Hey meiden, Even een ego berichtje van mij. Gisteren lekker gewerkt, kindjes waren heel lief. ´s Avonds uiteten geweest met mijn schoonfamilie bij de Griek, was lekker! Tes was ook mee en was superlief! Ze heeft zich geweldig gedragen en was tot we om 23.15 uur naar huis gingen supervrolijk! Oma was ook erg blij met haar kunstwerk (Tes had voor haar geverfd), kortom een hele leuke avond. Vanochtend ben ik naar een speelgoed en kledingbeurs geweest. Was leuk, wat speelgoed voor Tes gekocht maar kleertjes begonnen pas bij maat 92 dus nog een beetje groot. Net lekker het huis gepoetst en het speelgoed van Tes uitgezocht en opgeruimd. En nu dus lekker relaxed op de bank, mijn meissie slaapt. Ik heb net wel even teruggelezen maar heb even 'geen tijd' om op jullie te reageren. Ik wil nog even verder met het fotoalbum vandaar... Tot snel en een heel fijn weekend allemaal! @Lauw: wij zijn buddy's (als je dat tenminste wilt), je hebt een pb'tje!
Hai meiden, Ben niet super actief vandaag hhaha, niet dat ik echt heel erg moe ben, maar gewoon omdat ik lekker zit Vanmorgen wel even boodschappen gedaan, flink stuk met de hondjes gewandeld en tosti's gemaakt, dus helemaal inactief ben ik ook weer niet hahahaha. @Chivay: veel plezier bij ikea! En wat een leuke sfeer impressie met je fotootje!! De deken heeft een mooie kleur zeg!!!!!! Prachtig! En allemaal leuke spulletjes eromheen, leuk hoor! En het zou zeker leuk zijn als je die 2 concertjes nog mee kan pikken! Wij gaan nog een aantal x naar het theater. Zowel samen, als met de kindjes. Nou... daar kan ik lekker zitten, dus dat red ik wel hihi. Je hebt vast ook wel ergens opklapbare barkrukken, neem je die toch mee hahaha. @Val: jep baterijtje weer opgeladen. Ga nu nog ff in de rustmodes en dan ga ik me morgen weer richten op de babykamer hahaha. Ff muurtje afmaken, nog maar 2 vierkante meter en nog ff opruimen En de was.... die gaat ook niet vanzelf opvouwen en de kast in hahaha. Hoe was de beurs? @Laartje: ja rompers met lange mouwen is natuurlijk ook goed!! En als ik op tijd beval moet ik rond 30 nov weer beginnen. Maar als ik dus mijn vakantiedagen erachteraan plak en ervoor nog wat extra werk hoef ik pas in januari te beginnen. Natuurlijk wel erg aantrekkelijk @Elisa: jij ook een lekker zwembadje, we komen de zomer wel door hahaha. En idd.. je hoeft niks. Ik ga gewoon hulptroepen in schakelen als ik het niet meer red Zoals boodschappen ofzo, dat wil mijn pappie (als mannetje geen tijd heeft natuurlijk anders doet tie het) wel voor me doen. @Kiss: gezellige boel bij je moeder!!!!!! Heel fijn weekend!!! @Ilte: wat heerlijk dat alles goed was en je meisje zo gehoorzaam meewerkte Goed dat je "intstructies" hebt gekregen van de arbo arts! Lekker dat er mee gedacht wordt! En fijn dat je eerder met verlof kan! @Ckialita: Fijn dat je eerder kunt stoppen als je 20u pw werkt. Hoop dat je het allemaal volhoudt!! En die heup... gek hoor! Als bij de fysio geweest? @Piepschuim: op internet zag ik leuke letters van piepschuim. Maar ik dacht.... dat kan ik zelf ook uitsnijden. Heeft iemand enig idee waar ik platen piepschuim kan kopen toevallig??? Later!!
@Koetje: jij bent lekker actief!! Gezellig gisteravond! Fijn dat Tes zo lief is geweest!! Dan heb je het zelf ook naar je zin Succes met het fotoboek!!
@elisa: jeetje meid wat balen dat je zon slechte nacht achter de rug hebt. @yolanthe: ik hoop dat het weer een stuk beter met je gaat. Lijkt mij ook erg schrikken als je ineens hevige buikpijn krijgt. @kris: Ik heb er voornamelijk een hekel aan dat als ik net ben geweest en ik sta even later boven om naar bed te gaan ik wéér naar de wc moet. Meestal doe ik dat dan niet. Dan maar s nachts een keer eruit. @irisnaomi: ik krijg geen hulp bij het uitzoeken maar hulp bij het maken van de kaartjes. Volgens mij hebben heel veel kids moeite met het schrijven van de S. Meestal wordt die andersom geschreven J Proficiat met je 20 weken!! @kiss: we zijn naar kleve en goch geweest. In Kleve niet veel gevonden. Wel luiers gekocht en 1 setje kleren, de rest vonden we niet zo heel erg mooi. De luiers zijn er trouwens ook niet duur. 100 stuks voor 11.95!! (4-9kg) Lekker joh dat je loonsverhoging hebt gekregen, alle kleine beetjes zijn mooi meegenomen J @Tamar: zo te lezen goed geslaagd! En lekker bij de Mac gegeten. @chivay: Ik zal van de week eens een foto van het setje wat we gekocht hebben hier plaatsen. Verder wat gewone boodschappen gedaan. Hier helaas geen kaboutertjes te leen L @dingetje2: oei meis, doe je wel rustig aan?! Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat. @kiss: ow gezellig een damesweekend Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb, heb even de puf er niet voor. Hier vandaag de badkamer en de wc gepoetst maar dat was denk ik ook de laatste keer, daarna op de bank in slaap gevallen en toen ik wakker werd omdat ik mega snel naar de wc moest omdat de blaas op knappen stond kwam ik weer geen meter vooruit zoveel pijn dat ik weer aan de bekken had. Is daarna gelukkig wel weggezakt. Gister lekker een dagje weg geweest. Hier boven al neergezet dat we 1 pakje hebben gekocht en een doos vol luiers J daarnaast nog een zwangerschapstuniekje bij H&M. Verder nog 2 van die buizen gekocht voor in het zwembad zodat ik dadelijk in de zomer heerlijk in ons zwembad kan ontspannen. Verder niet veel te melden. Ik ben hierna ook weer offline want we hebben vanavond verjaardag en wil nog even lekker ontspannen zodat ik het vanavond langer vol kan houden. Ik kom morgen denk ik wel weer online. Iedereen nog een hele fijne zaterdagavond!
@ FemR: piepschuim koop je bij de bouwhandel Karwei oid. Maar erg duur volgens mijn vriend. Waar wil je het voor gebruiken dan? Je hebt nl. ook Blauw piepschuim dat is duurder maar dan heb je die bolletjespiepschuim niet, zegt hij. Dat blauwe weet hij niet zeker of je het bij de Karwei kan kopen. Misschien kun je eens op een bouw vragen bij de uitvoerder of je wat afval mag. @ ledikant matrasje van koudschuim is dat goed? Hier een matras factory daar zijn de 60x120 matrasjes nu 70 euro. Wiegmatrasjes vanaf 59 euro
@Heetste zomer; Wat zullen we als opgeblazen olifantjes rondlopen op het laatst! Haha! Ook bij ons kan het,met name op onze slaapkamer errug warm worden... Iemand enig idee wat zo'n verrijdbare airco kost? Misschien ff kijken op MP. Dat is nu toch wel het enige voordeel dat ik zie aan een ziekenhuisbevalling; airco! @Laartje; hoe was de film en het eten? Welke film ben je geweest? @Dingetje; Wat vervelend zeg dat je je nog steeds zo rot voelt! Ik hoop dat het snel beter gaat, zeg! En wat gek ook dat het zo anders is dan je vorige zwangerschap! Aan de andere kant, laten we er dan ook maar vanuit gaat dat het anders (en vooral langer) afloopt dan! De buddy-lijst is prima wat mij betreft hoor! @Leonizzie; Ook al lekker geshopt, leuk hoor! Klinkt lekker die stoelen! Wij krijgen over een week of 2 een nieuwe (hoek)bank! De huidige is echt zo'n plofbank, en de nieuwe is wat steviger. Is toch wel erg fijn hoor! @FemR; Als het kan zou ik zeker proberen december ook nogthuis te blijven! Haha! Als ik al mijn verlof en vakantiedagen achter elkaar plak dan zou ik net een paar dagen voor de kerstvakantie moeten beginnen. En aangezien er tijdens de kerstperiode toch niemand is en weinig te doen, denk ik er sterk over omdecember ouderschapsverlof op te nemen. Nou ja, maar even kijken... O, enne... lekker he, gewoon ZITTEN? Nog een O, piepschuim platen kun je halen bij de bouwmarkt. Ze staan bij het isolatiemateriaal. volgens mij verpakt per 5 stuks of zo, van circa 50X100 cm, en verschillende diktes. @Raar dromen; Heb ik tijdens de zwangerschappen niet echtlast van gehad, maar daarna des te meer. Levensecht dromen dat ik ELin na het voeden nog ergens in bed had,en dat ze onder de dekens lag of dat manlief er bovenop lag. Hij is dus regelmatig in zijn slaap door een paniekerig mens zijn bed uit getrapt... @Susan; wat lekker dat je aan de slagkan met de kamer! En al opgegeven voor zwangerschapscursus! Goed hoor! Dat moet ik ook nog doen. Hebben er hier ook ervaring met gym? En hoe is dat? Erg deuzig of ook wel lekker actief? @Chivay; Wat een ontzettend mooie kleurencombinatie zeg! Lijkt me onwijs mooi worden! Stickers op een muur met een klein beetje relief kan op zich wel, maar dat moet je wat helpen met montagekit of iets dergelijks ! Ik ben erg benieuwd hoe het er uit komt te zien! @Site van Marije; Inderdaad erg leuk spul! Motiveert mij om zelf eens achter de naaimachine te kruipen en dat soort dingen gewoon zelf te maken, is eigenlijk erg leuk! Maar ik stond er de vorige keer helemaal niet bij stil dat ik dat natuurlijk ook gewoon zelf kon. DUs de komende tijd ga ik lekker freubelen! @Mac; Ik ben gisteren lekker met een paar collegaatjes wezen lunchen bij de Mac! Haha! FOUT! Maar wel heel lekker... @Elisa; O.... Lekker hoor naar de zon! Waar ga je heen? Ik heb echt zo'n zin in zon! Hoop dat de lente flink door gaat zetten! EN hoe was het met je neefjes? Gezellig geweest? @Kiss; Dat klinkt als garantie voor een leuk weekend! Veel plezier! @Iltje; Fijn dat de echo helemaal goed was! En fijn dat het nog steeds een meisje is! Is nu wel een beetje mijn "schrikbeeld" hoor, dat er bij de 20 weken echo ineens toch een piemeltje aan blijkt te zitten! Haha, je staat toch wel even raar te kijken! Lekker dat je de hele boel nu wel een beetje bij elkaar hebt! @Ckialita; Zou inderdaad wel fijn zijn als je op die manier je hele stage voor je verlof af kan ronden! Maar dan moet je lijf wel mee blijven werken... Op tijd rust nemen moet een heleboel schelen! @Val; Leuk dat je zo goed geslaagd bent op de beurs! Goeie score! Ik kan inderdaad ook helemaal niet tegen die echte drukte, dus ben dan ook al weg. Of van die rommelbakken waar iedereen in staat te graaien en je niks meer kan vinden. Nou, dan niet hoor! @Koetje; Goed zeg dat Tes het zo lang uit heeft gehouden! Heeft ze dan helemaal niet geslapen in de avond? Of gaat ze altijd pas vrij laat in bed? Wel lekker hoor dat je dan nog eens met haar uit eten kan, en ze het nog leuk vindt ook! Schiet het al op met je fotoalbum? Ga je voor het betere plak-en-knipwerk, of digitaal? Ik schiet voor geen meter op... Maar vind dat het af moet zijn voordat de 2e komt! @Nicky; Leuke dag gehad zo te zien! En veel plezier vanavond op de verjaardag! Zo, wij zijn vandaag voor de verandering eens lekker aan de klus geweest! Weer flink opgeschoten! Ik denk nog 1 dag doorhalen en dan wordt het een kwestie van opruimen, her en der nog een kwastje verf, schoonmaken en behangen en verder aankleden! Jippie! Moeten we ruim op tijd af gaan krijgen! Morgen gaan we lekker zwemmen met vrienden van ons met hun 2 kids! Gezellig! En 's middags lekker niks, want ik ben best moe!
@ Koetje: gezellig dat wij buddy's zijn.. tuurlijk wil ik dat.. heb je al een PB-tje terug gestuurd.. Hey meiden... sorry ga ff niet terug lezen.. zoals gewoonlijk hebben jullie weer flink geklept.. Ik ga zo een filmpje kijken.... maar morgen zal ik proberen om terug te lezen... Maar... vandaag 21 weken... daarom toch maar eens een keer een foto van die buik van mij gemaakt... die wou ik toch even showen... Bekijk bijlage 61710
Mooi hoor Lauw! Het begint echt al wat te worden met die buikies van ons he? Ik maak er volgende week weer eens eentje... Veel plezier met filmpie kijken!
Hai!! Bedankt voor de tips!! Dan ga ik ff bij karwei of gamma kijken en anders bij praxis of doeland. Een van deze zaken zullen het vast wel hebben hahaha. Ik wil er letters uitsnijden. Die wil ik als beeb geboren is voor het raam zetten en daarna ophangen op het kamertje. Ik wil ze zo'n 30 cm hoog maken, lekker groot. Op internet betaal je zo 6 euro per letter, vind ik ben prijzig. Nou, als ik dan 6 euro per plaat betaal... kan ik wellicht 2 letters uithalen, toch weer goedkoper hahaha. Ik ga volgende week ff koekeloeren @Nicky: druk dagje zeg!!!! Wel lekker om zo bezig te zijn hé! ik ga morgen weer wat actiever worden. Wil 's morgens nog ff naar mijn ouders en dan 's middags ff rommelen @Lauw: mooie buik zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik moet ook maar weer eens een foto maken. Misschien morgen ook ff doen, word ook wel weer tijd hahaha. @Brendat: ja ik ga ff kijken hoever ik kom met mijn vakantie dagen en hoeveel ik ervoor nog extra moet werken om heel december thuis te blijven, het is ook wel erg aantrekkelijk En lekker aan de klus geweest!! Lekker dat je hierna aan de afwerking kan gaan beginnen!! Enne... zitten is zo af en toe heerlijk hahaha. @Susan: ik heb geen idee of het goed is zo'n matrasje, maar als ze het verkopen lijkt mij het wel goed te zijn. Ik heb zelf een binnenveringsmatrasje. Is al 8 jaar, maar kan prima nog 8 jaar mee. Bij mij hebben ze er heel kort op geslapen, Pim tot 2half en Isa tot 1half, gingen toen naar een groot bed. En die kleintje wegen ook niks, dus kan ook niet slijten. Laterrrrrrrrrrrr
Femr ik zit daar ook aan te denken heb nog genoeg vakantiedagen dus kan ik waarschijnlijk ook tot januari thuisblijven! das wel lekker he. Lekker zo'n rustig daggie oh Chivay dus ze blijven niet plakken? wel jammer? ga je nu iets anders op de muren doen? ik wil kijken voor sjablonen en dan zelf verven... Oeh nicky dat is dus niet zo goed gegaan dat schoonmaken! koetje klinkt als een gezelllig avondje! en dan is Tes lief geweest zeg tot 23.15 wow! knap! leuk is dat he Zo heb boeken opgehaald om geboortekaartjes uit te zoeken heb er al een boel leuke tussen gezien! van het weekend eens een adressenlijstje maken kijken hoeveel ik er nodig heb....
@FemR: inactief ben je zeker niet nee! Ik heb die letters van piepschuim vorig jaar op de 9 maandenbeurs gekocht, ze zijn echt leuk ja! Ik heb ze beplakt met pip-behang en boven het bedje van Tes geplakt, ziet er heel leuk uit. Superlgaaf idee trouwens om ze voor het raam te hangen. Ga ik misschien ook wel doen! Als je ze hebt gemaakt wil je vast wel (een lettertje) showen he? Ik denk dat ik ze toch maar weer ga bestellen, wij hebben toch niet zo'n lange naam. Succes! @Nicky: veel plezier vanavond! @brendat: Tes heeft de hele avond niet geslapen nee. En 's middags trouwens ook niet, ze lag alleen maar te keten in bed. Normaal gesproken ligt ze om 20.15 uur (al) te slapen. Gek kind, ze blijft vrolijk ookal is ze moe. Wel fijn hoor! Die dromen ken ik ja. Hier ook wel eens in paniek mijn man wakker gemaakt... En lekker hoor, de Mac, mag best een keertje toch? Jij gaat dus ook lekker freubelen achter de naaimachine? Heb ik voor Tes ook al veel gedaan, had nooit gedacht dat ik het kon. Voor Frits ga ik binnenkort ook beginnen, heb d'r in in! Zwemse morgen! @Lauw: heb je pbtje ontvangen, gezellig idd! Mooi buikje heb je hoor! Ik heb vandaag ook nieuwe foto;s gemaakt. Zal morgen eens kijken of ik ze hier kan showen. @val: leuk he, die boeken? Zo ben ik druk aan het kijken op internet. Wij willen weer een kaartje met foto, net als bij Tes. Succes met kiezen, er is zoveel keus! Nou, ik ga even lekker een filmpje kijken. Frits heeft er ook zin in, hij/zij ligt lekker de trappelen. Meestal rond deze tijd en 's nachts, net als z'n/haar grote zus deed! Tot morgen!
Hai Val, Ja... het is zeker aantrekkelijk om zo'n tijd thuis te zijn. Wil er ook alles aan doen om de borstvoeding te laten lukken, dus het zou daarvoor ook prettig zijn om langer thuis te zijn. Leuk!! Boeken met kaartjes!! Ben heel benieuwd wat je gaat uitkiezen
Zo daar ben ik weer! Dochter en man waren al bij oma en opa. De eerste om met oma te spelen,de 2de om opa te helpen met klussen. Vanmorgen heb ik aan mijn portfolio gewerkt en vanmiddag ben ik ook naar mijn schoonouders gegaan. Nog even geshopt met oma, even staan vergapen aan de babykleding. Trek naar de jongenskleding merk ik, toch een jongen?! @Susan matrasje heb een schuimmatras van de ikea van 39 euro. Prima ding, binnenvering is nog niet nodig. Baby`s wegen nog niet veel. Dochter heeft nu weer een ikeamatras. Een dure doen we pas als ze ouder wordt. Ze weegt nu pas 10,5 kg. Ik vind zelf 70 euro wel duur. @Femke, piepschuim niet snijden, dan krijg je een hele grote bende. Piepschuim (mijn man wordt boos als ik dat zeg het is tempex) moet je "snijden" met een warme ijzerdraad. Ik zou het gewoon kopen moet ik zeggen @Iltje zo nu al klaar met shoppen, ik heb nog niets gekocht! Maar ik heb natuurlijk al een kinderwagen, maxi cosi, babykamer, unisex kleertjes en meisjeskleertjes. Het enige wat ik moet kopen zijn jongensspullen als het een jongen is of wat leuks als het een meisje is. Nieuwe kleur op de muren, dan heeft beeb toch een eigen kamer. En nieuw beddengoed. Dus ik heb ook wat minder te shoppen.
@ Elisa, lekker nog een weekje naar de zon. Waar gaan jullie heen? Was het zwemmen en uiteten leuk geweest? @ Kiss, gezellig weekend dus! Leuk hoor. @ Iltje, fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo. En gaaf dat jullie al bijna alles klaar hebben (ben jaloers!!). ik kon er zo van genieten om Aiden zijn kamertje op te lopen hihi. @ Val, jammer dat het zo druk was. Leuk dat je wel vanalles gevonden hebt. Hoe weet je trouwens wanneer zo'n beurs is? Ik wil wel eens weten of dat hier in de buurt ook is hihi . Leuk al boeken gehaald voor geboortekaartjes, je bent er vroeg mee (wij hebben wel al hét gedichtje)Kaartjes ga ik ook binnekort maar eens bekijken,leuk idee! @ Chivay, helaas nog geen gordijnen voor ons meisje gevonden. Ik wil licht roze maar ze hadden die alleen in dat velour spul. Vind dat persoonlijk niet zo. Nog lekker geshopt bij Ikea? @ Nicky, zijn die luiers echt van het pampermerk? Want dan zijn ze indd echt niet duur. Duitsland heeft toch een beetje een andere smaak he . Tenminste ik vind de babykleding niet zo. @ Susan, ik weet niet waar ons matrasje van is gemaakt sorry. @ Dromen, ik droom ook zoveel de laatste tijd. Maar echt nachtmerries, echt heel raar. Vannacht had ik gedroomd dat ons meisje veel te vroeg geboren werd, bah hoop het echt niet! @ Brendat, ik was niet naar de bios geweest hihi. Lekker dat jullie zo zijn opgeschoten met klussen. @ Lauw, mooie buik hoor! @ Femr, leuk idee van die letters!! Wij hebben houten letters op Aiden zijn kamer, zijn ook erg leuk. @ Yolanthe, Fijn he dat je nog vanalles hebt. Ik heb nu de kleren uitgezocht maar moet zeggen dat ik echt veel nieuw moet halen. Het meeste is echt te jongensachtig. Achja shoppen is nooit erg toch We zijn uit de naam!!!! Mijn vriend vond een andere naam leuker maar die vind ik totaal niks.Dus nu zijn we het eens met deze naam. Ik ga deze week de houten letters kopen en die roze verven. De gordijnen hebben we nog niet gevonden, ben ook op internet aan het zoeken voor leuke. Het is hier echt vies grijs weer helaas. Gister was het zo mooi. Vriendlief moet werken en ik ga naar mijn moeder, even lekker onder de zonnebank.
Hey meiden, Lijkt wel of de energie bij iedereen weer terug is! Ik zit hier te balen. Ik had twee jaar geleden een shirtje gekregen met een versje van een motorrijdertje er op (man rijdt motor), kan ik het nergens meer vinden!!!! Het heeft de hele tijd op zolder gelegen in de kast. Ik weet nog dat ik het heb verplaatst, want ik vond het geen logische plek, maar ik weet niet meer waar naar toe!!!!!!!
goeiemorgen Jemig, jullie zijn echt bijna niet bij te houden! Ik reageer dan eigenlijk ook nooit op iedereen, maar ik lees wel alles!! Gisteren zo'n grappig moment, de dame is vreselijk druk steeds en ik dacht, goh laat ik de Angelsound er eens bijpakken.. Nou die schopte ze er gewoon af! Zo grappig
Goedemorgen dames, Het zonnetje schijnt.. heerlijk... Iedereen ondanks het kortere nachtje goed geslapen?? Dan ga ik nu ff proberen om een beetje bij te lezen... ga ik ff kijken hoe ver ik kom.. @ Meicke: grappig dat die dame ff laat merken dat ze er niet mee eens was.. haha @ Spruit: lastig hoor.. de nieuwe plek is dus niet zo logisch als je toen dacht.. Hoop dat je hem nog vind.. @ Laartje: helemaal super dat je uit de naam bent... mijn mannetje wil zich nog niet helemaal uiten of hij "mijn naam" mooi vindt.. en hij zegt ook niet echt wat hij mooi vind.. lekker handig.. @ Val: jij bent al goed bezig geweest met de geboortekaartjes... goed hoor... @ Brendat: haha.. het enige voordeel van een ziekenhuisbevalling gaat bij ons niet op... ik werk in dat ziekenhuis.. en daar is het alles behalve koel in de zomer... het is namelijk een oud gebouw, zonder airco... Ene, Lekker gezwommen??? @ Nicky: lastig he.. dat je niet meer kunt wat je eigenlijk wilt doen.. maar denk goed aan jezelf... Lekker geshopt zie ik... goed bezig... @ FemR: misschien kun je ook op marktplaats kijken voor piepschuim... vaak hebben ze tijdens een bouw nogal wat over... Of zoals al iemand zei.. ff langs de bouw gaan en vragen of je afval stukjes mag hebben.. Dat zou heerlijk zijn.. pas na december weer beginnen... als je dat lukt met je dagen.. Doen!! @ Koetje: een heerlijke dag vrijdag gehad lees ik.. met allemaal lieve kindjes... dat scheelt een hoop... maar pfff... wat een energie heb jij... lekker hoor.. @ Iltje: fijn dat je echo goed was... en je weer heerlijk naar je meisje hebt kunnen gluren... @ Kiss: gezellig, met zijn allen een meiden weekend bij je moeder.. geniet ervan.. @ Elisa: heerlijk.. je hebt een vakantie geboekt... waar gaan jullie heen?? @ Chivay: jij bent ook al goed bezig met de uitzet... ene leuke kleertjes.. Dromen: idd Kris, als je zwanger bent kun je meer dromen.. of in ieder geval.. je slaapt lichter zodat je je dromen ook onthoud... Ik heb hier ook de raarste dromen de laatste tijd.... Voor diegene die het vroegen: Ja het was erg gezellig gisteravond.. eerst heerlijk gegeten en toen naar alice in wonderland geweest.. ook erg leuk.. maar het was eigenlijk te lang zitten.. had echt last van mijn buik en rug.. en het was op de 4e!! verdieping in de bios.. en de lift was kapot!! dat was echt niet goed voor mijn bekken.. zow.. verder lezen duurt me echt te lang .. sorry... Nog ff ego: Gisteren is de stucadoor geweest om de scheuren bij te werken die na de bouw zijn ontstaan (we wonen inmiddels al 3 jaar in ons huis.. haha en het moest nog gebeuren). Maar het is dus klaar.. ga zo even naar de gamma om verf te halen.. dan mag mijn mannetje een keer het plafond schilderen.. en dan kan ik los op de muren.. heb al heel wat ideeën, maar die moet ik nu nog tot uitvoer brengen... dat wordt lastiger.. wil namelijk zelf een vrij grote muurschildering maken.. tenminste proberen.. haha ik heb eigenlijk nog nooit echt goed kunnen tekenen en schilderen haha. Vanmiddag gaan we naar de verjaardag van de peetoom van mannetje.. gezellig...
@Werken in december: omdat ik als invalkracht in het onderwijs werk en na de vak. helaas wegens reorganisatie geen werk meer heb. Ga ik lekker na de kerstvak. weer beginnnen. Dan worden ook de eerste leerkrachten vaak ziek en begint het werk weer een beetje op gang te komen. Wil dan 3 dagen gaan werken. ma/di/do denk ik. @ Geboortekaartjes: ga vanmiddag ook even een lijstje maken met het aantal pers. wat een kaartje kan verwachten. 8 april na de 20wkn echo gaan we boeken halen en kan het uitzoeken beginnen. Oma belde net dat het Woezel en Pip schilderijtje af is en dat ik een lijstje mag uitzoeken. Oma betaald de lijst in het schilderijtje. Denk dat het zwart of donker bruin word aangezien de meubels ook donkerbruin zijn afgewerkt.
Goeiemorgen! @Yolanthe: ik word ook steeds naar jongenskleertjes getrokken, misschien een voorteken... @Laartje: wat fijn dat jullie ook uit de naam zijn! Als ik het begrijp heb jij je zin gekregen? Ik ook, haha (maar hij vindt ook prima hoor)! Leuk houten letters roze verven, vind ik altijd zo leuk staan de naam op de muur! @meicke: ja, gaat snel hier he? Wat een trappelkontje hebben jullie zeg! @Lauw: hier schijnt het zonnetje ook, heerlijk! Daar krijg ik nou energie van! Pff, 4 trappen omhoog (een ook weer omlaag), is idd niet echt prettig als je last van je bekken hebt. Wel leuk dat de film geslaagd was! Fijn dat de scheuren nu bijgewerkt zijn. En is de Gamma open op zondag? Of is het koopzondag bij jullie? Oh wat gaaf dat je een muurschildering wilt maken. Ga je dat uit je hand doen en weet je al wat voor een schildering? Succes! Yes, eindelijk werkt de site mee, ik kan mijn buikkie showen! Dit was gister met 18 weken en 2 dagen... Bekijk bijlage 61781 Ik ga zo weer lekker paardrijden, heb er zin in! Fijne dag allemaal!
@Susan: leuk dat het schilderijtje af is! Hier is nog een foto van de voorkant van mijn buik... Bekijk bijlage 61784