Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de Vk alles goed, bloeddruk volgens boekje, mijn suikergehalte was ook goed (drink heel veel de laatste tijd, dus even laten prikken), baarmoeder lag net boven navel, ook al volgens boekje.

Hartje weer gehoord, ook al goed. Zul je straks zien dat ik een bevalling from hell heb!

Nu nog wachten op de kamer, planning was tussen 13 en 16 uur. ..

2. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ spruit - Haha... heb ook last van een zwangerschap waar nog niks op aan te merken is.... Wat gaat ons dat brengen?
    Ga er voorlopig even vanuit dat dat ook wel goed komt!

3. @ Val, haha geweldig die kids! Heerlijk hoe ze alles overnemen.
    Mijn vriend heeft Aiden vorige week een heel gek gezicht aangeleerd en nu zit hij dus de hele dag gekke bekken te trekken. Ik probeer er iedere keer een foto van te maken maar dat lukt helaas niet.

@ Nicky, yoehoe de goede kant van nl ;)! Het is hier echt heerlijk. Ben net even gaan shoppen en lekker zonder jas geweest.
    Wat super 2 extra echos! (ik wil ook!!!)

@ Kiss, wij hebben hier ook een easybase en ik vind het ook super. Mijn ouders hebben zich er ook eentje aangeschaft (die zijn ook lui haha). Gelukkig zag hij er nog goed uit, heeeeerlijk al dat roze!

@ Chivay, die luiertas is ook erg leuk zeg! Maar ik denk te klein voor 2 kids, ga hem eens in het echt bekijken.
    Leuk al die kleertjes he! Je blijft shoppen voor die kleintjes.
    Lekker gaan zwemmen! Wil ik ook weer eens doen.

@ Rania, lijkt nog zo lang he augustus!! Maar wel genieten hoor, je gaat die buik echt missen (het blijft wel een cliche maar het is echt zo hihi).

@ Femr, is indd misschien maar beter dat ze het niet weten. Ze zijn dat mnisschien te enthousiast en vertellen het door. Ben blij dat Aiden nog niet kan kletsen. Lekker zeg vanmorgen gaan wandelen en vanmiddag naar de speeltuin, gelukkig is het heerlijk weer.

@ Linda, ik mag geen nieuwe maxi cosi van mijn vriend hihi. Die wordt helemaal gek als ik veel geld ga uitgeven aan iets wat we al hebben. Ik denk dat het gewoon een roze voetenzak wordt, ben al aan het bieden op mp:D.

@ Yolanthe, spannend! Veel succes en ben benieuwd naar het geslacht:)

@ Spruit, fijn dat alles goed was. Nog even en het kamertje is er, leuk hoor!

Ben net even gaan shoppen met een vriendin bij een babyzaakje hier. Alles was een beetje té duur haha. Voor Aiden wel een leuk bumba boekje gekocht, daar is hij helemaal fan van.

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hallo Mamas!!
    Even weer een levensteken vanuit Duitsland!
    Hier druk druk druk druk druk en dat gaat nog wel een weekje ofwat doorzo. Daarom niet veel op ZP. (shit)
    In iedergeval gaat alles opperdetop en zag het er gisteren bij de gyn weer goed uit. Knut heeft nu al schoenmaart 4! Voetje kwam perfect in beeld en was 3,76cm.
    Ook de uitslag van de VWP was perfect. Nu kan er pas echt genoten worden.
    Moet weer aan het werk!! Groeten en veel plezier allemaal!!
    Kris

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Kris... hahaha, schoenmaat 4.. Fijn dat het goed gaat & hopelijk krijg je het snel wat rustiger!

@ Laartje.. Ik denk dat ie voor 2 kids idd te klein is! This een best compacte tas...

;) pff wat wordt je lekker lui van dit lekkere weer!
    Vogeltjes, briesje, zonnetje... ik vermaak me opperbest! Moet toch echt eens wat nuttigs gaan doen nu :D

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nog maar 1,5 uur om door te komen! Pfff wou dat het zover was.

Pas wel op met een kletsende dreumes/peuter he?! Ineens zijn ze verstaanbaar en ineens kunnen ze iets zeggen ;)
    Die van mij mag denken dat het Anne is totdat het geboren wordt, dan pas krijgt ze de naam te horen. Anne is haar grote vriendin en vindt dat het zusje Anne moet heten. Leuke naam maar we hebben al een nichtje en oppas kind met deze naam, dus dat wordt hem niet...

Denk dat ik pas vanavond weer hier ben.

7. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!!

Wask weer! :D mijn zoontje is flink ziek geweest (buikgriep) dus ik had geen tijd voor het forum. Maar gelukkig is hij weer beter. ;)

Hier verder alles goed, baby trapt er al flink op los! Maandag de 20 weken echo, ben benieuwd!!

8. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hey meiden!

Eerst ff ego hoor... Ben ik weer! De laatste tijd niet zoveel tijd om hier te komen, druk met van alles en nog wat. We zijn nu druk met de badkamer, bijna alle spullen zijn inmiddels besteld. Ik hoop dat ie snel af komt want dan is de babykamer aan de beurt.
    Met mijn paps gaat het gelukkig weer beter. Hij was een aantal dagen erg misselijk en kon niks eten of drinken, het kwam er meteen weer uit. Nu eet ie af en toe een klein beetje pap o.i.d. en dat blijft zitten dus er zit vooruitgang in. Hij moet dus nog wel wat langer in het ziekenhuis blijven. Vanavond gaan we weer naar hem toe.
    Voor de rest erg druk met Tes, sjonge wat is ze al een dondersteentje, pfff... Ik blijf er achteraan vangen! Maar ze is wel lief hoor! Haar broertje of zusje is ook erg druk in de buik, zo fijn (nu nog wel;))!
    Vanochtend met Tes naar het consultatiebureau geweest. Alles was prima, al blijft ze een klein meisje, ze is nu nog maar 73 cm. Maar haar gewicht zit precies op de gemiddelde lijn waardoor ze wat dikker oogt. Ach ja, het is gewoon een klein propje:D! Ze kreeg weer 2 prikken, zó zielig! Gelukkig was ze het snel vergeten.
    Daarna nog even naar de stad geweest, gezellig! Ben op zoek naar schoentjes voor Tes, wat een ramp! Ze heeft nog maar maat 19 en dat met zulke bolle voetjes en een hoge wreef. Ze heeft net zulke ramp-voeten als haar moeder, helaas... Van het weekend nog maar eens verder kijken.
    Morgen heb ik hem ook bereikt! De 20 weken, joepie! En maandag hebben we eindelijk de 20 weken echo, spannend hoor!

Nu jullie weer...

@Tamar: dus jullie zijn ook met de badkamer bezig? Pakken jullie het ook groots aan? Wat een gaaf wiegje trouwens! Ben dol op ruitjes!

@brendat: het is zo'n driewieler met duwstang, ze vindt het prachtig om er op te zitten (en ik maar duwen;))! Het is natuurlijk wel een roze;)!
    Leuk he, de dierentuin? Naar welke zijn jullie geweest?
    Welke maat schoenen heeft Elin nu? Ik vind het echt een ramp, goede schoenen vinden voor zo'n kleintje!

@val: ben benieuwd naar het kamertje, foto's???

@Ckialita: sjonge gevallen, dat is schrikken! Gelukkig heeft de beeb er geen last van gehad.

@Dingetje: leuke foto! Ik had hem al op hyves gezien...

@FemR: wat een leuke muurschildering! Ik vind dat draakje zo lief! Leuke foto's allemaal! Fijn dat je minder last hebt van je bekken. En die honden hebben het maar goed bij jou! Wel rustig aan he, zie nu dat je toch wel last hebt na het wandelen.

@Spruit: wat lief dat jullie de kinderwagen van je schoonouders krijgen. Hebben wij ook gehad. Is de babykamer er al?

@Kiss: goed dat jullie de huizenjacht even staken. Lijkt me ook erg zwaar om hoogzwanger te verhuizen. Nu dus lekker aan de klus in jullie huidige huis (klinkt ook als een erg fijn huis trouwens). Althans jij komt met ideeen en anderen mogen het uitvoeren. Dat is altijd prettig:D!

@laartje: ik had altijd een babynomade (dikke wrapper) als voetenzak in de maxicosi. Vond ik erg fijn.

@irisnaomi: leuke foto's! Had ik ook al op hyves gezien;).

@Sinnamon: een meisje, super! Gefeliciteerd!

@Susan: leuke tassen hoor! Ik heb btw het verschoningsmatje nog nooooit gebruikt (leg er altijd een hydrofiele luier onder)...

@Nicky: zo, het schiet op met de kaartjes! Hoeveel moet je er nog?
    Wat leuk dat je nog een paar keer naar je meisje mag kijken!

@Yolanthe: hoe was de echo? Ennn... is het een jongen of een meisje?

@luiertas: manlief zei hier ook altijd 'ik ga niet met een roze met bloemetjes lopen hoor'. Maar hij loopt er inmiddels alweer 15 maanden mee:D! Als we nu een jongetje krijgen, ga ik toch maar op zoek naar wat anders (een blauwe met bloemetjes:D).

@Chivay: die luiertas is ook leuk! Ga ook eens bij de Hema kijken. Zijn ze er ook in andere kleuren?

@gewicht: ik ben nu zo'n 4,5 kg aangekomen. Ben benieuwd wat de weegschaal maandag bij de gyn aangeeft.

@maxicosi: wij hebben een gewone zwarte, heb er altijd een roze hoes om gehad. Als het nu een jongen is, komt er een blauwe om;).

@Kris: wat fijn dat alles goed is met Knut, lekker genieten nu!

@Cossy: fijn dat het weer beter gaat met Vince! Hoe laat mag jij maandag, ik om 15.00 uur... Nog een paar nachtjes slapen...

Nou, ik ga zo m'n meissie uit bed halen want we gaan zo naar opa in het ziekenhuis.

Fijne avond nog allemaal en waarschijnlijk tot morgen!

9. 4days

4days Niet meer actief

Ik mag gelukkig smorgens al, iets rond 11 uur meen ik. De vorige echo had ik pas om 7 uur savonds, pff dan zit je er de hele dag tegenaan te hikken... ;)

10. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    hey meiden..

hier ff een berichtje van mij.. ben de laatste dagen druk met van alles en nog wat.. en dan moet ik ook nog tussen de middag even liggen, dan gaat het wel met mijn rug en bekken..

Vandaag ff geshopt... verschillende truitjes en hemdjes gekocht in de aanbieding... 75% korting.. dus dat is lekker shoppen...
    en ik heb het eerste babypakje en rompertjes gekocht... :) helemaal leuk..

sorry dat ik niet reageer op jullie.. heb echt geen puf om bij te lezen..
    Liefs Lauw

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    :) heb net alle babykleertjes uitgezocht wat ik tot nu toe heb tot en met maat 56..
    22 rompertjes, 10 broekjes, 14 truitjes :)

Maaaaaaaaar daarvan heb ik maar 2 rompertjes zelf gekocht, 4 broekjes, 4 truitjes.. de rest allemaal gekregen:p.
    *ahum* denk dat dat wel genoeg kleren zijn voor onze verwende meid.. (daar zitten ook kleertjes bij die van mn zoon zijn geweest, toen al gekregen..)

En denk dat jullie de aantallen niet eens willen weten wat ik in maat 62 al heb.. Heb ik ook niet geteld, want dat zijn er nog meer. :)

12. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kamertje is er! Alleen hadden ze de verkeerde box erbij geleverd. Ik gebeld. "Ja mevrouw, er staat hier op mijn bon box L121". Ik: "Dat is niet wat ik op mijn bon heb staan! Ik heb de L357 besteld".

Zou in orde worden gemaakt en ik word eind van de week gebeld.

Manlief had tussen seminars door nog gebeld wanneer de kamer er zou zijn of dat ie al bezorgd was. Hij wou al bijna ophangen toen ik zei: Ik zal nog even vertellen hoe het bij de vk was!!!" Was tie helemaal vergeten!!

Mijn moeder is nu druk in de tuin bezig. We hebben 2 borders en een van de katten denkt dat ie een hond is, graven!!! Nu maar worteldoek met grind gelegd. Ik mag niets doen!! Werd naar binnen gedelegeerd om eten klaar te maken. Dat is inmiddels klaar maar manlief belde dat ie wegens file pas rond kwart voor 7 thuis is!

Straks even een meubeltje in elkaar zetten, kijken of het bij het laminaat wat er nu ligt kleurt. Man denkt van niet, mij maakt het niet uit, zou er een kleed overheen gooien! Wil tie in zijn spaarzame vrije tijd nog een nieuw vloertje leggen. De gek!

13. 4days

4days Niet meer actief

Zooo, dat zijn er genoeg!! :D ;) Had van de week al eens gekeken wat wij nog van ons zoontje hebben, maar dat viel vies tegen... veel was echt zo versleten dat het niet meer bruikbaar is. :(

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hihi heb ook heel veel rompers hoor! G?een idee hoeveel, moet ze nog uitzoeken.

Alles is goed met onze kleine baby! We weten ook wat het is, maar dat vertel ik niet hier ;)
    Volgende week mogen we nog een keer kijken naar baby, want baby wilde niet mee werken. Baby lag op z`n rug en wilde niet draaien, ik moest hoesten, lopen etc maar draaien deed baby niet. Dus voor de meting moeten we terug. Ik geloof niet dat het mis is, want je kon bijna alles zien, maar niet bovenop wat ze nodig had voor de meting. Kontje was ook niet te zien dus, maar goed hij/zij schopte alle kanten op dus ik geloof niet dat het mis is.

Eerst even dochter in bed stoppen, daarna zal ik de echo`s op hyves zetten.

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ben vanmiddag na het werk toch maar even naar de Intratuin gereden en heb de Zebra tas in blauw/paars gehaald.
    Dus heb eindelijk een luiertas!!!

Morgen 20wkn. echo best wel spannend.
    Mannetje is vanavond eindelijk met de kinderkamer begonnen, de oude plinten zijn eraf alle gaatjes zijn gestopt. Nu kan hij morgen beginnen met schilderen. Eindelijk

Ga nu eerst even terug lezen tot zo

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    @ Marijee: super leuke tassen, heb vandaag net eentje gekocht.

@ Irisnaomi: ik ben juf dus als je iets wilt weten PB maar even.

@ Chivay: hebben wij laatst ook gedaan babykleertjes turven, helaas mocht ik van vriendlief niks meer shoppen op wat rompertjes na. Had van mijn zusje heel veel gekregen. Trotse tante he.

@Gewicht: hier nu 4 kilo aangekomen dus valt nog mee vind ik zelf

@ Bewegen: hier ook een druktemakertje vooral ‘s avonds en als ik rustig zit na te kijken ‘s middags. Veel gekriebel en de schopjes worden ook steeds krachtiger. Erg leuk om te voelen.

17. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Kiss; verstandig dat jullie de huizenjacht even staken! Zeker als je nu eigenlijk al heerlijk woont en je amper rechtop kan staan... Over een jaar kan je altijd nog verhuizen. En dan kun je lekker op je gemakje verder kijken.
    En je hebt een leuke verzamelingkleertjes al! Leuk he! Ik shop ook weer vrolijk door hoor, ook al kan ik een groot deel van mijn dochter hergebruiken...

@Koetje; Elin zat een beetje tussen maat 19 en 20 in. Hebben nu voor maat 20 gekozen, zodat het wat langer mee kan. Wij waren eigenlijk snel geslaagd, het is gewoon een dichte schoen geworden met vetertjes (en knalroze natuurlijk). Volgens mij zijn het deze Baby Schoenen, maar dan fuchsia. Vond al die halfopen zomerschoentje echt superschattig, maar deze dichte schoen zat gewoon een stuk beter, en ze sluiten goed aan met de veters.
    Grappig dat Tes ook zo'n ukkie is! Elin is dan wel 2 cm "langer" maar weegt nog geen 9 kilo, en zit qua gewicht zowat op de onderlijn. Ach, des te schattiger als ze dan wel lopen en zo, toch? Kan me amper voorstellen om straks weer een echt kleintje vast te hebben!

@Gewicht; Ik ben nu zo'n 1,5-2 kilo aangekomen. Beschaafd dus! Volg ongeveer hetzelfde schema als de vorige keer.

@Dierentuin; We zijn in Blijdorp geweest.Ik woon ook in R'dam, dus dat is wel handig. Vorige huis woonden we er zowat naast, nu 5 minuutjes rijden.

@Hier; Vanmiddag lekker bij een vriendin geweest, naar de speeltuin geweest met de kids, en ze hebben lekker in de zandbak gespeeld! Tussendoor even op en neer voor de 2e ronde 20 weken echo! En ook het hartjewas helemaal goed! Ennnnn..... Het is nog steeds een meisje!!!!
    Zo, ga weer ff lekker bankhangen, en opladen voor nog 5,5 week superdrukte te gaan!

18. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Oooooo.... Nog helemaal vergeten te vertellen; dochterlief heeft haar eerste diploma op zak! Het spetterdiploma!

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @chivay: het is inderdaad een super lekkere dag geweest vandaag! Ik zou nu nog de deur open kunnen zetten, is nog niet super koud buiten. Ik vind het ook onwijs lekker ruiken buiten J

@spruitNL: fijn dat alles weer door de APK is gegaan bij de VK :D Het kamertje nog tussen 1 en 4 gekomen? Er moet bij sommige bedrijven volgens mij altijd wel iets mis gaan met de levering :(
    Kan ook wel eens lekker zijn om niks te mogen doen. En achja, als je aan het koken bent dan ben je toch iets aan het doen J

@kris: Goed te lezen dat het allemaal goed gaat en dat de uitslagen goed waren!

@cossy: gelukkig gaat het weer goed met je zoontje!

@yolanthe: Fijn te lezen dat het allemaal goed was. Wat hebben we toch eigenwijze kleintjes allemaal, er zijn al verschillende dames die terug moeten komen omdat de kleine niet goed wil liggen.

@koetje: moet er nu 52 J Schiet dus al lekker op :D Goed te lezen dat je pa ook weer aan het opknappen is. Is niet niks zo’n operatie.

@lauw: dat is nog eens lekker shoppen met zoveel korting. Naar welke winkel ben je geweest?

@kiss: lekker veel kleertjes en vooral veel rompertjes :D daar kun je een tijdje mee vooruit J

@susan: toch een luiertas naar smaak kunnen vinden! :D Veel plezier en succes morgen bij de echo!

@brendat: leuke dag gehad zo te lezen en de kleine meid weer mogen bewonderen. Fijn dat alles goed was. En proficiat met het spetterdiploma van je dochter!

@hier: vanavond weer lekker aan de knutsel geweest voor de kaartjes. Hebben er nu 48 af met borduren dus bijna op de helft :D Binnenkort maar eens een begin maken met het plakken. Het kan maar af zijn he. Morgen weer een half dagje school…. Heb er nu al geen zin in maarja, toch maar even gaan he.
    Ik kom morgen weer spieken hier en lezen en reageren.
    Iedereen die nog wakker is nog een fijne avond en iedereen die morgen controle of echo heeft heel veel succes en veel plezier!

Groetjes Nicole

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ cossy, bij mn zoontje had ik voornamelijk rompertjes van prenatal, die blijven lang mooi!

@ spruitnoordeloos, nou gelukkig heb je nog wel even de tijd om op de box te wachten..
    Maar wel fijn dat het kamertje er is :D

@ yolanthe, fijn dat de echo goed was.. en nou mag je volgende week nog een keer kijken, leuk!

@ susan, joepie een luiertas!! veel plezier morgen bij de echo!

@ brendat, leuke schoentjes! Moeilijke om schoentjes te vinden in die maat!! Weet er nog alles van bij mn zoon..
    Fijn dat de echo helemaal goed was!
    joepieee, spetterdiploma :D

Nu weer veel last van mn bekken. Maar snap het echt niet. Gisteren haast geen last gehad van mijn bekken, en nu ineens veeeeel last. Terwijl ik vandaag geen gekke dingen heb gedaan, zelfs (op de afwas + was na) geen huishouden gedaan.
    Snap dus eigenlijk niet goed waar de pijn nou eigenlijk vandaan komt.

Morgenvroeg weer naar de fysio, wel blij mee.... daarna weer werken en vrijdag ook nog. Ik hoop dat ik het vol kan houden!

Deel Deze Pagina