zo hij is zeker lang cossy! mijn zoon is met 2 jaar 87 cm...hihi maar das een pruts oooooooooh neeeee de heetste zomer ooit?? dat hoeft nou ook weer niet.....
mijn dochter met 2j3mnd 82 cm! Mijn mini Ik las het al ergens anders over de heetste zomer aller tijden, lijkt me ook weer een beetje te veel van het goede.
Hai meiden, Ik doe ff ego, heb geen energie om te reageren op iedereen... het is ff op geloof ik hahaha. Er moest natuurlijk ooit een eind aan komen Alles goed hier, nog steeds in de gloria Gisteravond wat dingentjes besteld bij de henm en bij kleertjes.com, leuk leuk!! Ik ga vroeg naar mijn bedje. En oh ja, die heetste zomer ooit..... komt pas in 2011 toch?? Hahaha, I hope so!! Mazzel meiden! Ik meld me morgenavond weer!
He meiden. Ik ben echt wat minder aanwezig hier.... Betekend niet dat ik niet aan jullie denk, maar mijn dagen zijn momenteel erg lang en ik ben toch sneller vermoeid. Wanneer ik heb gegeten heb ik vaak geen puf meer om de computer aan te zetten, en ga ik vaak tussen 21.30 en 22.00 weer naar bed. Naast lange werkdagen zijn we hier ook goed aan het puinruimen, dus vandaar... Hoop dat ik binnenkort weer wat meer fut en tijd heb. Ik las over de buddy's ik vind het prima! Spruitnoorderloo, heetste zomer ooit?! Oh alsjeblieft volgende jaar. Hoop op een heerlijke zomer maar de heetste nu even niet haha. Nou ja wat is dat is.... Kiss mooie buik! Moet weer even terug gaan lezen hoor! Geloof wel dat er weer wat mooie en goede echo's tussen zaten echt super. Nog geen mindere berichten toch? Gelukkig! Hier weer een groeispurt van de buik gehad. Ben er trots op! Voel ons meisje nu ook goed. Eerst was het vaak 's avonds, maar nu laat ze ook vaak overdag van zich horen. Heel gek gevoel wanneer ik eigenlijk moet plassen en daar ineens een stootje tegen aankomt. En.... we hebben een naam!
Femr: is het weer ff op ja? haha moet wel lachen om je oh Yolanthe nog kleiner ja hihi schattig! Leonizzie: rustig aan he meid, aan jezelf denken en wat leuk dat je haar nu zoveel voelt! Hier ook trouwens, elke dag wel een aantal keer! leuk he
He Val genieten he? Zwijmel,zwijmel... Las dat jij behoorlijk veel pijn hebt gehad aan je kies. Nu helemaal weg?
@ nicky, netjes toch een voldoende! En je staat alsnog 7,78 gemiddeld, goed hoor!! Was het zwemmen lekker? Heel veel plezier morgen met shoppen!! LEuk, nu zijn we buddy's @ dingetje, ik vind het prima die buddylijst! @ koetje, wat een drukte heb je voor de boeg, en vergadering en morgen werken en dan ook nog uit eten :d veel plezier! @ ckialita, och meid, vervelend soms he, die hormonen! heb dr ook last van hoor! @ Chivay, ja ik plaats zeker een foto van de kinderwagen als ik hem heb, haal hem zondag op, dus zondag of maandag plaats ik de foto! Moeten alleen nog een nieuwe maxi-cosi, maar wil daarvan ook een knalkleur/roze of oranje.. Maar nieuw zijn die niet te verkrijgen, echt balen! Wat leuk dat je de schopjes nu ook van de buiten kant goed kan zien! Hier ook, zo schattig! @ val, ja leuk is die Etosdoos he? had hem afgelopen weekend opgehaald. @ spruitnoordeloos, ohh jeetje, daar zit ik niet echt op te zwangeren... Heb al aanleg om vocht vast te houden, laat staan zwanger in de hitte, pfff.. Maar als de beeb er eenmaal is lijkt het me heerlijk! Lekker in de tuin @ cossy, wat fijn dat je je beeb lekker kan voelen schoppen! @ leonizzie, doe je wel rustig aan meid??? En leuk dat jullie ook een naam hebben! Volgens mij is ons meissie gedraaid.. Tot gisterenavond voelde ik haar continu bovenin mn buik, zeg maar net boven mn navel.. Vanacht is ze zwaaractief geweest tot pijnscheuten in mn zij aan toe, en nu voel ik haar alleen nog maar onderin trappelen.. Dus volgens mij is ze vanacht omgedraaid ofzo, weet niet. Maar ze heeft nog ruimte zat, dus ze kan weer makkelijk omdraaien.
@Val: jaaaaaaaaaaaa lach maar hahahaha. Ik vind het echt niet leuk hahaha. Lijkt wel of het donderdag standaard is dat het op is hihihi. Ben benieuwd naar volgende week hihi. @Kiss: die is lekker koppeltje aan het duikelen
Kiss, grappig he dat je dat zo goed kan voelen dat ze van plek veranderen. Dat je er zelfs steken van kreeg! Heb je een krachtig kindje haha Ik doe mijn best om goed voor mezelf te blijven zorgen hoor. Het is gewoon momenteel erg druk en ik probeer mijn werk nu goed bij te houden zodat ik al mijn zaken straks goed en netjes kan overdragen (als ik al voor sommige zaken een vervanger heb). Is ook een beetje eigen hoor. Ik ben gezinsvoogd en ik wel heel graag bepaalde dingen voor mijn verlof duidelijk hebben of dat het gebeurd is. Vooral bij bepaalde kindjes die uit huis geplaatst zijn, dat het dan duidelijk is waar ze gaan opgroeien of daar al zitten, het liefst wil dat gewoon zelf nog doen... En dan komen er juist nu wat crisisjes tussendoor. Merk dat ik soms mezelf en mijn werk onder de loep neem nu ik zwanger ben. Ik ben nu voor het eerst zwanger en daar zo gelukkig mee. Je bent zo bezig met de veranderingen in je lichaam, het leventje in je, de wensen, plannen en hoop die je hebt voor de toekomst dat ik nu bij soms denk: Goh dat moeten zij toch ook zo op een bepaalde manier beleefd hebben? Hoe zijn ze op dit punt gekomen? Totaal je kind uit het oog verliezen omdat je liever boos bent op je ex, drinkt, ruzie maakt enz... Nou ja is soms ook wel goed een beetje beschouwend bezig zijn toch? Is toch een nieuwe levensfase die je ingaat.
Leonizzie ja op het moment is de pijn over! Over 2 weken gaan ze hem alsnog eruit trekken maar dan hopelijk er vanaf. Haha donderdag is dipdag dan Femr kiss lekker druk meissie dus hihi Leonizzie snap dat je alles op een rijtje wilt hebben is ook wel eenhele belangrijke taak he dat ze goed achterblijven als jij verlof hebt! kan me voorstellen als je vaak zulke situaties ziet dat je er dan zo over na gaat denken nu je zwanger bent
Leonizzie, ja als je er zo over denkt is het ook vreselijk om te zien dat kindjes gewoon een heel ander leven krijgen omdat de ouders er niet voor ze zijn. Ik kan dat soort dingen ook niet bevatten.. en zie het helaas ook steeds vaker terug in mn werk. Ik ga ff lekker liggen op de bank, en dan lekker mn meissie aaien, want ze is weer wakker Merk echt dat ze ongeveer om de 2 a 3 uur ff wakker is. En ook als ik in de auto rij wel gezellig!
@ Elisa En hoe ging het met je neefjes?? Wat vonden ze van je buik? @ Val... hahaha, diepe spijt hier Zal weer beter mijn best doen om bij te blijven @ Heetste zomer ooit.... Heet is niet erg! Zolang t naar niet zo giga irritant nederlands benauwd wordt :x @ Leonizzi... Groot gelijk dat je even rustig aan doet hoor! Vooral aan jezelf denken!!! Enne ben benieuwd naar je groeispurt.. Leuk dat je jullie meissie zo goed voelt nu.... Enne super dat je al een naam hebt.. Herken je verhaal trouwens goed wat je schrijft over je werk! Ik werk met kinderen die met hun moeder meegekomen zijn naar de crisisopvang.. Regelmatig kijk ik nu met heel andere ogen.. Ook richting mijn vriend... Zouden de vaders van die kids ook zo naar hun nog ongeboren kind hebben gekeken? Zo blij zijn geweest?? En hoe komt het nu allemaal zo ver dan... Dubbel hoor! Maar precies wat je ook schrijft... je eigen kind gewoon niet meer zien staan, begrijpen... pff... @ Kiss.. Wat grappig dat je zo duidelijk kan voelen dat ze gedraaid is! Ik voel onze dame vooral heel laag.. net boven mijn schaambotje en aan de onderkant van mijn buik... Ben heel benieuwd nu of ze nog eens wil gaan draaien Ons meisje lijkt ook een beetje een ritme te krijgen nu... Als ik een kwartiertje wakker ben komt ze even van zichzelf laten horen... En meestal nadat ik een kwartiertje ergens rustig zit komt ze hallo zeggen... Zo leuk! Hier.... Zo wij zijn weer terug van een concertje... Tjee wat kan die man zingen! Zelfs het voorprogramma vonden we erg goed.. Wel begin ik te merken dat 2 uur staan moeilijk wordt! Gelukkig deden mijn bekken/billen niet moeilijk... Maar pff mijn knieen vonden het op het laatst niet meer zo leuk... Maarja had het er wel even voor over! Ga te graag naar concerten om dit nu te laten schieten!
@ Nicky, nou valt toch mee je punt? Is bijna een 6 hihi! Jammer dat je Aiden niet een middagje wil lenen @ Spuitnoordeloo, Neeee de heetste zomer ooit Wat erg!!! Dan moeten we in die warmte bevallen, lekker hoor. @ Val, leuk he die babydoos! Ik vind het heerlijk om boekjes te lezen dus had genoeg te doen. @ Elisa, leuk je familie uit Italie op bezoek! Geniet er lekker van. @ Dingetje, prima hoor de buddylijst. @ Yolanthe, dankje voor je reactie. Eerlijk gezegd vind ik het ook wel leuk als het een kleintje zou zijn (niet té klein natuurlijk en wel gezond!). Ik hoop gewoon dat ze maandag zegt dat ik nog even terug naar het ziekenhuis mag. @ Koetje, Mijn schoonmoeder heeft toen iedereen uitgenodigd. Omdat we bij de bevalling nog niet de datum precies wisten. Als ik jou was zou ik er een los velletje in doen voor de mensen die je uitnodigd (of nodig je iedereen uit?). Anders zou je het bijv. linksonderin op het kaartje kunnen doen. Aiden had helaas maar een half uurtje geslapen, hij kan in het guinness book of records als slechtste slaper ter wereld hihi. Hopelijk wordt zijn zusje een slaapkop. Was de kraamvisite gezellig? Heerlijk he zo'n klein hummeltje. @ Kiss, fijn dat de arboarts zo begripvol was. Nu lekker rustig aan doen en aan jezelf denken. @ Cossy, jij ook al zo'n lange smalle. Aiden is nu met 11 maanden 74,4 cm en 8,3 kg. Heb soms echt moeite met de broeken. Hopelijk krijgt hij er niet te veel last van. Die schijnen best heftig te zijn he? Aiden krijgt ze over 3 maanden. @ Femr, leuk vanalles besteld. Ik was ook al aan het snuffelen, wil een leuk eerste pakje maar vind het zo moeilijk wat voor spul. Aiden is natuurlijk in de lente geboren en had wat dikker spul. Maar dat zal ik zijn zusje maar niet aandoen. @ Chivay, vind het nog knap dat je het 2 uur volhoudt. Is ook erg lang he? Gelukkig hebben jullie een fijne avond gehad. Ik mag vandaag weer gaan werken en heb er echt zin in. Aiden is echt een heel lief mannetje maar hij is op het moment zoooo druk dat ik zelf ook neit aan mijn rust kom. En op mijn werk heb ik dat gelukkig wel. We gaan morgen waarschijnlijk voor de gordijnen voor de baby kijken
@chivay: ow wat leuk dat zelfs opgeschoten pubers het zien. Ik zou dan ook met een big smile weglopen Zo te lezen ben je echt aan het genieten van je weekje vrij. Groot gelijk heb je. En ach, dat huishouden komt wel weer J @elisa: Fijn dat het zo goed en gezellig was op het werk! Veel plezier met je neefjes. @spruitNL: ik hoop voor andere mensen (die niet zwanger zijn) dat het inderdaad een overheerlijke zomer wordt maar voor mij hoeft het niet boven de 26°C te worden, dat is voor mij ook al warm genoeg. @cossy: mooi dat Vince weer door de APK is Inderdaad te hopen dat hij niet al te ziek wordt van de prikjes. Leuk dat je de kleine nu zo goed voelt! @FemR: balen dat de energie wat naar beneden is gegaan. En zo te lezen heb je lekker geshopt! @leonizzie: Wat super dat de kleine meid vaker van zich laat horen! En jullie zijn uit een naam!! Geweldig. @kiss: Het zwemmen was weer super leuk, lekker actief geweest en gekletst Ik moest zelfs tijdens het zwemmen gapen Haha. Daarna manlief nog opgehaald en bij thuiskomst meteen het bed in en lekker geslapen J @laarjte: haha, Aiden mag vandaag wel mee gaan shoppen in Duitsland moet ie wel binnen nu en een half uurtje hier zijn. @hier: heerlijk geslapen. Nog wel moe maarja heb ook een paar nachten achter elkaar niet goed geslapen. Ik ga nu afsluiten en verzorgen en aankleden want we moeten de hond nog even naar schoonouders brengen en dan op naar Duitsland om te gaan SHOPPEN!!!!! Misschien dat ik vanavond nog even online kom maar dat weet ik nog niet, ligt eraan hoe moe ik ben. Iedereen een hele fijne dag! Ik weet niet of er vandaag iemand op controle moet of voor een echo maar als dat is dan wens ik je veel plezier en succes! Groetjes Nicole
chivay: de oudste ging tegen mijn buik praten en de jongste (6) sprong in mijn armen dus ik tilde hem op.. ik zei: dat kan de volgende keer niet meer!!! meost ie lachen! was erg gezellig! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht geslapen! last van de jeuk, misselijkheid en toen ik weer indutte kwam er vliegtuig/helikopter over en wel 1,5 uur lang! en nee woon niet in drenthe! daar hebben ze naar iets gezocht met helikopter! en de heetste zomer ooit? die kunnen wij aan!!!!!!!!!! zwembad in tuin of voetenbad, parasol erboven. ventilator binnen! en als de kleine er dan is en we voelen ons goed gaan we WANDELEN! fijne dag! liefs elisa
Ik had hier ergens zien staan dat iemand op tv had gezien dat draagdoeken gevaarlijk zouden zijn i.v.m. verstikkingsgevaar. Dit is alleen niet waar. Het gaat om draakZAKKEN waarin in Amerika baby's zij gestorven, en dan met name de babypouch. (soort sporttas waar je een baby in kunt leggen lijkt het) Alleen de media neemt dat dan weer verkeerd over en blaas het op, en ineens zijn alle draagdoeken gevaarlijk. Maar bij goed gebruik (dus niet onder jas ofzo en altijd op de juiste manier knopen) zijn draagDOEKEN gewoon veilig. De 'gevaarlijke' draagzak:
Het zal weer eens niet in Amerika zijn....... Ik heb al geen hoge pet op van die mensen....wie legt er nou zijn kind in een soort sporttas??? Daarbij moet het daar altijd dramatischer: in hoeveel landen rijden Priussen? En in hoeveel landen gingen die auto's een eigen leven leiden? Zo, de frustratie is eruit voor vandaag, hahah.
Ik vind het ook maar een raar ding, ligt dat lekker voor een baby? Lijkt mij van niet en ook erg warm. Een gewone draagdoek of babydrager lijkt me fijner en minder warm. Die draagzakken krijgen sowieso een slechte naam doordat mensen er ook rare dingen mee gaan doen. Dik ingepakt kind en dan ook nog onder een dichte winterjas van moeders. Of mensen die ermee gaan fietsen, kan ook heel erg mis gaan. ---- Ik was vanmorgen heel erg geschrokken, ik was bezig met opruimen voordat de kinderen kwamen. En ineens kreeg ik ontzettende buikpijn, kindje voelde ik ook niet. Schrok me suf, buikpijn is nu weer over. En ik probeer contact te krijgen met de kleine, maar erop concentreren valt niet mee met 5 kinderen in huis . Ach misschien was het wel stress omdat de wc verstopt was, ook dat heb ik weer opgelost.
@ Yolanthe - Misschien een beetje kramp aan de banden? Hoop dat je het kindje snel weer voelt! @ draagzakken - daar heb ik dus vannacht over gedroomd, iemand wilde me een tas aansmeren waar ik de baby in kon leggen, alsof het een soort chihuahua was! Dat kan toch niet! @ hete zomer - Normaal zou ik met dat bericht het gelukkigste meisje op de wereld zijn, nu denk ik.... pfff dat worden lange dagen met de voeten in een zwembadje Maar hé, wel lekker buiken showen deze zomer! En daarna lekker veel wandelen!
Morgen! Heetste zomer ooit? ojeetje! Nu ook maar hopen dat er een beetje wind staat zodat ik met mijn dikke buik kan relaxen op ons bootje!! Dromen: is het waar dat je anders/vreemder droomt als je zwanger bent? Ik lees, maar merk het ook aan mezelf, de meest vreemde/leuke/grappige dromen langskomen. Buddy: Prima hier! Annette08, wij slaan ons wel door deze hittegolf heen! Shoppen: Diegene die nu aan het shoppen zijn (Nicky) of die dit weekend gaan...heel veel plezier! Ik ga voor mezelf maar eens shoppen. Buiken: Zag weer een mooie buik voorbij komen. Jeutje!! Hier gaan we dit weekend foto maken want manlief vindt het de hoogste tijd. Ik vind het allemaal wel meevallen. Wel zullen zien! Draagzakken: lijkt me erg knus voor de wintertijd, maar voor de zomer veel te warm. Buikpijn: Yolanthe, ik had ook zo'n enorme pijnscheut gisteren. Terwijl ik lag te slapen rekte ik me uit. AUWWWW, schrok ook even flink maar gelukkig ebte de pijn redelijk snel weer weg. Werkverplichtingen/Arboarts: Goed om te lezen dat er arboartsen/leidinggevende zijn die meedenken en het beste met je voor hebben! Denk goed aan jezelf en neem de rust die je nodig hebt!! Ik lig tegenwoordig elke avond op de bank. Merk toch dat zo'n hele dag werken energie vreet. Zolang ik het zo kan combineren is het allemaal goed te doen Plassen: hebben jullie ook zo'n enorme hekel aan het om de haverklap te moeten plassen? Vooral 's avonds komt het er bij mij met bakken uit. Stapelgek word je ervan:x Ben je net geweest heb je alweer het gevoel dat je moet. Gelukkig valt het overdag wel mee en 's nachts ook. Dwing mezelf ook wel om veel te drinken, veel meer dan normaal. Wat je allemaal wel niet doet/laat voor zo'n kleintje!! Dat was het volgens mij wel een beetje! Gelukkig is het vrijdag en staat het weekend voor de deur. OP dit moment schijnt de zon hier nog volop maar het scvhijnt van het weekend wat minder te worden. Volgende week gelukkig maar 3 daagjes werken en dan naar NL! Zorgen jullie ervoor dat het daar ook mooi weer blijft? Moeten namelijk nog aan de boot klussen voordat deze weer in het water kan. Groeten uit Munchen!!