Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ heetste zomer op komst: pff als dat echt waar is.. zullen we dubbel puffen... hihi

Meiden ik heb heel snel ff wat gelezen.. maar lang niet alles .. sorry...

maar we gaan nu lekker uit eten in Arnhem en daarna naar de bios....

iedereen een fijn weekend...

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dank jullie voor jullie lieve reacties :)
    Het was geen bandenpijn wat ik vanmorgen had. Dat heb ik vooral `s nachts vaak, dan word ik wakker als ik me probeer om te draaien. Dan kan ik niet verder en moet ik me de andere kant op draaien.

Nee ik had nu echt pijn te hoogte van mijn navel heel raar, maar achteraf denk ik stress van de wc pot of teveel gebukt met het opruimen.

De kleine is momenteel weer actief, alle kids zijn weer weg. Ik kan me waarschijnlijk niet genoeg concentreren met alle kinderen om me heen.

Fijn weekend en veel plezier met alle leuke dingen!

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hallo dames,
    Sorry niet terug gelezen.
    Nog iets gemist?

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Chivay dus jij doet ook wel een pittig beroep. Welk concert ben je trouwens geweest? Denk dat ik dat even gemist hebt.

Yolanthe, he bah dat is even schrikken. Misschien toch een teken dat je even op zo'n moment een tandje terug moet? Gelukkig voel je de kleine nu weer.

Dingetje, jemig meid, zo beroerd. Hoop dat de uitslagen straks iets opleveren waar je wat mee kan. In die zin dat het dan makkelijk te verhelpen is en je je weer lekker in je vel voelt.

Cossy, lekker aan het internetshoppen geslagen?

Lauw geniet van je avondje uit!

Tamar jij ook vandaag lekker de Prenatal onveilig gemaakt? Fijn dat je een goede dag hebt en hopelijk gaat de fysio helpen.

Plassen, ja behoorlijk veel. Of eigenlijk valt de hoeveelheid die eruit komt wel mee, maar die aandrang steeds. Helemaal wanneer ik ook een paar dagen verstopt ben zeg maar, dan lijkt er van alle kanten druk op die blaas te staan.
    s' nachts ook behoorlijk vaak, maar ik heb momenteel de mazzel dat zodra ik weer lig ik ook weer meteen in slaap val, dus dat vind ik niet zo erg nog.

Goh volgens mij nog een paar vergeten, maar weet het even echt niet meer.

Vandaga met mijn moeder even wezen shoppen. Eerst even naar woonwinkels en heb 2 lekkere stoelen gekocht voor de huiskamer. Was echt nodig want we hebben een zo'n lounge-hangbank, maar ik denk dat ik daar over een tijdje met een grote buik niet altijd zo lekker op zit/hang ook niet voor mijn rug. Deze stoelen zitten lekker, straks ook met voeden.

Daarna de prenatal ingeweest en jaja ik heb echte meisjeskleren gekocht. Zulke leuke dingen echt even laten gaan met mijn moeder haha. Ook nog een shirtje voor mezelf en een lichte spijkerbroek. Verder vind ik de positiekleding bij de Prenatal nogal saai/tuttig om eerlijk te zijn. Niet erg hip.
    Ook een mooi hemeltje van mijn moeder gehad. Blij mee want ik vindt sommige toch behoorlijk prijzig. Kan natuurlijk ook gewoon een klamboe ofzo kopen, Deze lijkt daar op maar met een hele mooie glans erover en heel fijntjes en ach ik kreeg hem nu toch!

Zo weer genoeg over mezelf gepraat...

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai,

Vandaag lekker gewerkt, de dag vloog voorbij, super! Van energie tekort had ik vandaag geen last, dus dat is mooi!
    Nog even met mijn collegaatje gehad over december, of ik dan ook niet lekker thuis blijf.... zit er ernstig over na te denken om dat gewoon lekker te doen hahaha, ben er nog niet overuit.

@Val: ja haha, denk het ook, donderdagdipdag ;)

@Chivay: gezellig dat je meissie zich regelmatig komt melden!! Hier ook een drukdoent babytje van binnen hihi. Leuk dat het concert weer geslaagd was! Hopelijk kun je dat nog lang blijven doen!!

@laartje: ja lstig hé... wat trek je ze aan... Als het inderdaad een hete zomer word haha, liggen ze ws alleen maar in hun romper ;) Ik heb 2 vestjes (katoen) en verder allemaal dunne katoenen shirtjes... kun je dus met meerdere weertypen dragen ;) Lekker gewerkt?

@Nicky: had vandaag weer energie, had gewoon een dipdag haha. Kijken hoe dat volgende week donderdag is ;)
    Heb je lekker geshopt???!!!!

@Elisa: kijk.... zo kun je zo'n hete zomer ook positief bekijken hahahahaha!!! Vorig jaar hebben we een zwembadje gekocht die was langer en iets hoger is (rechthoekig bij de action, ze hebben ze nog), dus als het nodig is... plomp ik erin met beeb in my belly hahaha.

@Cossy: deze stond ook afgebeld bij de melding. Ik vind het meer een hangmat dan een draakdoek hahaha.

@Yolanthe: wat naar dat je zo'n buikpin had.... kunnen ook je darmen zijn hé die ff verstopt zitten, kan ook behoorlijk pijnlijk zijn!

@Annette: precies, lekker met de voeten in een badje ;) Ennee... we hoeven alleen maar simpele spaghettijurkjes te kopen en slippertjes... dan zijn we er helemaal klaar voor hahaha.

Kris: jep... raar dromen hoort erbij ;) En piessen... jep die ik ook geregeld hahaha. Leuk dat je weer bijna naar nl gaat! En een bootje??!! Gaaf! Willen wij ook ooit nog eens!! ;)

@Irisnaomi: lekker een weekendje weg! En heel veel plezier met de echo!!

@Kiss: ja kinderb(l)ijslag, helemaal goed!!!!!!!! Kijk ik ook altijd naar uit!! Moet nog wel wat kleertjes voor ze aanschaffen, dus komt goed uit hahaha. Ze kunnen alletwee nog best wat aan van vorige zomer, dus dat scheelt. Vorig jaar op de groei gekocht, profiteer ik nu weer van hihi. Nog wat gevonden op het internet.

@tamar: wat een leuke dag heb je gehad! En lekker bij prenatal geshopt ;) Ga ik volgende week ff doen, ook ff wat leuke kleertjes koekeloeren ;) En een voetenzak scoren.

@Dingentje: wat vervelend dat je je zo rot voelt. Wat kunnen zwangerschappen dan verschillen hé.. ongelofelijk.. Hopelijk voel je je snel beter!!

@lauw: hoe was het eten en de bios?? Naar Alice geweest??

@Leonizzie: jij ook lekker geshopt met je mams, leuk hoor!! Lekker he jezelf verwennen en verwent laten worden!!!
    Super dat je de geschikte stoelen hebt gevonden!!

@Harde buiken: vandaag een hoop harde buiken gehad. Terwijl ik toch veel gezeten heb achter mijn bureautje haha. Ach, mijn baarmoeder is gewoon lekker aan het oefenen :)

Fijn weekend allemaal!!

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier twee kamers opgeuimd boven, boedelinzameling komt maandag mega veel spullen halen.
    Dan kan het klussen beginnen.

Helemaal blij dat we eindelijk gaan beginnen met verven, helaas komen de meubeltjes pas in Juni. Kan ik nog niet inrichten.

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zo ook opgegeven voor zwangerschapsgym en meteen lid geworden van de kruisver. scheelt de helft met de curcus en lidmaatschap was maar 12,50 euro
    Dus nog steeds goedkoper

8. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @susan: slim om lid te worden! Dan is het idd goedkoper! en lekker opgeruimd! Klussen kan idd beginnen. Heel veel succes!!

Grtz FemR

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dames ga tv kijken fijne avond nog. En een goed weekend

10. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Kris leuk een zeilboot! l ekker varen

Dingetje wat vervelend meid dat je je zo slecht voelt, hopelijk voel je je snel weer beter! sterkte

Chivay stuur die kabouters hier ook ff langs;)

lauw fijne avond!!

ooh lekker geshopt leonizzie!! heerlijk

Femr: weer opgeladen? hihi wel lastig zoveel harde buiken vandaag!

Ik ga morgenochtend ff naar een kledingbeurs hier in de buurt, ben benieuwd of ik iets leuks vind!

11. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    jij ook!!

12. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Dag meissies!

Gisteren hier niet geweest, heb de hele dag een meeting gehad, en hectisch heen en weer gerend. Ik was kwart over 7 thuis, en lag om half negen al bijna te pitten op de bank, dus ben tegen 9 toch maar mijn bed ingegaan...

Vandaag de halve avond aan de telefoon en de chat gehangen met vriendinnetjes, gezellig! Maar ja, dan heb ik niet zoveel tijd meer over om hier te beppen! Gelukkig zijn jullie ook relatief rustig geweest, dus ben wel weer helemaal op de hoogte! Maar spring nu mijn bedje lekker in, en klets morgen weer helemaal bij!

Truste!!!

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Dingetje... Pfff wat balen dat je je zo beroerd voelt.. Hopelijk heeft de gyn woensdag positieve uitslagen voor je!
    Doe rustig aan!!!

@ Annette & Val
    Helaas zijn de kaboutertjes niet meer aan komen kloppen hier :)

@ Lauw... Gezellig! Welke film heb je gezien??

@ Yolanthe... Fijn dat jullie kleintje weer van zichzelf heeft laten voelen :)

@ Leonizzi... Jeps behoorlijk pittig soms mijn werk.. Maar aan de andere kant ook wel heel bijzonder om aan zo'n belangrijk moment in iemands leven mee te mogen werken..
    We zijn naar een concert van Tom McRae geweest.. Een singer songwriter.. Niet heel bekend, maar wat een prachtstem heeft die man..
    Enne... Lekker geshopt lees ik :) Altijd zo leuk om lekker te snuffelen.. En helemaal leuk als je dingen cadeau krijgt!!

@ FemR... Wat fijn dat je weer zoveel energie had vandaag! Lekker hoor! En haha, een getrainde baarmoeder! Zo kun je het ook bekijken ja haha!!!
    Ik hoop idd dat er nog 1 of 2 concertjes in mogen zitten voor augustus :) Gewoon een kleintje, hier in Utrecht zelf.. Desnoods trekken we een kruk uit de bar mee de zaal in :D

@ Susan.. Heerlijk hè zo opruimen!

@ Brendat :) Grin klinkt gezellig allemaal.. Niet gek dat je na zo'n lange dag bekaf bent!!

Bekijk bijlage 61591
    Gisteren eens wat foto's gemaakt als sfeerimpressie voor het kamertje.... De roze/aubergine deken had mijn vriend uitgezocht..
    We willen het kamertje in het sfeertje van die deken, de vlinder/bloem muurstickers en de grijze deken gaan maken...
    De kleertjes zijn deels gekregen, deels samen uitgezocht.. maar wel wat we tot nu toe het leukst vinden :D

Vandaag een kalm dagje gehad.. Alleen tijd lopen stoeien met de allergiehoezen van het bed.. Moesten weer eens gewassen worden.. Maar dat is altijd zo'n leuke klus om eraf te halen en weer terug te leggen ;)

14. @ Cossy, gaaf he die site van Marije. Ik heb er vorig jaar voor Aiden vanalles gekocht. Ik zag nu echt leuke Moccasins voor onze beeb.

@ Chivay, leuke kleertjes hoor! En leuk hoe jullie het kamertje gaan doen.

@ Val, veel plezier bij de kledingbeurs. Hopelijk zit er iets bij voor 1 van de kids.

@ Lauw, was het gezellig gisteravond? Welke film zijn jullie geweest?

@ Susan, leuk dat jullie aan het kamertje kunnen beginnen. Jammer dat meubels altijd zo lang duurd he.

@ Femr, ja ik vind het best lastig mbt de kleertjes. Aiden lag vorige zomer ook vaak gewoon in zijn romper maar was natuurlijk al wat ouder. Ik haal denk ik ook een paar rompers met lange mouwen.
    Wanneer moet je eigenlijk weer beginnen met werken? Lekker nog wat extra vrij in december.

@ Leonizzie, heerlijk geshopt! Ze hebben leuke dingen bij prenatal he? Ik kan wel alles kopen voor ons kleintje daar.
    Ik vind de positiemode net wel leuk hihi. Niet alles natuurlijk maar ze hebben hier veel van mamalicious.

@ Kris, heerlijk een eigen boot. Lekker om er af en toe even tussenuit te gaan.

@ Tamar, fijn dat je bent doorgestuurd naar de fysio. En lekker de kids verwend. De mac mag af en toe best hoor ;) (heb er nu al zin in op de vroege morgen hihi erg he?)

@ Chivay, ik zal hem een dagje brengen maar kom hem wel weer halen hoor ;). Vreselijk de was he. Maar de strijk is nog 10x erger. Helaas heb ik ook geen kaboutertjes.

@ Dingetje, wat vervelend zeg. Het zit je helemaal niet mee. Stom he hoe een zwangerschap zó anders kan zijn. Ik was bij Aiden net de hele zwangerschap beroerd en voel me nu het tegenovergestelde.

Gister hard gewerkt. Nu hoef ik lekker pas donderdag weer.
    Vandaag gaan we shoppen in een overdekt winkelcentrum in de buurt (Cossy ik zal ff naar je zwaaien ;) ).

15. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    kris: dat plassen heb ik ook! dan denk ik 'ben net toch al geweest?' maar ja.. ach als die kleine eruit is, dan is dat ook weer vorobij! nog even volhouden

dingetje: wat vervelend dat je je zo voelt! ik moet zeggen, met rust gaat het bij mij beter!!! werk nu wat minder! hopelijk voel je je snel weer beter!

chivay: heb zalf van huisarts gekregen voro jeuk om huid.. jeuk op hoofd gaat iets beter. moet er niet aan zitten!

femr: ja je moet het maar positief zien toch? wij hebben ook vorig jaar zwembad gekocht en nog niet gebruikt! nou nu kan ik die wel gebruiken! en ach in principe hoef je niets..!

leonizzie: lekker geshopt dus! klikt goed!!

voor kleren kun je ook op site wehkamp kijken! daar heb ik nu wat broeken van besteld!

vakantie is geboekt! 20 april naar de zon! nog weekje samen! nu al zin in!

zo zwemmen met neefjes! kan ik mijn zwangerschapsbadpak aan!!! :D
    vanmiddag slapen en vanavond met hele familie lekker uiteten! leuk dagje dus!

fijn weekend allemaal!
    liefs elisa

16. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    hey meiden!

Even snel een berichtje..
    logeer dit weekend bij mn moeder. Mn vriend is weer klussen bij mijn vader dus anders zat ik weer een weekend alleen.

Mijn zus logeert ook bij mijn moeder (ze woont 200km verderop)dus das weer enorm gezellig.
    straks gaan we lekker de stad in, kijken of ik dat vol hou met mn bekken..

Liefs kiss

17. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo Lady's

Hier even berichtje van mij.

20 weken echo was alles goed:D
    klein meisje werkte mooi mee ze was nu heerlijk rustig.
    Alles was perfect.
    Geen verkeerder dingen dus.
    ze was met alles eigenlijk vrijwel heel snel klaar met bekijken ze kon overal heel makkelijk naar kijken.
    Ze had een leerling en die ging later ook nog even kijken die moest ook plaatjes hebben voor haar school verslag dus heeft rustig op haar gemakkie gekeken dus konden we lekker lang van ons lilltle princces genieten heerlijk was dat zeg.
    Nou gelijk maar even dubbel bevestigd dat we idd een meisje krijgen.:D

Lauw ze gaan nu al 1 en ander doen met me vriendin hoor dat alles weer goed in de lichaam zit en werkt.
    En dan vanaf januari gaan ze weer proberen om zwanger te worden.
    Om ook haar lichaam na de onderzoeken en herstel even rust te geven.
    En voor jou toch niet fijn idd die pijn is heel verstandig dat je het overlegt op je werk.
    Wat verlichter is voor jou lichaam met je werk.

Kiss wat een buik:$mooi hoor:D jeetje die is al behoorlijk.
    en fijn dat je werk aangepast is en idd traplopen eraf is en tillen.
    o en de kleine draait veel heb ik ook haha dan krijg ik onder trapjes dan bovenin dan in aan de zijkant haha ze zwemt lekker rond.

Laarjte haha dus je heb je marathon lekker gedaan met achter je kleintje aan te hollen haha leuk he als ze 1 maal kunnen lopen.

Nicky ook voor jou idd vervelend als je vriendin in okt een mk heeft gehad.
    Mijn vriendin wilt juist me buik zien dus ja ik heb me er wel een beetje bij neer gelegd maar beetje voel je je toch rot.

Dingetje helemaal goed hoor.
    Tuurlijk wil ik wel met jou buddy zijn;):D maakt me niet uit vind het wel leuk dat we toch elkaar op de hoogte kunnen houden.
    En balen joh dat je je zo weer voelt zeg.
    Nou hopen dat wat uit die bloedslagen komt.
    en dat je bloeddruk weer wat lager komt.
    Misschien kan je wat bloeddruk aan mij geven die is helaas wat te laag waaardoor ik dus ook duizelig ben.
    Moet nu iedereweek even bij vk komen om me bloeddruk te laten testen.
    ijzer is perfect trouwens 8.2

Chivay jeetje jullie hebben je lekker vermaakt in de vakantie zeg.
    lekker gezellig veel dingentjes gedaan.
    Ooo wat een leuke kleertjes en dekentjes poepig zeg.:D

Spruitnoordeloo ja ik heb het gelezen van het weer. erg he.:$
    Deze britse man had wel gelijk over de koude winter die we zouden krijgen dus zou hij nu ook gelijk hebben?

Cossy lekker he als je de kleintje voelt schoppen heerlijk gevoel.
    En ook heerlijk als ze op je hand reageren he.

Leonizzie is idd wel even lekker en verstandig rustig aan te doen.
    oo je heb je ook lekker verwend en vermaakt zie ik met inkopen doen.
    O dat is zo leuk om te doen he.

Yolanthe kan me best voor stellen dat je geschokken bent zeg.
    dat zou ik ook gehad hebben hoor niet te veel stressen haha
    En gelukkig was het banden pijn. dat kan oook vervelend zijn idd.

Kris heerlijk zo zeil boot hoor lekker afkoelen op het water van de zomer.

Tamar fijn dat de ha je doorverwezen heb naar fisio hopen dat het helpt voor je.
    En je heb je flink vermaakt gister lees ik zo mac, prenatal onveilig gemaakt hhaah.

Sorry dames dat ik niet gelijk gemeld heb van me echo.hahah.
    Maar niets aan de hand had het even druk met visite en weg zijn en werk.

Nou hier bijn alles al compleet voor de kleine zeg haha had ik niet eens in de gaten alleen nog even wat lakentjes erbij voor het bedje.
    Vrijdag volgende week komt de kinderwagen en de box.
    Kleine in me buikkie schopt er goed op los.
    Gister bij bedrijfsarts geweest en idd mag geen trappen meer lopen zal me baas minder leuk vinden omdat alle gebouwen bij ons op de kazerne alleen maar onderhand uit trappen bestaan.
    Niet te lange lopen en te lang zitten gaat het niet met de uurtjes die ik nu werk van 7 tot 12 dan moet ik dat door geven dan word dat weer minder.
    Hier al gelijk besproken dat het vervroegd verlof gaat worden dus 2 juli gaat me verlof in heerlijk.
    Achter aan plak dus dan wel me 2 weken vakantie dus ben i.p.v. 16 weken thuis 18 weken thuis. wel heerlijk.
    Hier weer van de week van visite leuke kadootjes gehad kleertjes knufffeltjes etc.

We gaan vandaag op stap voor gordijntjes en leuke dingen voor aan de muur.
    En even wat plankjes halen voor evt. boekjes of beertjes of andere spullentjes op te zetten.
    Morgen gaan we de tuinen schoonmaken

Zo hoop op iedereen gereageerd te hebben en ben ik iemand vergeten sorry.

Yolante ik zou even mijn nummer in je pb gooien.

18. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Hallo alemaal! Fijn weekend, geniet van de buikjes! EN nu ff persoonlijk:
    @Leonizzie: Hmm jammer dat je zo moe bent... Maar puinruimen is ook belangrijk, dus ga je gang :) En wat leuk dat je wat voelt
    @Kiss: bereid je maar vast voor op een turn-carriere dan, als het nu al zo bezig is in je buik ;)
    @chivay: fijn dat je genoten hebt van je concert! Alleen jammer dat je knietjes het er niet mee eens waren...;)
    @Yolanthe: oe stress met buikpijn... Hopen dat het was omdat je iets te druk was, ofzo, en dat het niet meer terugkomt (behalve dan over een week of 20 ;))
    @warme zomer: onee he... Wij hebben een huisje waar het minstens even heet is als buiten, en zodra het boven de 25 graden komt ben ik niet meer gelukkig... Ik hoop dat de voorspelling verkeerd is (kan nog makkelijk ;)) en anders wordt eht gigantisch aan het waterijs en de salades :D Ook niet erg...
    @Tamar: fijn dat je er gisteren niet zo'n last van had, alleenjammer dat dat net bij de huisarts was... En leuk, kleertjes shoppen! Ik heb nog steeds niet zo'n drang daartoe, heel gek...:(
    @dingetje: oeps, niet fijn... Hoop dat je bloeddruk een beetje goed blijft en je alles vol kan houden tot het einde.
    @susan: leuk dat je gaat beginnen met klussen, al komen de meubels nog niet... Ach ja, heb je twee keer voorpret, toch?
    @Iltje: gezellig, extra lang kunnen kijken :D

@hier: Ik ben blij dat ik begonnen ben met 3 dagen per week volle stage en thuis nog voorbereiden. Ik moet aan het eind 20 weken van 20 uur gedraaid hebben (400 uur), en zo kan ik eerder stoppen. De afgelopen nachten had ik weer erge last van mijn heup, en gisteren overdag ook al, dus ik vrees... Ik zeg natuurlijk nog niks, maar ik hoop dat ik gewoon een beetje kan blijven werken.
    Ik ben ook bijgekomen van de drukke week, gelukkig, kan het weer helemaal aan. Gisteren een lange dag gehad, en ik was pas om 8 uur thuis. Gegeten, de mol gekeken en naar bed, ik was helemaal af. Vanochtend ff goed uitgeslapen en nu gaat het weer lekker. Vanavond alleen thuis, mijn mannetje moet bij zijn familie invallen bij een optreden. Ik mocht ook mee, maar een avondje alleen vind ik misschien wel leuker, komt toch al zo weinig voor...
    Ook hebben we een droogmolen gekocht voor in de tuin :D MEt de zomer op komst is dat erg gunstig. Ik wil ook nog een parasol, en evt. een klein badje ;) (babybadje mag ook) en ik kom de zomer wel door, hoop ik...
    Ik wens jullie een fijn weekend, en ik kom vandaag of morgen wel weer eens langs :)

19. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Ckialita: geniet van je avondje vrij en alleen Hihi kan inderdaad soms wel eens heerlijk zijn!

chivay: was een leuk concert dus? mooi zo!
    Wat een leuke kleertjes en dat roze met aubergine is heel mooi! Ik heb eigenlijk al heel lang een beetje hetzelfde idee voor de babykamer! maar dan met paars en vlinders en bloemetjes wel apart dat we hetzelfde idee hebben haha echt heel leuk! alleen muurstickers gaat bij ons helaas niet omdat we structuur op de muur hebben, moet ik nog ff iets anders voor verzinnen.

Femr: hoe gaat het met de energie vandaag;) waarschijnlijk goed omdat je nog niet bent geweest hihi

Iltje: al bijna compleet?? wow dan ga je hard! haha leuk hoor gelukkig was de 20 weken echo ook helemaal goed!

Kiss geniet van je weekend!

laartje: shop ze!

beurs was leuk! maar wat een drukte pff. Begon om 10 uur en er stond al een mega rij! wow! haha helemaal niks voor mij eigenlijk. Ben bij de babykleertjes begonnen daar was het niet zo druk en heb een halve tas vol met leuke dingetjes voor 20 euro! das wel heel leuk en voor mijn zoon 2 leuke boekjes tegen de tijd dat ik bij kleding voor hem kwam was het mega druk en kwam ik er niet tussen daar heb ik een hekel aan dus dacht laat maar! haha wel veel schattige dingetjes gekocht:)

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Laartje... Nog geslaagd met het shoppen???

@ Elisa... Fijn dat het zalfje helpt! Heerlijk zwemmen! Leuk dat je je badpak aan kan.. Had zelf ook een bikini gekocht voor nu, erg leuk om in rond te lopen :D

@ Kiss... Gezellig dat je zus in de buurt is! Lekker shoppen!

@ Iltje... Gefeliciteerd met jullie goede 20 weken echo! Super leuk dat er een leerling bij zat die nog even extra wilde kijken!
    Super dat jullie al bijna compleet zijn voor jullie meissie!!

@ Ckialita... fijn dat je meteen zoveel uur stage kan lopen.. Hopelijk hou je het vol en ben je lekker eerder klaar!

@ Val... Leuk dat jullie hetzelfde idee hebben voor het kamertje!
    Deze stickers komen bij de bijenkorf vandaan.. (zijn ook online te bestellen)... We hadden een grotere set gezien die we geweldig vonden, maar omdat we ook een structuurmuur hebben durfde we niet meteen de grote te kopen :)... Nu gaan we deze stickers gebruiken op de meubeltjes! (want het blijft inderdaad niet goed plakken... terwijl we maar een heel licht structuurtje hebben)

Leuk dat je zo goed geslaagd bent op de beurs!!! Altijd leuk om voor weinig geld veel leuke dingen te vinden!

:)
    Vandaag even naar Ikea.. paar plastic bakken halen om dingen in op te ruimen... Boeken, mappen van mijn opleiding.. enz...
    Gaan we stallen bij mijn ouders totdat we ooit gaan verhuizen...

Deel Deze Pagina