Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Kiss jee wat een leuke voedings kussen zeg.
    Lekker fleurig.

Nou mensen ik ga me bedje in ben doodop nu in 1 keer.

Dus ik ga lekker slapen om kwart over 5 gaat me wekkertje weer.

Truste

En mensen voor echo morgen of naar vk of gyn moeten veel plezierrrr.

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Over letters beplakt gesproken, had nog een leuke site in mn favorieten staan: www.mijntjez.nl

3. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ Kiss, hoe gebruik je datvoedingskussen? Ik heb ook best veel last van mijn bekken. Voel jij het ook steeds op andere plaatsen bijvoorbeeld, bil, schaambot of zijkant heup?

Sorry maar verder laat ik het hier even bij ben moe......weltrusten!

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Meiden!
    Hoe is het hier?? Lekker weekend gehad allemaal??
    Morgen ga ik weer aan het gewone leven meedoen... :D Teminste.. Voor 1 dagje! Want ik hoef alleen maandag en vrijdag te werken... Owowoww... In verband met het detacheren moest ik nog wat vrije dagen meer opnemen.. wat een straf :D
    Zo ben ik dus ineens ook dinsdag en woensdag extra vrij!

Mooi de tijd om de computerkamer leeg te gaan ruimen... Volgend weekend gaat er goed de schop doorheen.. Kasten eruit, bureau eruit, alle gaatjes dicht maken, de pc & draaitafels naar de woonkamer toe :) Hopelijk ben ik niet te lang internetloos.. maar gok dat het allemaal wel snel geregeld is..

@ Weer gaan werken na zwangerschapsverlof...
    Ik denk dat ik aan het kortste eind trek ;) En als 1 van de eerste weer zal moeten beginnen.. Ivm met mijn werk (kleine kids) ga ik 6 weken van te voren stoppen.. en zal dus 10 weken erna echt weer moeten beginnen... Als alles volgens verwachting gaat dus rond 12 oktober al weer.... :) Vind het nu al een verschrikkelijk idee dat ons meissie dan 3 dagen naar de kinderopvang moet! Maarja... Helaas wonen onze beide ouders ver weg.. dus zit er niets anders op....
    Ik ben gelukkig wel 2 dagen thuis, en mijn vriend gaat het halen en brengen naar t kdv doen, dus heeft ook vaderdochter momenten..

@ Namen
    Begin echt heel benieuwd naar alle namen te worden :) Met zoveel meiden krijgen we misschien nog wel augustusnaamgenootjes ergens hier... Wij zijn er ook zo goed als uit...

@ Brendat...
    Tnxss voor het kleurencombinatie-compliment :)
    Gok helaas dat het niet mooi gaat worden om met hulp de stickers alsnog op de muur te doen :) Dus we gaan gewoon lekker aan de gang op de meubeltjes (hebben simpele witte meubeltjes)
    Ben ook heel benieuwd naar het resultaat van jullie geklus!
    Hoe is het met je kleine sirene nu???

@ Lauw.. Wauw dat ziet er al goed uit zeg!

@ Val... Nee helaas plakken ze niet goed genoeg.....
    Heb bij de bijenkorf ook heel leuke fotolijstjes in dezelfde kleuren als de stickers gezien.. in de vorm van vogelhuisjes.. Misschien ga ik die nog wel halen voor aan de muur :)
    En :) Hoe lang is het adressenlijstje geworden voor de kaartjes? Goed idee trouwens, ik ga binnenkort ook eens verzamelen..

@ Laartje.. Leuk dat jullie uit de naam zijn!
    Oehhh en gordijnen gevonden! Leuk! foto foto als ze straks klaar zijn ;)

@ Meicke.. Wat lekker zo'n druk meissie..
    Die van ons is vrij relaxed ;) Heeft haar vaste momentjes nu om lekker even tekeer te gaan, en verder rommelt ze een beetje rond...
    Maar zogauw de angelsound aan gaat... ow ow, dan is ze all over the place en trapt ze volop tegen dat ding aan haha

@ Koetje.. Ook al zo'n mooie buikfoto weer :)
    Ik moet toch ook weer eens de camera aan t werk zetten :D

@ Fem.. Wauw goed bezig al zeg met het kaartje.. Leuk idee!

@ Leonizzie... Tnxsss :) Het omslagshirtje met beertje is eigelijk een rompertje.. mijn vriend heeft hem uitgezocht en hij komt bij Prenatal vandaan...
    Lekker bezig geweest met de babykamer ook.. Staat hier volgend weekend op de planning.. Heb er zin in!

@ Linda.. Gefeliciteerd met je moeders 50ste verjaardag!
    En super dat je je meissie echt gevoeld hebt!

@ Kiss.. Wauw super wagen!
    En wat goed zeg dat je dat kussen zelf gemaakt hebt.. Ik ben wel gezwicht voor de prenatalversie ;) Moet er alleen erg aan wennen, ligt heerlijk, maar het is zo'n groot ding in bed erbij haha
    Owww Tnxs voor die site... Geweldig!

Welteruste allemaal!

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Even over dat voedingskussen in bed.. Het is inderdaad wel een groot ding, maar merk wel dat ik zelf lekkerder lig.
    Het is wel ff een questie van proberen is, hoe je het lekkerste ligt.

En vooral als ik snachts van de ene zij op de andere wil draaien is het een hele onderneming.. ik sla dan per ongeluk het voedingskussen tegen het hoofd van mn vriend, hele deken in de knoop.. Maar na een paar minuten lig ik weer lekker, haha!

Goed, vanmorgenvroeg moest ik om 6.00 uur plassen, ik kon alleen niet uit bed komen.. ZO EEN PIJN! Die bekken, echt vreselijk! Als ik 1maal uit bed ben en wat heb bewogen dan gaat het wel weer.. Maar heb dr vanmorgen wel om gehuild bij manlief hoor, vind het een eng idee dat ik hier nog 18 weken mee moet lopen.
    Gelukkig vanavond naar de fysio!

Fijne dag allemaal!
    Ik ga straks even naar de stoffenwinkel, wil zelf een boxzak maken, om babyspeelgoed in te bewaren.

Liefs Kiss

6. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Ik heb het shirtje weer gevonden! Nou ja, mijn man dan. Ik had het ergens ingestopt zodat het niet stoffig zou worden. Lag ook nog een slabbetje bij. Alles nu maar bij de rest gelegd van de gekregen spulletjes.

Gisteren nog een schommelstoel bij vrienden meegenomen. Die stond op de nominatie om weggegooid te worden. Likje verf erop (dat mag oma gaan doen) en kijken of dat ie straks wel in het kamertje erbij pas. (of eerst kijken en dan verven).

Gisteren op een verjaardag bijna continue gestaan, dat voel ik nu wel aan mijn rug.... auw

@ creatieve dames: wauw!!!!

7. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem destijds ook zelf gemaakt Kiss. Ook kussen bij Hema gehaald, van die bolletjes vulling bij de praxis en klaarrrr... ideaal!! Hij ligt nu nog op zolder, hopelijk blijft ie voorlopig ook daar ;)
    wel een enorm vrolijke hoes!!

8. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!!
    Wat een hoop gekletst is er weer! Ik doe net als vorige week, heb alles netjes en trouw gelezen, maar pak het reageren eventjes vanaf vandaag weer op!

Even ego: Heeeeeeeeeeel erg geshopt gisteren... Koopzondag in Breda en ben eens even lekker uit m'n dak gegaan met manlief. Mooie nieuwe broek, allerlei shirtjes, jurkjes. Ook voor manlief mooie nieuwe outfits en natuurlijk voor de baby heel veel mooie spullen! Hoera!
    Maar voorlopig moet ik me maar weer even rustig houden... was behoorlijk aanslag op de rekening... Nou ja, zit hier in een prachtige nieuwe outfit zwanger te wezen...;)

9. @ Kiss, gaaf die kinderwagen, heerlijk roze!!
    En super leuk gedaan het voedingskussen.
    Ik heb er eentje van de hema en die is indd niet echt geweldig.
    En trouwens een super site met al die letters en figuurtjes.

@ Leonizzie, jullie de bugaboo in het roze, leuk!
    Hier trouwens ook geen top 10 naam. Wel een bekende naam maar hij komt niet zo heel vaak voor.

@ Brendat, je zat er indd best dicht bij maar ik was het helaas niet hihi (zou best wel zin hebben in een avondje bios;) )
    Heerlijk dat jullie zijn gaan zwemmen. Jammer dat je meisje zich niet zo goed voelt. Gaat het nu wat beter met haar?

@ Femr, laat dat kledingpakket eens zien wat je hebt gescoord ;) hihi

@ Iltje, het kamertje is wit maar je ziet wel de "groeven" (weet even niet hoe je het noemt) van het hout erdoorheen. Wel gewoon allemaal in het wit. Ik zou niet snel voor het kamertje hebben gekozen maar je kunt wel bezig blijven.
    Wat wazig allemaal van het uwv. Ze regelen alles soms zo raar he.

@ Spruitnoordeloo, fijn dat je het truitje toch gevonden hebt.

@ Annette, wat fijn dat jullie zo heerlijk geshopt hebben. Kan je soms echt goed doen he haha :D. Ik heb echt van die momenten dat ik zin heb om geld uit te geven ;)

Ik kreeg gisteravond een smsje van mijn vriendin dat ze gistermiddag een miskraam heeft gehad. Ze was 12 weken zwanger. Vindt het zo erg voor haar.

Ben net bij de verloskundige geweest. We hoeven ons geen zorgen te maken dat ons meisje wat kleiner is. Over 4 weken krijg ik wel een extra groeiecho.

10. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ laartje - Gelukkig, positief nieuws over jullie kleine meisje. En ze blijven het natuurlijk in de gaten houden, ook fijn!

@ alle creatieve dames - dat vergat ik net helemaal, sorry!
    Maar wat een leuke creatieve dingen heb ik al voorbij zien komen, geweldig!

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laartje88, gats.. 12 weken... denk je dat je bijna de magische grens voorbij bent...
    Is jullie meisje aan de kleine kant dan? Mijn zoontje had destijds een erg klein hoof, kreeg extra echo en zo.. nou, niets aan het handje hoor.. hij heeft simpelweg een smal koppie ;)

Annette08, whoehoe.. lekker shoppen!! ach.. tis voor een goed doel he hahaha

12. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hey meiden,

Even stiekem vanaf mijn werk:)...

@Susan: op de foto heb ik een buikband om, ben er echt verslaafd aan:D!

@Iltje: jij bent ook lekker beziggeweest van het weekend! Leuk roze gordijnen, i love pink!

@Laartje jij ook roze gordijnen, super!

@FemR: wat een supermooie kaartjes! Wij willen ook graag een kaartje met foto. Ik denk op de voorkant van alleen de baby en binnenin eentje van Tes met de baby en daar dan een gedichtje bij. Wel knap dat je dat zelf kan zeg! Ga ik ook eens proberen dat programma. Laat je ze dan afdrukken trouwens of print je ze zelf?

Sorry ik kan even niet verder reageren want ik moet zo naar de gynaecoloog! Om 11.40 uur moet ik er zijn, mijn paps gaat dit keer mee.

Tot straks!

13. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Chivay: jammer he van die stickers, maar op de meubeltjes is ook leuk! Ik heb nu van een site een sjabloon geprint, die tekenen we over op de muur en gaan we inkleuren! kijken of dat leuk is, is misschien ook een idee voor jullie?
    Enne met de lijst zit nu op 60, maar komen er nog wel een paar bij denk ik...kaartjes zijn we nog niet uit...namen trouwens ook niet haha scheelt dat we zo lekker dezelfde smaak hebben...NOT ach komt wel goed:D

@voedingskussen heb ik bij mijn zoon op het laatst ook echt veel gebruikt idd ook om te slapen het onderste deel legde ik tussen mijn benen en een stuk onder mijn buik. heerlijk was dat.

@Spruitnoorderloo: gelukkig heb je het shirtje weer gevonden!

@laartje: wat een rotnieuws van je vriendin:( Gelukkig met jullie meisje wel alles goed. Dubbel is dat he...
    Hier is ze trouwens ook steeds wat kleiner...maar ze gaan waarschijnlijk mijn datum wat verzetten?

Hier ook stiekem vanaf mijn werk hihi, zit nu ff alleen en heb niet veel te doen! gelukkig maar een half dagje vandaag. Vanmiddag mag ik ook weer ff gaan kijken:D om kwart voor 4. Dan hoor ik ook of ze mijn datum verzetten omdat ze wat kleiner uitvalt elke keer..;)
    En straks ff verf halen denk ik...

14. ik werk ook met pdat programma wat voor maten gebruik jij voor het kaartje ?

15. gave wagen

16. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ val - leuk weer echo! Ik mag donderdag weer, kan nu al niet wachten :) (en aanstaande oma ook niet:))

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Toen ik lid werd van Ouders van Nu via zester.nl kon je kiezen uit diverse dingen. Het werd dus de draagdoek grijze met lime groene ster erop

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Susan: ik hoop dat je na de kerstvakantie snel een nieuwe baan hebt waar je kunt beginnen...

@ Koetje: het was koopzondag bij ons.. dus de gamma was open.. had 2 x een kortingsbon voor 5 euro korting.. dus dat was de moeite waard.
    Ik ga de muurschildering proberen om uit de hand te maken.. hoop dat dat gaat lukken.. haha.. we zien wel.. anders gaat er gewoon weer tex overheen.. hihi..
    Maar.. jij hebt ook al een erg mooie buik hoor.. leuke band ook...

@ Val: die muurschildering.. ik weet nog niet of ik het kan hoor.. maar ja.. ga het gewoon proberen..
    haha helemaal geen naam hetzelfde... maar is het wel een beetje in dezelfde stijl?? anders wordt het lastig.. succes ermee...

@ Iltje: drukke zondag heb je gehad... maar wel lekker als je alles gedaan hebt wat je wou.. Ene jullie zijn al uit de naam.. dat is wel fijn..

@ FemR: leuke kaartjes zeg... zelf verzonnen?? en een foto van alle 3 is ook erg leuk om erin te verwerken.. Laat je hem daarna drukken bij een drukker?? of ga je dat zelf doen??

@ Leonizzie: haha.. erg he.. wat voor rommel je allemaal kunt verzamelen... maar... doe het rustig aan.. laat je mannetje maar iets meer doen.. Jij moet al 9 maanden de baby meesjouwen..

@ Laartje: haha.. ja erg he.. ze hadden volgens mij 5 zalen.. en we zaten in de 4e zaal op de bovenste verdieping... Normaal gaan we altijd naar een andere bios hoor.. maar deze keer gingen we met mijn schoonbroer en vriendin mee..
    Haha.. die mannen en namen... ja het is erg... ik heb al een paar weken een naam die ik leuk vind.. eerst wou hij weten wat het werd.. daarna ging hij wel nadenken.. nu weten we het.. is hij er nog niet over uit.. Ik zei tegen hem.. "ik vind het een mooie naam.. maar als jij hem niet mooi genoeg vind.. moet jij maar met een ander voorstel komen" haha.. en ja hoor.. uiteindelijk vind hij het ook goed..
    Leuk jij kunt ook al aan de klus.. wel fijn dat je een leuk kamertje kunt overkopen...

@ Linda: een leuk maar vermoeiend weekend dus.. nog gefeliciteerd met je moeder...

@ Kiss: lekker kleurtje die wagen.. mooi hoor.. en een mooie bijpassende voedingskussen.. knap dat je die zelf hebt gemaakt... scheelt een hoop in het geld.
    Ik herken je ochtendpijn.. bij het opstaan heel goed.. dan stap je uit bed en heb je het idee dat je door 1 been zakt door de pijn.. erg vervelend.. ik strompel ook meestal de eerste paar meters.. maar vervelend is het zeker...

@ Chivay: kun je niet nog een paar weekjes vakantie opnemen na je verlof?? ik moet eigenlijk ook half oktober beginnen.. maar neem waarschijnlijk nog 3 weken erna op... en dan in december nog 2.. heb toch 5 weken staan..

@ Spruit: fijn dat je het shirtje toch nog gevonden hebt.. of ja.. je man dan..

@ laartje: wat een vervelend nieuws van je vriendin... sterkte ermee..
    maar.. helemaal fijn dat je nu geruststelling hebt van de VK.. en nog een extra echo... och och.. wat doen ze je aan.. hihi..

@ Koetje: succes bij de gyn... en wat leuk dat je vader mee gaat.

@ Val: ook veel succes vanmiddag... ene... als alles maar goed is.. die datum is toch maar een leidraad..

zowww... ik ben weer bij gelezen....

nu ff ego...
    Vorige week hadden we dus een echo waar ons beebje lekker eigenwijs met de beentjes over elkaar lag.. ze konden het nog niet zeker zeggen...
    Vandaag maar de stoute schoenen aan getrokken en naar de poli gyn gelopen (in mijn zkh uniform) en gevraagd of ze evt tijd hadden om nog ff te gluren...
    en ja hoor.. heel ff snel kon dat wel...
    beebje lag er mooi bij... dus wat ze dachten is nu bevestigd... :) toch wel fijn om het zeker te weten...

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemiddag dames,
    Ik ga even proberen te reageren op iedereen.

@brendat: goed bezig met het kamertje! Heb je nog lekker gezwommen?

@lauw: mooi buikske J

@Val: nog een leuk kaartje gevonden of zijn jullie nog aan het zoeken?

@laartje: nee die luiers zijn niet van het pampers merk maar dan vind ik ze nog niet duur. En we waren toch in Duitsland, er speciaal voor gaan rijden zou ik niet doen. Die duitsers hebben inderdaad een hele andere smaak. Ik heb trouwens ook nog van die super grote t-shirts gekocht voor de bevalling. 4x XL geloof ik J Wat leuk trouwens dat jullie uit een naam zijn!

@spruitNL: ik hoop dat je het shirtje nog terug vindt. Fijn dat je man het shirtje heeft gevonden!!

@lauw: Tip voor de muurschildering. Zet het op een A-4tje, hang vervolgens de tekening zo op dat je er nog een lamp achter kunt zetten (een bouwlamp) dan kun je de tekening projecteren op de muur en overtekenen :D Niet de lamp te dicht bij het blaadje houden dan heb je kans dat het weg fikt :( Deze tip kreeg ik van de buurman voor onze comode.

@susan: wat leuk dat het schilderijtje van Woezel en Pip klaar is! Ik ben benieuwd hoe het is geworden.

@koetje: mooi buikje! Nog lekker paard gereden?

@FemR: mooi kaartje al zeg! Lekker crea bezig geweest. Ik vind alle 2 de kaartje wel mooi.

@leonizzie: lekker bezig geweest zo te lezen. Wel goed aan jezelf en de kleine denken hoor!

@ckialita: heerlijk zo’n kort weekje :D

@Laatje: Wat fijn dat je geslaagd bent voor een kamertje en voor gordijntjes J

@linda: nog proficiat met je moeder!

@kiss: WOW wat een gave kinderwagen :D Ik zal je zo even een PB sturen J Jij bent ook al zo lekker crea zo te zien. Super mooi voedingskussen! Jeetje meis, zoveel last van je bekken L Ik hoop dat de fysio je kan helpen vanavond en dat je er snel vanaf bent, of in ieder geval minder last hebt.

@annette: wat leuk dat jullie zo goed geslaagd zijn!

@laartje: Wat balen voor je vriendin zeg. En dat ook nog bij de 12 weken L Denk je voorbij de zoghete kritische fase te zijn gaat het nog mis.
    Wel fijn dat jullie je geen zorgen hoeven te maken over de groei van de kleine meid en natuurlijk een extra echo, dat is nooit verkeerd!

@koetje: hoe was het bij de gyn? Weer alles goed?

@val: succes vanmiddag!

@lauw: dat is dan ook wel weer een voordeel dat je in het ziekenhuis werkt J haha. Kon je de verleiding niet weerstaan!? Wel fijn dat je nu bevestiging hebt.

@hier: zo, weer helemaal bij met lezen. Zaterdag op zondag laat thuis van de verjaardag, ik lag dan ook binnen 5 minuten te slapen J gister niet al te veel gedaan. Mijn ouders waren hier en die hebben samen met manlief buiten gewerkt, natuurlijk begon het te regenen L heb er maar voor gezorgd dat ze een lekkere mok thee of koffie hadden zodat ze konden opwarmen. Zelf aan de geboortekaartjes gewerkt, ze zijn nu allemaal geprikt en ben nu bezig met borduren.
    Vandaag nog niet veel gedaan, 1 kaartje gedeeltelijk geborduurd en de rest van de tijd op de bank gelegen en daarvan het grootste gedeelte geslapen L J Morgen weer echo :D kan bijna niet wachten, mijn moeder gaat mee en ik ben benieuwd wat ze ervan vindt.
    Dat was het wel zo’n beetje denk ik…

20. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hey meiden
    ik heb niet bijgelezen, sorry!

hier alles goed! ik voel onze kleine nog niet, maar komt doordat placenta ervoor zit. het lijkt wel alsof ik soort verschuiving voel.
    woensdag weer naar verloskundige! ga ik mijn vragen eens stellen

de jeuk is nog niet voorbij! komt met vlagen.. heel irritant! maar goed, je moet er wat voro over hebben!

ik hoop niet dat i iets gemist heb, maar ga nu uurtje slapen en dan koken!
    xxx

Deel Deze Pagina