Goede middag dames, Ik wilde me graag bij jullie voegen als dat mag! Ik heb gister een echo gehad en het zag er allemaal prima uit vandaar dus dit moment om me bij jullie te voegen. I.v.m 2 miskramen wilde ik toch eerst zeker weten (voor hoever je het natuurlijk zeker kunt weten...) dat het goed zit. Ik lees al een tijdje met jullie mee dus ben wel van veel op de hoogte. Ik vind het overgens erg rustig hier met berichten maarja het is zo wel goed te volgen natuurlijk. Vanavond zal ik uitgebreider reageren, vertellen maar ga nu eerst voor mijn kiddies koken. 1 van bijna 5 en 1tje van 9 maanden!
@ mamafiona: gefeliciteerd met je goede echo.. en welkom hier.. gezellig meekleppen maar... @ Vermoeidheid: volgens mij heeft echt bijna iedereen hier last van of niet??? Hier in ieder geval ook... En daarbij heb echt elke dag wel een paar uur (of langer) hoofdpijn.. niet echt prettig... @ 3kats: ik duim voor je.. en ja.. wij willen zeker weten hoe het gegaan is... @ iltje: balen dat je nog zoveel pijn hebt en dat zelfs de fysio nu niets kan beteken.. doe het rustig aan.. @ Cossy: leuk filmpje... altijd mooi die kleine frummels.. zeker als het in je eigen buik zit.. . @ Weekend: iedereen een fijn weekend... Ik mag dit weekend weer werken... moet zaterdag tot 23 uur werken en de volgende dag weer om 7 uur beginnen.. pfff zal wat worden...
Hier een foto van mijn echo. Het aantal weken dat onderaan de foto staat klopt niet, dit kun je ook op het filmpje terug zien als ze de metingen aan het doen zijn. Het is toch echt de 12 weken. Tevens ook de link naar het filmpje YouTube - "12 weken" echo
Irisnaomi, fijn dat je het allemaal binnenhoudt! Iltje, hopelijk voel je morgen goed genoeg om eens lekker te neuzen bij de babydump. En die ontlasting, wat een ramp soms he? Ik heb vorige week eeen week lang niet ge.... Maar sinds dinsdag komt het weer op gang. Hoop dat het nu blijft. Mamafiona, Welkom hier hoor! Leuk dat je erbij bent, snap dat je het even wilde afwachten. Er werd hier eerst enorm veel geschreven, dat het zelfs na een dag niet lezen niet meer was te doen. Maar nu is het wat rustiger geworden. Yolanthe heerlijk weekend meid. (ging er nu nog iemand die ik ben vergeten?)
Hoi allemaal, Ik heb al jullie berichtjes weer gelezen, jeetje kwekkers. Ik vier vandaag een feestj,e de 12 weken grens is eindelijk bereikt. Irisnaomi; wat fijn dat het beter met je gaat. Cossy; wat geweldig een goede echo. nieuwe meiden welkom. Iedereen een heel fijn weekend. Ik ga mrgn ook voor het eerst even snuffelen bij de babydump/babypark. Ik ben benieuwd! Groetjes veel liefs
Tnx dames, lief! Nicky -> Prachtig filmpje! Het is echt mooi om dat verschil te zien vind ik! Mijn beebje met 9,4w en jouw beebje met 12 weken, echt een gigantisch verschil! Ze ontwikkelen zich echt zoooo snel!
meiden wat een leuke echo,s weer en die filmpjes super hier vandaag ook weer een goed dag zelf weer wat kunnen avond eten wel niet veel maar toch wat .. straks lekker vroeg op bed want ja ben s,avonds erg moe komt ook door die medicijnen .. Verder alleen nog wat last van maagzuur bah .. en kan wel merken dat ik weer wat meer vocht binnen hou haha gelijk weer wat last van borsten soms echt met wat puntjes vocht
hallo meiden! hele mooie echo gehad, hartje klopt, kinfdje bewoog en ben precies 10 weken hier zijn we helemaal blij aan het stuiteren, was er zo zenuwachtig voor. xxx tot morgen
Hai meiden, Ben d'r ook weer na een dag werken. Had vanmiddag rond 13.00 uur een behoorlijke dip. Ja... ook ik heb er nog last van hahaha, nou ja... last... eigenlijk heb ik er geen last van maar is het meer een gegeven @Voelen: ik dacht gister ineens, hé.... dat plopje herken ik en toen dacht ik nehh.... veeeeeeeeeeeeeeel te vroeg. Bijna 12 weken, dus zou wel erg vroeg zijn. Ben vergeten wanneer ik wat bij de andere voelde, zou ik eigenlijk even op moeten zoeken. @Cossy: geweldig die goede echo! Kan me voorstellen dat je ongerust was! @3kats: gefeliciteerd met je goede echo!!! Helemaal goed!!! @mamanaomi: gefeliciteerd en welkom hier! Het is hier inderdaad (gelukkig hihi) wat rustiger. In het begin was het heel moeilijk bij te houden, maar nu is het goed te doen @Irisnaomi: hopelijk gaat het nu alleen maar beter! @Nicky: jij ook een goede echo!! Gefeliciteerd! @kapedi: ja ze kunnen lekker kwekken die meiden Veel plezier bij babydump! Niet te veel kopen hé hahaha. Wij gaan misschien volgende week even, ff kijken hoe druk het weekend is. Studerende man in huis, dus daar gaat een hoop tijd in zitten in het weekend hahaha. @Yolanthe en Kiss: ik hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben!!!!!!!!!!!! Ik ga even kijken of ik wat kan freubelen voor een geboortekaartje. Zijn er nog meer mensen van plan om hem zelf te maken?? Grtz FemR
Yolanthe en kiss veel plezier van het weekend! lekker hoor weekendje weg! Cossy , nicky en 3kats fijn allemaal weer goeie echo's! en leuke filmpjes heb ik ook gezien! super! zou idd wel kunnen met een week of 14 al voelen ! wel snel idd, ik heb nog niks gevoeld, lijkt me wel heel leuk!
Even kijken wat ik onthouden heb hoor!! Zag een nieuw gezicht voorbij komen gefeliciteerd & welkom!! Cossy, weet niet meer zeker of ik je nu al gefeliciteerd had met je goede echo Fijn hoor dat ze je zo snel konden zien!!! Nicky wat een mooi filmpje zeg! Wat al een verschil met de mijne met 10w3d!! & Kats ook gefeliciteerd! Fijn dames weer zoveel goede echo's!! @ Irisnaomi.. fijn dat het weer ietsjes beter gaat! Neem rustig de tijd! @ Kapedi... Joehoeee 12 weken! @ FemR.. Ik ben ook al na aan het denken over het kaartje... Maar... ik zit wel in een luxepositie.. Mijn vriend werkt bij een drukkerij, dus wat betreft het kaartje hebben we de vrije hand en mag/kan erg veel! Hier: Weeeeeeeeeeeeeeeeeekend... Jee.. die was welkom Vanmiddag was ik vrij, en heb al lekker 3 uur liggen slapen voor het eten..
hoi dames ik meld mij ook weer even hier alles goed! ben wel erg moe... maar dat gaat over! maandag weer naar vk en dan horen we hopelijk het hartje! spannend allemaal! ik heb niet alles teruggelezen want was te veel! wel heb ik vraagje of iemand last heeft van ostipatie (dus niet naar wc kunnen...)! ik heb er erg last van. heb spastische darm, maar kan medicijnen niet innemen omdat ik ze uitspuug... liefs elisa
Hey meiden! Ben ik eindelijk weer. Ik was de laatste dagen zo moe en had echt geen puf om iets te posten, wel af en toe wat gelezen... Nu gaat het wel weer, lekker weekend, dat scheelt! @buiksmeren: heb ik bij Tes wel gedaan, had niet het idee dat het hielp, maar ik vond het wel fijn om zo 'contact te maken met de baby'. Heb trouwens wel straie gekregen, in de laatste week... @ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat ik een keizersnee heb gehad. Vind het wel een veilig idee maar het liefst zou ik lekker thuis in mijn eigen bedje bevallen. Heb dat bij mijn zus gezien (niet de bevalling hoor!) en dat lijkt me zó fijn. Zo lekker intiem met je eigen gezinnetje! Vooral de eerste dagen erna, wat heb ik dat gemist in het ziekenhuis! @Zo Cossy, je krijgt al echt een mooi buikje hoor! Wat fijn dat de echo goed was en dat je zo snel terecht kon! Supermooie beelden! @SpruitN: fijn en goede echo en nekplooimeting! @Val: fijn dat 'ze' goed reageerden op je werk! @FemR: ook fijn goede reacties op het werk! Heeft je baas al gereageerd? Leuk joh, zelf de geboortekaartjes maken! Ik ga er weer voor snuffelen op internet, die van Tes hebben we bij www.iedereenmaghetweten.nu laten maken, met foto, waren erg mooi. @Nicky: wat fijn, zo'n mooie echo en gefeliciteerd met je 12 weken! Wat een gave beelden van je bewegelijke kindje! @Iltje: handig zo'n 'niet-nederlands-sprekende' collega! Ik zou dat niet kunnen hoor, ben zó slecht in engels. Je moet me horen praten tegen engels-sprekende ouders, je lacht je slap! maar ze begrijpen me uiteindelijk wel ! @Kraamzorg: volgens mij hebben we het bij Tes helemaal vergoed gekregen. We moesten het wel eerst voorschieten. Ik ben volgens mij niet eens zo uitghebreid verzekerd. Hoe precies weet ik niet, daar heb ik mijn mannetje voor, hij regelt dat soort zaken altijd! @Kiss: de beeb gevoeld, zou super zijn! Zo speciaal! Ik ben nu ook veel allerter dan bij Tes, weet nu tenminste wat ik moet voelen. Maar is bij mij nog te vroeg. @marije: sjonge, dat hou je toch niet vol, zo weinig slaap? Sterkte ermee, ik hoop dat het snel verbeterd! @mamaFiona: welkom hier! En rustig? Dit is ons 2e topic al hoor! @IrisNaomi: Fijn dat het beter gaat, houden zo! @3kats: gefeliciteerd met je mooie echo! @Elisa: balen dat je zo last hebt van obstipatie. Heb helaas geen goede tip (veel vezels eten, ofzo). Ik heb de ene keer last van obstipatie en de andere dag van diarree, heel apart. Het rommelt erg in mijn buik! Zo... ik ben weer even bij. Fijn weekend allemaal en tot snel! Heb lekker een weekendje rust , manlief is een weekendje weg met z'n voetbalteam. Ik vermaak me prima met mijn meissie en hond en kat!
mamaFiona welkom bij de club en gefeliciteerd met je zwangerschap. En proficitia met je goeie echo. Lauw ik doe rustig aan. Gelukkig gaat het nu vandaag wat beter. Balen dat je moet werken dit weekeind. Nicky1983 mooie echo hoor. En leuk filmpje haha bijna iedereen heeft filmpje ikke niet. Leonizzie ja joh balen hoor dat ontlasting gedoe. Gelukkig vanmorgen weer gelukt. Ik ga vandaag niet naar babydump durf het risico niet aan pijn is gelukkig net wat minder. Dus gaan andere keer. Kapedi gefeliciteerd jij ook over de 12 weken. Heerlijk is dat he. Femr leuk he bezig zijn met de geboorte kaartjes. Ben ook her en der aan het neuzen. Maar denk dat ik me zusje ze laat maken. Die maakt zulke mooie 3d kaarten. Elisa83. Idd hebben er meer mensen last van. Ik ook gelukkig vanmorgen weer gelukt na een aantal dagen niets. Koetje. Balen dan he dat er voor je word beslist waar je moet bevallen. Maar als dat dan idd beter is is het maar goed ook toch? Ja idd balen hoor haha ik ben ook niet zo goed in engels maar ze begrijpt me gelukkig wel. En ze levert goed werk af en daar gaat het om haha. Hier vandaag alleen wat boodschappen doen. Gaan niet naar babydump en al helemaal niet met al dat sneeuw. Jeetje wat is er best veel gevallen vannacht zeg. na heerlijk even rust genomen te hebben is de pijn in me bekken iets minder durf daarom het risico niet aan om zoveel te lopen vandaag. Hier gister hebben me schoonouders gevraagd of ze met ons mee mogen naar 9 maanden beurs nou tuurlijk waarom niet. Me schoonmoeder en stiefmoeder blij gemaakt dat ze 10 maart mee mogen naar de pretecho die waren dolblij dat ze mee mogen. Dus als ukkie niet eigenwijs is dan weten wij 10 maart wat we krijgen. Kan niet wachten. Nou mensen fijne dag verdersss wij gaan even boodschapjes doen.
@ MamaFiona, welkom en gefeliciteerd !! @ Marijeee, hopelijk heb je vannacht een beetje kunnen bijslapen! Hoop echt dat jullie snel een "oplossing" vinden, want zo is het niet te doen he! Sterkte @ Iltje, we zijn net bij de babydump geweest . Ondanks de sneeuw zijn we toch gegaan. Vindt het echt een hele fijne winkel. @ Nicky, super filmpje! Geweldig om te zien hoe "groot" zo'n kleine al is he!! We zijn net even naar babydump en prenatal geweest. Heb een buggy voor mijn zoontje gekocht, is uiteindelijk een chicco geworden. En bij prenatal allerlei positie kleding gekocht, ze hadden zulke leuke dingen. Ook al gekeken voor het 1ste pakje voor ons ukkie maar zag nog niet echt iets leuks. Vanmiddag lekker op de bank, ben moe van het shoppen.
Laartje. Hooo leuk naar babydumpg geweest en je eigen ook even verwend heerlijk he. Hier dus niet verder dan boodschappen wezen doen. Had ook geen zin verder meer de deur uit te gaan. Alleen liep net even richting buurvrouw hier om de hoek. grrrrrrr ga ik weer onderuit jeetje wat is het super glad hier in de straat. Dus uit eindelijk weer last van me bekken.grrrrrr:x:x:x Ik wil nu geen sneeuw meer ben het een beetje zat aan het worden. Wij moeten nou juist dubbel allert zijn en dan ga je juist op je plaat. Hier zo even op bed liggen lekker warm onder de dekens of op de bank met dekentje erbij ben doodop.
Hier helemaal geen sneeuw ja vanmorgen en een super dun laagje zonnetje erbij en toen was het zo weg. Heb vanmiddag zwitsal voor de buik gehaald borsten creme had ik al. Krijgt mannetje nog meer te smeren. En dat vindt hij vervelend (niet dus)
@ Elisa.. wat vervelend dat je daar zo'n last van hebt... heb even geen tips voor je... Maar misschien, als het lang duurt eens met de HA babbelen?? die weet misschien wel iets voor het niet kunnen nemen van je meds?? @ Iltje... Jammer dat t babyshoppen niet gelukt is.. Was ook mijn plan vandaag... maar helaas... & Glad, en zo slap als een vaatdoekje.. 10 maart Ahhh ook al zo aan het aftellen?? wij hebben 12 maart de 20 wk echo, dus hopen dan ook te weten wat het wordt... @ Laartje.. Fijn dat je goed geslaagd bent! lekker hoor ff shoppen... @ Susan.. Haha.. herkenbaar... mijn vriend zet ik ook wel eens aan t werk met de zwitsal haha Hier... Helaas erg slapjes vandaag.. gisterenavond was ik al bij vlagen wat misselijk... en helaas, toen we gingen liggen om te slapen moest ik weer spugen.. Gatver... Gelukkig kon ik daarna wel goed slapen! Maar had stiekem gehoopt dat ik er helemaal vanaf zou zijn nu... Vandaag maar een erg rustig dagje ingelast... Heb zin in Mac eten Maar daar waag ik me nu maar even niet aan haha
Hey allemaal, Ik ben niet naar de babydump geweest ;(, ik stond vanmorgen extreem duizelig op...Zo erg dat ik op het punt stond naar het ziekenhuis te gaan, ik kon niet meer lopen zonder hulp.Ik heb staan janken al een klein kind, zo eng vond ik het. Dacht eerst laat ik maar even wat eten voordat ze het in het ziekenhuis vragen of ik wat heb gegeten. Na een half uurtje zakte het iets , en ben dus niet gegaan. Weet niet wat het was , waarschijnlijk bloedsuiker/bloedruk ofzo.Heeft een van jullie het wel eens gehad? Maandag even VK bellen. Gelukkig is mijn bloeduitslag ook inmiddels wel binnen dus kan de Vk maandag gelijk even checken. Voor de babydump waren we wat laat dus maar even naar de Ikea geweest en de babykamer gekocht. Kan niet wachten tot het bezorgd wordt zodat ik het in elkaar kan zetten. Ik heb een beetje terug gelezen, maar ben nog een beetje dizzie dus reageer van de week wel even op alle reacties. Liefs