Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    Leuk setje heb je gekocht nicky!

he iltje das vervelend van die vriendin van je, zeker nu je zelf zwanger bent, lijkt me heel moeilijk

Koetje leuk een kraamfeest! heb er ook over zitten denken omdat het in de zomer is lijkt me heel leuk, ga er nog ff verder over denken hihi

Femr: weten jullie wel wat het is? gelukkig was alles goed! leuk he!

2. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    @linda: tja, het 'probleem' is dat ik dus best wel close ben met die collega (vooral nu we tegelijk zwanger zijn). Wij hebben sowieso best wel een hecht team... Ik vind het moeilijk, we werken ook op dezelfde groep (kdv) en dan staat er straks op de deur 'Renate heeft een zoon, Frits' en dan een maand later 'Karin heeft een zoon, Frits'. Lijkt me niet leuk. Maar je hebt wel gelijk dat je waarschijnlijk niet je hele leven met die collega werkt. Maar ja, we zien wel misschien heeft zij wel een hele andere naam, maar zij denkt zelf ook dat we dezelfde naam hebben, dusss...

@kiss: het leek mij eerst ook helemaal niks, zo'n kraamfeest. Toen ik zwanger was van Tes leek mij het juist leuk al dat bezoek. Nou, daar ben ik wel van terug gekomen. Ik ben nu nog aan het kijken hoe anderen het hebben gedaan, even ideetjes opdoen.

@Tamar: wat een lief piemeltje:p!

@FemR: super dat alles goed was!!! En mooie echofoto's hoor! Dat draagding (het is niet echt een doek lijkt mij) ziet er idd erg dik uit. Het zal je gebeuren... Ik hoorde laatst trouwens ook zo'n eng verhaal, misschien wel hetzelfde...

@val: ja, lijkt mij ook erg leuk zo'n kraamfeest. Ben benieuwd of er nog meer mensen een kraamfeest gaan geven.

Fijne avond nog en tot morgen!

3. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Koetje: ja echt heerlijk dat alles goed was! Ik ben ook erg blij met mijn plaatjes hihi. ook mijn ouders keken hun ogen uit toen ik de plaatjes liet zien. En ja... die doek, bbrr... zal je maar gebeuren.

@Val: ja weten het wel, sssstttttttttttt ;)

@Brendat: ja dus, ssstttt hahaha. En ja... of het moet heel snel gebeurt zijn dat een kindje stikt, geen idee. Of je moet het een half uur niet in de gaten hebben? Geen idee... het idee alleen al... jakkes!

4. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    goeiemorgen Lady's

Even ego berichtje ga vanmiddag even lezen en reageren

Hier vandaag 20 weken echo totaal niet zenuwachtig misschiien dat dat straks komt.

Eerst nu even werken tot 12 uur en dan gaan met die banaan.

Mensen met echo vandaag succes en veel plezier.
    En mensen die naar vk of gyn moeten ook veel plezier.

doeiiiiii

5. @ Iltje, veel plezier/succes vanmiddag.

@ Femr, fijn dat alles goed was. Wel kort zeg. Hier mochten we bijna 45 min kijken. Enne.... ik ben helemaal niet nieuwsgierig ;)
    Leuk de fotos!! Hier waren ze ook minder duidelijk dan bij Aiden, kwam omdat ik al een dikke buik had?!? beetje wazig...

@ Koetje, leuk een kraamfeest!! Wij hebben vorig jaar een kraamfeest voor de familie van mijn vriend gegeven (ze wonen 250 km van ons vandaan) en dat was erg gezellig!

@ doeken, ik vind zo eigenlijk ook echt niet uitzien. Ik zou mijn kindje nooit in zo'n houding leggen. Dan is een draagdoek echt 10x fijner en veiliger. Een kindje ligt toch helemaal opgevouwen? (of ligt het nou aan mij)

@ Tamar, Leuk een jongen!! sommige mensen willen het geslacht niet hier zeggen ;) o.a. iemand die jij noemt hihi.

@ Val, jij ook en meid, gaaf!!! Veel meiden die een jongen hebben en een meisje krijgen he :)

@ Dingetje, leuk een duowagen gekocht!

@ Koetje, lastig hoor met de babynaam. Zou ook niet weten of ik het nou wel of niet moet doen.

@ Nicky, leuk setje hoor!

@ Spruitnoordeloo, veel succes met je functioneringsgesprek.

@ Brendat, heeerlijk he dit weer! Ik ben gister op mijn zomerschoenen en zonder jas naar de stad geweest. Helaas blijft het niet zo mooi.

Vandaag weer lekker een vrije dag.
    Ben toch wel blij als het maandag is en ik naar de verloskundige kan. Mijn moeder vond toch dat de echoscopiste erg vaak zei dat de baby wat kleiner was. Begin me nu toch wat meer zorgen te maken. Hopelijk krijg ik nog een extra echo.

6. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    spruitnoorderloos: ik moet eigenlijk in augustus BHV herhaling doen. ik heb de organisatie gebeld en gezegd dat ik dan uitgerekend ben, zij raadden mij aan om het na mijn zwangerschap te doen... wellicht kun je de organisatie waar je BHV doet even bellen..

ik zag iets over kadootjes: nou wij hebben alheeeeeeeeeeel veel gekregen! allemaal mensen die zo blij zijn schijnbaar! wel erg leuk! zijn kleine dingen maar wel leuk!

verder gaat het goed... heb nu zalfje gekregen tegen de jeuk en hopelijk gaat dat zalfje helpen! en de shampoo er gewoon bij gebruiken.

vandaag weer werken, was gister lekker vrij! heb eigenlijk geen zin omdat sfeer niet zo leuk is. maar neem 20 weken echo's mee en als ze niet aan mij vragen hoe/wat dan ga ik er zelf over beginnen en doe ik heeeeeeeeeeeel enthousiast en bekijken ze het maar!

bijna paasweekend zag ik, dus bijna lekker dagje extra vrij!!!

fijne dag meiden!
    xxx

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Moet nog wel ff bijlezen maar dat doe ik later wel ff.
    Breng zo eerst ff mn zoon naar het kdv.. En daarna ff naar huis, douchen en dan ga ik naar de bedrijfsarts :( helemaal geen zin in, maar wil gewoon voor mijzelf opkomen.
    Hoop dat ie met een goed idee komt dat ik weer lekker aan het werk kan, maar dan wel met enige aanpassingen of halve dagen (werken 10 uur per dag)..

Moet daar om 10.30 uur zijn, dus weet niet of ik voordietijd hier nog ff langskom. Anders erna wel.

Duim voor me!

Liefs kiss

8. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kiss - succes straks!! Hoop dat jullie met een goede oplossing kunnen komen!

Goedemorgen andere dames!! Ik blijf hier in een gelukzalige stemming rondlopen.... :)
    We krijgen een kindje! hoera! Lijkt wel alsof ik sinds de 20weken echo 'extra' zwanger ben... buik lijkt gegroeid ineens ;)

@ elisa - lekker enthousiast doen, wie kan zo'n schattige echofoto's nou weerstaan... werkze!

@ laartje - gewoon je onzekerheden aan de VK voorleggen, die willen je vast wel helpen met een extra echo!

@ iltje - veel plezier vandaag!

@ FemR - hoera! Fijn dat alles goed is :)

9. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    haai meiden!

kiss succes ik duim voor je

iltje veel plezier!!

ben ook wel beetje nieuwsgierig hoor femr haha

zo ik mag zo lekker weer naar de tandarts:(

10. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ Femr, fijn dat de echo goed was.. en wat een mooie echo foto's!!

@ koetje, dat bezoek vond ik zo vreselijk hoor!! Maar zo een kraamfeest, poeh als ik me dan bedenk hoeveel mensen we dan moeten uitnodigen,
    waar moet ik het allemaal laten ?!?!?! Maar ja, ik ga ook maar eens ideetjes opdoen.

@ Iltje, heel veel plezier bij de echo!

@ laartje, inderdaad veel die al een zoon hebben, hebben nu een meisje! leuk hoor!

@ annete, heel herkenbaar hoor dat het besef er steeds meer komt van zwanger zijn.
    Hier begint er ook ineens een toeter te groeien, ohhh!!
    Moet ff foto's maken eigenlijk, misschien doe ik dat vanavond nog ff.

@ val, succes bij de tandarts!

Zo, zoonlief naar kdv gebracht, hij had er blijkbaar zin in.. Want snel een kus en weg wassie :D
    Heb ff lekker gedouched, en ga zo naar die bedrijfsarts.

Kusss

11. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Hey meiden...

Ik ga ff proberen bij te lezen... maar jeetje wat hebben jullie weer veel geklept... pffff....

@ Kiss: succes bij de bedrijfsarts... kom goed voor jezelf op... er is niemand anders die dat voor je doet hoor.. en denk maar zo.. ze krijgen je ziekteuren gewoon vergoed van het UWV, dus jij hoeft je niet schuldig te voelen...

@ Elisa: balen dat de sfeer op het werk niet zo gezellig is.. maar.. idd show maar lekker met je wondertje... daar mag je zeker trots op zijn...!! en vinden hun het niets.. dan hebben zij pech!!

@ Laartje: probeer je niet te veel zorgen te maken over de grootte van het kindje.. wel raar dat ze het zo vaak benadrukt hebben.. maar als toch verder alles goed was dan is het volgens mij gewoon goed.. want na de 12 weken groeit elk kindje in een eigen tempo.. de een is ook groter dan de ander...

@ Iltje: spannend.. succes met de echo... ik had ook niet echt zenuwen.. maar toen ik in de wachtkamer zat, vond ik het toch wel lang duren haha.. geniet ervan..
    Moeilijk hoor van die vriendin van je.. maar.. gaan ze pas in januari beginnen met hormonen.. als het nu toch niet goed is, moeten ze nu toch iets doen??

@ Draagdoeken: gisteravond begon mijn schoonmoeder erover.. en nu lees ik het hier.. brrr.. zal je maar gebeuren... Vrienden van mij hebben een lodger shelter (ook een erg dikke doek, moet ik zeggen).. maar het lijkt mij zowiezo niet praktisch.. echt slecht voor je rug.. je kunt beter een geweven draagdoek nemen volgens mij..

@ FemR: fijn dat alles goed was. ene mooie plaatjes hoor.. hihi.. ik kreeg ook het commentaar van vrienden van ons, die na ons moesten en in de wachtkamer zat, dat ik een big smile op mijn gezicht had staan.. die konden dus zo al zien dat alles goed was...

@ Tamar: gefeliciteerd, die echo foto is wel heel overduidelijk een manneke.. mooi hoor..

@ Kraambezoek: ik heb ook zitten denken om een kraamfeest te geven.. maar doe het toch maar niet.. lijkt mij ook wel leuk om tussendoor ook nog bezoekjes te ontvangen.. maar ja.. het is de eerste voor ons.. dus misschien kom ik daar wel op terug. haha..

@ Nicky: schattig setje hoor.. leuk he.. kleertjes shoppen.. trouwens vanaaf weer zwemmen?? ene.. heb je al iets gehoord van je toets??
    ow ja.. is de monteur inmiddels wel op komen dagen?? altijd vervelend als je zo lang moet wachten..

@ Spruitnoordeloos: gefeliciteerd met de verjaardag van je nichtje.. ene.. haha.. grappig dat die meisjes zo graag een meisje willen.. heeft mijn nichtje ook.. (die heeft 2 broertjes).
    Maar volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd met die stoere knul in je buik.. dus bij deze..

@ Val: jij ook al een meid.. super.. Roze aan top... en wat vervelend dat je maandag weeeeeeer een echo moet.. hihi..

@ meicke: helpt het maagzuur middeltje?? ik hoop het wel.. erg lastig hoor..

@ Annette: gefeliciteerd met het wondertje in je buik... alles goed dus.. gefeliciteerd. en jij moet ook nog een keer terug.. neeeehhh.. daar baal je natuurlijk van.. hihi..

sowww.. nou heb ik volgens mij wel weer genoeg gelezen... de rest ga ik niet meer redden.. sorry..

nog ff ego:
    gisteren gewerkt, was weer een volle dag.. stonden patiënten gepland die ik niet zo maar weg kon halen.. dus uiteindelijk tot half 4 gewerkt.. op zich ging het wel.. maar rond 2 uur begon mijn rug weer meer pijn te doen.. vannacht ook weer meer pijn gehad... dus het is duidelijk.. het is gewoon te veel.. morgen maar even met mijn leidinggevende overleggen..

Vandaag een heerlijk dagje vrij.. het zonnetje schijnt.. ik ben blij :)

12. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @ Val: succes bij de tandarts...

13. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
  14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zo weer een hoop goede echo`s geweest. En succes voor degene die vandaag mogen.

Kraamfeest of kraambezoek: wij kiezen voor gewoon kraambezoek. Het schijnt dat er sowieso minder mensen komen kijken bij de 2de, minder kaartjes ook.

Vorige keer wel kaartjes gehad, deze keer maar eentje. Mijn moeder kocht zich suf bij dochter en verwoorde het deze week heel lief. Ze zei dat ze nog niets had gekocht niet uit desinteresse maar omdat ze het niet goed wist wat ze moest kopen. Ze koopt straks liever iets leuks als ze weet wat we krijgen, omdat ik al een hoop neutraalspul heb liggen. En dat klopt, ik heb een doos babykleertjes overgenomen, maar verder ook nog niets gekocht.

Ga even met dochter naar de (natte) trampoline kijken, ze staat nu bij me jammeren over dat ding..... pfff.

15. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kiss - Wauw, mooie buik! Daar kun je mee voor de dag komen!

16. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    Kiss wow!! wat een flinke buik heb je al! leuk!!

nou viel mee bij de tandarts, 1 gaatje gevuld, maar goed na dinsdag is dat niks! haha

nu over 2 weken weer

17. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

Dec 3, 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd wat een buik!!!!

18. mooi buikje hoor

19. @ Kiss, mooie buik !!! Hoe ging het bij de bedrijfarts?
    Echt voor jezelf opkomen want 10 uur werken op een dag is gewoon echt te veel!

@ Yolanthe, hier ook bijna geen kaarten. Geloof 2. Vorige keer hadden we zeker 15 kaarten om te feliciteren. Hopelijk komen er ook minder mensen met kraambezoek hihi. Ga in ieder geval minder kaartjes sturen dit keer. Ik had hier tot dinsdag ook nog niks gekocht, behalve de dubbele kinderwagen. En nu mag ik eindelijk shoppen zie ik niet echt iets wat ik wil haha. Ik ben een beetje gek geloof ik ;)

@ Val, gelukkig viel het mee bij de tandarts.

@ Lauw, thanks voor je lieve reactie. Ik vind het ook raar dat ze het zo benadrukte. En indd wat jij zegt het is een gemiddelde, ieder kindje is toch anders.
    Wel wat rustiger aan doen he! Je moet ook aan jezelf denken en niet alleen aan je werk. Ben benieuwd wat je leidinggevende zegt. Geniet lekker van het zonnetje.

@ Annette, jij ook bedankt voor je reactie. Ik ga het maandag zeker voorleggen. Mijn buik lijkt ook in een keer mega gegroeid.
    Wat moet dat over een aantal weken wel niet zijn ;)

Wil er iemand een HELE drukke baby lenen :D?
    Pff ben de hele dag achter hem aan aan het rennen.
    Hoop dat hij wel zo even gaat slapen.

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Thnx voor de complimenten over mn buik, begint wel een toeter te worden, maar hij zit nog niet in de weg hoor, haha!

Nou ff update van de arboarts..
    Kom dr net vandaan, hele leuke vent!
    Hij wilde mn bekken voelen, wat blijkt, 1 bekken staat scheef! Hij heeft mn rug van beide kanten gekraakt, ohh wat een naar gevoel zeg!! Toen stond de bekken wel iets rechter maar nog niet helemaal.

Op mn werk mag ik niet meer tillen en trappen lopen. Verder hoef ik volgende week donderdag pas weer te werken.
    Ben net nog even langs mn werk geweest om het 1 en ander af te spreken. Ik ga vanaf volgende week weer mn eigen uren draaien, maar mocht het niet gaan moet ik dat aangeven, en kan ik bijvoorbeeld halve dagen proberen te werken.

Vond het een enorme opluchting dat er zoveel begrip is, ook op mijn werk! Ze zijn allemaal erg met me begaan, zo prettig!! Dus het voelt ook wel goed om weer 100% aan het werk te gaan, als het niet gaat kan ik altijd nog minder werken.
    Naja de pijn is er toch wel, maar die is er thuis ook.. Dus ik ga het gewoon proberen... anders duren die weken ook zo lang.

Nou ga ik ff lekker chillen, en dan tegen 16.00 uur mn ventje weer ophalen van het kdv.

Liefs kiss

Share This Page