Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Goeiemorgen Zwangere Lady's:D

Heb even gelezen en reageer even kort.
    Het is zoveel haha.

Echo's fijn te lezen dat er weer mooie fijn echo's zijn en dat er bij vk bezoekjes alles weer goed was/is.:D

Bollebuik Gefeliciteerd met jullie huwelijk:D
    En gelukkig dag voor je huwelijk toch nog gerustgesteld dat had zeker schikken geweest voor jullie.

En mensen bedankt voor lieve en leuke reacties over me buikkie ben er ook trots op:D

Reggie welkom hier en gefeliciteerd met j zwangezwanger schat.

Dingetje ja als je geen antwoord krijgt van de namen die op de lijst staan dan maar eraf hoor is beetje zonde en voor ons alle beter overzicht toch.
    en mooi buikkie heb je hoor nou dan zal je nu wel dikker worden dan toen met je zoon:D kan je mooi showen

luannie een MEISJE gefeliciteerd
    Weer een meid erbij :D

De meiden blijven toch in de meerderheid tot nu toe.

Zag ook weer mooie geboorte kaartjes voor bij komen leuk is dat om te doen he?:D

Sinamon welkom terug fijn dat het goed gaat met je zwangerschap.:D

Slijmverlies zag ik ook voorbij komen hah heb ik de hele zwangerschap al.

Yolanthe balen van je oog en dan je niet lekker ben en ook nog eens je dochter.
    Voor jullie beide beterschap en hopen dat jullie snel beter voelen en snel overal vanaf zijn.

Kiss hopen voor je dat je oefeningen van de fisio gauw gaan helpen heeft idd zijn tijd nodig.
    Maar uiteindelijk is het ook rustig aan doen anders helpen de oefeningen zowiezo niet helaas.

Lees ook vele kindje nu goed te voelen heerlijk gevoel is dat he.

Hier dus ook aantal dagen is meid druk bezig in me buikkie en ook via buitenkant heel duidelijk zichtbaar als ze aan het schoppen is dan is vriendlief gewoon een tijd naar me buik aan het turen en geniet er dan met volle teugen van.
    Ga het van de week proberen te filmen.

Sorry heb even een aantal dagen niet gereageerd.
    Gaat gelukkig beter met me.
    En had ook even meer energie dus heb ik het ook van genomen.
    Dus ben wezen shoppen voor me meid.
    Heb nieuwe schoentjes gekocht.
    En nog wat leuke kleertjes.

Hier vrijdag de kinderwagen binnen gekomen met box.
    Alleen balen dat de maxi cosi en boxkleed er niet bij zat dus moet er dinsdag er weer wachteraan helaas.

Hier vandaag even naar kerkhof toe bloementje brengen en dan naar schoonouders toe daar eten we lekker.

Gister gingen we naar onze nieuwe auto kijken die we hadden laten reserveren maar helaas heeft een collega van die man hem vrijdag zomaar verkocht aan een ander dus we waren lekker boos.
    en ja hoor mijn hormomen waren dus weer goed aanwezig dus heb goed aan die man laten zien dat ik pissig was.
    Dus na lange tijd zoeken na auto hebben we er 1 gevonden die dus verkocht is moeten we weer op zoek naar een andere auto.
    Blehhh we zijn al moeilijk met kiezen van een auto dus zal wel weer even duren.

Jee kunnen jullie je ook voorstellen dat je over 1.1/2 maand a 2 maanden alles compleet moet hebben?
    Gaat hard zeg nog ongeveer 2 a 3 maanden zijn we al weer met verlof gaat hard he:D

2. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Oja en

VROLIJK PASEN ALLEMAAL

3. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Bollebuik wat leuk gefeliciteerd! Veel plezier in Bosnie.

Iltje, wat leuk dat je kinderwagen en box er zijn! Wat voor kinderwagen heb je gekozen?

4. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Allemaal een vrolijk pasen als eerste!
    Over een uurtje komen mn zusjes + aanhang en moeder hierheen om te brunchen.
    Ik heb al even in de keuken gestaan en een lekker maaltijdje voorbereid!
    Gevulde champignons, tomaten gevuld met gehakt, gevulde eieren, clubsandwiches, eiersalade en nog wat heerlijkheden! :)

Lekker uit kunnen slapen vandaag aangezien zoonlief bij oma is gebleven.. Niet het gevoel uitgerust te zijn maar ja, gaat om het idee!

Jullie nog plannen vandaag?

Ohja, het kaartje is helemaal klaar! Ik heb nog wat aanpassingen gedaan en ben er nu helemaal blij mee...
    Voor+achterkant: Imageshack - voorachterkantlizzy.jpg
    Binnenkant: Imageshack - binnenkantlizzy.jpg

Irisnaomi; Sterke meid heb jij daar binnen zeg!
    Hier ook vaak in een bolletje tegen 1 kant, vooral als ik mn hand even opleg.

Meiden die nog niet zoveel voelen, geen zorgen. Bij de een kan het pas halverwege de 20 weken eens goed voelbaar zijn.

Iltje, lekker geshopt lees ik! Leuk leuk! Wel balen dat de maxicosi en het boxkleed niet bij de levering zaten!
    Ohhh en het auto-koop-verhaal ken ik.. Hier ook zo'n moeite met het vinden naar de perfecte auto. En dan vinden we 'm, bellen we--> verkocht. Grrr!! Succes met de zoektocht!

Nou ik ga maar eens douchen voor de familie op de stoep staat.. *Oeps*

5. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Zat ik vorige week nog te "klagen" dat mijn buik niets was, de afgelopen paar dagen is tie gegroeid!!!!! (en niet van de paaseieren!) Echt niet normaal. Zal proberen vandaag nog foto te maken.

6. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Sinamon dit is de kinderwagen

7. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Marije haha dus wij zijn gelukkig niet de enigste.
    Ik baal tegen woordig ook van de dealers hoor.
    Maar we gaan morgen lekker gewoon op stap naar een auto we hebben dan maar even besloten.
    Kijken of we wat tegen komen en dan maar gelijk beslissen!!.
    Ja heb heerlijk geshopt ik zal foto's maken morgen van de schoentjes:D heb hele leuke nike's gekocht vrienlief is er zelf helemaal verliefd op en leuke soort van ballerina's gekocht is zo schattig allemaal.:D
    En jee leuk kaartje zeg.
    crea bezig geweest.

Wij zijn lui en bestellen de kaarten bij de drukker en dan willen we foto erbij doen.

Spruitnoordeloo nou ben nu wel benieuwd naar dag buikkie hoor:D
    Geniet er lekker van dat je buik nu lekker aan het groeien is.

Vraagje. Hebben jullie ook wel eens van die rare stekende trekjes aan je navel?

8. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo Dames,

Nog even snel! We zijn nu aan het opruimen en inpakken.
    Ik lees dat jullie een foto willen zien. Die komt eraan belooft maar de goeie foto's hebben we nog niet binnen.
    Dus zodra ik terug ben zal ik een foto plaatsen.

Groetjes!

9. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    een klein weekje later

10. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ bolle buik: gefeliciteerd met je huwelijk.. fijn dat je een leuke dag hebt gehad.... en nog veel plezier in Bosnië... jullie maken er dus een flink feest van.. super..

@ Renia: ik voelde ons beebje ook pas een dag of 4 geleden.. Mijn placenta ligt ook vooraan.. dus ik denk dat jij een dezer dagen ook wat gaat voelen... Ik voel het dan echt aan de zijkant of bovenkant.. dus langs de placenta op denk ik.

@ Iltje: balen dat die auto al verkocht was.. en dan ook nog heel fijn dat hij dat even meld voordat jullie langskomen... (not)... veel succes naar het zoeken naar een andere geschikte auto.

@ Spruit: ja, hoor. die buik van jou is ook goed aan het uitbuiken haha.. heerlijk...

Iedereen nog een vrolijk pasen gewenst...
    Hier lijkt mijn buik ook met de dag dikker haha... maar ik merk wel dat het ook eraan ligt wat ik aan heb..

11. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    @ Iltje: Mooie wagen, een fijne kleur ook!

@ Spruit: Zo! Mooi zeg! Ik vind het ook super dat ik nu wat meer buik heb dan mijn vorige zwschap. Daar wa spas met 6mnd een licht buikje te zien, helemaal niet leuk.

12. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    kom iedereen even snel een vrolijk pasen wensen :D

Bekijk bijlage 63247

dat onze eitjes vooropig nog maar niet uitkomen ;)

13. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden!!

Vrolijk pasen allemaal!!
    Hebben jullie een leuke 1e paasdag gehad?
    Wij hebben een rustig dagje beleefd met familie.
    We zijn net thuis en lekker ff aan het uitbuiken van al het lekkere eten.. Onze zoon mag iets later naar bed, normaal ligt hij er rond deze tijd al in.. ff van elkaar genieten, en over een uurtje gaat hij toch echt naar zn nestje..

Liefs kiss

14. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Lekker gegroeid je buikje spruitnoorderloo!

Balen Iltje: van die auto! kan je niet op zoek naar dezelfde auto maar dan ergens anders?

kiss lekker genoten vandaag! mooi zo

Wij ook, zoontje heeft paaseitjes gezocht (en gegeten;)) Verder lekker rustig aan, morgenochtend naar een grote paasmarkt hier in de buurt en 's avonds gourmetten

Geniet er nog van meiden!

15. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hey hallo!

Ik kom me ook weer eens melden. Het is alweer eeen paar daagjes geleden... Ik zal zo eens even teruglezen hoe het met jullie is gegaan de afgelopen dagen. Hier is alles goed, Frits is errug actief, veel drukker dan z'n grote zus maar die voelde ik ook minder goed door de placenta die aan de voorkant lag.
    Met mijn vader gaat het naar omstandigheden ook goed. Gelukkig is hij weer 'slang-loos' en mag hij weer eten. Hij mag als alles goed is woensdag of donderdag naar huis.
    Nou, nu ff teruglezen, jullie hebben weer errug veel geklept dus ik hoop dat ik alles onthoud...

16. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    :)Ik ben zo zenuwachtig voor de 20wk echo dindsagochtend

17. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Komt allemaal goed Sinnamon! Hoe laat heb je de afspraak dinsdag? Vergeet ook niet te genieten dan he?
    Leuk dat je er weer bent trouwens!!!!

18. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @FemR: wat erg van je zus. Ik hoop echt dat het niet erger wordt... Veel sterkte...
    Wat voor een muurschildering wil je maken?
    Ik heb trouwens weer een driewielertje voor Tes op MP gescoord;)!

@Chivay: dus nu ga je toch echt aan de positiebroeken:p?

@kiss: 23 weken al, wat gaat het hard!

@Marije: wat een leuk kaartje! Helemaal mijn stijl (ik ga voor de versie met antraciet, ik zie dat je die ook hebt gekozen). Met welk programma maak je zoiets?

@elisa: wat fijn dat je beeb nu ook hebt gevoeld!

@irisnaomi: leuk kaartje hoor!

@Spruit: ik draag de buikbanden nu best 'lang/laag', als een soort tuniekje zeg maar. Straks als het buikje een BUIK is, wordt het echt een buikband!

@Bollebuik: van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn dat het een mooie dag was en het feest nog niet voorbij is!

@Rania: Bij Tes lag de placenta ook aan de voorkant. Ik voelde haar veel later en veel minder goed dat Frits:)P). Maar ik voelde haar wel degelijk, rond 20 weken voor het eerst. Het duurt vast niet lang meer, dan voel jij je beeb ook.

@Iltje: balen dat de auto al verkocht was!!! Mooie kinderwagen hoor!

@Sinnamon: alvast veel succes en plezier voor dinsdag. Wij mogen de 12e (eindelijk!).

Zo, dat viel nog mee. Sorry als ik iemand vergeten ben. Ik probeer nu weer 'bij' te blijven! Maar nu ga ik Peter R. de Vries kijken!
    Fijne avond en 2e paasdag allemaal!

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    ohh wat een pijn!!!!!!!!

Er is me iets in mn bil geschoten en krijg de pijn er niet uit.
    Als ik loop steeds zo een pijnsteek in mijn bil, trekt door naar mn bovenbeen.
    Wat is dit nou weer? Of heeft het met mn bekken te maken?

Slaaplekker allemaal!

Liefs

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Aug-Buikies!

Even een berichtje vanaf mijn nieuwe pc thuisbasis ;) De woonkamer! De computerkamer heeft vandaag zijn functie verloren ;) Hij is nu helemaal leeg en schoon!

Vandaag hebben we ons gigantisch uitgesloofd om het kamertje leeg te halen. Met hulp van vrienden de grote dingen verplaast...
    En sinds half 4 vanmiddag (tot 10 minuten geleden) zijn we al met 2en bezig om al onze media op te ruimen.. We stikken van de cd's dvd's en platen.. Alles staat nu weer netjes! In eigen hoezen, op genre, netjes op een rij.. owow wat een heerlijk opgeruimd gevoel geeft dat!

Nu even een glas drinken & een aflevering Desparate Housewifes ;) en dan lekker douchen en plat!!

@ Kiss... auwww, ja pijn in billen hoort wel bij bekkenpijn.. Balen! Hopelijk straks/morgen niet zoveel last!

Deel Deze Pagina