Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ga ook tv kijken.
    Misschien van de week toch nog maar even bij de Intratuin aan.

Dames fijne avond en tot de volgende keer.

2. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Leuke luiertassen dames! Jammer dat ik er al weer eentje gekocht heb! Of kan iemand een goede reden bedenken waarom je 4 luiertassen voor een gezin met 2 kinderen nodig hebt???? En met goed, bedoel ik een reden die een man over zou halen, ikzelf ben natuurlijk snel overtuigd!

@Sinnamon; gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is! En nog een meisje, Jippie!

Ik mag morgen weer voor de echo, hopelijk ligt ze er deze keer wat beter voor. Manlief kan helaas niet mee, dus zit sterk te overwegen om hem gewoon te zeggen dat ze nu denken dat het toch een jongetje is, haha! Kan hij zich tenminste ook niet verlullen!!! Nee, geintje hoor, ik kan toch niet liegen, dus dat doorziet hij meteen. Maar vond het wel een goeie geheimhoudingsstrategie!

Ga weer ff relaxen!

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ nicky, dat slapen herken ik, slaap ook steeds minder vast!
    haha en ook dat schoppen in mn blaas herken ik :D, soms zooo irri, vooral als ik in de auto zit.
    Ik snap er nix van, heb me ingeschreven voor de WIJ en die doos, en heb nog nooit een boekje ontvangen :(

@ irisnaomi, leuke foto van jou met je dochter!
    Ik denk dat je dochter echt toe is aan de basisschool, dat ze net wat meer uitdaging nodig heeft.

@ Sinnamon, wat leuk een dochter!! :D

@ susan, leuk om te horen dat je een leuk weekend hebt gehad!
    Ohh wat een leuke tas!!

@ brendat, haha das wel een goeie ja, zeggen dat het een jongen is :D hihi!!

Ohh het is al avond, en heb gewoon de hele dag geen last gehad van mn bil! :D:D:D:D zo blij mee!!!
    Mn schaambotje doet wel weel pijn, maar kan daar gelukkig wel mee lopen.. Die steken in mn bil dus absoluut niet.
    Maar denk dat manlief voortaan door het leven kan als mijn fysio :D, hij heeft mijn bil/bovenbeen/onderrug gisteravond stevig gemasseerd, en daarna een warme kruik gemaakt om er tegen aan te houden. En dat heeft echt geholpen, pijn is echt weg!

Verder lekker genoten van het weer, de weekelijkse boodschapjes gehaald, naar speeltuin geweest met zoonlief.. Morgen weer een vrij dagje, ook ff van genieten.

Liefs

4. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    #3344 Marijeee, 6 apr 2010
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
    Even zonder te reageren bied ik aan jullie mijn moederfiets aan. Splinternieuw en moet weg wegens lichamelijke klachten waardoor ik een elektrische fiets ga kopen.

De advertentie staat hier: Marktplaats.nl > BSP Seine 2010 zwart, zgan - Fietsen en Brommers - Fietsen | Dames | Moederfietsen

Morgen hoop ik me eindelijk es iets fitter te voelen zodat ik jullie kan bijhouden!!!
    Ik ben zo moeeeeeeeeee en heb het erg druk met mn webshop.. Tijd tekort.. *GaaP*

Weltrusten meiden!!

P.s; Ik ga binnenkort ook luiertassen maken en verkopen.
    De bedoeling is hetzelfde idee als Kitsch Kitchen en Miss Little:
    Sewingroom Miss Little - 04. Luiertassen - luiertasjes - rugtasjes - 2. Luxe luiertassen

Dus mocht iemand interesse hebben... In alle stoffen en motieven mogelijk.

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Leuke tassen zeg!! ik heb er nog een, enne zo'n matje heb ik bijna nooit gebruikt!

Kiss wat een lieve man heb jij:D stuur hem eens hierheen haha

Vind de buddy's ook prima zo hoor, de kans dat je op dezelfde dag bevalt is best klein denk ik...maar het maakt me op zich niet uit..

Ooooh zijn jullie al allemaal uit de namen? kom er niet uit:S

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ val, toevallig zei ik gisteravond nog tegen manlief: 'oh jeej, weet niet of ik de naam nog steeds zo leuk vind.." :(... Twijfel slaat hier dus toe! We hebben afgesproken dat we de naam alleen veranderen als we bij een andere naam meteen een YES! gevoel hebben. Ben benieuwd dus!

Hier weer eens k*t geslapen. Mn buik is zo opgeblazen zodra ik ga liggen.. Liggen op mn rug doet zeer, op mn zij is nog het beste, alleen dat hou ik echt maar eventjes vol. dus continu omdraaien.. Wat veel moeite kost. Dus nu weer last van mn bekken, grr.. gelukkig lekker een rustig dagje voor de boeg!

Straks een maxicosi kopen via marktplaats. Wilde perse een roze en die is nieuw niet meer verkrijgbaar, dus vandaar een 2e handse. Kan hem tegen 12.00 uur ophalen... dus even checken vanmiddag of ie echt nog zo mooi is:
    Marktplaats.nl > Roze maxicosi Groep 0 (van 0 - 13 kg) - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes deze!

Liefs

7. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo, eindelijk weer internet. Was een van de 400.000 telfortklanten die pech had!

@ Koelstra: Kunnen we geen Koelstrafanhyve oprichten??? Hahahah

@ Sinnamon: gefeliciteerd met jullie meisje

@ Luiertassen: ik heb me er nog totaal niet in verdiept. Ik ben meer zo’n last minute mama-in-spe denk ik. Die van Suus vond ik wel heel mooi! Denk alleen niet dat mijn man er mee zal lopen…. Misschien een papa- en een mamaluiertas!

@ Irisnaomi: raar dat de psz niet verdiepende materialen aanbiedt! Zou ik wel doen. Wij hadden op de psz waar ik stage liep zelfs een 3+ groep. Speciaal met wat moeilijkere en uitdagendere spelletjes en opdrachten.

@ rest: ik probeer alles bij te houden en te lezen, maar onthouden.....Ik leef in ieder geval mee, ook al reageer ik niet altijd persoonlijk.

Hier wordt straks de babykamer bezorgd, en ik moet om 10 uur naar de vk. Gelukkig wordt ie pas 's middags bezorgd zie ik net! Even mijn schoonpa bellen dat ie niet hoef te babysitten voor de bezorgers!

8. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik ga dezelfde luiertas gebruiken al bij onze dochter, aangezien we weer een meisje krijgen! Ik heb een weekender van Oilily, in de ude stijl nog, uiteraard, die paarse met bloemen. Hij is nog helemaal mooi, word nu alleen nog gebruikt om alle spullen mee te nemen naar de oppas :) Hij was wel heel duur toen maar kreeg hem kado van mijn ouders, lief!
    De Zebra tas vind ik ook leuk! Ik gebruik trouwens een los matje, dan kan ik de tas gewoon aan de kinderwagen laten of op de grond zetten. Ik vind het altijd zo krap verschonen bij bijv de Hema met ook je tas er nog bij.

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @susan: das een mooie leuke tas de rood/roze spreekt mij meer aan maar dat is ieders eigen smaak. Wat zit er trouwens een hoop prijsverschil in zeg.

@ckialita: wat heerlijk een avondwandeling! Ook super dat er nu een “oplossing” is voor het stage/school “probleempje”.

@luiertas: als ik er nog geen had gehad was ik gaan kijken voor een kipling. Misschien een oudbollig merk en niet de leukste designs maar wel hele goede kwaliteit, heb er meerdere dingen van waaronder een portomonee die al ruim 5 jaar mee gaat en er nog steeds super uitziet.

@brendat: heel veel kijkplezier en succes met de echo vandaag. Je man een beetje stangen? Haha, ben benieuwd wat ie zal zeggen J

@kiss: toch maar even nakijken of de inschrijving goed is aangekomen dan. :( Beetje vreemd dat je nog niks gehoord hebt. Wat heerlijk dat je gister geen pijn aan je bil hebt gehad! En lekker he zo’n privé fysio :D Zo te lezen ook lekker naar de speeltuin geweest, was het ook heerlijk weer voor!
    Balen dat je zo’n klote nacht achter de rug hebt. Ik hoop dat de pijn vandaag toch wat mee gaat vallen. En anders een heerlijke warme kruik ertegen aan houden. Super gave maxi Cosi trouwens! Wij hebben hem in het blauw met een oranje lijntje.

@spruitNL: veel succes bij de VK! Vandaag dan eindelijk het kamertje J JOEPIE!!!

@marijeee: ik heb de advertentie van de fiets bewaard. Zal het eens met manlief erover hebben, je hoor het nog.

@hier: redelijk goede nacht achter de rug J vandaag weer een heerlijk zonnig dagje dus ik ben ook weer lekker vrolijk. Heb nu 40 kaartjes klaar met borduren :D :D :D Krijg er nu steeds meer zin in aangezien het aantal dat nog moet steeds kleiner wordt haha. Zo meteen even GTST kijken zodat ik dat vanavond niet meer hoef :D Ik zal straks nog wel even online komen.

Groetjes!

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Vandaag mijn 20 weken echo, ben nu al zenuwachtig en ik heb hem pas om 15:45! Blijf dus nog wel even zenuwachtig. Mijn denkt jongen en ik denk (vandaag) meisje (wissel ongeveer van dag tot dag) dus 1 van ons heeft het vast goed :p. Dochter houdt het nog steeds op zusje.

Wauw 4 luiertassen! Ik heb er niet eens 1! Haha gebruikte altijd een oude schooltas en als matje van die onderleggers uit het kraampakket.

@IrisNaomi, de bekende 3,5 jarige fase waarin jouw dochter zit! Klaar met de psz en naar school willen. Zegt ze ook dat de andere kinderen klein zijn? Jammer dat ze geen speciale 3+ groep hebben dat was wel leuk geweest voor haar. Ze moet nog zo`n tijd. Dan maar zelf wat oefenen met haar. Let je er op dat je alles goed aanleert? Niet vervelend bedoelt maar leer haar meteen schrijfletters ipv hoofdletters en niet de uitspraak [aa] maar [a]. Ik kon zelf ook schrijven toen ik 4 was, maar moest in de 1ste klas alles opnieuw leren. Ik was toen heel erg boos op de juf!

Ik ga nu oppasje redden, hij lag lief te spelen, maar nu is dochter erbij in de box gaan zitten en vindt hij het niet meer zo leuk.

@Kiss: Mooi die roze maxi cosi, ik heb hem toen ook gezien, maar niet gekocht omdat ik een neutralere zocht. Hoop dat hij nog zo mooi is. Aan de mijne zie je ook niet dat hij veel gebruikt is. Heb je er ook de easybase bij? Is een aanrader.

11. Yolanthe > ja probeer zoveel mogelijk allees iris zo te leren als ze ook op school doen , weet iemand toevalling wat voor schrijfletters gebruiken ... En dat met AA en a doe ik gelukkig al hihi

En veel pelzier straks met de 20 weken echo spannend hoor

12. Luiertasssen zal eens een foto maken van de mijne poos terug gehaald bij de kruitvat

Verder last hier van maagzuur bah verder gelukkig wel goed geslapen gelukkig ..

zo nou even wat verder terug lezen

13. @ Kiss, leuke maxi cosi! Ik ben ook op marktplaats aan het kijken. Maar onze maxi cosi is eigenlijk nog prima dus ik wil misschien een losse voetenzak kopen.
    Hoop dat hij er nog god uitziet.

@ Nicky, zooo dat schiet op met de kaartjes zeg! Je bent goed bezig hihi. Lekker weer is het he? Hier zou het 20 graden worden, heeeerlijk :)

@ Sinnamon, fijn dat alles goed was en leuk weer een meid. Ik heb trouwens ook nog een mooie grote olily tas, alleen is hij denk ik iets te groot.

@ Spruit, haha babysitten voor de bezorgers, klinkt erg grappig ;). Leuk dat het kamertje vanmiddag komt. Kun je lekker gaan inrichten. Succes bij de vk.

@ Irisnaomi, leuke fotos van jou en je dochter.

@ Val, jaaa wij zijn helemaal uit de naam. Ik zeg de hele dag tegen Aiden: waar is ...... :) Gelukkig kan hij nog niet echt praten dus de kans dat hij de naam zegt is erg klein.
    Komen jullie er niet uit?

@ Marijeee, leuk die luiertassen. Ik vind ze eerlijk gezegd wel erg prijzig hihi. Weet niet wat jij gaat vragen. Ik ga je webshop in de gaten houden.

@ Brendat, uhm een goede reden voor nóg een extra luiertas... misschien dat je voor iedere dag van de week een andere tas wil gebruiken ;)
    Succes bij de echo. En moet je doen je man voor de gek houden, gewoon eventjes en dat je het na 10 min zegt.
    Mijn vriend zou er zo ingeloven.

@ Luiertassen, leuk al die luiertassen. Ik weet nog niet wat voor tas ik wil. Hij moet in ieder geval groot genoeg zijn voor 2 kids.

@ Reserve buddys, ik denk niet dat het nodig is. De kans dat je indd tegelijk ligt te bevallen is wel heel klein. Toch?

@ Femr, ik hoef ook lekker alleen nog vrijdag te werken en dan alweer weekend. Echt lekker he. Weten je kids trouwens of ze een broertje of zusje krijgen? (weet niet of je het al eens verteld heb). Die buikfoto moet ik zo echt ff maken haha komt er niet van.

Het is hier echt heerlijk weer. Krijg echt zin in de zomer.
    Vandaag lekker vrij en niet veel op het programma. Ga eens online shoppen voor leuke kleertjes voor de kids.

14. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Kiss leuk die maxicosi!!

Yolanthe succes vandaag! en genieten he!!:)

Nicky dat schiet lekker op!! leuk!

Hier ook vrijdag werken en dan alweer weekend! heerlijk 2 daagjes deze week

En nee laartje we komen er niet echt uit, ja we hebben wel 1 naam die we allebei leuk vinden en de 2e naam staat ook vast maar weet niet of dat wel DE naam is snappie? ach komt wel

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @laartje: dan wonen we dus weer aan de goede kant van nederland :D als ik in de auto stap dan ben ik namelijk binnen 15 minuten in limburg :D

16. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    dat van die 2 luiertassen, was hier gisteravond ook aan de orde! ik liet er 1 zien die ik erg leuk vindt.. met allemaal bloemetjes en dingetjes, maar manlief zei direct 'ik koop dan wel een eigen'! dus we kijken nog even verder haha!!
    op websites staat dat in mei de nieuwe collectie komt, dus we hebben nog eventjes!

ik heb al boodschapjes gedaan. ben erg moe. slecht geslapen door pijn in mijn rechter bil, schoot er gisteravond in en wilde er dus niet meer uit.. heb gelopen, stilgelegen, trapgelopen! nou ja.. toen ik vanmorgen opstond en dacht nu ga ik eruit, was het ineens weg! vanavond zwemmen met mijn man!

fijne dag

liefsss

17. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ yolanthe, de easybase hebben ze al verkocht. Maar ga nog wel speuren op internet naar zo een ding.
    Zo veel makkelijker, aangezien ik ook nog een peuter heb die ik in de gordels moet hijsen, zou fijn zijn als ik de maxicosi zo in de auto kan zetten.
    Maar nieuw vind ik die dingen wel duur!
    Heel veel plezier bij de echo!! Ik denk dat je weer een meisje krijgt..

@ Laartje, ik had de maxicosi van mn zoon al verkocht dus we hadden soweiso een nieuwe nodig. :D

18. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Kiss, die maxicosi heb ik ook pas gekocht!!! En ja hij is echt leuk in het echie :D
    Op de dag dat ik die van mn zoon verkocht, gelijk de nieuwe gehaald :)
    Voor mn zoontje hadden we een aquablauwe/limegroene. Vond ik toch niet zo leuk voor een meisje :D

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hee hallo allemaal!

Gisteren lag helaas het internet er de hele avond uit... dus nu even op de snelle versie reageren ;)

Luiertas... Ik ben voor de luiertas van de Hema gegaan... Vond hem wel gezellig en hij is vooral een heel stuk goedkoper dan de meeste die je voorbij ziet komen.... In Koelstra-club-rood ;)
    Bekijk bijlage 63698

Buddy's...
    Het was inderdaad heel lastig om te verdelen dat niemand dicht bij elkaar uitgerekend was.. We hebben natuurlijk ook een beetje gekeken dat mensen die gekoppeld werden een beetje gelijk actief zijn... Voor wie heel actief is toch leuk om gekoppeld te zijn aan iemand die dat ook is toch??
    Misschien ff met je buddy bespreken of je het fijn vind dat je telefoonnummer ook ergens als reserve ligt, of dat je de mannen inschakeld ofzo :D

@FemR Ohh volgende week pas van je zus... geeft wel spanning zeg... Hopelijk wordt er dan ook meteen een hoop duidelijk dat je niet nog langer hoeft te wachten op alle antwoorden!

@Kiss Fijn dat de massage/kruik zo goed hielp!!!

@kleren Gisteren heb ik eens de giga stapel kleertjes de we al hebben op maat uitgespreid. Ik merkte dat ik het overzicht kwijt begon te raken van wat we nu hebben, en waar nog aangevuld moet :)D mag... lees: Shoppen!) worden....
    ;) heb letterlijk zitten turven wat we nu allemaal hebben.. wel handig om weer even het overzicht te hebben..

@Gewicht e.d...
    Hoe gaat t nu bij jullie?? Ik ben bijna terug op mijn oude gewicht.. zie het dus nu even als 4 kilo aangekomen...(eerste weken 4.5 kilo afgevallen) sinds kort zit er ook een soort van geleidelijk aankomen bij ;) eerst was het zo aan het schommelen...

Zo :)
    Nu ga ik lekker zwemmen!
    Fijne dag allemaal!

20. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!
    Kom zomaar weer binnengewaaid na paasweekend en zeer wel verdiende dag vrij gisteren! Had gewoon al bandjes van het schaamteloos in mn BH in de tuin zitten....
    Ga zo terug lezen!
    x

Deel Deze Pagina