Dus als je het alleen daarom zou doen, zou ik het niet doen. Rust lekker uit he? Iltje, wanneer ik 4* aanvullend vezekerd zou zijn hoefde ik niet een eigen vergoeding te betalen hoor, dus het is echt afhandelijk van je verzekering. Daarnaast is het iet zo dat wanneer je eigen risico al hebt betaald aan andere uitgaven dat je dan geen vergoeding hoeft te betalen. Kraamzorg vergoeding valt buiten je eigen risico, dus die komt er zeg maar bovenop. Marijee, wish u luck hoop dat je een heerlijke ongestoorde nacht hebt!
@ Eigen bijdragen kraamzorg... Ik heb juist mijn verzekering omhoog gegooit... * Eigen bijdrage kraamzorg terug * Eigen bijdrage kraamkamer zh terug * onbeperkt fysio (handig gezien ik vlug last van mijn heupen heb) En nog een aantal andere handige dingen... Voor mij was het financieel dus wel een goede zet om te veranderen... (kan bij interpolis tot 1 feb!)
Marije sterkte !! hopelijk slaapt hij snel beter! slopend is dat... Ben het een beetje kwijt verder sorry... Uhm nicky nog een goeie echo!! mooi zo! Hier hebben we 2e hands een kast gekocht voor op mijn zoon zijn kamer straks! heb al helemaal zin erin
Ik laat mijn verzekering zo, heb bij mijn zoon toen niks bij moeten betalen, dus geen idee hoe het allemaal in mekaar zit maar vind het prima zo hhihi
herkenbaar die verhalen over vermoeidheid. hier ook last van, net als bij 1e zwangerschap. Ben wel voornemens er mee aan toe te geven, want je hebt alleen maar jezelf er mee als je het niet doet (ik spreek ook uit ervaring ) Fijne avond nog meiden. Heb verder nog niet veel bij gelezen, sorry.
Marije hoop voor je dat je zoon lekker doorslaapt de komende nachten en dat jij dan ook lekker aan je nachtrust kan komen. Die heb je zeker nu wel nodig. Val. dus jullie hebben zoonlief lekker verwend met nieuwe kast. Nou die zal wel trots zijn zometeen op zijn nieuwe kamer tenslotte zo denken de meeste kinderen toch als ze iets groots nieuws in hun kamer hebben is het gelijk weer helemaal anders haha. Leonizzie dat klopt ligt ook idd aan je verzekerings maatschappij daar ben ik het ook wel helemaal met je eens.
Mijn bijdrage voor vandaag is verder niet zo veel. Ik ben de hele dag al ontzettend moe en ga zo mijn bedje in. Weet ook niet meer wie de echo had gehad vandaag, maar wel dat het mooi nieuws was en dat je nu meteen over de 12 weken heen zit. Fijn! Sorry dat ik je naam even kwijt ben