Nee he chivay was niet heel hoog idd, maar heb niet echt last ervan, mijn onderdruk is wel goed he, bovendruk kan komen door bv slecht slapen of haasten zei ze tegen me...
Nicky! WAUW! Wat is ie mooi geworden! En leuk hoor, zo'n medium! Ben er aan de ene kant te nuchter voor, maar aan de andere kant toch wel erg nieuwsgierig naar dat soort dingen! @Chivay; Hoop dat je je vanmiddag weer wat fitter voelt! Ik ga nu ff boodschapjes doen! Druk dagje toch nog vandaag!
@chivay: ik heb een zogehete cuttlebug, hiermee kun je dingen uit papier snijden maar ook papier embossen. Ik heb hierbij het alfabet en de naam ga ik dus uit papier snijden met dat apparaat. De naam komt trouwens aan de voorkant op het kaartje, links van Nijntje en dan van boven naar beneden. (ik hoop dat je het nog snapt ) Moet even met manlief overleggen wat voor kleur het gaat worden.
Hey meiden, Pfff, ik zit hier te zenuwen op de bank. Mijn paps wordt op dit moment geopereerd. Ze zijn als het goed is om 13.30 uur begonnen en het duurt zo'n 2 uur dus nog even en dan zal mijn moeder vast een telefoontje krijgen. Hij blijft in elk geval vannacht nog op de uitslaapkamer voor controle. Dan zullen we vast wel even naar hem toe mogen. Zal wel weer emotioneel worden, toen mijn vader aan z'n hart is geopereerd lag ie aan allemaal toeters en bellen in een diepe slaap toen we weer bij hem mochten, was heel heftig! Maar hij zal vanavond wel weer aanspreekbaar zijn denk ik... Zo, nu jullie... @brendat: nog een paar uurtjes en dannn... mogen jullie je meisje weer aanschouwen, jippie! Veel plezier! Wat fijn dat Elin wat langer doorslaapt, dan kan jij het ook! Tes was vanochtend om 9.15 uur wakker, dat was helemaal fijn! En wat super dat Elin haar eerste stapjes heeft gezet!!! Zie je wel, ze doet het ineens! Tes loopt trouwens maar weinig, ze vindt kruipen veel makkelijker en sneller! @val: Tes heeft gelukkig nergens meer last van. Ik denk ook dat het haar kiezen waren, ze heeft er ineens 4!!! Wat fijn dat alles goed was bij de vk en dat jullie uit het kaartje zijn. Ik ben echt benieuwd wat iedereen voor 'n naam en kaartje heeft! @Cossy: hoe was het bij de vk? Heb je nu trouwens een andere? (sorry als je het al verteld had, heb ik gemist...) @irisnaomi: lekker toch, zo'n 'niks moet-dagje'? Veel plezier nog! @laartje: ja dan schrik je wel, dat geloof ik! Maar je ventje is ook al bijna 1 jaar, hij wordt groot!!! @Ckialita: hoe was de echo? @Dingetje: fijn dat je bloeddruk toch constant blijft en dat je geen eiwit in je urine had! Ik vind het trouwens erg verschillend hoe gyn's ermee omgaan. Ik had al lang medicijnen gekregen met zo'n bloeddruk en zie het resultaat, hij is veel lager. Maar toch, 95 onderdruk mag nog... Je kunt er weer even tegen. Gefeli met je 20 weken! @annette: vervelend dat je zo slecht slaapt. En minder leuke dromen, heb ik ook. Ik droom heel veel de laatste tijd... Werkse vandaag! @FemR: gefeliciteerd met je mams, al een hele leeftijd heeft ze! Ik snap waarom jij eerder kinderen wilde, was het bij haar een bewuste keuze? En ik hoop ook dat Pim geen brilletje nodig heeft. Ik was zelf 7 toen ik een bril kreeg, elk half jaar gingen mijn ogen achteruit. Nu lekker niet meer, want ik heb mijn ogen laten laseren 3,5 jaar geleden, het beste wat ik ooit heb gedaan!!! Zo blij dat ik nu niet meer hoef te emmeren met lenzen of bril! Kaartjes afdrukken bij het kruitvat, is ook een idee en goedkoop, daar hou ik ook altijd van. Volgens mij zijn wij beide echte koopjesjagers! Fijne verjaardag vanmiddag! @Nicky: met Tes gaat het weer prima, ik denk dat het haar kiezen waren. Gelukkig is ze niet ziek geworden! Wat interessant, naar een medium. Ik geloof zeker wel in het bovennatuurlijke! En dat ze al die dingen zei, leuk hoor! Lekker vaak dat cd'tje opzetten zou ik zeggen! Het kaartje is erg leuk geworden! Ik dacht in eerste instantie, hij zit een beetje te ver naar rechts, maar links komt de naam lees ik, dus dat staat straks hartstikke leuk! leuk kleurtje ook hoor! @elisa: fijn dat het goed ging bij de tandarts, das ook weer gebeurd! @Chivay: spelbegeleiding, klinkt ook erg leuk! Sowieso is werken met kinderen het leukste wat er is! Bij mij is de combinatie van werken met kinderen en ook wat meer denkwerk erg leuk idd. Ben erg blij met mijn baantje, hoop het nog lang vol te houden! Ik hoop dat je niet ziek wordt, doe rustig aan. Succes met opruimen! Zo... nu nog even proberen te relaxen. Ga denk ik ook maar eens voor het geboortekaartje kijken... Misschien kom ik vandaag nog even melden hoe het is gegaan met mijn vader, anders morgen. Fijne dag nog allemaal!
Hoi dames, ben zojuist terug van de vk! (idd een andere koetje ) Alles was prima! Alleen de bloeddruk was laag (80/50) maar dat is gelukkig niet gevaarlijk. Ze vroeg of ik wel ontbeten had, nou ik had net een stapel worstenbroodjes op dus dat kon het niet zijn. Erna meteen door gereden naar de prenatal en een berg kleertjes gescoord, hihi!
@koetje: jeetje meis, dat is nu even zenuwpezen... Ik hoop dat jullie snel een telefoontje krijgen. En natuurlijk is zoiets emotioneel, is niet niks hoor als je man/vader wordt geopereerd, en al helemaal niet als het zo'n zware operatie is. Aan een been of arm is altijd anders en ook niet zo heftig als dit. Heel veel sterkte de komende uren en ik hoop dat jullie snel naar het ziekenhuis mogen om op bezoek te gaan. @geboortekaartje... ik zit nog een beetje te dubben welke kleur ik de naam dadelijk zou doen... Ik kreeg net een ingeving om de letters om en om te doen, als je mijn naam hebt zou het zo worden: NICOLE Of natuurlijk beginnen met geel. Ik weet het nog niet. Helemaal oranje vindt ik ook niks en helemaal geel ook niet.... Lastig...
@ chivay, he bah wat schrikken van je nichtje! Mooie buik meid! @ val, wat leuk dat jullie zo goed als overuit zijn welk kaartje het gaat worden! Hier nog geeneen geboortekaartje gezien, nog niet zo mee bezig. Maar manlief werkt in een drukkerij, dus genoeg keuze, haha. @ brendat, wat fijn dat de verloskudige zo mee denkt. Wat schattig dat j dochter begint te lopen! @ nicky, wat apart van zo een medium! En wat een geweldig kaartje is het geworden, echt leuke kleurtjes! @ cossy, fijn dat je weer goed gekeurd bent bij de vk! Ben moe... is het al avond, dat ik naar bed mag?? Manlief heeft hier de boel op zn kop gezet, alles gestofzogen/gedweild en op mijn aanwijzing de kamer iets veranderd.. en van al dat toekijken word ik natuurlijk heel moe.. hihi.. Nee weet niet waarom, wilde hem helpen door te dweilen, alleen zag ik overal sterretjes, lage bloeddruk? dus toen maar gaan zitten en toekijken. In ieder geval optijd naar bed vanavond, morgenvroeg naar fysio en daarna door naar werk Liefs
@ chivay, ik heb een bril voor tv te kijken/autorijden en merk dat mijn ogen heel erg achteruit zijn gegaan na de zwangerschap van Aiden en nu merk ik dat het nog erger wordt. Ik wacht nog even totdat ons meisje geboren is en ga dan voor een nieuwe bril. @ Kiss, balen dat je je niet zo lekker voelt. Gelukkig heeft manlief je overal mee geholpen. @ Annette, ik ben helemaal vergeten te reageren op je prachtige kaartje. Echt super gaaf. Wat ben jij creatief zeg, echt leuk. @ Nicky, Het kaartje ziet er heel leuk uit. Ik persoonlijk vind de letters niet mooi met verschillende kleuren (maar dat moet je natuurlijk zelf weten he hihi) Spannend zeg dat medium. @ Brendat, nog 15 min en je krijgt eindelijk de echo. Spannend. @ Cosy, fijn dat alles goed was, op de lage bloeddruk na. En heerlijk geshopt.. ze hebben leuke dingen bij prenatal he? Ik laat Aiden altijd in dat speelding kruipen,vindt hij geweldig. @ Koetje, neeeeeeee Aiden mag niet groot worden hihi! Vindt het toch wel raar klinken hoor bijna 1. Klinkt zo groot. Moet nu gaan bedenken wat we hem kopen voor zijn verjaardag. Spannend hoor met je vader!! Hoop dat alles goed gaat en dat je snel iets van je moeder hoort. @ Femr, gefeliciteerd met je moeder. Kan me voorstellen dat jij liever jonger kinderen wil. Heb je nog oudere broers/zussen? @ Elisa, fijn dat bij jou ook alles goed was bij de verloskundige. @ Val, fijn dat jullie eruit zijn. Hier een lekkere relaxen middag. Ben online aan het shoppen. Vindt het merk feetje en Ducky beau leuk maar wel wat prijzig, dus ff online zoeken. kleertjes.com heeft leuke dingen Nu ga ik lekker lasagna maken, mmm
Mijn vriend voeld sinds maandag de kleine ook bewegen hij is helemaal blij/trots. Ik had mijn hand op mijn buik liggen toen legde hij zijn hand eronder. Na een poosje bewoog de kleine. He ik voel wat was zijn reactie wat was dat? Nou zei ik dat was de baby. Nou je had zijn gezicht moeten zien helemaal blij/trots. Hij wil iedere avond even voelen. Ben benieuwd hoelang hij dat gaat volhouden. Mijn vriendin is trouwens gister morgen bevallen van een dochtertje: Joline Aline ze is 8 pond!!
Chivay: ben ook brildragend en het viel mij ook op dat mijn ogen er meer moeite mee hadden dan anders. Maar ben om dezelfde reden ook nog niet naar de opticien geweest.
@ Leonizzie: wat leuk dat je vader zo betrokken is... @ Marije: Leuke foto's... van suriname en van je buik.. Maar je bent dus niet echt lekker... kan heel goed komen van de jetlag.. tenminste dat hoop ik voor je.. laat het maar geen pfeiffer zijn.. @ Kiss: inderdaad... ik sta extra gepland op de normale bezetting.. voor het afdelingswerk kom ik bv. om de medicatie uit te zetten en wat andere taakjes.. wat normaal door het geplande personeel zelf wordt gedaan.. voor de poli werkzaamheden.. ga ik ook extra klusjes doen. Normaal werk je op een dag in je eentje nu staan we gedeeltelijk met zijn tweeën. alleen op maandag is de 1e persoon werkzaam in de thuiszorg, dus als het dan niet gaat is het iets lastiger op te vangen.. maar dat zien we dan wel weer.. Ow ja.. mijn volledige uren worden betaald via het UWV, dus je hoeft je niet bezwaard te voelen om niet te komen, als het niet gaat.. Als het bij jou niet gaat... is het denk ik goed om ook zoiets te regelen bij je baas.. of je gaat voor 50% de ziektewet in en werkt halve dagen... kan natuurlijk ook. succes morgen.. helemaal nu ik lees dat het vandaag niet echt lekker ging... sterretjes enzo.. Meid.. als het niet gaat, meld je ziek!! je collega's snappen het heus wel.. @ Chivay: ik hoop dat het nog even goed blijft gaan met je (schoon)nichtje en haar prinsesje.. wel vervelend om te horen.. Maar een mooi buikje zie ik ook al bij jou.. @ Brendat: succes met je werk.. ene succes met nee verkopen.. is bij mij altijd heel moeilijk. Fijn dat alles goed was bij de VK en ze lekker de tijd voor je heeft genomen... wat lekker dat je dochter nog in de wintertijd zit (in de ochtend dan) houden zo.. hahah.. @ Spruit: wat kunnen die kleine kinderen toch lief zijn he... heerlijk.. @ Laartje: zow dan schrik je ff als hij al halverwege de trap staat... een hekje is dan niet overbodig hihi.. maar jij bent goed bezig geweest in de babykamer.. @ Dingetje: gefeliciteerd met je goede APK @ Annette: gaaf zo'n posterkaartje.. A2 is inderdaad flink... maar super leuk @ FemR: gefeliciteerd met je moeder. @ Nicky: wat grappig dat dat medium zo veel kon vertellen.. ik snap nooit hoe ze het doen.. maar er zit vaak wel waarheid in.. ene.. goed geshopt lees ik... het kaartje wordt echt leuk...knap van je hoor.. en leuk die naam kleuren... net wat vrolijker @ Koetje: ik duim voor je paps.. succes met wachten.. @ Cossy: dat is idd een beetje een lage bloeddruk.. wat gaan ze daar nu mee doen?? @ Voelen: pfff.. jullie partners voelen het beebje al.. en ik voel eigenlijk nog amper iets.. fijn hoor zo'n voorliggende placenta... zow.. hier viel het net ff met bakken uit de hemel.. het regende hard, niet normaal.. echt zo'n herstbui... maar nu schijnt het zonnetje al weer.. Vanmorgen gewerkt... we konden op het laatste moment niet meer iemand regelen om mijn patiënten over te nemen... dus ik dacht.. ach is maar tot 11:30 geplant. maar ik heb het echt niet normaal druk gehad... heb denk ik bijna 3x zoveel patiënten gezien dan eigenlijk de bedoeling was. amper een ochtend pauze gehad... en toen ik weg ging om kwart over 2 had ik nog niet eens gegeten... en dan hoor je therapeutisch te werken... zoals het er nu uitziet wordt vrijdag morgen ongeveer hetzelfde.. en daarna hoop ik niet meer... maar vanmiddag lekker ff plat gegaan, nu gaat het weer.. maar vanmorgen stond het huilen mij nader dan het lachen...
Dames ga jullie weer verlaten, aardappels schillen en dan zo eten. Vanavond weer fotoclub. Met zijn allen weer foto's bekijken en maken.
@brildragend: hier ook een bril. Heb laatst met de opticien gepraat over het slechter zien en dat kan door de zwangerschap komen, ik moet terugkomen voor een oogmeting als ik geen borstvoeding (meer) geef, eerder heeft geen zin. @lauw: doe je wel voorzichtig meid. Jou gezondheid en die van de kleine gaat voor he. Ze weten dat je op therapeutische basis werkt, dan moeten ze ook het personeel zo indelen. Succes ermee en tot morgenavond?!
Val en elisa83 > fijn dat het bij jullie ook alles goed was bij de vk Nickey1983 > leuk kaartje Ferm > hoop dat het gaat lukken zo niet geef ik wel een gil waar laat jij ze afdrukken Of hoe doe jij dat ? Chivay > voel je je al weerw at beter ? Cossy > leuk he is dat nu lekker baby shoppen . Koetje > Hoe is het gegaan met je vader Susan > wat leuk dat je vriend/man nu ook de kleine kan voelen hier was die ook zo blij toen die het voelde .. En gefeliciteerd met je vriendin,s dochtertje Hier ook brildragend en merk het ook hoor dat ik wat meer moeite heb met lezen nu .. Hier heerlijk ff gezwommen best fijn hoor op zo,n camping ook niet zo erg druk waren 3 gezinnentjes en gratis heerlijk .. Nu even wat eten maken voor vriend thuis is van werk ..
@ Nicky: ja, de meeste collega's weten het inmiddels. maar omdat er geen vervanging geregeld kon worden op korte termijn is het zo gelopen.. Voor het ziekenhuis werken mijn collega en ik met zijn tweeën, dus moeilijk om iets te regelen. Ben er gisteren zo mee akkoord gegaan, maar het leek wel telefonische hotline, met allemaal vragen of ik toevallig nog ff kon komen.. ene.. ik kan gewoon geen nee zeggen.. ik weet dat het beter is.. maar.. het lukt me niet Maar morgen heb ik vrij.. dus ik zie je morgenavond... gezellig... Iedereen die zo gaat eten.. smakelijk.. ik zal ook maar eens beginnen met koken..
Heb net de "nieuwe" maxicosi opgehaald. Mooi ding!! ik = helemaal happy! Bij een bedrijfje hier vlakbij die goede tweedehands en showmodellen verkoopt. Misschien een tip voor diegenen die nog een maxicosi nodig hebben? Dit is de link: Autostoeltjes en deze heb ik nu: Bekijk bijlage 62438
Dingetje, had ik het maar geweten!! Die maxicosi heb ik hier staan, bijna nieuw, met bijpassende voetenzak! Ik ga 'm op MP zetten, net als vele andere spullen. Mochten er meiden interesse hebben!!! Hier alvast de link met veeeeeeeeeeeeel kleding: Advertenties van Marije Hofman uit Middenmeer , Noord-Holland - Marktplaats.nl Ben dus nog bezig om alle foto's/spullen erop te zetten, dus gewoon elke dag even kijken voor alle nieuwe dingen