heb net n programma'tje gevonden op internet waarmee je je verlof kan berekenen...dan kom ik op laatste werkdag 16 juli uit. en laatste verlofdag 5 november....had me dus 1 week verrekend....tekortgedaan..
@ ik val hier maar weer even in...... Had een druk weekend en gister gewerkt dus, las af en toe mee! Maar weet het allemaal niet meer! Ik heb donderdag een afspraak bij de fysio....wat nu wel steeds meer echt nodig lijkt! Ik krijg steeds meer last van mijn bekken! Dus doe het nu vooral rustig aan.....
@ lauw, wat leuk dat je even stiekem nog een keer kon kijken! @ nicky, veel plezier bij de echo vandaag! Wauw wat een gaaf kaartje, wat een werk zeg! @ laartje, het is ook heel erg voor je vriendin, en een kaartje is wel heel lief! @ Marije, welkom terug! balen dat je een keelontsteking hebt! @ bolle buik, heel begrijpelijk hoor dat je ff met wat anders bezig bent.. wel spannend, bijna trouwen!!! @ iltje, och jij ook zo last van je bekken.. doe maar rustig aan! Ben je nog naar werk gegaan, of blijf je lekker thuis? @ val, ohh lekker zeg weer een echo met 25 weken! ben jalours! wil ook wel weer een echo, ff naar ons meisje kijken! @ femr, heb een witte badstoffen voedingskussenhoes gekocht, daar een zak balletjes in gedaan van de praxis.. Rits dicht genaaid.. Daarna dat gekleurde voedingskussenhoes van de hema eroverheen, die kan dus ook gewoon in de was. @ brendat, poeh dat word dan wel druk voor jou ja op je werk! @ chivay, uiteindelijk geen stofje mee genomen voor een boxzak.. wil nog ff snuffelen in een andere stoffen winkel! Tsja, stel ik kan mn eigen uren niet meer werken, dan moet ik toch een hobby hebben, nix voor mij om wekenlang nix te doen. Dus dan vind ik het wel leuk om dingetjes te maken! @ elisa, emotioneel ben ik ook, kan vooral zo janken als ik weer pijn heb.. maar ja. @ cossy, de tijd gaat ook enorm snel.. nog even en dan is het al weer mei,juni,juli,augustus @ koetje, wat leuk onverwachts naar de dierentuin! En fijn dat de echo goed was! Wat spannend die operatie bij je vader! @ linda, welk programmatje is dat dan om je verlof uit te rekenen? @ tamar, sterkte met je bekken! Fijn dat je bij de fysio terecht kan!
Zwangerschapsverlof - Berekenen errug handig dit programma anders had ik mezelf echt benadeeld...had achteraf gezien een beetje dom zitten rekenen maar goed...is toch handig om het hiermee te checken...mijn baas is echt een l*l die zou echt niet zeggen van joh meid je heb het verkeerd berekend..je hebt nog een week verlof...is natuurlijk lekker als je een week voor nop werkt...
Zo zeg, wat een buikjes. Bij mij is het nog niet zo veel soeps! Ik heb juist het idee dat ie gekrompen is!! (vet van buikwand opgelost???) aan het eind van de dag lijkt het wel wat meer, maar verder.... Zal even foto's maken...
Een hele goedemorgen deze morgen! @Brendat: dat is een hele verandering op je werk! Ik hoop dat je het niet al te druk krijgt en blijf aan jezelf denken! Veel succes bij de VK vandaag (of ben je er al geweest?) @buddy: ik lees het wel over het voorstel voor bolle buik. Als Dingetje nog iemand open heeft staan is het ook goed, zo niet dan zet mij ook maar met bolle buik op de site. @chivay: doe j het wel rustig aan meid?! Echt aan jezelf denken hoor, hoe moeilijk dat ook is. Veel succes bij de VK! @elisa: Hier met momenten emotioneel, ik heb momenten erbij zitten dat ik om niets kan janken @leonizzie: ow heerlijk van die slaapdagen Ik heb het dan blijkbaar ook echt nodig. Wat dat betreft vindt ik het ook fijn dat ik thuis zit, alles lekker op mijn gemakje. @cossy: over 2 weken zit jij ook al over de helft! Die zijn zo om hoor, lijkt heel lang te duren maar over 2 weken zul je denken: jeetje nu al op de helft!? @koetje: wat fijn dat de echo goed was! En jeetje, dat klinkt niet lekker een breuk in het middenrif. Ik hoop dat de operatie slaagt en dat je vader snel van de pijn af is en ook weer snel meer kan. Heb je nog een beetje kunnen slapen?? @yolanthe: jij ook succes bij de VK! @laartje: hoe was het bij de dokter met Aiden?! Ik hoop niks ernstigs. @kiss: Wat balen zeg dat je zoveel pijn hebt. Ik kreeg toen ook het verbod om te slenteren door de stad. Gewoon je eigen tempo lopen, moet de rest die erbij is zich maar even aanpassen. Ik heb trouwens alleen nog last van mijn bekken als ik echt teveel heb gedaan, op den duur helpt de fysio vaak wel. Ik hoop bij jou ook. Jou situatie is denk ik wel even wat anders aangezien je bekken scheef staan L Heel veel succes ermee! @linda: dat is inderdaad een fijne site om je verlof uit te rekenen. @irisnaomi: mooi buikje. Is je dochter weer lekker crea geweest @buddylijst: http://augustus2010mamas.webklik.nl/page/voorpagina hier kun je de buddylijst vinden voor degene die het heeft gevraagd. @hier: redelijke nacht achter de rug. Om kwart over 4 wakker Even wat gedronken naar de wc en toen het bed weer in, ben maar gaan lezen aangezien ik niet kon slapen. Vanmorgen om kwart over 9 weer wakker dus nog wel even weg gedommeld. Dadelijk weer lekker aan de kaartjes werken en dan rond 12 uur aankleden. Om 1 uur rijden we hier aan voor de echo, daarna nog even naar de winkel om verf te halen voor de binnendeuren en de deurkozijnen. Misschien nog een paar boodschappen doen maar denk niet dat ik iets nodig heb. Wat een heerlijk weer vandaag! Het zonnetje schijnt hier alweer de kamer in Ik kom vanmiddag een keer weer online om te zeggen hoe de echo was en dan zal ik ook eens kijken of ik de fotos online krijg. Fijne dag iedereen!!!
Goedemorgen! Klote nacht gehad, half vijf wakker en niet meer kunnen slapen.... Nu dus gebroken achter de computer, maar het is takkedruk op de zaak, dus moet behoorlijk aan de slag.... Ga dan ook snel verder, wordt daarnaast trouwens behoorlijk afgeleid door een dansende baby in mijn buik...
Het is zeker een lekker weertje Hier staat de achterdeur weer open en de verwarming uit! Super lekker. De zenuwen beginnen trouwens wel toe te slaan hier, zodadelijk lekker aankleden en rond 12.45 uur is mams hier
@nicky veel plezier met je echo!!! mijn buikje is ook nog niet veel soeps het is meer vet nog dan baby heb ik het idee...alhoewel hij al wel hard is maar als ik zit dan heb ik meer een vetrol als een buikje...hoop dattie nog wel meer rond wordt in de loop der maanden niet dat het een 2-delige buik blijft hahaha (naja het valt op zich wel mee) zie hier echt mooie buikjes voorbij komen!! en ik verbaas me ook soms hoever sommige al zijn! tsja kan toch soms 3-4 weken schelen (ik eind aug en sommige begin aug)
@spruitje tuurlijk kan dat heb ik bij noa ook gedaan destijds maar vond het toen al pittig...nu met nog een kleine rondlopen is het nog zwaarder...ik ben al blij als ik de 6 weken voor de bevalling haal...vind het werken nu al echt zwaar worden en heb regelmatig last van mijn rug op mijn werk...
@ Femr, ja indd nu ik bij Linda lees dat je pas 30 november weer hoeft te beginnen vraag ik me af of ik iets verkeerds doe hihi. We zijn dezelfde dag uitgerekend en ik moet 7 november weer beginnen . @ Kiss, oeeh stofzuigen vermijden bij last van je bekken? Ik stofzuig minimaal 1x per dag hihi. Maar het moet echt met 2 katten. Vervelend dat je zoveel last ervan hebt! Hopelijk helpen de behandelingen wel en heb je snel wat minder last. @ Irisnaomi, mooi die buikfoto! Leuk dat Iris erop geschilderd heeft. @ Nicky, nogmaals heel veel succes!!! En geniet lekker van de echo. @ Spruit, nou het begint toch al je buik hoor! @ Annette, he bah lekker vroeg. Hier was het 5 uur maar dat komt door een heel lief klein mannetje die ons wakker maakt Met Aiden was alles "goed" bij de dokter. Hij heeft een lichte vorm van exceem dus niks ergs. Heb 2 cremes mee dus hoop dat hij nu minder jeuk heeft.
@laartje fijn dat alles goed was met je zoontje! hopelijk gaat de jeuk snel weg door die cremetjes...