Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Kapedi: wat raar dat je zo duizelig was... zou idd bloeddruk en bloedsuiker kunnen zijn. Verstandig dat je even de vk gaat bellen. Ik heb de 3de ook de combi test. Nog een paar nachtjes slapen, mogen we weer gluren naar de ukken ;)
    En de babykamer gekocht! Gaaf!! Ik ben ook Ikea fan!! Ze hebben erg leuke spulletje!! Weet je al wel wanneer het geleverd wordt?

@chivay: jasses toch nog niet van je misselijkheid af... hopelijk was dit het laatste restje. En zin in de mac hihi, ik ben niet zo'n mac fan hihi. Met de kids gaan we 1x per jaar, vind het toch een beetje bij de opvoeding horen hahaha. Geef mij maar een lekkere pannekoek bij de boerderij hierzo, heerlijk!! Morgenavond bij mijn zus eten, gaan we chinezen, hopelijk valt het goed... scheelt nog wel per keer.
    Super handig dat je vriend bij een drukkerij werkt!! Ben jaloersssssssss!! Had ik zelf wat kunnen ontwerpen en daar af laten drukken hahaha. Ik heb vanmiddag even papier gehaald, wit en 160 gram. Heb meteen ff een proefje gevouwen, even kijken hoe het voelt in mijn handen haha. Ben een zeikerd wat dat betreft ;) Maar is prima! Het wordt een half a4tje in de breedte en dan in 3jen gevouwen. Kan het niet zo goed uitleggen geloof ik hahaha.

@Susan: je mannetje heeft een hoop te smeren ;)

@Laartje: leuk hoor babydump!! jammer dat ze geen schattig 1ste pakje hadden. Daar moet je echt tegenaan lopen ;)

@Iltje: leuk 3d kaarten! Weet je zus het al dat ze die mag maken?? hahaha. mag ze denk al wel beginnen, alles met de hand... heel werkje!! :)

@Koetje: nee mijn baas heeft nog niet gereageerd, had ik ook al verwacht eigenlijk. Ik denk dat hij maandag iets van zich laat horen. Heb even op de site gekeken waar je Tes haar kaartje vandaan hebt! Leuk zeg!!

@Elisa: hier ook obstipatie hoor! Soms kan ik wel 4dg niet naar het toilet.... niet grappig! Ik gebruik die flesjes van provit. Dat maakt de ontlasting (gelukkig) wat zachter, maar echt regelmatig wordt het niet bij mij. Heb altijd al luie darmen, maar nu zijn ze helemaal lui.... Ik ga ook nog even navragen bij de vk of ze nog een tip heeft (behalve vezels en veel drinken ;) )

Ik ga nog even verder freubelen met mijn kaartje. Gisteren de eerste opzet gemaakt, erg leuk om mee bezig te zijn. Tekstjes zijn al zoals ik ze wil geloof ik hihi. Nu de opstelling nog en bedenken waar en hoe ik de foto's erop wil hebben. Ik maak gewoon een mal en als de baby eris, hoef ik alleen de datum nog aan te passen, ws doe ik niet het gewicht en lengte erop. Vond het zinnetje : "Ik ben lang zat en zwaar genoeg" nml ook wel erg leuk. Maar misschien laat ik dat weg en doe ik er niks op. Weet het nog nie hahaha. En dan moeten de foto's erop en dan kan hij zo afgedrukt worden. Bij mijn dochter hebben mijn schoonouders zitten snijden en vouwen, ging prima! Dus ga ze vragen of ze dat dit keer weer willen doen ;) Kan het zelf ook hoor, maar is wel erg lekker die hulp!! Mijn schoonmoeder is ook erg handig met de pc en paintshoppro, dus zij zou het ook nog af kunnen maken, maar als het niet hoeft hou ik het liever in de hand en doe ik het zelf hahaha.

Nou meiden.... see you later!!
    Grtz FemR

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Kapedi... wat ontzettend vervelend dat duizelig zijn!
    Herken het wel een beetje, maar niet de heftigheid die je beschrijft..
    Ik ben zelf erg benieuwd naar mijn bloeddruk donderdag bij de Vlos.. Want ik ben altijd als ik opsta licht in mijn hoofd.. en na het douchen altijd zitten, door de warmte wordt ik ook erg licht..
    Dit heb ik nu eigelijk al een paar weken...
    Ben benieuwd wat jou Vlos gaat zeggen maandag!

@ FemR... Snap je omschrijving precies hoor :) Klinkt leuk...
    Wil zelf ws gewoon een vierkant openklap kaartje... en heb op internet al meerdere mooie tekeningen/ideeen gezien.. De collega's van mijn vriend kunnen die ws weer gaan aanpassen voor ons :D
    We hebben ook 1 leuk idee, maar we weten nog niet of dat gaat lukken ;)...

Hier:
    Hmm, Toch helaas nog wat misselijk.. mijn trouwe groene emmertje blijft maar weer een avondje in de buurt...

3. 4days

4days Niet meer actief

YESSSS IK HEB NET HET HARTJE GEHOORD!!! Zelf gevonden met de angelsound, voor het eerst! Oooh ik ben zo blij, had het nog nooit gehoord! Sta helemaal te stuiteren nu! :D :D

4. Hier vanmorgen weer even naar de kleine geluisterd en duidelijk gehoord ook wou ik het opnemen dit ging helaas niet via de pc dus heb ik boxen aangesloten op de angelsound camera er voor en opnemen maar zal even het filmpje uploaden

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Goedemorgen dames!

Femr creatief aangelegd ben jij dus!, Leuk dat je er al meebezig bent.

Iltje, jammer dat de babydump er niet in zat voor je, maar je gezondheid gaat voor.

Kapedie, goh dat klinkt behoorlijk eng zeg, dus niet zo'n top dag voor jou dus.

Hier had ik gisteren ook niet zo'n topdag. Vrijdagavond hadden we lekker patatjes gehaald en ik ook een milkshake, smaakte mij prima. 's nachts in bed werd ik wakker van de buikpijn en misselijkheid en kwam alles eruit. Gisteren ook nog steeds, wanneer ik wat dronk of voorzichtig wat at lag het er weer uit.
    En na dagen obstipatie, kon ik ineens ook heel vaak makkelijk naar het toilet;)
    Jammer was dat ik ook ineens koorts kreeg (aangezien dat niet echt goed is voor de kleine) en echt alles mij pijn deed, echt al mijn ingeanden ofzo. Vannacht als een gek liggen zweten en vriendje heeft soms maar wat handdoeken onder mij gelegd. En vandaag voel ik mij eigenlijk wel weer goed...
    Wat het nou was? Ik hou het maar op voedselvegiftiging, van die milkshake ofzo, ben meteen 1.5 kilo kwijt in een dag.

6. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Kapedi jeetje meid dat is heel vervelend ik ken het.
    Het beste is dan iets met suiker te eten.
    Ik heb tegenwoordig dextro snoepjes in me tas en zak van me jas.
    Op verzoek van de vk.
    Maar idd ook verstandig de vk even te bellen.
    Ze moeten wel op de hoogte zijn dat je er last van heb.
    Doe lekker rustig aan is wel even heel erg verstandig.

Chivay ja ben helemaal aan het aftellen leuk is dat he.
    Maar aan de ene kant duurt het weer te lang haha.
    Hier nog anderhalve week en mag ik voor de 2e keer naar de vk.
    Ben benieuwd.
    Balen voor je dat je weer misselijk bent met overgeven.
    Is heel vervelend he.
    Nou hopen dat het weer snel over is.

Femr nee ze weet nog niet dat ze die mag maken hahah maar dat komt omdat we het nog niet zeker weten.
    En als ze ze wel mag maken moet ze toch wachten tot we weten wat we krijgen.
    Dan kan ze lekker knutselen maar zit te twijvelen om het te doen.
    75 kaarten is wel heel erg veel om te maken.
    En leuk dan he verder freumelen met kaarten haha.

OOO cossy mooi he het hartje horen.
    Nou meid geniet er lekker van.
    En niet de hele dag met dat ding op je buik liggen he:phaha nee hoor geniet er lekker van.

O Leonizzie wat vervelend voor je zeg zo nacht.
    Ik heb het ook met patat ik word daar zo misselijk van en overgeven maar dan als het eruit is dan had ik er geen last meer van.

Maar als jij denkt voedsel vergiftiging kan dat geen kwaad voor de kleine dan?

Hier gister o wat schok ik.
    Gister waren we aan het eten.
    We drinken altijd melk bij het eten.
    Ik had nog fles melk verse melk in de koelkast en daar stond op dat hij tot 2 feb goed was.
    Ik dus een slok nemen jeetje zuuurrrrrrrrrrrrrr.
    Dus me vriend zeg dat kan niet hij is nog goed dus ik zeg proef maar.
    Hij een slokje hahaha tufte het zo weer uit.
    DIe was dus idd zuur.

Ik na gekeken of het kwaad kon maar kon dus niet gelukkig.

Hier vandaag lekker rustig aan wat rommelen in huis.
    Morgen even een paar uurtjes werken ga niet volledig werken met me bekken.

7. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Jeetje ik vond het niet leuk.

Dacht lekker vkpraktijk te gaan kijken zie ik eerst iets anders in beeld.
    Schijnbaar komen ze bij sbs erachter dat er iets verkeerd aan het afspelen is.
    Krijg ik in 1 keer storing in beeld hahah.

Maar uiteindelijk vkpraktijk in beeld.

dus gezellig even vkpraktijk aan het kijken.

8. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies! even een teken van leven.. lees zo nu en dan mee.. maar zit even niet lekker in velletje..
    Komt hopelijk snel weer!

voor wijzigingen voor de site kan je me gewoon pb-tjes sturen.. die hou ik wel bij :D

9. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    @Femr: klinkt leuk het kaartje!
    Bij mijn zoon heb ik het ook zelf gemaakt, nu ga ik het laten doen denk ik!

@Cossy: jaa wat leuk dat je het hartje hebt gehoorrd!! heel bijzonder!

@Leonizzie...pff wat een nacht zeg! is ff niet lekker gevallen zeg maar bah

@ dingetje: hopelijk voel je je snel wat lekkerder!

Hier eigenlijk geen nieuws, Voel me prima! woensdag weer naar de vk dan zal ik hopelijk ook voor het eerst het hartje gaan horen!

10. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier maar achter zp gekropen mijn mannetje is een kastje van de Lidl in elkaar aan het zetten voor zijn ouders.
    Nog erger dan een IKEA kast zo te horen.
    Zit hier eem potje te mopperen op die kast.
    (ikke alleen maar lachen hij nog booser)

11. @ Susan27, ohh wat erg! Wij hadden dat vorig jaar met een kast van de gamma, die was ook 10x zo erg als ikea haha.

@ Cossy, super dat je het hartje hebt gevonden!! En al zo vroeg:D

@ irisnaomi, jij ook al het hartje gevonden, leuk hoor! Geweldig om te horen he!

@ Chivay, shit he dat je zo misselijk blijft! Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad en zei vaker voor de grap: Ik ga even mijn favoriete bezigheid van de dag doen (Wist mijn vriend dat het weer zover was hihi).

@ Leonizzie, iets verkeerds gegeten? Bah vervelend hoor! Vooral als het je zo gesmaakt heeft is dat heel jammer he

@ FemR, echt leuk dat jullie het kaartje zelf gaan maken. Ben benieuwd naar het resultaat. Wij zijn helaas alle 2 niet handig, dus we kiezen gewoon een kaartje;)

@ Dingetje2, hopelijk voel je je snel weer beter!

@ Iltje, heb ook de vkpraktijk gegekeken. Dacht eerst dat het niet doorging maar uiteindelijk toch. Leuk om te kijken he!

Ik heb net een heel leuk kamertje gezien op marktplaats, even morgen een goede echo afwachten en dan ga ik denk ik bieden :D.
    Ben al de hele middag bezig met tomtom kaarten te instaleren voor de VS. We hebben een weekje Florida geboekt, 27 mei vertrekken we :D.

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hoi allemaal,

Fem; het wordt dinsdag al geleverd...Kan niet wachten
    Cossy; Wat gaaf het het hartje horen met de angelsound, ik luister ook best vaak!
    Leonizzie; Heftig zeg, waarschijnlijk gewoon verkeerd gevallen, of het was te koud op je maag!

Ik ben ook erg benieuwd wat de vlos gaat zeggen over de duizeligheid. Vanmorgen weer en na wat eten ging het beter, dus ik denk dan mijn bloedsuiker. En morgen naar de tandarts , hoop dat ik geen gaatje heb anders mag ik geen verdoving brrr eng! haha.

Fijne zondag allemaal x

13. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ mamaFiona, welkom hier!

@ Nicky, mooie echo!

@3kats, fijn dat je een goede echo hebt gehad!

@ FemR, mijn vriend werkt in een drukkerij, dus het is voor ons makkelijk om een geboortekaartje te maken.

@ Chivay, wat grappig dat jou vriend ook in een drukkerij werkt!

@ Elisa, wat vervelend dat je zo last hebt van je darmen...

@ Iltje, ik heb helaas ook geen filmpje van de echo.

@ Kapedi, bah wat naar dat je zo duizelig bent geweest, hoop voor je dat het 1 malig was.

@ Cossy, ohh wat heerlijk dat je het hartje zelf hebt gehoord!!

@ Irisnaomi, oohh jij ook het hartje gehoord, leuk leuk!!

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Zo, wij zijn weer thuis.. En we hebben een heeeeeerlijk weekend gehad! Echt genoten!! Jammer genoeg gaat het altijd zo snel voorbij.

De beeb was ook lekker actief, echt zo lekker gevoel, haha! Jammer genoeg kan ik het nog niet met manlief delen.. Van de buitenkant is nog nix te voelen.

En vandaag al 14 weken, joepie!

Liefs

15. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Kisss fijn dat je een heerlijk weekeind heb gehad.
    En helemaal leuk en fijn dat je beeb zo actief is geweest.

Kapedi idd misschien even je bloeddruk en suiker na te laten kijken.

Laartje haha ja dat dacht ik dus ook dat die niet kwam.

16. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Kiss fijn dat je weekendje weg leuk was!! en wat leuk joh dat je de baby al zo goed voelt! snel hoor!

17. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Mensjesss.

Ik ga heerlijk me bedje opzoeken.

Na vanmiddag visite gehad te hebben.
    Hebben we nog wat gerommeld boven om 1 en ander uit te zoeken.

Ben nu wel moe haha.

Morgen weer vroeg op maar gelukkig een paar uurtjes werken.
    Niet veel hoeven te doen gelukkig dat is de afspraak.

Mensen morgen met echo veel succes en plezier.
    Mensen morgen naar de vk of gyn veel plezier.

truste allemaal en tot morgen.

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Hey Allemaal :)

Hoe is het nu hier? Wel wat rustiger dan eerst he.. Het bezinkt een beetje zeker bij iedereen??

Vandaag hebben we de woonkamer omgegooit... Zitgedeelte naar de andere kant toe :).. Op deze manier hebben we straks een muur vrij voor de box, en een plek voor de draaitafels van mijn vriend :D..
    Gelukkig ziet het er erg leuk uit! en is helemaal praktisch voor straks... Op dit moment zit ik op de toekomstige babykamer...
    Hier staan nu 2 draaitafels, een pc en een laptop.. Dit moet dus allemaal naar de woonkamer :)
    Beetje passen en meten, maar het komt helemaal goed! ;) maakt het weer een beetje echter!

@ Dingetje... Fijn je weer even voorbij te zien komen! Hopelijk voel je je snel weer wat beter! Neem de tijd!

@ Susan.. haha is het nog gelukt met de kast??

@ Laartje.. Gelukkig ben ik niet meer zoveel misselijk, en is het beter te hebben.. ;) maarja.. hoop natuurlijk dat het nog helemaal weg gaat!
    Enne Florida :) Wauw! Ben zelf 3 keer in het westen van Amerika geweest.. Mijn ouders zijn enorm Amerikagek, en dat heb ik dus met de paplepel binnen gekregen... Tip: www.ontdek-amerika.nl
    Site van mijn ouders, met erg veel informatie over alle nationale parken. Veel plezier met alles plannen ;)

@ Leonizzie... wat balen zeg! Hopelijk voel je je snel beter.. Moet trouwens zeggen dat ik al weken geen patat meer durf te eten, die heb ik 2 keer meteen terug mogen geven, dus nee ;) ff niet meer..

@ Kapedi.. wanneer moest jij ook al weer naar de Vlos? Hopelijk heeft ze goede tips/info rondom de duizeligheid... Ik ga het zelf donderdag maar eens neerleggen bij de vlos..

@ Kiss... Dat is toevallig zeg :) Dtp?? Mijn vriend is zelf drukker...
    Wat heerlijk trouwens dat ie al zo actief is zeg!

@ Iltje... doe lekker rustig aan morgen!!

19. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    FemR, al druk bezig met een kaartje lees ik, leuk. Als je een opzetje hebt ons even laten zien toch? ;)

Chivay, wat balen dat je nog zo misselijk bent joh! Je zou zeggen dat je er nu wel es een keer vanaf mag raken hoor!
    Zal voor je duimen!

Cossy, hoe geweldig is dat he! Zelf het hartje horen! Ik vond het in het begin echt verslavend :)

Leonizzie, nou die milkshake was duidelijk niet goed gevallen bij je hé. Hoe voel je je nu? Hopelijk weer opgeknapt!

Iltje, bah dat is smerig hé zure melk. Gelukkig heb je er niet teveel van op! En niet alles is gelijk schadelijk voor de kleine hoor. Ze kunnen best wat hebben. Maar voor jezelf lijkt het me minder lekker ;)
    Ik heb ook nog stukje VKpraktijk gekeken trouwens, was hier in de buurt zag ik. Vind het altijd wel om bij andere binnen te gluren dmv zo'n programma :)

Dingetje2, heel veel sterkte meid! Hopelijk slaan de medicijnen snel aan! Want daar was je toch mee begonnen?

Val, alvast veel plezier woensdag bij de VK!

Susan, ja mooi is dat.. Mannen kunnen soms heel boos worden als iets niet lukt hé ;) Vrouwen trouwens ook wel haha! Maar ik blijf altijd maar uit zn buurt want oeh, zeg dan altijd het verkeerde...

Laartje, wat gaaf dat jullie naar Amerika gaan joh! Met zn 3tjes?

Kapedi, zou idd heel goed kunnen dat het te maken heeft met je bloedsuiker! Maar even laten checken ja!
    Nu ik het zelf zeg bedenk ik me net dat ik ook nog moet bloedprikken van de VK. Deze week maar eens gaan doen.

Kiss, Weekendjes weg gaan altijd snel voorbij ja!!
    En wow, je bent al 14 weken en nu al zo actief je kindje voelen, wat heerlijk!
    Ik heb soms wel het idee dat ik wat voel, maar geef mn darmen nu nog vaak de schuld haha!

Nou wij hebben ons zoontje weer opgehaald vanmiddag. Hij heeft 2 nachtjes bij oma geslapen. En niet eens zo slecht als thuis! Wat een geluk voor oma ;)
    Ze hebben zich goed vermaakt maar toen ik binnenkwam duwde hij me omver, ik moest van m gaan liggen en hij ging me helemaal plat knuffelen. Zo sweet!!! Arme papa, die kreeg geen aandacht ;)
    Papa heeft even bij ikea nog wat dingetjes gehaald. Een peuterbedje, we willen proberen of hij daar misschien beter in slaapt.
    En een krijtbord en opbergbankje voor in zijn nieuwe kamertje.
    Hier een foto van het bedje en krijtbord. Staan nu tijdelijk bij ons op de kamer: http://www.jaimyhonig.nl/fotos/fotoboek/50199/50199-5915537.jpg

We hebben m vanavond erin geprobeerd te leggen maar tot 2x stond ie in de woonkamer haha.
    Ach hij moet er gewoon aan wennen en nu ligt ie te slapen in zn ledikantje, hopelijk de hele nacht!!!

Zo.. Ik ben weer redelijk bijgelezen en bijgeschreven...
    Ga zo mn bedje in.. Ben ziekkig. Enorm verkouden en keelpijn. Net als zoonlief.

Weltrusten!!!!

Deel Deze Pagina