Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
  2. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    View attachment 63417

Daarna omlijningen gezet en de stekeltjes ingeverft. Een jongens draakje en een meisjes draakje.

Ik wil eigenlijk nog iets op de muurt, dus als iemand nog ideeën heeft wat erbij past???? Graag :)

3. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    View attachment 63421

Deze heb ik bij mijn zoon gemaakt. Deze is niet uit de losse pols, de draakjes wel. Heb deze met behulp van een beamer gemaakt.
    Hij is denk ik 1 meter hoog en 1.30 breed.

4. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    View attachment 63424

En dit is een van Tinkelbels vriendinnen op mijn dochter dr kamer. Heb ook tinkelbel en nog 3 andere vriendinnen geschilderd. Ook die eerste opzet met behulp van een beamer. Maar verder invulling enzo met behulp van mijn handen ;) Het mengen van de kleuren is meestal het meeste werk :)

Mazzel!!

5. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    Dingetje wat een leuke foto!! jullie staan er allebei leuk op

Klinkt leuk Tamar wat je van plan bent met de meubeltjes

Femr: ik wil van jou ook wel een foto zien! wat leuk dat het gelukt is! wat is het geworden??
    Ja ik vind het persoonlijk een beetje te fel geworden, was toch niet helemaal wat ik had verwacht:( maar goed met aankleding word het toch wel leuk denk ik! Maak binnenkort een foto staat een beetje overhoop nu...

oooh zie nu wat het geworden is! wat gaaf!! echt leuk gedaan zeg knap hoor!

6. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow wat een gave tekeningen!!! ben jaloers!

7. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Geen zin om uitgebreid te reageren vandaag, maar moet toch 2 dingen even kwijt:

Dingetje, leuke foto!!! En knappe vent inderdaad! Dat de tweede maar net zo goed moge lukken ;)!

FemR: Wat een gave muurschilderingen!!!

8. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @dingentje: :) thank you!!

@val: een foto van mijzelf bedoel je? ehhh.. .zal dr ff eentje zoeken. Heb nog wel een leuke van manlief en mij ;) En zal ook nog ff een buikfoto erop knallen van 20 weken.
    En bedankt voor de complimenten ;) De kinderen vinden het gelukkig ook heel leuk hihihi.

9. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    View attachment 63432

Verschil van 2 weken. Ben nu al wel weer een week verder, maar daar had ik nog geen foto van hahaha. :D

@Brendat: thanks :):D

10. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    View attachment 63433

Nou.... de laatste foto dan hoor hahaha. Dit ben ik en mijn hubbie :D
    Is van vorige zomer, dus had een lekker kleurtje. Zonnetje moet weer gaan schijnen want dat kleurtje wil ik weer!! 8)

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @femr wat een leuke foto van jullie 2tjes zeg! en wat een gave muurschilderingen! ik ben jaloers op je creativiteit!!!

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dingetje leuke foto van jou en je zoon!

13. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Linda: thanks! Na 12 jaar hebben we eindelijk een leuke foto van ons samen hahaha. En thanks voor de complimenten :) Moet ook zeggen dat het erg leuk is om te doen :)

Slaap lekker voor straks!!

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @femr ik lees net van je zus! jeetje wat erg..hopelijk valt het mee en wordt het niet erger...maar kan me voorstellen dat je er erg van geschrokken bent...

morgen heb ik meer tijd om mee te lezen/schrijven...fijne avond nog allemaal ga zo lekker naar bed!

15. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Hai Linda,

Ja... ben benieuwd hoe het verder zal lopen en aflopen in het zkh. Ik duim voor dr dat het allemaal mee valt!

Welstrusten voor straks!

16. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    hihi femr bedoelde eigenlijk een foto van de muurschildering haha maar die foto van jullie 2 vind ik ook leuk hoor!:D Jullie staan er leuk op!

17. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Thanks Val :D

18. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    k ga mijn bed opzoeken, kast voor zoon staat in elkaar dus kan zijn oude gaan uitzoeken en de babykamer gaan inrichten!!
    Maar eerst ff werken en naar school morgen:S

slaap lekker allemaal!

19. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    Oh femr viel me trouwens net op dat nu ik een paar dagen ben terug gezet wij wel heeeeeeeeeeel weinig schelen he haha hopelijk liggen we niet tegelijkertijd te puffen;)

20. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    We schelen idd niet veel. Volgens de vk ben ik 1 dag minder ;) Welnee joh en als het wel zo is, dan lost dat zichzelf wel op hoor. Smsje is zo gestuurd, geen probleem ;) Lekker dat zijn nieuwe kast in elkaar zit! Is weer een klus voor op een vrije dag ;)

Weltrusten!!

Share This Page