zo even terug gelezen vanaf 24 maart Susan > al wat gehoord van je vriendin of de kleine al geboren is ? Nickey1983 > wat leuk dat je hulp krijgt bij het uitzoeken van de geboortekaartjes hier ook nog steeds rond neuzen weet nog niet wat ik doe of zelf maken of via internet .. Wat een leuk setje trouwens echt lief Val > wat vervelend dat je zo last hebt van je verstandskies .. En wat leuk een meisje gefeliciteerd Annete > wat fijn dat je een goede echo had en een keer terug komen is altijd leuk Wikkeldeken van de kruitvat > hier ook 1 gekocht een mooie roze hihi Cadeautjes > hier al wel iets gekregen twee kaarten , en van een tante en oom rompertjes maar die denken altijd dat het een jongentje wordt was bij Iris ook zo dus heb nu rompertjes echt voor een jongen haha , En van de ouders van mijn vriend een gaaf meisjes setjes zo lief en klein.. Iltje > spannend vandaag 20 weken echo Femr > fijn dat alels goed was met de echo en mooie echo,s hoor buddylijst > ik vind het ook goed zo Hete zomer > pffff nou ja we zien wel kunnen we in ieder geval lekker de buikjes showen Leonizzie > leuk we zijn buddy zal als ik het niet vergeet mijn gegevens even via prive bericht doen Yolanthe > heb je de kleine alweer wat gevoeld zo me ook rot schrikken Plassen > ja hier ook zo,n hekel aan vooral s,nachts lig je net lekker moet je were plassen Zo weer een beetje bij als ik iemand vergeten ben sorry Hier gisteren lekker rustig aan gedaan samen met iris ze heeft lekker getekend en ben zo trots op haar had haar naam geschreven en ze heeft het er onder mooi nageschreven alleen de S vind ze wat moeilijk , verder heeft ze nog wat leuke poppentjes getekent echt hele mooie met een hoofd , buik , benen en tenen , armen met vingers , verder nog ogen , neus , mond en haren , en knopen op de buik van een blouse hihi .. Verder was gisteren de andere kleine druk aan het trappen in mama,s buik was wel blij dat toen ik ging slapen zij ook ging slapen hihi.. verder morgen alweer 20 weken wat gata het snel zeg .. van het weekend zijn we er niet lekker ff weg naar Ouders van vriend heerlijk ... Voor iedereen verder die een echo hebben of naar de vk veel plezier
@ kris - daar slaan wij ons zeker doorheen! Zal je straks even pb-en voor wat uitgebreider buddy-contact @ plassen - Dramatisch toch, zit constant op het toilet.... Maar goed, als dat babytje het maar naar zijn zin heeft daarbinnen
Was die site van JB4Kidz niet van iemand hier? Geloof wel he? Heb zojuist een aankleedkussenhoes besteld, zoooo mooi!
@ chivay, wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad bij dat concert! @ laartje, wat voor gordijntjes ga je kopen? @ nicky, waar in duitsland ben je wezen shoppen dan? en nog iets leuks gekocht? @ Yolanthe, he wat schrikken zeg!! @ kris, nou hier droom ik in ieder geval wel veel meer, en echt vage apparte dingen! Wat voorn boot hebben jullie?? Ik zal zorgen dat het mooi weer is! al is het nu dieptriest buiten! @ irisnaomi, wat leuk dat Iris zo kan tekenen! @ cossy, was die site niet van Marije?? goh die komt trouwens ook alweer bijna terug van Suriname! Zo salaris staat er weer op, dus heb de financiele administatie weer gedaan, alles netjes geordend en opgeruimd qua papieren.. Volgende week weer kinderbijslag haha, daar word ik altijd happy van! én ik zag op mn internetbankieren dat ik loonsverhoging heb welliswaar niet super veel, 50 euro netto meer, jaarlijkse verhoging.. dus weer mooi meegenomen! Nou ik ga nog ff lekker snuffelen op internet. En dan denk ik dat ik zo nog ff lekker ga liggen. Zoonlief is toch op het kdv, dus moet genieten van mn rust.. Liefs
Wij hebben een zeilboot. We hebben haar dit jaar helemaal opnieuw laten spuiten etc etc etc etc dus ziet er nu zoooo mooi uit. We moeten met pasen nog de onderkant schuren en lakken zodat ze weer supersnel is. Dan kunnen we met hemelvaart/pinksteren eindelijk weer gaan varen.
@ kris, heerlijk zeg! Mijn paps heeft ook een zeilboot, elke vakanties gingen we weer Vind zeilen echt super!
@ Kiss: Lekker he op vakantie met de boot....ik heb het idee dat dit mijn kinderen ook voor bestemd is.
@ego, vanmorgen bij de ha geweest. Ja vandaag natuurlijk een hele goede dag! Maar gelukkig wel doorverwezen naar de fysio. Die belt me volgende week terug voor een afspraak! Ze raden me wel aan om een afspraak te maken bij de bedrijfsarts! Vanmorgen de prenatal onveilig gemaakt.....ik heb echt een schattig jongens stelletje gekocht turqoise/wit/grijs met slofjes, mutsje, rompertjes!Zo leuk......En voor mijn dochter een gaaf spijkerjasje! Daarna hebben we samen bij de mac, patatjes gegeten Dat doen we dus eigenlijk maar zelden........Nou ja soms mag je jezelf en kind best wel even verwennen!
@ Laartje... Vond het ook wel knap dat ik het volhielt haha... Er was nog een andere zwangere dame.. (duidelijk zwanger zeg maar.. ) die kreeg een kruk aangeboden haha... Ik ben gewoon een paar keer op de grond gaan zitten! Enne... ik hoop voor je mee dat Aidens zusje straks een lekkere slaapkop is ghehe.. Je mag Aiden best komen brengen.. denk alleen dat ik daarna 'ineens' niet meer weet wie jij bent hahaha @ Nicky... Hoe was het in duitsland? Auto volgeladen? @ Elisa.. Klinkt super zo samen met je neefjes! Ben ook zo benieuwd hoe de kids op mijn werk gaan reageren wanneer ze het door krijgen Balen dat je zo slecht geslapen hebt zeg! Toch weer eens opnieuw langs de huisarts met je jeuk???? @ Yolanthe.. pff schrikken zeg.. Je kleintje al gevoelt? Mijn idee was ook meteen banden.. Las dat anderen dat ook als schreven... Had het zelf gisteren met fietsen in mijn lies.. Pff auw.. @ Kris... Oehhh een zeilboot.... Kwijl kwijl... Vind dat zoooo ontzettend lekker.. Toen ik 12/13 was een aantal keer gaan zeilen.. en heb blijft nu wel zo'n wens om dat vaker te doen.. Komt er helaas bijna nooit van! (2 jaar geleden wel een zeilreis bij Griekenland gemaakt) @ Tamar.. Fijn dat je een verwijzing gekregen hebt!! En heerlijk hè dat shoppen! Nou Ik ga even een duik in het wasgoed nemen.. Dat moet ook gebeuren helaas Of heeft iemand wat kaboutertjes te leen?????
maaaaaar bootje ligt in NL en ik denk niet dat ik op het eind nog heen en weer ga rijden. Dan maar met de voetjes in het locale water
@ kris - Da's jammer! Maar in die hitte die ons te wachten staat is elke vorm van verkoeling lekker denk ik
hey! kom weer even mijn virtuele neus laten zien volgens mij is iedereen akkoord met haar buddy? Misschien kan iedereen elkaar benaderen per pb om telefoonnummers uit te wisselen? hier momenteel beroerd.. vanochtend weer naar zkh geweest.. duizelig en overgeven.. heb echt een enorm energie gebrek.. bloeddruk weer te hoog.. zo makkelijk als ik door mijn eerste zwangerschap heen fietste, zo lastig gaat deze.. Is nu bloed geprikt, lever/nieren, hb en glucose.. moet woensdag naar de gyn terug.. kijken wat ie te vertellen heeft en eventueel de bloeduitslagen.. zodra ik fitter ben kom ik uitgebreider reageren!
@ dingetje - He, wat vervelend. Hoop dat je uitslagen goed zijn maar dat de gyn met een oplossing komt voor je ongemakken! Heel veel beterschap in ieder geval! @ chivay - succes met de was, mocht je kabouters toch nog tegenkomen, de strijk staat bij mij op ze te wachten