Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @elisa 27 augustus maar met dat bereken programmatje had ik al berekend dat mijn laatste werkdag 16 juli is en de eerste werkdag weer 7 november is...ik ga gewoon 6 weken van te voren met verlof...als het super gaat kan ik er altijd nog 1 of 2 weken aan vasplakken...mijn vakantiedagen plak ik er (nog) aan vast want wil wel wat daagjes als reserve houden voor als de kids ziek zijn en je eventueel thuis moet blijven..en december mag ik zowiezo geen vrij dus...

@femr ooow zooo ja hihihhi dan snap ik het;) ik dacht al ik doe geloof ik wat verkeerd hehehe;) nog gefeliciteerd met je moeder! wel gek mijn moeder werd vorige week 50:p zij heeft jong kinderen gekregen en ik ook...snap wel dat je ook jong met kinderen ben begonnen...hoe oud zijn jou andere kids?

@iedereen die bij de vk is geweest fijn dat alles goed gaat!!!

@cossy ik zou die bloeddruk wel in de gaten houden hoor misschien heb je wel bloedarmoede en is dat ook een rede dat je zo moe bent....bij de apotheek kan je floradix halen das een drankje dat ijzertekort aanvult..misschien kun je dat proberen..

2. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    ZO! Weer terug van de echo! (en gegeten, GTST gekeken, enz...). Je raadt het nooit: ze lag in de meest onmogelijke positie, helemaal dubbelgevouwen, voeten zowat in de neus, en armen naar achter bij de billen. Lijkt me erg comfortabel! Maar ook niet echt handig, want zo kon ze het allemaal niet zo goed zien. Het meeste is gelukt, en was prima, maar het hartje was niet te beoordelen. En aangezien ze met d'r gat helemaal naar beneden lag,konden ze ook niet bevestigen dat het nog steeds een meisje is! Oftewel; Volgende keer nog een keer! En jammer genoeg was er geen plek meer bij de dichtstbijzijnde praktijk, en moet ik HELEMAAL naar Capelle a/d IJssel waarvan ik van de vorige keer weet dat ze een wandvullend scherm hebben om op mee te kijken. He, wat vervelend allemaal:D!

Verder een druk dagje gehad, met van alles en niks! Ben er moe van, dus nog ff tv kijken en dan op tijd naar bed!

3. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ben net terug uit het ziekenhuis. Mijn paps lag nog op de uitslaapkamer. De operatie is goed gegaan, maar hij heeft wel veel pijn. Pfff, wat een spannende dag weer, gelukkig is het achter de rug. Nu kan het herstel beginnen. Ik ga morgen weer bij hem langs samen met Tes, dat zal hem goed doen:)!

@Nicky: leuk die letters op die manier, past er leuk bij! (het wordt dus een langere naam, gok ik zo?;)) Haha, die plaatjes, ze zijn leuk!!!

@Laartje: gaat zo snel he? Voor we het weten vieren we alweer de 1e verjaardag van onze beebjes:$!

@Susan: gefeliciteerd met de geboorte van Joline, leuk hoor! En wat gaaf dat je vriend de beeb heeft gevoeld! Hier nog niet echt veel interesse van zijn kant:(, komt vast nog wel...

@Lauw: sjonge, dat is niet echt de bedoeling van therapeutisch werken! Wel voor jezelf opkomen hoor!

@brendat: nou dat meissie (hoop ik;)) van jullie ligt er lekker bij:D! Wel fijn dat je haar nogmaals mag aanschouwen!

Nou, ik ga ook zo mijn bedje opzoeken. Morgenmiddag moet ik extra werken en daarvoor dus ff langs bij mijn vader dus weer genoeg te doen.
    Morgenavond ga ik trouwens voor het eerst naar zwangerschapszwemmen samen met mijn collega, ben benieuwd!

Welterusten allemaal!

4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ lauw, thnx voor je uitgebreide uitleg over werk...
    Heb aan de ene kant natuurlijk veel zin om naar mn werk te gaan, vind het maar nix zolang thuis zitten.
    Maar de dagen zijn zo vreselijk lang!
    Morgen werken van 8.30-18.30 :( en dan ook eerst om 8.00 uur nog naar de fysio..
    Ik zag al wel dat ik morgen over geplant sta, dus dat is al wel rustiger werken voor mij.
    Ben benieuwd of ik het ga redden, en anders toch een gesprekje aangaan inderdaad.
    Poehh wat een drukke dag voor jou zeg, eigenlijk belachelijk, maar soms is het dan niet anders... hoop dat het vrijdag toch wat rustiger is voor jou!

@ dingetje, gave maxicosi :D

@ nicky, :D:D whahaha..

@ marije, hoop dat je er eerder vanaf bent dan ik!
    Heb de kleertjes van mn zoon al 2 weken op marktplaats staan, bijna elke dag zet ik ze er opnieuw op, maar helaas nog geen kopers.

@ brendat, hihi, geweldig hoe je dochter er bij ligt!

@ koetje, fijn dat de operatie goed is gegaan en dat hij snel hersteld!

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    nog 123 dagen tegaan :D klinkt dat mooi.

6. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Kiss, wat balen dat het niet opschiet met je kleertjes dan.

Ik ben gister begonnen met plaatsen van advertenties, staan inmiddels zo'n 150 erop nu.
    En heb tot nu toe al voor bijna 100 euro verkocht!!!
    Dus ik mag niet klagen denk ik.

Van het geld koop ik een nieuwe maxi-cosi, wipstoel en nog wat dingetjes in het ROZE!
    Eigenlijk zouden we deze zaken niet nieuw aanschaffen maar de kosten gedekt worden door mn verkoopjes moet het kunnen ;)

Ik duik mn bed in, helaas nog niet beter hier.

7. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Cossy die was flink laag je bloeddruk zeg! idd maar ff in de gaten houden!

Brendat wat vervelend dat jij ook weer terug moet zeg! haha Gelukkig was de rest allemaal goed, leuk dat je nog een keer kan kijken!:D

Koetje gelukkig is de operatie goed gegaan van je vader!

Nicky vind de letters ook leuk zo!

Dingetje leuk die maxicosi!!

Poeh kiss dat is wel een lange dag zeg! rustig aan hoor!

8. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo Lady's

Na gister ziek geweest te zijn ben ik erweer.

Chivay ik moet volgende week woensdag pas weer terug naar fisio.
    De oefingen die ik daar krijg onder begeleiding doe ik thuis ook dus vind het zonde om ieder week er heen te gaan.
    Fijn dat alles goed was met uk.
    En jee ook al zo lage bloedruk zit onderhand op hetzelfde idd snel en veel duizelig.
    Maar hopen dat het gauw weer omhoog gaat.
    en jee wat erg voor je vriendin dat is gevaarlijk idd.
    en jeee ook al zo mooi buikkie:D

Val helaas moest ik dus gister thuis blijven ziek geweest nu nog niet helemaal lekker alleen maar boven de pot gehangen en slapen.
    En fijnd dat alles goed was bij de vk.

Leonizzie.Idd heb vanaf bijna het begin al last van me bekken.
    Maar we hebben het er voor over voor goed doel zeg ik maar.;)

Koetje je bent gezellig naar dierentuin geweest heerlijk buitenlucht en naar de lieve diertjes gekeken.
    Altijd leuk voor de kids.
    Alleen wel balen dat je dochtertje toch een beetje ziekies is zielig is dat altijd dan he.
    EN fijn zeg voor jullie dat de operatie goed is verlopen met je pa.
    En idd op naar een voorspoedig herstel.

Kiss ook zulke slechte nachten dus door die bekken.
    Hier nog 1 hoor.
    Slaap al aantal nachten slecht. met voedings kussen of niet.
    Heb al fisio gebeld probeer zoveel mogelijk me je buik naar voren te liggen dat je niet met al je gewicht op je heup ligt.
    Dus vannacht geprobeerd hielp niet.
    Ik kussentje van de bank gepakt en die onder me heup gelegd vond het eerst raar liggen maar uiteindelijk lag het wel lekker.
    Misshien ook tip voor jou.
    en lekker verwend met dat er gekookt is voor je.:D
    En nog is goed verwend door manlief het huishouden te doen toe maar haha.

Irisnaomi oo wat een mooie beschilderd buikkie zeg.
    Heeft je dochter mooie gedaan hoor en dan all lekker verschil je groeit lekker.

Spruitnoordeloo jij krijgt ook al mooie buikkie zeg.
    Groeit goed hoor bij iedereen haha.
    Leuk om te zien:D
    En wat een leuk stoer shirtje zeg. haha en die waren jullie kwijd haha.

Laartje fijn dat alles goed was met Aiden bij de dokter.
    En hopen dat de crempjes helpen.
    Jeuk is vervelend nog erger dan pijn.

Anette jee wat een gezellig leuk postertje met al die beestjes:D

Kris oo fijn je heb de kleine beeb gevoeld.
    Heerlijk he:D

Nicky fijn dat de echo goed was en dat je toch goede bevestiging heb gehad dat je een meid krijgt:p:D
    Ik zei ook hoor voor de tweede keer pfieuw gelukkig anders had ik al dat rose voor niets gekocht.
    En wat is dat kaartje leuk geworden zeg.
    Echt crea gedaan.

Lauw fijn dat ze jou ook begrepen heb en ook de maar weinig hoef te werken.
    Vanaf gister is dus besloten mij dus ook therapeutisch te laten werken.
    en veel minder dan 5 uur wat ik eerst had.
    Hopen dat het nu beter gaat.
    Hahah nog even en lopen we met ze alle thuis in de zw.:D
    Idd zei de arboarts ook al nu rustig aan doen anders hebben we na je verlof nog niets aan je.

Dingetje nee dat klinkt idd niet lekker.
    Maar IB zeggen ze tegenwoordig niet meer he gewoon bekken klachten.
    Maar het doet verrekt zeer op ze hollands gezegde.
    Maar met rustig aan te doen gaat het wel beter moet ik zeggen.
    En gefeliciteerd een JONGEN:D he he nog een knul erbij
    en fijn dat je bloeddruk wel steeds constant blijft maar hopen dat het wel een keer zakt een beetje nog.
    En wat een fleurige maxi cosi echt voor een knul hoor:D

FemR gefeliciteerd met je moeder:D

Leonizzie helaas zijn het wel kenmerken van bekkenpijn hupakee nog een bij met bekken klachten.
    Wat doen wij als vrouwen verkeerd.:D

Marije ja ik had al op je hyves foto gereageerd jee je heb echt al een mooi buikkie hoor die je goed heb kunnen showen in suriname:D
    Maar groot gelijk hoor had ik ook gedaan;)

Brendat fijn dat alles weer goed was bij de vk.
    En fijn dat ze zo begaand zijn en als je belt gelijk komen. of mag komen.
    en wat fijn dat ze al stapjes zet oo leuk dan hoef je er zo geen 2 te tillen haha
    en fijn dat alles goed was op echo haha en lekker flexibel zijn de kleintjes he:D

Cossy ook fijn voor jou dat alles weer goed was bij de vk.
    maar wel laag hoor die bloeddruk kan geen kwaad maar voor duizigheid en slap zijn is het wel heel vervelend.

Hier dus gister ziek geweest bah dat overgeven deed op een gegeven moment zeer.
    Maar gelukkig voel ik me nu wel stuk beter nog niet helemaal maar zal morgen wel beter gaan.
    heb nog wel steeds last van me bekken weet soms niet hoe ik moet zitten liggen of staan. bah.

Hier vanmiddag maar even nog een foto gemaakt
    Vrijdag komt de kinderwagen en Box binnen afgeleverd bij ons thuis heb er zin in.
    Zaterdag gaan we naar een auto kijken als het allemaar naar ons zin is gaan we die kopen zaterdag dus ook zin in.

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Even snel een kort berichtje vanuit hier. Sorry alvast als ik niet op je reageer...

@koetje: wat fijn en goed dat de operatie goed gegaan is. Die pijn zal denk ik nog wel even blijven maar daar hebben ze pijnstillers voor. Ik hoop dat je pa wat opknapt na het bezoekje van zijn kleindochter!

@iltje: balen dat je gister zo ziekjes bent geweest. Hopen dat het spugen snel over is en dat je er geen last meer van hebt. Zo te lezen een paar leuke dagen tegemoed :) veel plezier ermee! Mooie foto trouwens!

@hier: ik ga maar eens afsluiten en richting bedje. Vanavond flink aan de kaartjes gewerkt, er is al een kwart van de kaartjes helemaal geborduurd :) ik moet nu alleen vaart gaan maken met het zwarte lijntje borduren want dat oranje is zo gedaan. Met 2 personen aan de kaartjes werken gaat toch een heel stuk sneller. De tekst voor in de kaartjes heb ik ook al klaar, nu alleen nog goedkeuring van manlief :D
    Nou, dat was het wel weer voor nu, morgen naar de VK om half 9 en dan kom ik hier nog wel even en daarna maar weer aan de kaartjes werken.

Groetjes Nicole

10. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Nicky ja gelukkig heb ik weer even leuke dagen tegemoet:D
    Zo jij heb er al 1 en ander kaartje af.
    En dat met ze 2e gaat ze wat sneller he.
    wij zijn druk bezig met mappen te bekijken.
    We hebben wel 1 kaartje op het oog dus denk dat die het ook gaat worden alleen ander kleur met rose strikje.
    Jij veel plezier straks bij vk.

Mensen met echo en die naar de vk of gyn moeten veel plezier vandaag.

Ik ga naar me werk toe even kijken hoe het gaat.

fijne dag allemaal.

11. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    inderdaad op 16 juli met verlof!

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames.

@iltje: wat was jij er vanmorgen lekker vroeg bij! :( Toen lag ik nog lekker op 1 oor. Succes met werken en ik hoop dat het een beetje gaat.

@hier: vanmorgen naar de VK geweest. Ben weer door de apk heen voor 4 weken :D Hartslag in 1x te horen en de baarmoederhoogte zit nu op N + 1 :D volgende keer moet ik ook weer glucose laten prikken. Er lag trouwens bij onze VK een brief met daarop datums voor een voorlichtingsavond over de bevalling, daar heb ik me maar voor opgegeven en dus mogen manlief en ik 21 juli daar naartoe.
    Ik ga vandaag ook eens informatie inwinnen over zwangerschapsyoga. Ik denk dat het voor mij niet verkeerd zou zijn aangezien ik voor 1,5 jaar terug therapie voor mijn ademhaling heb gehad.
    Lauw: weet jij misschien een adres waar ze zwangerschapsyoga geven?

Dat was het wel weer voor nu. Ik zal straks nog wel komen spieken hier J

Liefs, Nicole

13. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Hallo dames!
    Ik kom me hier 'eventjes' melden, daarna weer gezellig doen met familie en zussie enzo...
    De echo was perfect! Was met 21 weken, en groeigemiddelden waren varierend tussen 21w0d en 21w1d :D Mooie fotootjes gehad, en de voetjes heeft 'het' van m'n man :p Tweede teen langer dan de eerste, heeft m'n man ook, en ik niet ;)
    Was echt heel leuk en vreselijk genieten :D Ik kan er weer tegenaan :D
    Iedereen succes vandaag, ik ga morgen op m'n gemak weer bijlezen.
    Groetjes!

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ckialita: fijn dat de echo goed was en dat de kleine laat zien dat ie wat dingetjes van papa heeft :)
    veel plezier vandaag samen met je familie.

@hier: ik heb me net opgegeven voor zwangerschapsyoga in Deurne, is gelukkig niet zo heel ver weg :D 12 lessen waarvan 3 partnerlessen. De cursus begint al op 13 april! Ik ben benieuwd wat het allemaal inhoud :)

15. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo Dames,

Nog even een kort berichtje van mij. Morgen is de grote dag! AAAAAAAAAAH spannend hoor maar toch net niet zo spannend als de dag die we gister hadden ben ik bang. we hadden de 20 weken echo voor de tweede keer aangezien ze vorige keer de hersenkamer niet kon vinden en hartje nog wilde meten.
    Nou we lagen daar en het hartje zag er goed uit en ook de hersenkamer was te vinden. Nog even weer alles bekeken en klaar. Toen zei de echoscopiste nou alles ziet er goed uit BEHALVE... en dat wil je dus niet horen.
    Er waren namelijk 2 cystes te zien in het hoofdje zowel links als rechts. En dat kon van alles betekenen maar ook helemaal niks??? Gelukkig konden we smiddags al terecht in het ziekenhuis. Daar werd ons direct verteld dat die dokter daar zich geen zorgen maakte. Al voordat ze met de echo begon. Dat die cystes heel normaal zijn en dat ze die nu steeds vaker tegenkomen omdat de apparatuur nu zo goed is. En zeker als er verder helemaal geen afwijkingen te zien zijn betekent het niets. Zowel in het ziekenhuis als de echoscopiste bij de VK zagen verder helemaal niks. Een gewoon gezond kindje. Dus zij verzekerde mij dat er niks aan de hand was en dat die cystes vanzelf weer zouden verdwijnen. WAT EEN OPLUCHTING.
    Ga ook verder geen dingen op internet zoeken of wil ook geen horrorverhalen horen. Want het is goed zo.
    Maar spannend was het wel. Ze vertelde ook nog dat ze er uitgebreid onderzoek naar gedaan hebben en die kindjes waar dat iik geconstateerd was gevolgd hebben en daar blijkt helemaal niks mis mee te zijn. De hersenen van ons kindje waren verder ook helemaal normaal. Linker en rechter hersenen waren mooi gescheiden, even groot en zo groot als dat ze nu horen te zijn. De kleine hersenen waren goed en de hersenkamers waren ook prima in orde. Vandaar dat alles oke is.
    Goh ik ben zo blij.
    Wat een stress dag was het gister en dat in zo'n week als deze wat al een hoop gestress is... Maar goed nu kunnen we onbezorgd genieten van ons kindje en de bruiloft!
    Moet nu nog weer de laatste dingen regelen en dan rusten voor morgen.

Groetjes Bolle Buik

16. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ partnerlessen: daar doet mijn man dus niet aan! Heeft ie al gezegd. Gelukkig is tie niet zo erg als zijn collega, die heeft nog nooit een luier verschoond of achter een buggy gelopen!!!! Echt waar, ze bestaan nog, zulke mannen!!!!!!

Had vandaag eigenlijk afspraak op zorgboerderij voor mijn vrijwilligerswerk, maar daar heerst de buikgriep! In plaats van regelgeving doornemen is de initiatiefneemster nu druk met broeken verschonen van de jongste.

@ bolle buik: dat is wel even schrikken in eerste instantie!! Tact is ook niet bij iedereen aangeboren in de medische wereld. Succes met de voorbereidingen!

17. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Oh ja nicky ik heb je toegevoegd als vriendinnetje!
    Ivm de buddy's!

Groetjes

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Nicky... Leuk zwangerschapsjoga! Ik ben zelf voor een cursus op basis van mensendiecktherapie gegaan.. (vanaf halverwege mei).. Precies om dezelfde reden als jij ;)... Ben ivm ademhalingsoefeningen bij een mensendiecktherapeute geweest, dus wilde op dat vlak echt goede begeleiding hebben...

@ Bril....
    Ahhhh tnxs meiden voor de reacties.. vermoedde al dat het slimmer was om na de bevalling/borstvoeding te wachten voordat ik mijn ogen laat meten!

@ Cossy... Zo, jou bloeddruk is echt laag zeg! Heb je van jezelf ook een heel lage dat je er nu niet zo'n last van hebt?? Hier is het de ene dag erger dan de ander.. Gisteren bv veel last ervan gehad....

@ Bolle buik... Tjeeee ze hebben het wel spannend gemaakt zeg met de echo! Fijn dat ze jullie zo gerust hebben kunnen stellen!!
    En nu op naar een schitterend mooie dag morgen! Ben ontzettend benieuwd hoe je eruit zal gaan zien!
    Heerlijk genieten morgen!!!!!!!

Hier..
    Gisteren had ik zoveel plannen.. opruimen, spullen in bakken stoppen, mappen opruimen... maar helaas ;) Mijn lijf gooide roet in het eten.. Hele dag een raar gevoel, slap, afwezig..
    ;) Uiteindelijk 5x5 minuutjes wat opgeruimt, en daarna weer gaan liggen.. Voelde ik me niet compleet nutteloos ghehehe...

Ons meissie was wel heerlijk actief gisterenavond.. Maakte de dag ook wel weer een beetje goed :D

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zo heb ik het ook gedaan. Had wat spullen op mp. gezet nu 45 euro rijker en daar ga ik een luiertas van kopen.
    De rest gaat ook op aan babyspullen.
    Toch een leuk extra potje zo.

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Dingetje: erg leuke maxi cosy.. leuke kleurtjes...

@ Nicky: haha.. die chocolade haasjes.. grappig..

@ Brendat: haha.. lekkere lenig beebje heb jij.. En je moet NOG een keer... wat erg.. en ook nog op een levensgroot scherm... och och... ik heb medelijden met je... haha..

@ Koetje: fijn dat de operatie goed is verlopen.. nu idd maar herstellen.. kan soms ook nog lang duren.. maar als Tes zal ook goed doen voor hem..
    Leuk jij gaat ook zwangerschapszwemmen.. is erg leuk en vooral lekker om te doen.. geniet ervan..

@ Kiss: fijn dat je vandaag overgeplant staat... als het dan niet gaat dus gewoon naar huis toe gaan.. ene.. probeer NEE te zeggen als het niet lukt.. (haha.. kan ik goed zeggen, kan het zelf niet eens).
    succes..

@ Marije: dat gaat goed met je verkoop... wel handig he.. marktplaats..

@ Iltje: jij dus ook volledig in de ziektewet... maar wel fijn dat je nog therapeutisch aan de slag kan.. Ik zou echt nu nog niet thuis willen zitten..
    Maar gisteren dus goed ziek geweest... doe het dus nog maar rustig aan vandaag...
    Maar.. je buikje mag er zeker zijn hoor.. erg leuk..

@ Nicky: fijn dat alles goed was bij de VK...
    ene.. een adres voor Yoga, ik weet dat Thuiszorg Pantein ook Yoga lessen geeft. Waar heb jij je aangemeld voor de Kraamzorg. Ik bij Pantein, en daar bieden ze dan verschillende lessen aan... oa Yoga dus. Pantein - Zwangerschapsyoga
    Ik heb me opgegeven voor zwangerschapsgym, maar ben nu aan het twijfelen over de Yoga, ivm mijn bekken en rugklachten.. had gehoord dat Yoga dan beter zou zijn..
    Ik zie nu dat je je al opgegeven hebt... ook goed. hihi

@ Chialia: fijn dat alles goed was... haha en grappig om te zien dat ie al de voetjes van je man heeft..

@ Bolle buik: zow... dat was ff spannend bij jullie.. maar gelukkig is er niets om je zorgen om te maken..
    Ik wens je alvast super veel plezier en geluk morgen... haha.. want na morgen ben je een getrouwde vrouw.. (klinkt raar he?)

@ Chivay: lastig is dat.. je wilt een hele hoop doen.. maar je kunt het niet.. maar doe wat je kunt... de rest komt later wel..

@ Susan: succes met shoppen!!

ff leuk berichtje: gisteravond lag ik op de bank.. en na allemaal vage beweginkjes in mijn buik had ik het beebje nog niet echt gevoeld.. maar gisteren was het echt duidelijk.. voelde zelfs met mijn hand lichte schopjes.. zelf mannetje heeft het gevoeld.. ben helemaal blij..
    Moet wel zeggen dat ik ze dan echt aan de zijkant voel, dus ik denk naast de placenta die voor ligt.

Deel Deze Pagina