Hai meiden, Ook ik haak hier weer in hahaha. Druk dagje vandaag, mijn moeder is jarig dus daar gaan we vanmiddag lekker heen. Daarvoor nog even wat shirtjes scoren voor p en i en nog even langs de opticien. Pim klaagt er over dat hij slecht ziet. Nou... dat moeten we dan maar even testen... hoop het niet! En vanavond gaan we saampies naar het theater, heb er zin in!! @Dingentje: een JONGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Krikt idd het gemiddelde weer op! @Chivay: prachtig buikje!! lekker dat je je eigen broek nog aan kan! Hier ook hoor, heb nog 1 broek die ik nog aankan. Heb ik echt nog nooit gehad hahaha. Maar is ook een broek die lekker laag valt en hij zit heerlijk Vind hem trouwens ook leuker staan hahaha. @Verlof: Linda, ik denk dat je een stukje gemist hebt voorafgaand aan mijn dilema hahaha of ik de rest van mijn vkdagen achter mijn verlof zou plakken. Ik heb nml al 3 weken erachter geplakt en zo kom ik aan die 30 nov Nu heb ik nog 2 weken staan en zat te twijfelen of ik die zou bewaren of er achter zou plakken..... Snappie?? Maar ben eruit hoor, plak ze er gewoon achteraan hahaha. Ga nog even kijken of ik voorafgaand aan mijn verlof nog extra kan werken, zodat ik heel december thuis kan blijven Nou meiden, ga nog ff boodschappie doen en dan de kinders weer halen. Later!! Grtz FemR
@Ckialita: succes met de 20 wk echo! Geniet ervan!! @Dingentje: gelukkig geen eiwit in je urine, maar wel irri dat je bloeddruk aan de hoge kant blijft. Ik had hem van de week gemeten bij mijn moeder, mijn onderdruk was laag 62 of zo en mijn bovendruk was hoog 136 ofzoiets. Voor mijn doen hoog, dit meestal rond de 115. Verder voel ik me prima, dus maak me er maar geen zorgen over En 20 weken! Jahoeeeeeeeeeee! @Anette: ja had dus wel inspratie!!!!!!!! Wat ontzettend leuk zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben heeeeeeeeel benieuwd hoe die straks is als ie af is!! Helemaal gaaf!! xx
@Dingetje; Fijn dat je weer helemaalgoed bent gekeurd! En dat je bloeddruk iig redelijk constant blijft. Jij had toch geen medicijnen he? @FemR; Gefeliciteerd met je mams! @All; Is het al bijna 16.30 uur???????
laartje88- ja dat is zeker ff schrikken dat aiden opeens mideen op de trap staat Ckilita > succes straks met de echo en veel plezier bij je ouders Dingentje fijn dat alles goed was bij de vk Hier zo toch wat te doen ouders gaan langs de camping kunnen we mooi weer ff zwemmen
@laartje: wat fijn dat het allemaal goed was met Aiden bij de dokter, ik hoop dat de zalfjes snel zullen helpen zodat Aiden snel van zijn jeuk af is. Jeetje dat is inderdaad even schrikken als je mannetje ineens halverwege de trap staat Toch maar een traphekje aanschaffen?! @chivay: wat fijn dat weer alles goed was bij de VK! Ik hoop voor jou dat je bloeddruk nog iets gaat stijgen, niet te hoog natuurlijk maar wel zo hoog dat je geen last meer van duizelingen hebt. De vorige keer was mijn bloeddruk iets van 100/75 ofzo, morgen weer opnieuw bloeddruk laten meten. Ben benieuwd. Misschien voor jou een tip om drop te gaan eten? Daar wordt je bloeddruk wat hoger van, maakt niet uit zoet of zout. Haha, ik lees net dat je legaal aan de cup-a-soup en de dropjes mag Is inderdaad te hopen dat de kleine van je vriends nichtje nog even mag blijven zitten. Lijkt me niet niks om zwangerschapsvergiftiging te hebben. Mooi buikje begin je te krijgen! @annette: jij ook al lekker crea bezig. Ziet er goed uit! Wat balen zeg dat je weer een slechtere nacht achter de rug heb L @koetje: hoe is het nu met Tes? Ik hoop dat het al wat beter gaat. Hoe laat moet je vader geopereerd worden? Heel veel sterkte ermee! @lauw: fijn dat alles nu rond is met je werk. @dingetje: proficiat met het bericht dat jullie een LITTLE BOY krijgen Jij ook veel plezier bij de echo! Fijn dat je weer APK goedgekeurd bent @elisa: hoe was het bij de VK? @leonizzie: wat leuk dat je pa mee gaat met de 3d echo! Gelukkig gaat het nu een stuk beter met je ontlasting. @Marijeee: hoe is het vandaag met je? Ik hoop niet voor jou dat je pfeiffer hebt, maar de bloedtest zal het uitwijzen. Wanneer moet je bloed laten prikken? @kiss: ach, dat huishouden komt wel goed toch? Gewoon lekker rustig aan doen hoor en wat niet kan dat kan niet, zo ook voor je werk. Blijf het maar rustig aan doen hoor. @brendat: wat fijn dat het weer goed was bij de VK en dat de VK je wat meer heeft kunnen geruststellen Ook fijn dat ze een aantekening bij je hebben gemaakt dat als je belt ze meteen komen kijken. Nog zo lang wachten maar toch alvast heel veel plezier bij de 20 weken echo vandaag! Laat je weten hoe het is geweest!? Wat lekker dat je dochter zo lang blijft liggen s morgens @spruitNL: och wat lief van de kids! En het is inderdaad wel handig zoveel hulpjes J @ckialita: ik weet niet of je het nog leest maar heel veel succes en veel plezier bij de echo! @FemR: proficiat met je moeder en een hele fijne dag vandaag! @hier: gisteravond naar een medium geweest. Ik geloofde er eerst niet zo in maar ze kon mij dingen zeggen die ze echt niet kon weten Helemaal super dus. Er werd mij ook verteld dat de kleine kruimel nu al graag naar muziek luistert en dan voornamelijk van zon muziekdoosjes muziek. Wat wil nu het toeval, ik vanmorgen naar Nijmegen, vindt ik daar ineens voor 5,00 een CD met allemaal rustgevende speeldoosmuziekjes erop die CD heb ik nu opstaan en de kleine reageert er heel bewegelijk op Verder heb ik gister nog de felicitaties gekregen van mijn overleden opa (kreeg de tranen in mijn ogen toen dat werd gezegd) en er werd mij ook verteld da tik bij de bevalling engelenhulp van boven krijg J Verder kon ze me nog vertellen dat we een kind krijgen met pit (ligt nu al niet stil en dat kon ze toch echt niet weten). Verder vanmorgen dus naar Nijmegen geweest, bij de H&M nog een felgeel shirtje gescoord voor de kleine en natuurlijk papier voor de geboortekaartjes gevonden en gekocht, wel iets heel anders dan dat we gedacht hadden maar wel heel fleurig als ik 1 kaartje zover klaar heb laat ik het hier meteen zien. Dat was het wel zon beetje voor nu denk ik. Ik hoop trouwens niet dat ik iemand vergeten ben met reageren anders sorry L Groetjes Nicole
Nicky: wat apart van dat medium! ik vind dat ook wel leuk zulke dingen. Ben benieuwd naar je kaartje Elisa hoe was het bij de vk? Brendat veel plezier straks!! nog ff wachten... Irisnaomi leuk ff lekker zwemmen! Oei laartje eng is dat he als ze op de trap gaan klimmen Ckialita ook veel plezier vandaag! Femr gefeliciteerd met je moeder! have fun! en naar wat ga je in het theater vanavond? kaartje is gelukt! we zijn eruit! Hier ook net controle gehad bij de vk alles was prima mijn bloeddruk was 105/70 verder was de groei prima en hartje klonk ook weer mooi! stond dus zo weer buiten
dames.... ik heb 1 kaartje klaar op naam en tekst aan de binnenkant na dan.... Zie hier het resultaat
@Annette: je had zeker nog inspiratie gevonden!! Erg leuk!! @Koetje: ik hoor het wel hoor als je mijn hulp nodig hebt Je kunt het idd ook gewoon af laten drukken. Vriendinnetje had het bij het kruidvat af laten drukken, op fotoformaat 10x15 geloof ik. Was ook hardstikke leuk en goedkoop! Vooral dat laatst vind ik altijd leuk hahaha. @Brendat: dank je wel!! Ze is 74 geworden, WAUW... ik het zo opschrijf klinkt het wel heel oud he haha. Ik word dit jaar 32, ze was 42 toen ze mij kreeg. 1x raden waarom ik jong kindjes heb gekregen hihihi. En succes met wachten hé!!!!!!!!!!!!!!!!! Veel plezier vanmiddag! @Irisnaomi: leuk dat je ook zelf gaat freubelen!! Succes!! Als je mijn hulp wilt gebruiken hoor ik het wel Ennehhhh veel plezier met zwemmen!! @Nicky; Thanks voor de felicitatie! En dat medium, wauw!! Ik ben daar ook te nuchter voor maar zou er wel een keertje heen willen hoor, ben denk ik wel over te halen om erin te geloven hahaha. leuk dat je papier hebt gekocht! Ben heel benieuwd naar het (voorlopige) eindresultaat En nog een shirtje gescoord!! Leuk!!! Groetjes!!!!!!!!!!!!!!!
Voor mensen die nog opzoek zijn naar envelopen.... op internet is het vaak wat goedkoper: De EnvelopShop - Dé online enveloppenwinkel van Nederland
@FemR: bedankt voor de link. Toevallig vandaag 1 pakje van 25stuks gekocht, had er nog 88 thuis liggen die hoefde ik gelukkig niet zoveel te kopen
linda: welke datum ben je exact uitgerekend? dan zal ik even voor je kijken! anette: je kunt beter afspraak bij tandarts maken! ik vroeg het vanmorgen mijn verloskundige en die zei dat het heel belangrijk is in deze tijd dat je gebit goed is! bij verloskundige was het goed! hartje ging heel snel! mijn moeder vond het geweldig om mee te maken! bij tandarts ging het ook goed. verdoving zit er nog beetje in, maar goed.. komt zo wel goed! dan ga ik lekkr broodje voor mzelf maken! nicky: kaartje ziet er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk uit!! knap hoor!! enveloppen: toen wij gingen trouwen hebben we van mijn man zijn werk zoveel enveloppen (leeg) gekregen dat we daar nog 20 jaar mee verder kunnen!!! nou meiden, ik ga eens iets doen.. liefss
Kijk dat is ook handig als je ze nog hebt liggen Ik heb er maar 65 ofzo nodig, dus betaal iets van 23 euro. Vind ik wel te doen
@ nicky - Scheetig kaartje! Heel lief @ FemR - Vergat ik helemaal je te feliciteren met je mams... Gefeliciteerd! Ben 'as we speak' ook een geboortekaartje aan het printen, leuk kaartje van Unicef, altijd lachen die blije vaders die komen vertellen dat het kindje er is! Ben dan altijd benieuwd hoe eigen man gaat reageren straks
@ Koetje... Hoe is het met Tes?? Fijn dat de koorts weg is en het over gewaaid lijkt! Super leuk jou werk ook! Lijkt me heel leuk zo gecombineerd werken.. Ik ga binnenkort ook 2 uurtjes per week weer spelbegeleiding geven.. Op mijn oude werk kon ik dit een halve dag per week doen, en nu krijg ik dat weer terug dus.. Erg leuk! @ Brendat.. Fijn dat alles goed was bij de VK.. En super zo'n gesprek en zoveel begrip!! Veel plezier morgen met de 20 wk echo! En wauwww eerste stapjes! Zo leuk! @ SpruitNL.. Wat leuk die sokjes.. super dat de kinderen zo meeleven.. Op mijn werk hebben de kids nog niet door dat ik zwanger ben @ Elisa.. Wat leuk dat je moeder mee was naar de verloskundige! En fijn dat alles goed gegaan is bij de tandarts! Slaap lekker even vanmiddag @ Val... Is de keuze gelukt samen?? @ Laartje... Inderdaad! Ik hoop dat wij geen van alle zwangerschapsvergiftiging krijgen! brr... Zooo dat is wel even schrikken met die trap ja! Aiden kwam zeker even gluren wat je allemaal aan het doen was! @ Nikkie... Heeft iemand nog iets van haar gehoord.. Ben heel benieuwd hoe het nu gaat! @ Ckialita.. Oeh om 1 uur, dan lig je nu op de tafel Hopelijk ook bij jou goed nieuws! @ Dingetje.. Fijn dat je uitslagen positief waren & je bloedddruk stabiel blijft nu! 20 weken! Super! @ Annette.. ai slecht geslapen... vervelend! Hopelijk vanacht een betere nachtrust! Lekker genieten van je ukkie... Grin wat leuk dat je nu een geboortekaartje aan het printen bent ook... Mijn vriend werkt in een drukkerij en heeft veeeeeel geboortekaartjes gedrukt.. Nu alleen op een andere machine waardoor er geen kaartjes meer voorbij komen.. Maar hij vond dat ook altijd leuk om te doen! @ FemR... Proficiat met je moeder! Hoe was het bij de opticien??? Enne.. Vind ik ook! Gewone broek staat nog leuker, zie je echt buik ipv buikband Is een goeie... daar haak ik meteen op in! Ogen .... Weet iemand dat?? Ik draag een bril, en heb het idee dat ik wat meer moet scherp stellen nu... Kan dit ook aan het zwanger zijn liggen?? Wilde mijn ogen gaan laten testen, maar wellicht dat het een beetje zonde is dit nu te laten doen, en straks na mijn zwangerschap dat het weer veranderd?? @ Nicky.. haha ja, heb net al braaf een dropje op... & ook al een cup a soupje.. wat een straf hè! Wat speciaal zo'n bezoek aan een medium! Heb er zelf nooit zoveel mee, maar verbaas me elke keer weer als mensen zeggen dat ze dingen vertellen die ze echt niet konden weten! Wat een leuk zomers kaartje is het geworden zeg! Echt leuk.. Hoe ga je de naam erop zetten straks? @ Val.. Fijn dat alles goed was bij de VK! Jij hebt ook een niet al te hoge bloeddruk... Geen last ervan?? Nou.. Ik heb vandaag niet helemaal mijn dag geloof ik.. Vandaag hoef ik niet te werken, en wilde daarom lekker gaan zwangerschapszwemmen straks.. Maar voel me niet echt fit ofzo, koud, moe... Niet ziekig, maar wel slapjes, raar... Bloeddruk & hormonencombie ofzo Dus ook maar lekker thuis gebleven, en halverwege de ochtend weer even gaan slapen.. Zo eens kijken of ik nog wel wat kan gaan opruimen, want deze kamer moet toch echt leeg