ik heb nog zo gelachen vanmorgen, mijn zus had laatst op mijn zoontje gepast en hij had in zijn luier gepoept dus zij hem verschonen zegt ze tegen hem : je hebt plakkak in je luier, hij lag helemaal in een deuk vind ie een geweldig woord, dus vanmorgen om half 6 ofzo hoor ik in 1 keer door de babyfoon zo heel hard PLAKKAK PLAKKAK en toen sliep ie weer verder! hahahaha zo heb je nog lol om half 6 's ochtends
@ val geweldig! @ gewicht, hier nu 3 kilo erbij.. ben benieuwd hoeveel ik nog ga aankomen deze zomer, door het vocht!
goedemorgen dames lekker geslapen??? ik heb de laatste tijd onrustige nachten steeds wakker worden etc man vind dat ik soms te veel zeur en vraagt zich af of zeuren een zwangerschapskwaal is:x kan er niets aan doen maar lijkt soms net een olifantendracht!!! wanneer is het AUGUSTUS????? sorry ladies moest er even uit ahahhahahaha het is heerlijk weer vanmiddag maar even naar speeltuin met kids!! groetjes
Hai meiden, Vandaag wonderwel weer minder last van mijn bekken (thank god). Heb vanmorgen heerlijk gewandeld met de doggies. Wat een super weer zeg!! Hopelijk is het vanmiddag ook nog zo. Ga ik na muziekles lekker met ze naar de speeltuin!! Helemaal goed! @Rania: nog nog 4 maanden en dan is het augustus hihi, nee flauw. Wachten duurt lang he! Maar de 9 mnd zijn er niet voor niks. Kindjes is dan klaar en wij zijn voorbereid Geef er maar een zwengel aan @gewicht: ik ben nu 6 kilo aangekomen, hopelijk kom ik er nog maar 6 aan, maar betwijfel het ten zeerste hahaha. @Val: plakkak hahaha, het is ook een super woord Heerlijk dat je smorgens zo'n lol kan hebben!! @Anette: wat heerlijk dat je zo in de tuin hebt kunnen zitten!! Hoe is het met je kaartje? @Chivay: dat is ook een leuke tas! Wist niet eens dat ze zulke leuke bij de hema hebben! Hadden ze ook nog andere kleuren?? Vind het moeilijk een keus te maken hahaha. Hoop ook dat mijn zus volgende week alles hoort, lijkt me vervelend om nog langer te moeten wachten... @Laartje: lekker he, nog maar 1 dagje en is het weer weekend hihihi. Morgen ook nog vanalles te doen, vrijdag werken en dan weer een lekker weekend De kids weten niet wat het word. We willen het graag geheim houden, dus dan moeten we het ze niet vertellen hahaha. Ze weten trouwens niet dat wij het wel weten, dat kunnen we natuurlijk niet verkopen naar ze, wij wel en zij niet haha, dat word oorlog hahaha. @Yolanthe: veel succes met de echo!! Je word nog wel lekker bezig gehouden door de oppaskindjes, dus de tijd zal wel snel gaan hahaha. @Nicky: je bent rap met de kaartjes zeg! ik ga van de week maar even envelopen bestellen, kan ik die alvast gaan schrijven Koop denk ook alvast maar postzegels, zijn die in ieder geval klaar @SpruitNL: haha ja een hyves van koelstrafans. Zou een stunt zijn En leuk dat je babykamer wordt bezorgd!!!! En ook nog naar de vk, druk dagje zeg!! Wel een hele leuke!! @Kiss: wat naar je dat je zo slecht geslapen hebt... en zo'n last van je bekken, auwie.... wanneer moet je weer naar de fysio? En een geweldige maxi cosi!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat hij er straks net zo mooi uitziet!! Fijne dag allemaal!! Grtz FemR
rania: je zeurt niet hoor!!! dat hoort er gewoon ff bij denk ik! ik heb het als ik heel erg moe ben!!! chivay: leuke luiertas!! ga zo eens op hema.nl kijken! val: geweldig! mijn nichtje zei vroeger altijd als ze in haar luier gepoept had KINDERBOERDERIJ! ook zoiets.. leuk is dat he?! kilo's: ga morgen weer wegen, maar tot afgelopen donderdag was ik 2,2 kg aangekomen. best netjes vond ikzelf! nou ik ga in de zon zitten! heerlijk!!!
@Kleertjes zaterdag met schoonmoeders de stad in, ik heb nog niets gekocht en daar ga ik verandering in brengen. Hopelijk weten we straks ook of het een meisje of een jongen is. @Gewicht: zit op 0 kg. Heel raar want ik kan niet van het snoep afblijven. Bij dochter was ik ook pas op het laatst aangekomen, maar heb nu al veel meer buik. @Weer: heerlijk he gisteren gewoon op de trampoline liggen lezen, heerlijk. En nu is het ook weer zo`n heerlijk weer! @Val humor om 5:30! Haha, grappig. @Tijd: ja de tijd gaat wel door gelukkig, zou alleen blij zijn als het straks zo ver is en alles is goed met friemel en het liefst ook nog weten wat hij/zij is. Meer wensen heb ik niet hoor !
Even snel een berichtje, ik zal zo nog even lezen en eventueel reageren. kreeg net telefoon van de Fontys Hogeschool in Eindhoven Ik mag de 13e en de 27ste komen voor een echo Ikke helemaal happy!!!!
@gewicht: ik zal morgen eens op de weegschaal gaan staan....weet echt niet hoeveel ik aangekomen ben op het moment. @annette: lekker dat je al wat verkleurd bent lekker gevoel geeft dat volgens mij. @val: dat is nog eens leuk wakker worden! Haha wat een lol in jullie huis zo vroeg! @FemR: wat fijn dat je even wat minder last hebt van je bekken. Hopen dat het zo blijft.
@Nicky: wat gaaf dat je gewoon 2x mag komen voor een echo!!!!!!!!!! Waarom doen ze dat nou ook niet hier?? hahaha. Bofkont! En ik voel mijn bekken nu wel hoor, zo na het wandelen. Maar doe het de rest van de dag gewoon rustig aan Vanmiddag nog even wat shoppen en langs de hema om te kijken naar de luiertas En natuurlijk, genieten van het mooi weer
Nicky wat leuk dat je daar mag komen voor echo's!! Lekker shoppen femr! ja vind die tas van de hema ook wel heel leuk ja! heb ook een rooie kinderwagen hoe duur was ie? Zo net heerlijk de was opgehangen mijn zoon zijn kast ingeruimd en hem een boterham gegeven en nu ligt ie in bed en ff relaxen! zo ff buiten de wij jonge ouders lezen denk ik heerlijk!
@FemR: Groot gelijk heb je dat je de rest van de dag lekker rustig aan doet! @val: jij ook al zo'n lekker relaxte dag vandaag. @echo's: ben zo blij dat chivay het hier nog neer heeft gezet laatst. Ik had het bij het echocentrum ook zien liggen maar de week daarna was het ineens weg En door chivay toch nog op kunnen geven @hier: ik ga eens kijken wat ik vandaag nog ga doen. Niet veel denk ik. Nog even lekker aan de kaartjes werken en verder niks.
@ nicky - dat is zeker mazzel al die extra echo's! Even vraagje - Zijn er meer dames die af en toe een verschrikkelijk onrustig gevoel in hun buik hebben....? Het lijkt een beetje op verschrikkelijk zenuwachtig zijn voor iets... Vermoed wel dat het de baby is, die trouwens verschrikkelijk druk is, maar het gevoel is een beetje ongemakkelijk...niet een blij gevoel bedoel ik dus..
@laartje ik zou een maxicosi gewoon nieuw kopen...je weet nooit wat er mee gebeurt is als je hem via mp koopt...als je nl 1 x een aanrijding mee heb gehad moet je een maxicosi al weggooien /laten vernietigen en is hij dus niet meer veilig. tenzij een bekende hem aan je wil verkopen zou ik zoiets nooit 2derhands kopen..je hebt nieuwe dure maxicosi's maar ook goedkopere.. @yolanthe spannend! succes vanmiddag! ben benieuwd of je gelijk heb en de lijst met meiden nog langer wordt of dat er weer een jochie bij komt @val soms kan je idd in een deuk liggen over wat ze allemaal uitkramen....noa zegt op moment echt ALLES na...en klinkt dan zo wijs...gister ook na het eten zeg ik tegen dr wil je nog een toetje? nee zegt ze...een appel dan? nee! zegt mijn vriend ze hoeft niks ze heeft genoeg gegeten...zegt ze ook ik hoef niks meer! heb genoeg gegeten! hahaa
Maxi cosi heb ik opgehaald en hij ziet er in het echt ook nog mooi strak uit! dus weer happy.. @ nicky, ohhh kan ik niet stiekem mee gaan, kunnen ze ook ff naar mijn meisje kijken
@kiss: wat leuk dat je nu een mooie MC hebt Jammer dat je zo verweg woont anders was het makkelijk geweest om je ook aan te melden. @hier: ik ga even plat op de bank. ben nu behoorlijk moe aan het worden... Vanavond weer hulp bij de kaartjes en morgenavond weer zwemmen!!!!
@ Nicky........ Owwww wauw gaaf dat je 2x mag! Vond het jammer dat het alleen dinsdagen waren, helaas voor mij maar super dat nog iemand hier op het forum er wat aan heeft!! Veel plezier! @ FemR & Val... De hemaluiertas is 25 euro maar.. scheelt zo veel met het gemiddelde van 50/60 euro voor een leuke tas! En hij staat leuk bij het koelstrarood! Tikkie anders maar breekt heel leuk door het wit! Zou wel echt lachen zijn.. 3 koelstrawagens met de zelfde tassen haha @ Annette... Ik herken helemaal wat je schrijft over dat onrustige/zenuwgevoel in je buik! Voel haar vaak gewoon heel goed.. En soms is ze een beetje aan het rommelen noem ik het maar.... Op andere momenten voel ik weer wat jij omschrijft.. Heel raar gevoel is dat idd.. Kan er ook niet mijn vinger op leggen wat of waarom Zo.. Net heerlijk gezwommen, buiten is het ook ontzettend lekker zeg! Zit nu met de achterdeur open lekker even forum te lezen, broodje te eten.. owow wat erg allemaal
@ chivay - Gelukkig, dacht al dat ik iets raars voelde, hier is het ook lekker druk vanbinnen verder. Niels heeft het ook gevoeld, dus die is blij Geniet lekker van het zonnetje!