Yolanthe hahahah dat was nicky maar dat geeft niet hoor denk zwangeschaps dementie heb ik ook wel eens last van. En vele andere ook wel denk ik. En vervelend zeg dat je nog zo moe bent. Met de tijd wordt dat wel minder. En slaap lekker . Hier ook ga even lekker douchen en dan me bedje opzoeken. Mensen morgen met echo succes en mensen die naar vk of gyn gaan veel plezier. tot morgen en truste.
Haha ja geef gewoon de zwangerschapsdementie de schuld! Ben zo wazig af en toe pff. Bij dochter had ik dat volgens mij ook tot een week of 16, net als het moe zijn. Daarna ging het veel beter. Ach ben allang blij dat ik alleen maar moe ben! Truste en tot morgen!
@ nicky, geweldig zeg dat je dvd mee hebt gekregen! @ cossy, zo duidelijk te zien dat je gaat groeien! @ iltje, wat schrikken dat je bijna bent gevallen! @ val, wat fijn dat ze zo leuk reageerden! @ Marijeee, meid toch, knuff! Denk dat dit ff het laatste is wat ik schrijf tot a.s. maandag, morgen geen tijd voor, eerst werken en dan vertrekken we. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend! Liefs kiss
p.s. wel een leuk nieuwtje; Ik denk dat ik de beeb heb gevoeld, plopjes.. Weet het voor 80% zeker.. wil het nog een paar keer voelen het komende weekend, dan weet ik het zeker. Zo een herkenbaar gevoel van mijn vorige zwangerschap, wel heel vroeg dit keer, maar zoo heerlijk! al hoewel, ben al bijna 14 weken, dan schijnt het al wel te kunnen!
Hey Kiss wat leuk!!! Ik ben ook volop aan het voelen en concentreren.. Een vriendin voelde het al met 12 weken... Heb heel af en toe het idee.. Hey, dit kan ik niet verklaren! Voel vaak mijn eigen hart koppen in mijn onderbuik, of voel daarna dat het toch darmrommeltjes zijn.. Maar een enkele keer kan ik t niet verklaren Misschien misschien.. Erg leuk!
Ben ik alweer jaloers ik wil ook plopjes voelen! maar denk dat ik nog wel een aantal weken mag wachten...
Dames zie mijn avatar! Ik was vandaag echt bang dat het mis zou zijn, had gisteren bloedverlies. Ik had er nog niets over verteld omdat ik mezelf dan nog gekker zou maken... Maar was toch ongerust. Gelukkig was met beebje alles in orde, het zwaaide vrolijk met de armpjes en beentjes! De tranen sprongen in mijn ogen, zo blij was is!
@ Susan, Ik heb mijn verzekering omhoog gegooid zodat ik niks hoef te betalen. @ Cossy, fijn dat alles goed was. Maak je je toch altijd weer ongerust he!!! @ Kiss, wat leuk dat je je baby al voelt!! Is een super gevoel he! Ik hoop ook dat ik ons ukkie snel voel. Vorige keer was het met 17 weken dus dat duurd nog wel ff... @ Marijeee, he meid het zit jullie ook niet mee he!!! Mijn zoontje slaapt eindelijk na 7 weken weer beter. Hopelijk jullie zoontje ook snel. Ik kreeg gister de brief binnen van kraamzorg, moest ff vanalles invullen (vroegen ook mijn beroep,tot wanneer ik werk etc, beetje overdreven toch??) Vandaag weer aan het werk en dan lekker weekend, en dan eindelijk maandag weer een echo . Fijne dag allemaal !!
Van 4 tot 6 geslapen. Geen beste nacht dus. Zo naar de huisarts en zeggen dat ik op instorten sta. Zoon(lief) gaat vannacht maar naar oma toe, oma weet t zelf nog niet, maar het moet Cossy, zag even snel dat je een goede echo had gehad, fijn! Toch een opluchting ja, zeker na bloedverlies. De rest, wel gelezen.. Vergeten.. Sorry.. Vanmiddag een helder berichtje hoop ik!
Ik denk ook dat dit mijn laatste bericht van vandaag gaat worden, want we gaan straks ook een weekendje weg. En ik heb het nog ontzettend druk, moet alles nog pakken, ben nog aan het wassen, moet nog heel veel was opvouwen en man komt om 12:30 thuis... Marije vervelend zeg dat je vanacht ook weer zo weinig kon slapen. Oma heeft er vast begrip voor dat hij even een nachtje bij haar komt spoken Cossy fijn dat je kindje zo lekker aan het bewegen was, bloedverlies hoeft niets te betekenen maar je schrikt je volgens mij suf. kraamzorg wij betalen wel de eigen bijdrage, maar bij dochter viel dat nog wel mee ookal kreeg ik verlengde kraamzorg. Je premie omhoog gooien voor een jaar loopt ook flink op. Het voelen van de kleine: bij dochter voelde ik haar met 17 weken. Bij een 2de schijnt het vaak sneller te zijn. Ik ben benieuwd. Maar eerst maandag de kleine maar weer eens bewonderen. Hopelijk zwaait hij/zij ook lekker. Gelukkig heb ik een leuk weekend met veel afleiding! Groetjes en tot maandagavond!
Voor de dames die het leuk vinden, hier een filmpje van mini-cossy: --> Video - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Marijeee -> Pfff wat rot dat je je zo voelt! Maarja dat is ook niet zo vreemd met zo weinig slaap... Verstandig om de kleine een nacht weg te brengen inderdaad. Yolanthe -> Ik voelde mijn zoontje ook met 17 weken. Ik weet niet of ik de 2e wel eerder zal voelen, toen met 17 weken waren het nog zoooo'n lichte plopjes... Ik hoor wel eens van vrouwen die het met 9 of 10 weken voelen, maar volgens mij is soms de wens de vader van de gedachte...
@ cossy, ik dacht ook echt dat ik het me verbeelde dat ik iets voel in mn buik.. Omdat het eigenlijk nog te vroeg is om wat te kunnen voelen.. Maar vanmorgen weer gevoeld toen ik ging zitten.. het zijn wel lichte plopjes en alleen als ik even rustig zit of lig.. Fijn dat je een goede echo hebt gehad! Nou moest vandaag werken tot 14.00, mocht ik toch zomaar om 9.30 uur weg, weinig te doen op werk. Herlijk dus. Nu nog even rustig aan doen thuis, en dan zometeen lekker een weekend weg. Zin innnn!!
Hier weer even een berichtje van mij gisteren naar de huisarts geweest voor weer controle van mijn urine en er was niet echt iets veranderd sinds de dag er voor wel dachten ze dat de zetpillen die ik had meegekregen hun werk deden omdat ik die nacht niet heb hoeven te spugen en alles het water en de ORS binnen is gebleven . Dus mocht ik het nog even door proberen met de zetpillen en even aankijken mocht ik gisteren dus weer spugen moest ik gelijk langs komen of even bellen .. Gelukkig is alles er in gebleven . Gisteren heb ik 2 glaasjes ORS gedonken wat water een cracker en wat kleine stukjes fruit en s,avonds wat bloemkool en alles is er gelukkig in gebleven .. Verder belde de arts vanmorgen weer omdat ik toch tegen uitdrogen aan zat of ik nog even langs wou komen met de urine om dat nog even te controleren of het nu beter ging .. en ze wouden nog even naar wat dingentjes kijken dus straks even de kleine meid ophalen van de psz en dan even weer langs de huisarts dus even afwachten hoe en wat nu
Hallo dames. Yolante Hahah ja idd geef de zwangerschaps dementie maar de schuld nou mag het haha. En idd fijn voor je dat je alleen moe bent een geen misselijkheid en overgeven. En heel veel plezier met je weekeindje weg. Kiss87 was zeker even schikken. Jij heel veel plezier dit weekeind. oooo plopjes ik wil ook hahaha ik heb alleen af en toe gekietel dat schijnt ook teken te zijn. cossy proficitiattt met je mooie echo en geniet er van. Bloed verlies iets hoeft niet gelijk wat ergs idd te betekenen. en is normaal als je bij zo iets bijzonders mee maakt dat je traantjes laat. haha. O Marije hopen idd dat hij dan heerlijk even bij oma kan slapen. Dat je toch een keer goede nacht rust heb. En als je kan s'middags ook even lekker plat gaan. Hier vanmorgen wel even op me werk geweest om personeel aan het werk te zetten. Toen moest ik 9.30 bij fisio zijn. Helaas hebben we niet veel gedaan omdat ik nog teveel pijn had van gister met de stomme glijpartij. Woensdag weer terug komen kijken of we dan wat meer kunnen doen. Nu even weekeind heel rustig aandoen. Vanavond gezellig even langs schoonouders die wouden dat we langs kwamen die wouden wat met ons bespreken dus ben benieuwd. Ik heb als kadootje voor hun ons eerste echo uit geprint op 10bij 15 foto formaat en in gelijst. Morgen willen we eigenlijk bij babydump gaan kijken. Maar ligt eraan wat ik aan kan. Nu ga ik lekker aardappeltjes schillen voor hutspot en zuurkool. Heerlijk met hema worst.
3kats heel veel succes. en duim voor je. cossy mooi echo filmpje trouwens hhaha zag net dat ik er geen reactie op had gegeven. Hier trouwens wat groeipijntjes in me buik wel fijn gevoel dat je weet dat het lekker aan het groeien is. heb wel weer 2 dagen geen ontlasting gehad.bah.
3Kats hoop op een mooie echo straks! Laartje veel succes maandag met de echo! Zo ik ben er vandoor, tot maandagavnd. Iedereen een fijn weekend gewenst!
@cossy - Leuk hoor, zo'n echt klein mensje op beeld! Fijn dat het goed gaat! @3kats - Succes met de echo, hoop dat je ook een mooi kindje ziet! @irisnaomi - Fijn dat het wat beter gaat en dat je wat binnen kan houden, dat lijkt me een goed teken. @Yolanthe & de rest - Alvast fijn weekend allemaal, ik ben zelf denk ik ook niet meer in de gelegenheid om achter de computer te kruipen, dus ik lees maandag wel hoe het weekend voor iedereen verlopen is! Ben zelf niks spannends van plan, alleen maar uitrusten, de vermoeidheid wil bij mij nog even niet ophouden.... Groetjes Annette