Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @elisa: he bah meis, nog niet van de jeuk af. Het mag nu wel eens zo zijn dat de jeuk weggaat. Alvast succes bij de VK a.s. woensdag.

2. @ Dingetje, ons meisje haar beentjes zijn aan de kleine kant. Maar de verloskundige zei ook al dat ze gewoon een gemiddelde hebben en dat ieder kindje toch anders is.

@ Koetje, was alles goed bij de gyn?

@ Val, hier was er ook sprake dat ze misschien de datum gingen verzetten, dat is uiteindelijk toch niet gebeurd. Ze moeten wel nog even op de brief uit het ziekenhuis wachten om te kijken of ik eventueel volgende week een echo moet. De pcs lagen namelijk bij ons in het ziekenhuis er vorige week de hele week uit, lekker he.
    En hebben ze je datum moeten verzetten?

@ Lauw, wat fijn dat je nog even hebt mogen kijken!! En dat zomaar tussendoor. Fijn dat het nu bevestigd is.

@ Nicky, je bent goed bezig met de kaartjes hoor ik zo. Is het nou veel werk per kaartje? Spannend morgen weer een echo.
    Hier trouwens een echte pamperfan. Aiden krijgt van (bijna) alle andere luiers uitslag dus dan maar pampers haha.

Pff ik vind het zo erg voor mijn vriendin. Weet ook niet wat ik tegen haar moet zeggen. Heb het gevoel dat je op dit moment niks goeds kan zeggen. Heb hun een lief kaartje gestuurd.

Aiden en ik hebben lekker 1,5 geslapen vanmiddag. Ik had het ook echt even nodig. Morgen met hem naar de huisarts want hij zit ondere de droge plekken die heel erg jeuken, arm mannetje.
    Ga nu beginnen met koken, kan ik daarna atwt kijken :D

3. meiden heb alles wel bijgelezen zo ongeveer maar ff geen vut om te reageren probeer ik vanaf vandaag weer ..

Hier het weekend lekker weg geweest lekker bij schoonouders geslapen en lekekr gewandeld daar in de bossen echt heerlijk
    verder nog even bij de kapper geweest met iris dode puntjes nu komen haar krullentjes weer mooi terug ..
    Binnekort ik zelf ook maar eens ..
    Verder joepie over de 20 weken heen vanavond even een nieuwe buikfoto maken ..
    Ga hier nu weer verder met de was lop aardig achtet haha

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @laartje: valt eigenlijk best wel mee, er zit alleen lang werk in met dat borduren. Als dat klaar is dan is het een kwestie van kleuren plakken en klaar. We zijn alleen nog niet helemaal uit de kleur. Gister waren we aan het praten over geel, oranje, rood, dat soort kleuren, dus vanavond nog maar eens over hebben :)
    Balen dat Aiden onder de droge plekjes zit. Ik hoop dat het niets ernstigs is en dat het met een zalfje over is. Succes morgen! En smakelijk voor dadelijk.

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Nicky heb je een voorbeeldje van wat je gaat maken. Heb je misschien al eens laten zien maar dan heb ik het gemist.
    Ben wel benieuwd hoe het eruit komt te zien.

Eerst maar even lekker eten: slavinkje, gebakken aardappeltjes en sla met een eitje.

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @susan: hier het voorbeeldje. Is nog niet klaar hoor, de naam moet er nog op, het ballonnetje wordt met glitters gemaakt en er moet nog gekleurd papier achter.

Als ik een kaartje helemaal klaar heb (op de naam na) dan zal ik nog een keer een foto plaatsen.

7. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    nicky, wat leuk dat kaartje!!!! ziet er goed uit!

ja helaas nog jeuk.. woensdag ook maar eens aankaarten bij VK. je ziet de bultjes nu in mijn nek zitten!

dames, ik ga naar yoga!

fijne avond

liefs elisa

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dat is een heel karwei Nicky maar wel erg leuk.
    Succes zou ik zeggen

9. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ik ben dr weer!

Nu ruim 32 uur wakker, na een reis van 9 uur zeer vermoeid thuis nu.
    Lekker douchen en na GTST naar bed.. Morgen ga ik bijlezen en reageren!

Alles gaat goed verder hier. Voel ons meisje goed. Ben wel blij thuis te zijn, veel zere buiken gehad. Ook omdat ik keelontsteking heb/had en daardoor veel hoest. Daardoor nu spierpijn in mn buik, pff..

Tot morgen meiden!

10. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @kiss: leuk voedingskussen :D en o help, pijn is niet fijn :(
    @annette: voelt ook extra zwanger zeker, met nieuwe kleren?
    @laartje: oei, lastig, jammer van je vriendin. En een extra groeiecho is ook weer een kans om ff te gluren, toch?:)
    @lauw: fijn dat het bevestigd is... Ik geloof dat het voor ons geheim bleef, toch?:p
    @nicky: leuk, echo!!! Ik heb overmorgen, en mannetje gaat gewoon mee, mammie woont te ver weg.
    @elisa: hoi buddy :) Lastig, die jeuk. Ik heb het niet echt, maar als ik een beetje kriebel heb op mn buik, moet ik gelijk een hele tijd krabben...
    @irisnaomi: lekker dagje gehad, heerlijk :D
    @marije: gezellig :D slaap lekker!
    @koetje: hoe was het?
    @hier: ik heb weekend :D Ik wil zo'n zelfde soort kaartje gaan maken als Nicky, alleen dan een ander plaatje. We gaan van de week maar voor karton kijken, we zijn een beetje kritisch qua kleur. WIllen een soort lichtgroen, maar dan wel heel licht... TSja, das lastig. Verder hou ik mezelf wel bezig de komende dagen (met zp ;))

11. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik kom even mijn excuses aanbieden. Ik kan nu even niet zoveel reageren want ik ben erg druk met de laatste voorbereidingen voor het huwelijk. Ik begin nu toch wel echt een bridezilla te worden en me zenuwen ben ik niet meer helemaal de bass. Maar ja dat hoort erbij he.
    Na vrijdag heb ik vast weer iets meer tijd.

Met de kleine gaat het denk ik allemaal wel goed. Ik voel haar af en toe flink. hihihi dan ben ik zo verliefd.
    Woensdag nog een echo ben echt benieuwd! Met 18 weken de "20 weken" echo gehad. Maar toen konden ze de hersenkamer niet vinden. En voor de echo zei ze al ik wil je sowieso met 20 weken nog even zien om dan het hartje te meten. Het hartje zag er trouwens helemaal goed uit toen. Dus ik heb zin om ons meisje weer even te bekijken.

Ik zag nog iets over buddy's voorbij komen. Goed idee! Ik heb nog geen buddy denk ik? Wie wil met mij buddy zijn?

Ik ga straks weer fanatiek meekletsen en reageren met iedereen. Probeer wel af en toe mee te lezen.
    Word heel blij van al jullie geklets!

Groetjes Bolle Buik

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @bollebuik: Je mag mij wel op de hoogte houden als je wilt. Ik zie in het lijstje van de buddy's inderdaad jou naam niet bij staan. Ik weet niet of iedereen het daarmee eens is dat ik buddy ben met kiss en dat bollebuik mij op de hoogte houdt van haar zwangerschap, mocht er iets zijn...

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Meiden, heb de laatste dagen 's avonds last van mijn buik is dit herkenbaar.
    Heb het gevoel dat mijn buik ook strakker is dan overdag.
    Er word deze weken een ook enorme groeispurt gemaakt dus het kan best groeien zijn.Maar fijn is anders. Wat doen jullie ertegen??

Straks ook nog 2,5 uur vergadering van de buurt met een heel langdradige buurman. Geen zin aan dus

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @susan: Helaas niet herkenbaar bij mij. Veel succes met de vergadering straks...

15. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo hier.

Chivay heerlijk zo rustig werk weekje.:D

Kiss hahah lekker dan als je de voedings kussen tegen ze hoofd aan slaat als je omdraait hahah.
    En erg he s'morgens ermee je bed uitkomen met je pijn in je bekken weet er helaas alles van.
    Heb nu wel dat ik dus s'nachts even me bed uit ga om te bewegen en moet wel zeggen sta wel met wat minder pijn op maar s'middags daarintegen weer gebroken van vermoeidheid.

SpruitNoordeloo fijn dat je manlief de shirt gevonden heb:D heb je hem eindelijk na alles op ze kop gehad te hebben.

Anette heerlijk geshopt met manlief gister.
    Ja na flink geshopt te hebben haha is he idd dan want rustiger aan doen met centjes.

Laartje ik snap wat je bedoelt maar idd is dat wel leuk hoor tenminste het is wel een beetje bij smaak haha.
    Het UWV gesproken vandaag en gewoon wat arbo arts gezegd heb doen en hun bellen me 15 mei weer om te vragen hoe het gaat dus best makkelijk. Hoef niet langs te komen tot nu toe gelukkig.
    o en balen zeg voor je vriendin dag ze bij 12 weken een miskraam heb gehad zeg.
    is ze net bijna uit de gevaren zone krijgt ze dit.
    Heel veel sterkte ermee voor haar.
    En fijn dat jullie wel een extra groei echo krijgen.
    Ben blijdat wij kwa groei een week vooruit lopen.

Koetje ja ben heerlijk bezig geweest. en vooral met me mooie rose gordijnen ben er zelf trots op van de week ga ik even foto maken van de kamer zoals hij nu is hij is nog wel niet af maar voor het gezicht nu een beetje dan.

lauw Ja lekker druk gehad maar op een rustige manier gedaan hoor kan helaas niet alles tegelijk meer met me bekken.
    Ja de naam hebben we al al vrij snel na we te horen kregen wat we krijgen.
    En fijn dat ze op je werk toch tijd voor je hadden om even te kijken.
    en gefeliciteerd met je bevestiging;):D\

Nicky ook een gezellig druk weekeindje gehad dus.
    o en heerlijk aan geboortje kaartjes geknutseld heerlijk hoor.
    Wat zijn wij dan lui om ze te bestellen zeg haha.
    En veel plezier bij de echo morgen.:D

Elisa balen joh dat de jeuk blijft komen met vlagen.
    Maar ja zoals je zegt alles voor de beeb

Marije Jaaa daar is ze dan weer.
    Nou fijn dat je weer heelhuids terug ben kan me best voorstellen met die warmte dat je weer blij bent terug te zijn.
    En idd lekker rust nemen is goed voor je
    Maar wel balen zeg van je keelontsteking.
    Nou truste vast voor jou rust lekker uit.

Ckialita oo heerlijk hoor nu al weekeind en de week begint net voor ons haha.geniet er lekker van.

Bolle buik haha ja je huwelijk is belangerijker dan het forum hoor :D
    Maar wel leuk dat je met de laatste dingentjes bezig ben.
    In iedergeval als je niet meer op het forum komt.
    Heeeeel veeeel geluk samen en geniet vooral van jullie mooie dag.
    en fijn dat je net nog een dag voor je huwelijk naar de kleine mag kijken.
    Mooiere huwelijks kadoo kan je niet krijgen een kleine beeb in je buikkie.

Val hoe was je echo?

Nou hier dus teveel gedaan.
    Heb toens traks ook maar even me traantjes laten lopen bij vriendlief van de pijn denk ook morgen gewoon even thuis te blijven van me werk desnoods alleen even mensen aan het werk te zetten en dan weer lekker naar huis.
    Heb zo last van me bekken niet normaal.
    me bekkenband helpt helaas ook niet zonde van me centen zei ik al die dingen zijn ook nog eens duur.
    Dus nu even lekker bankhangen en voor rest helemaal niets.

16. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    @lauw nee zelfde stijl is het ook niet echt...:S maar we komen er wel uit hoor, hij schikt maar een beetje;)

@nicky1983: we zijn nog aan t zoeken! hihi komt ook wel goed
    succes morgen bij je echo! leuk hoor veel plezier

@laartje: wat zielig voor Aiden dat hij zoveel jeuk heeft! hopelijk heeft de ha er iets voor. En ja mijn datum is verzet! naar de 14e

@Bollebuik: hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Veel plezier he! kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! wel leuk hoor veel plezier! geniet ervan!!

@hier nou ze lag nog hetzelfde maar dan met haar rug de andere kant op hihi dus ze heeft het nog niet kunnen zien, maar wel in delen en het zag er goed uit zover ze het kon zien dus daar vertrouwen we maar op.
    De datum is naar 14 augustus verschoven en om in de gaten te houden of dat klopt krijg ik bij 25 weken weer een echo!! joepie haha en ze laten me dan uiterlijk 1 week overtijd lopen :D

17. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Susan: zou best kunnen dat het groeipijn is, ze groeien nu idd erg hard, dus kan prima. Succes met de vergadering! Heb altijd een hekel aan dat soort buurmannen hahaha.

@Bollebuik: spannend hoor je bruiloft!!!! En fijn dat je nog een keertje bij je babytje mag kijken ;)

@Ckialita: succes met het uitzoeken van het kleurtje. Lijkt me lastig hihi.

@Marijee: wat lekker dat je er weer bent!!!!! Geslaagde vakantie geweest dus ;) Is ook niet zo gek dat je bekaf bent na zoveel uur hihi. Straks lekker naar bed, weltrusten alvast! Succes met de spierpijn van het hoesten! Hoop dat je keel snel over is!

@Irisnaomi: lekker zo'n weekend!! Kun je weer ff op vooruit ;)
    Ga je ook zelf je kaartje maken? Leuk!! En de afmeting is 1794 x 624. Best groot dus hihi.

@Val: mag ik vragen waar je dat sjabloom vandaan hebt?? Wil nml ook iets op de muur maken. Heb bij de andere 2 muurschilderingen gemaakt, maar beebskamertje heeft structuurmuren, dus dat gaat helaas niet. Maar sjabloom kan prima ;) Desnoods spuit ik het als verven niet lukt hahaha.
    Hoe was de echo????????????

@Koetje: ik wil je graag helpen hoor met een ontwerp, geen probleem!! Tis wel erg leuk om foto's te gebruiken, ben ik gek op hihi. En ik ga ze idd zelf afdrukken. Er passen er 2 op 1 a4tje en heb er ongeveer 60 nodig, dus moet er 30 afdrukken, moet lukken! Hoe was het bij de gyn?

@Laartje: ohhh wat sneu voor je vriendin... denk je idd in de veilige zone te zitten... erg verdrietig allemaal! Ik heb er om je opmerking moeten lachen hahaha, ik ben blond maar ga hier ECHT GEEN foto plaatsen hahahaha. Blijft geheim ;)

@Elisa: best kans dat dat verschuiven het babytje is ;) Bij mij zit de placenta ook aan de voorkant, dus had tegen de gyn gezegd dat ik daar verbaasd over was omdat ik het al vanaf 17 weken voelde. Ws ligt de placenta dan hoger in mijn buik, of ik heb een heel sterk kind in mijn buik hahaha.

@Nicky: thanks voor het compliment, ben er zelf ook wel content mee hihihi. Lekker druk en gezellig weekend gehad!!
    Goed bezig hoor met de kaartjes!!! Veel plezier morgen met de echo!

@Lauw: super dat de echo goed was! En dat het vermoeden werd bevestigd! En ja ik ga ze idd zelf afdrukken. Met isa ook gedaan, mijn schoonouders willen graag helpen als het moet, dus dat is mooi ;) Ik doe er nu minder dan bij Isa, stuk of 60, dus wellicht dat we het samen wel aankunnen ;) En ik heb besloten dat het geen haast heeft hahaha. Kan ook best gepost worden 2 dagen na de geboorte. Iedereen weet het toch wel via telefoon of hyves, dus dit komt goed ;)
    Lekker dat je een naam hebt! Kan soms best lastig zijn haha.

@Annette: heb jij al iets creatiefs verzonnen voor het kaartje?? :) Wat heerlijk dat je zo geshopt hebt!!!!! Doet en mens goed he jezelf zo verwennen!! :)

@Kiss: wat een mooi kussen heb je gemaakt!! En idd heel goedkoop!!! Heb je zelf een hoesgemaakt voor de balletjes? Of heb je die direct in de hemazak gedaan? Leuke letter site!!

@Chivay: wat een straf zoveel vrij hahaha ;) Wat jammer dat je alweer zo snel aan het werk moet... kun je niet nog iets regelen? Lijkt mij ook niks hoor het kleintje veel dagen weg te brengen. Gelukkig is mijn man vrij op vrijdag en op dinsdag past een vriendinnetje op. Als beeb een jaar of 2 is wil ik graag dat hij of zij naar het kdv gaat. Vind het toch wel errug goed voor de ontwikkeling!! Heb jij al een kaartje?

@SpruitNL: gelukkig is het shirtjesmistery opgehelderd en heeft je man het gevonden! :) En schommelstoel!!!!!!!!!!!! Leuk!!!!!!!!

Nou... ben weer bij geloof ik hahaa. Ik ga ff lichtjes aan doen en zo CSI kijken. Heb ik zin in ;)
    Verder weinig te vertellen, alles gaat goed ;) Morgen weer werken, heb ik ook zin in :)

Laterrrrrrr Grtz Fem

18. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oh ff mijn banner aanpassen....

Dingetje voor de site: datum: 14 augustus
    3 mei: echo/19 mei 3d echo

19. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Val: lees net dat alles goed was met de echo, jahooeeee ;) En nog een keertje kijken, leuk hoor ;) Ben jaloeeeeeeeeers hahaha.

20. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Val nou fijn dat ze tot nu toe kon zien dat het goed eruit zag.
    En dan helemaal fijn dat je snel weer mag komen voor echo:D
    Vind je vast niet erg uhm uhm :D:p

Deel Deze Pagina