Hoi dames, sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen, heb het zo druk de laatste tijd. Alles gaat goed hier met de zwangerschap, ik heb dinsdag de 20wk echo en vind het reuze spannend! Ik hoop dat alles goed is met de kleine en ik ben zeer benieuwd naar het geslacht! We hebben pas via MP een mooi ledikantje gekocht. Ik ben nog opzoek naar een commode maar kan niets naar mijn zin vinden Ik wil nog even wachten met de rest van de dingetjes kopen tot we het geslacht weten.. bij een meisje hebben we niet veel meer nodig omdat we dan veel van onze dochter nog hebben. Helaas heeft onze gastouder aangegeven toch geen 2e kindje erbij te willen... :x Nu zijn we dus overal aan het inschrijven en zoeken voor een nieuwe GO, of KDV.. Best wel stressvol. Binnenkort wil ik beginnen met zwangerschapszwemmen denk ik. Ik wilde yoga doen maar ik was te laat met inschrijven, en dat heb ik bij dochterlif toch ook al gedaan. Zijn er die al begonnen zijn met bijv zwemmen? Hoe is dat? Ik hoop dat alles goed gaat met jullie zwangerschap!
@ irisnaomi - Ik ga ook voor de kleine Geinig kaartje! @ chivay - Woehoe... in zwangerschapsbroek...jij durft Goed gegaan op werk?
Wow wat een creatieve dames zie ik hier voorbij komen, zelf kaartjes maken!! Ik heb een mooi plaatje gezien in een boek, zou je dat als kaartje mogen gebruiken? IVBM copyright? En hoe dan? Een online kaartjesservice of drukker? Lastig..
@sinnamon: hier sinds week 10 ofzo (weet niet meer precies) begonnen met zw. zwemmen. Bij ons doen we in het begin oefeningen en op het einde 5 minuten ontspannen. Over de kaartjes: ik weet niet hoe het zit met copyright. Ik heb Nijntje op het kaartje (zelf gemaakt niet via pc maar met de hand) Ik meen dat je voor eigen gebruik de plaatjes wel mag gebruiken maar niet voor de verkoop. Zou je eens op google op moeten zoeken. Succes ermee!
Hebben jullie dat trouwens ook wel eens dat je wat slijmverlies hebt heb afentoe dat er wat slijm in mijn onderbroek zit niet veel maar wel wat .. Ook geen bloed ofzo gewoon wit ( doorzichtig )
Ik merk het hier ook weleens. Vaak alleen met afvegen aangezien ik door het urineverlies inlegkruisjes draag. Ik denk dat het er bij hoort dat je wat slijmverlies hebt. Mocht je het toch niet vertrouwen kun je altijd naar de huisarts.
Ik lag voor 1,5 uur geleden net op de bank op mijn rechterzij... mijn hand had ik op mijn onderbuik liggen en ik weet zeker dat ik een paar zeer duidelijke schopjes tegen mijn onderarm aankreeg. het waren zeker niet mijn darmen, want daar had ik ook geen last van (lucht oid) Ik hoop het heel snel weer te voelen zodat ik 100% bevestiging heb. Ik ben nu wel helemaal happy
he hallo, hoe is het hier? ik heb geen pb gehad, maar haal mij maar van de lijst af, ik praat hier niet meer mee (lees wel stiekum hoe het met jullie gaat hoor!) dus geef ik de nieuwe afspraken ook niet meer door. geen probleem, haal mij er maar vanaf xxx
Irisnaomi vind die met de kleinere foto ook leuker! en hier ook last van slijm... Nicky leuk dat je het gevoeld hebt!!
fijn om te lezen dat er meer last hebben van dat slijmverlies ga vanavond even verder lezen en antwoorden nu even langs ouders even mijjn moeder vragen wat ze van mijn kaartje vind hahah heb hem zo goed als af tenminste op normaal papier even zo uit de printer tot straks
Tja, officieel mag het niet zonder toestemming, maar het gebeurt zo vaak....En als je het inscant, weten ze noch bij de kaartjesservice noch bij de drukker waar het vandaan komt, toch?
Wat is het hier lekker rustig dames! @irisnaomi: hoe vond je moeder het kaartje? Ik ben benieuwd wat jullie uiteindelijk kiezen. Hoe is het met de rest van de dames? Hebben jullie nog leuke plannen voor de paasdagen?
@ alle lieve dames! Een superfijn paasweekend toegewenst! Ik spreek jullie dinsdag of woensdag weer! Liefs Annette
Hey Allemaal! Even ego... ben een beetje (erg) moe Annette hahahahaa moest erg om jou berichtje lachen.. Wat een lef heb ik hè! Maar ik denk moet er toch eens aan Als ik de hele dag over de grond ga liggen dwijlen met kids is het wel zo fijn als daarbij geen knoop in mijn buik duwt Maar ... Vandaag was t rustig.. vooral moe door de lange dag, maar we hadden maar 2 kids.. met z'n 2en! Opstartpruttels van t nieuwe KVD.... Ik vind het iig niet erg!
Wat lekker dat het zo rustig was. Gewoon heerlijk 1 op 1 kunnen werken Ga maar lekker rusten hoor als je zo moe bent. Oja, ik heb trouwens net een mail gestuurd naar de contactpersoon voor die cursus echografie van de fontys. Ik ben benieuwd of ik er een reactie op krijg en zo ja of deze positief is altijd leuk om je kleine nog een keer extra te zien!
@ chivay - Moest ook erg om jou lachen... Zag helemaal voor me hoe je die heftige beslissing had gemaakt vanochtend (zal ik wel...zal ik niet...hihi!)