Ja hoor, zaterdag shoppen en klussen: er moet een andere kleur laminaat in. Mijn zwager en mijn moeder waren het ook over eens. Nog een rare en brutale vraag: Over anderhalve week gaan wij midweekje weg. Wie heeft er een positiezwempak maat 44-46 die ik mag lenen? Ik ben niet zo'n zwemmerd, dus ik wil niet speciaal voor deze vakantie een zwempak kopen. Ws ga ik toch maar een keer naar het zwembad. PB me maar.
Goedemorgen !!! @ spruitnoordeloos, heb gewoon nog mijn eigen badpak aan als ik ga zwemmen. pas je je gewone badpak/bikinie niet? Ik ga naar fysio en dan werken. Tot vanavond!! Ik wens iedereen een fijne dag! Liefs
Kiss87 > gave maxicosi zeg lekker roze Spuitnoordeloos > Leuk zeg al de babykamer binnen hier opzich alles al in staan in onze kamer mijn schoonmoeder gaat nog even een matrasje bij snijden voor het wiegje laatst al gedaan maar ik met me stomme kop 1 cm te veel gemeten hahaha.. Verder moeten er nog wat plankjes boven de commode maar moet ik even wachten op de klopboormachine van mijn ouders die hadden hem eerst zelf even nodig .. En daarna lekker de spullentjes erin doen .. Wat fijn dat alles weer goed was bij de vk Luiertas > dit is de mijne Kinderwagen > wij hebben een Xadventure wagen met 3 wielen voor een zwenkwiel Nicky > zo jij schiet al op de kaartjes hier de proefdruk binnen even wat kleine aanpassingen doen en hij is klaar .. Wat gaaf zeg dat je nog twee keer mag komen voor ene echo .. Lekker vandaga lekker zwemmen hier misschien ook ligt eraan of mijn ouders naar de camping gaan want dan gaan we mee kunnen we heerlijk zwemmen .. Yolanthe > hoe was de 20 weken echo Ja ken het van oppassen wat je zegt bij de peuter hadden hier eerst een naam voor de kleine en Iris sliep op de bank dus ik en vriend hadden het erzo over .. na een half uurtje wordt Iris wakker zegt ze nou de kleine gaat ..... heten he we keken elkaar aan .. Nu ondertussen alwel een andere naam en zeggen we maar niet als iris in de buurt is Over mijn dochtertje > ga hier lekker thuis aan de slag met haar waar ze zin in heeft zoals letters enzo veel leert ze ook van de mini loco boekjes en doet ze dan ook helemaal alleen .. Dus ga even opzoek naar leuke leerzame dingen voor haar .. Namen > hier zijn we ondertussen uit de namen Maxicosi > hier hebben we die van Iris nog een beetje met een zebraprint ofzo hihi Gewicht > was begin zwangerschap 83 kilo afgevallen naar 74 of 75 kilo en nu 81.7 kg Val > wat leuk de uitspraak van je zoontje plakkak hahah Ferm > succes bij de fysio Kris34 > wat fijn dat alels goed gaat met de kleine en al schoenmaat 4 haha Cossy > wat fijn dat je zoontje weer beter is . Baby kleertjes > hier al een partijtje hihi maar vooral van iris maar kan het soms niet laten om nog wat leuks te kopen hahah Susan > succes vandaga met de 20 weken echo en zal je zo even een pb sturen voor info voor Iris .. Bewegen van de kleine > hier gisteravond een erg druktemakertje haha buik klotste alle kanten op.. Last van Rug > hier gisteren erg last van rug niet normaal meer gelukkig na een warme kruik werdt het wat minder .. brenda > fijn dat ook het hartje goed was met de kleine en het nog steeds een meisje in .. En wat leuk je dochtertje haar eerste spetterdilpoma
Mijn nickname is veranderd, ivbm lastigvallen. Wat fijn dat jullie kamertjes al staan! Wij moeten heel de kamer nog verbouwen voordat alles erin kan.Zelfs t laminaat moet nog gelegd worden.
ff snel een berichtje voor ik ga werken... @ Nicky: ik ben in venray geweest, weet niet hoe de winkel heet, maar het is een babyspeciaalzaak in het straatje van "de Koets". ze hebben er echt heel veel uitverkoop hangen.. @ Spruit: hier heb ik ook nog mijn eigen badpak aan, dat gaat nog goed, rekt gewoon mee om die buik... @ Brendat: wat goed dat ze haar zwemdiploma heeft gehaald... en fijn dat de echo weer helemaal goed is.. tot straks dames.. ik ben werken..
Gaaaaap... Goeiemorgen! Pffff ik ben echt nog zo moe... terwijl ik echt goed geslapen heb.. Gisteren na het zwemmen had ik ook al zo'n dip, en het voelt weer als die vermoeidheid van de eerste weken... Hoop niet dat dat nu alweer gaat beginnen! @ Kiss.. Hoe was het bij de fysio?? @ Brendat... Joehoee fijn een goede echo! Ik schreef even terug dat het nichtje van mijn vriend met zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis lag... Ze is gisteren met keizersnee bevallen van een dochter bij 36 weken & 3 dagen... Helemaal goed gaat het nog niet (lage temp, misselijk) maar er is wel goede hoop dat ze volgende week naar huis mogen..
Goedemorgen! @ brenda - Eerste diploma, hoera! @ irisnaomi - Goed hor, om alvast aan de slag te gaan met iris. Wel goed opletten inderdaad, mijn moeder is ook juf en liep van de week al te klagen dat zoveel kindjes het thuis verkeerd aangeleerd krijgen en daar niet zo makkelijk vanaf te krijgen zijn... En leuk pakje trouwens @ Lauw -werkze! @ spruit - dat wordt dus klussen geblazen! (Lekker laten doen ) @ chivay - Hier ook weer ontzettend moe, ben ook bang dat het weer diezelfde vermoeidheid van het begin is, was net zo blij dat ik er al een week of drie vanaf was @ babykamer - Hier staat de vloer in de grondverf, de schommelstoel en verwarming zijn zwart gespoten, de kast is hoogglans wit en moet alleen nog weer terug in elkaar gezet worden. Nu nog nieuwe keukenkasten zodat de commode (die we nu als keukenkast gebruiken) ook hoogglans wit kan. Van het weekend komt de oom die ons gaat helpen met de wand en dan begint het echt op te schieten! Hoera!!! @ kleertjes - Heb van de week ook al die schattige spullen nog eens uitgebreid bekeken.... hoe lief dat daar straks onze eigen kindjes inpassen....
Hey meiden, Zo, ik heb me lekker op de bank genesteld. Allemaal zooi om me heen maar ik laat even de boel de boel, heb geen zin om te poetsen... Vanochtend lekker met mijn meissie gezwommen, het was weer heerlijk! Nu ligt ze lekker te slapen en kan ik weer even achter de laptop! @Lauw: leuk de eerste rompertjes en pakje gekocht, leukleukleuk! @kiss: sjonge, jij hebt al veel kleertjes voor je meisje! Ik ga binnenkort ook maar eens op zolder kijken wat voor een jongen en een meisje kan. Dat is het voordeel van het geslacht weten. Nou ja, ik ga na de bevalling wel lekker los! @Spruit: jammer dat de goede box er nog niet is en het laminaat er toch niet bij past. Ach ja, dan wordt het straks wel een heel mooi geheel! Helaas gebruik ik mijn badpak 2 keer in de week, anders mocht je hem wel lenen (heb maat 44, laatst bij h&m gekocht voor 20 euro). @Yolanthe: fijn dat 'alles' goed was met de echo. Wat vervelend dat jullie nog een keer terug moeten! Ben wel benieuwd wat het is hoor! @brendat: wat een lieve schoentjes! Volgens mij heeft Tes ook zulk soort aangehad maar dan in het zilver. Vond ik ook erg leuk, maar ik twijfelde of ze niet te warm zijn voor als het mooier weer wordt. Aan de andere kant hebben ze er wel meer steun aan en zijn ze van leer dus dat ademt wel. En die zaten wel goed trouwens. Misschien toch nog maar eens terug naar die winkel... Wat een verschil he, in gewicht en lengte? Elin is ook nog te vroeg geboren, toch? Hoe lang was ze bij haar geboorte? Tes was 49 cm en 3690 gram (toen had ze al van de lekkere plooien), nu is ze 73 cm en 10,45 kg. Ik kan me ook nog echt niet voorstellen om straks weer een ieniemienie kleintje te hebben! Ben zó benieuwd of hij/zij op Tes zal lijken, jij vast ook (op Elin dan). Fijn dat alles goed was bij het 2e deel van de echo! Heb je het wel gewoon eerlijk aan je man verteld? (dat het echt een meisje is?) Wat leuk een spetterdiploma! Heeft ze die met ouder&kind zwemmen gekregen? Hier doen ze dat volgens mij niet... @Nicky: het schiet op met de kaartjes, bijna op de helft! Knap hoor, dat je het allemaal zelf doet, is wel speciaal! @irisnaomi: wat een schattig pakje en leuke luiertas! @Chivay: sjonge spannend hoor met het nichtje van je vriend! Hopen dat het snel beter gaat en ze naar huis mogen. Hoe heet het kindje? (ben altijd zo nieuwsgierig naar de naam!) @annette: zo te lezen schiet het op met de babykamer! Ben benieuwd naar het eindresultaat! @boterkoek: ik zit te denken wie je ook alweer bent. Volgens mij weet ik het. Hier moeten we ook nog wel het e.e.a. aan de babykamer doen. Alleen is eerst de badkamer nog aan de beurt, ook een heel karwei... Nou, iedereen nog een fijne dag!
@ Yolanthe, jij ook al zo'n eigenwijsje (dan zal het wel een meid zijn, er waren een aantal hier waarvan de meiden eigenwijs waren hihi ). @ Susan, fijn geslaagd voor een tas! heb je dat ook weer gehad. @ Koetje, wat is tess klein hihi! Aiden is ruim 3 maanden jonger en is al 74 cm. Hij is wel altijd aan de lange kant geweest hoor. Hij weegt trouwens 8kg en jou meisje? Zielig he die prikjes! Aiden moet ze ook weer eind juni, zie er altijd zo tegenop. Gelukkig huilt hij maar even, zo gauw hij zijn speentje in heeft is het weer goed. Spannend van je vader. Hopelijk voelt hij zich snel beter. @ Cossy, Gelukkig is vince weer wat opgeknapt. Spannend maandag de 20 weken echo @ Kiss, wow je hebt al veeeel! Leuk hoor. Hier helaas nog niet zoveel, heb tussen Aiden zijn kleren gekeken maar het is allemaal toch té jongensachtig. Ach shoppen is nooit erg . Ik heb trouwens altijd witte rompers van de hema, maar vind dat ze niet zo mooi in de was blijven. Ga eens snuffelen bij prenatal. @ Spruit, balen dat ze de verkeerde box hebben geleverd. Ben benieuwd of je snel de nieuwe krijgt. Wel lekker dat je nu het kamertje hebt he. Ik heb trouwens gewoon mijn eigen badpak aan, vindt het zonde om een positiebadpak/bikini te kopen. @ Brendat, gezellig dag gehad gister. Het was ook echt heerlijk weer he. Gelukkig was het nog een meisje. En je dochter al haar eerste diploma, super!! @ Irisnaomi, leuk pakje heb je gekocht. Luiertas is ook erg leuk. @ Boterkoek, jullie nog veel doen in het kamertje. Ach als je eenmaal bezig bent gaat het toch heel snel vind ik. @ Chivay, jij ook zo moe vandaag. Pff ik ook. Ligt volgens mij aan het weer ofzo. Krijg niks gedaan vandaag. Balen dat het nog niet zo goed gaat met het nichtje, hopelijk mogen ze snel samen naar huis. @ Marijeee, veel plezier met je nieuwe fiets vanavond (las het op Jaimy zijn site ). Pff ik ben vandaag zooo moe. Ligt echt aan het rotweer. Mijn vriend heeft de auto dus kan niks doen. Kreeg net de brief van het ziekenhuis (eindelijk) binnen. En daaruit blijkt dat ons meisje toch niet zo klein is dan ze eerst dacht, alleen het bovenbeentje was wat kleiner. Heb het even vergeleken met Aiden zijn 20 weken echo en de cijfers zijn (bijna) precies hetzelfde. Dus gelukkig niks aan de hand!
@ koetje, zie dat jij net gereageerd hebt hihi. Lekker dat jullie zijn gaan zwemmen. Wij gaan volgend weekend een weekendje weg en vind het heerlijk om weer met Aiden te zwemmen. Ik zie nu Tess haar gewicht, valt indd ook mee voor haar leeftijd. Grappig hoeveel ze in 1 jaar groeien he! Echt leuk om het verschil met vorig jaar te zien.
Hey girls! Wij zijn gister uit eten geweest en vanmorgen al boodschappen gedaan en naar de tandarts geweest...mijn verstandskies is eruit....niet leuk! auw maar hopelijk ben ik er nu ff vanaf Heb wel alles gelezen maar ben te duf om te reageren... Hebben jullie ook wel eens dat je de beeb de ene dag mega veel voel en dan andere dagen weer heel weinig? voel haar vandaag niet zoveel en gister, maak me dan best zorgen
@kiss: hoe is het vandaag met je bekken? Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt gehad. Wat zei de fysio ervan? @spruitNL: Nog meer werk Maar laminaat ligt er als het goed is zo een keer in. Ik zit ook nog in mijn eigen zwempak. Tegen de tijd dat ik daar niet meer inpas kan ik mijn bikini denk ik wel aan. @irisnaomi: Leuke roze en vrolijke luiertas! Heb je nog lekker kunnen zwemmen? Jij zit nog steeds in de min met de kilos! Goed bezig. Wat een super leuk setje heb je gekocht. @boterkoek: wij zijn ook nog bezig met het kamertje, de deurkozijnen zijn nu kaal en die moeten nog geverfd worden, als dat gedaan is dan kunnen we gaan poetsen en alles op zn plaats zetten. @chivay: proficiat met het nichtje van je vriend! Welke naam heeft de kleine meid gekregen? Wel jammer dat het nog niet helemaal goed gaat maar ze zijn wel in goede handen dus het zal allemaal wel goed komen. @annette: bij jullie gaat het ook al opschieten met het kamertje. Ik ben zo benieuwd hoe het er dadelijk bij iedereen uit ziet! @koetje: ach, dat poetsen kan morgen of van het weekend ook nog he. Vanmorgen lekker gezwommen zo te lezen J ik mag vanavond weer @laartje: fijn dat je de brief van het ziekenhuis binnen hebt en er verder niks aan de hand is! @val: gelukkig is de verstandskies eruit! Nu inderdaad hopen dat je er niet teveel last van krijgt. Hier inderdaad ook dat ik de kleine de ene dag meer voel dan de andere maar volgens de vk is dat normaal. Vanaf 26 weken zou je de kleine iedere dag moeten voelen. Dat is tenminste tegen mij gezegd. @hier: net even (nouja bijna 2 uur )geslapen, was echt doodop. Ik las al dat het bij sommige overkomt als de vermoeidheid van de eerste maanden, zo voelt het bij mij ook. Vanmorgen naar school geweest maar niet veel gedaan, had er echt niet de puf voor. Wat is het hier trouwens rustig de laatste dagen. Voorheen was het vaak wat drukker overdag. Wel vandaag nog naar de vleeshal geweest en weer voor bijna 2 maanden vlees ingekocht voor nog geen 30 euro Ik ga nu nog even tv kijken (wie is de chef?) en dan koken, eten en lekker gaan zwemmen! Liefs Nicole
zo.... hier al lekker aan de kook Heerlijk gekruide (eigen recept) kipfilet, gekookte aardappeltjes en bloemkool jummie!!!! Iedereen smakelijk eten! En ik hoop dat jullie ook heel lekker eten hebben maar dat zal wel
@ nicky - heerlijk zo'n dutje @ laartje - fijn dat het nieuws uit het ziekenhuis goed was, hoef je je niet meer zo'n zorgen te maken! @ val - succes met je verdwenen tand! Hoop dat je niet teveel last hebt als de verdoving is uitgewerkt... sterkte *knuffel*
Hier ook, lag om 10 uur al weer terug in bed (oke, had wel een uurtje voorschoolse gedraaid) tot half 12 of zo.
Zo, lange dag achter de rug, maaaaaaar ik heb het overleefd .. Nee hoor zo erg was het niet. Vanmorgen om 8.00 uur was ik al bij de fysio, ze heeft me weer flink gemasseerd wat pijnlijk was, maar wel zn werking doet! En ze heeft me weer opnieuw ingetaped (schrijf je dat zo?). Ook weer de oefeningen doorgenomen, ze kon merken dat ik ze goed geoefend had thuis, mn bekken waren al wat soepeler .. Ook kon ze meteen de plek aanwijzen waar ik laatst zo een pijn had in mn bil, ze kon meteen voelen dat het daar vast zat. Maar het was wel echt een verschijnsel wat er bij hoort. Daarna naar mn werk gegaan, opzich wel een lekker dagje, maar heb hoofdpijn en ben moe. Met mn bekken gaat het echt stukken beter durf het bijna niet te zeggen, maar merk echt verschil sinds ik wekelijks naar de fysio ga! Dus wel heel blij mee! Morgen mag ik waarschijnlijk eerder naar huis, rond 13.00 uur ipv 17.00 uur .. zou fijn zijn. Fijne avond, ik ga ff gtst kijken Liefs kiss
Hier een goede echo gehad vanmorgen. Alles was goed kindje was lekker eigenwijs ging steeds de verkeerde kant opliggen. Erg bewegelijk je zag het echt stompen en schoppen op de echo. Leuke foto's mee gekregen helaas geen scanner dus kan ze niet met jullie delen. Verder vandaag boeken met geboorte kaartjes gehaald, jeetje wat een keus. We hebben nu 3 boeken bekeken en twee mogelijke kaartjes gevonden maar willen nog even verder kijken.