@susan leuke luiertas!! waar heb je die gekocht? ben ook nog op zoek naar 1 en dan echt een goeie! bij noa had ik er 1 die wat aan de goedkope kant was nou die gooi ik straks weg...
buddy's: zie dat mensen aan elkaar gekoppeld zijn die dicht na elkaar zijn uitgerekend. zo ook bij mij ckialita.. wellicht handiger lijst te maken met (indien dit kan) data 2 weken verschil... dus wie op 1 augustus uitgerkend is, koppelen aan iemand die op na 12 augustus ofzo is uitgerekend.... anders moeten we allemaal reserve buddy's gaan doen.. idee?
Linda: Heb hem nog niet gekocht zag hem vanmiddag bij Intratuin staan. Ben hem nu op internet aan het zoeken
@irisnaomi: leuk dat je zelf al goed stimulerende dingen bedenkt. Jammer dat de psz niet echt meewerkt dan... Maar goed, daar gaan ze ok uit van 'gemiddelde' kindjes en die zijn daar waarschijnlijk nog niet echt mee bezig... @nicky: lekker shoarma @sinnamon: gefeliciteerd! En weer een meisje Gaat lekker hier, ben bang dat ik echt rekening moet gaan houden met een jongen om het gemiddelde op te krikken... @val: je bent al weg, maar succes op school @elisa: lekker pasta! o, en ja, de dames zijn in de meerderheid op dit moment @femr: Ja ik werk eigenlijk maandag woensdag vrijdag de volle dag, maar dan echt bezig van 9-18, en anderhalf uur reistijd/overlegtijd... Maar goed, er is niet echt wat aan te doen. Ik heb nu maar besloten om die dagen van die lessen niet meer te gaan en bezig te gaan met mijn eindverslag, moet ook gebeuren en die uren kan ik ook rekenen. En ik had al ingecalculeerd om 'op een gegeven moment' nog maar twee dagen per week te gaan, nou ja, dan maar zo Verder is dus door bovenstaande oplossing mijn hoofd een stuk rustiger. Heb net voor het eten nog twee uur gewandeld met mannetje, die kwam thuis en wilde even van het mooie weer genieten, dus we zijn even de omgeving doorgelopen. Nu net klaar met eten en mannetje gaat nu via internet voetbal kijken, dus ik moet mezelf maar ff vermaken... Misschien ff aan kaartjes, stage, of lekker lezen (of natuurlijk hier rondhangen) Fijne avond verder!
Zebra Tassen Luiertas | artikelen | 4KidsNL Verkleedkleding Speelgoed Baby Hier alleen de roze/rode en een stuk goedkoper
ow intratuin! ga ik daar eens kijken...50 euro is wel prijzig maar als het nou een goeie is...en je kan hem daarna ook nog leuk als shopper gebruiken!
Tassen | Jools&Zo Hier met of zonder matje, scheelt ook in prijs Ja hij is ook erg leuk als gewone tas, hij was er ook een slag kleiner trouwens
@Susan: zeker goedkoper!! En erg leuk! Ik vind die zilveren erg leuk, maar ben een beetje bang dat de hengsels te kort zijn om aan de wagen te kunnen hangen en dat zou ik toch wel handig vinden! haha ik ben echt een zeikerd @Ckialita: goede oplossing! Mijn man heeft de afgelopen 3 weken ook minder lesuren gevolgd om zo zijn opdrachten af te krijgen. Lekker dat je nog gewandeld hebt! Ben ik echt gek op @Elisa: ja we kunnen idd de buddys herverdelen, maar ik denk dat je nooit goed uitkomt hahaha. @Linda: goed dat jou eitjes op zijn, hier nog niet
Dit kwam ik nog tegen op internet over de tas: Te gekke luiertas van het merk Zebra Trends. Helemaal hip van geplastificeerd katoen in de kleuren blauw en paars, afgezet met donkerbruin. Superveel opbergruimte. Maat 40 x 30 cm 2 voorvakken met drukknoop Aan beide zijkanten nog een opbergvak Aan de achterkant een vak met rits Aan de binnenzijde een vak met rits, mobielvak en 2 insteekvakken Verstelbare schouderband Inclusief verschoningsmatje!
FemR: er zat een lange schouderband bij die blauw paarse. Vind het eingelijk steeds leuker. Toch maar eens opzoek naar de geodkoopste site.
FemR: ik denk ook niet dat het altijd uit komt! maar goed, dan moet je dus reserve buddy's gaan regelen! ik zal mijn man instrueren tegen die tijd dat ie t ook op het forum moet melden!
Luiertas / XL Shopper Roze Rood Zebra Trends Luiertas / XL Shopper Roze Rood Prijs: 47,99 Productomschrijving Super gave luiertas / xl shopper. De basis is roze-wit geruit, met rode zakjes voorop met bloemetjes. De hengsels zijn mooi afgewerkt en van bruin leer, net zoals aan de zijkant. Schouderband is te verstellen en afneembaar.
Linda helaas hebben ze hier de blauwe zonder matje, die kosten 8euro los zag ik op een andere site. Beetje jammer
@susan: ja bij die blauw paarse zat ie inderdaad, maar vind die zilveren zo leuk en die heeft alleen korte hengsels zo te zien. En een matje kun je ook bij de hema ofzo halen hoor!! of prenatal!! Die kun je veel goedkoper krijg, hoeft niet perse van zebra te zijn toch? @Linda: jij ook mee helpen zoeken hahaha, toch wel handig he zo'n forum!!! @Elise: ja idd, wellicht reserve buddys. Mijn man weet hoe hij moet posten dus dat komt helemaal goed!! Dus ik denk dat ik val gewoon hou als buddy en dan Chivay als reserve Maar mijn mannetje heeft zo gepost, dus is niet eens nodig denk ik haha.
Linda: dacht dat ze op die site alleen de roze met matje hadden zo op de foto te zien. FemR: dat is idd waar een los matje kun je overal wel halen Kunnen jullie ook een site vinden waar winkels bij staan scheelt weer verzendkosten hihi
@femR haha ja grappig hea @susan oww je wilt zonder matje dus?? ik denk dat die bij intratuin voor 50 euro een goeie deal is... ik lekker languit op de bank fijne avond allemaal!!
Wil graag met matje maar die kun je idd ergens anders ook wel los kopen. Dan is Intratuin idd goedkoper dan jouw site want daar komen de verzendkosten nog bij.