Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hallo meisjes!! :)

Heb echt geen puf om te reageren.... erg hé! Heb niet eens heel veel gedaan vandaag, maar ben ook moe. Er zijn er meer geloof ik hahaha. Morgen weer werken, dus ga vanavond vroeg mijn mandje in.
    Heb gisteren heerlijk in de speeltuin in mijn hempie gezeten, echt heerlijk! En vanmiddag ook heerlijk in de tuin gezeten en jaja... een kleurtje opgedaan :) Kon ik goed gebruiken hahaha.
    Heb vanmorgen het muurtje afgeverft en verder gegaan met de muurschildering. Heb er nu gras bij geverft en bloementjes. Nu moeten er nog vlinders en bijtjes bij. Vanmiddag het rolgordijntje opgehaald, mooi kleurtje! Hoe omschrijf ik het eens... donker camel geloof ik :)
    Ennnnnnnnnnnnnnn.......... gisterochtend merkte ik dat er vocht uit mijn borsten komt. Dus heb groot vertrouwen dat de borstvoeding gaat lukken na de borstverkleining :) Heb al gezien (nee nee heb geen grof geweld gebruikt hahaha) dat er behoorlijk wat melkkanaaltjes in tact zijn, dus dat is echt geweldig!!! Nu nog hopen dat het goed op gang komt en dat beeb de borst goed gaat pakken :) Ik kan bijna niet wachten hahaha.

Nou meiden, ik ga weer verder met niks doen :)
    Grtz FemR

2. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Susan, wat fijn dat alles goed was!! En die kaartjes.... ja... echt te veel keus hé :) Succes met de zoektocht!
    En de tas gehaald!! Groot gelijk, hij is erg leuk!!

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    @FemR: ja idd teveel boeken stonden er bij de drukker. We hebben wel de zelfde soort kaartjes in gedachten dus dat scheelt wel. Nu nog een leuke vinden. En een leuk gedichtje erin natuurlijk.
    Ga ook tv. kijken en gebakje eten. Om te vieren dat alles goed was vandaag met de kleine

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Het gaat sowieso snel de tijd. Een week is zo voorbij. Had het met mijn moeder over een pretecho, bij dochter gedaan toen ze 26 weken was. Dacht even dat duurt nog heel lang, niet dus is over zo`n 5 weken al! haha, het is alweer april.

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Wij wilden eerst geen 3D echo maar zitten nu toch te twijfelen.
    Ook wel leuk voor de familie om de kleine op dvd te kunnen zien.
    Iemand wel een 3d echo gedaan of gaat iemand het nog doen?
    Wat zijn jullie redenen??

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

kan nu ook eindelijk gaan denken over de kaartjes, wilde eerst weten wat het is.
    Bij dochter hadden we een fotokaart, wil nu weer zoiets.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb de 20 weken echo ook op dvd, maar dat is 2d. 3d hebben we bij dochter ook gedaan, was erg leuk om na de geboorte te zien dat ze er inderdaad op leek. Ik vond het erg leuk. Bij deze wilde ik het eerst niet doen, omdat ik met 28 en 34 weken nog groeiecho`s krijg, maar nu denk ik er aan om het toch te doen.

8. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo alle bolle lady's

Hier weer is een berichtje van mij.

Ben helaas goed ziek geweest.
    Conclussie gister pas achter gekomen fikse blaasontsteking.

Bekken doen nog steeds zeer.

Al aantal slechte nachten achter de rug bah.

Heb ook heel niet het fut gehad nu nog niet om alles terug te lezen en te reageren helaas.

Heb nu antibiotica.

Vanmorgen even voor extra controle geweest bij vk kind is iets lager gaan liggen maar dat schijn dus door me blaas ontsteking te komen.

Volgende week moet ik weer terug komen.

Ik ga proberen om het vanaf nu weer bij te houden.

Sorry .

Zag wel mooie muurschilderingen voorbij komen en mooie buik foto's.

En 2e paasdag zijn wij nog opzoek geweest voor auto pfff zoveel auto zaken gehad en gewoon niet de auto kunnen vinden die we willen.
    Dus onze zoektocht volgt verder.

Hoe is het verders voor jullie.

hahah voel me zo zeur doos en een heel oud mens met al die mankementen.

Wil zo graag van me zwangerschap genieten maar helaas zit het er nog niet in voor mij.

9. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Iltje: jeetje meid, behoorlijk in de lappenmand! Ik hoop dat je snel beter bent en snel kunt genieten :)

@Susan: tuurlijk vind je het juiste kaartje, gewoon goed zoeken hihi. En een gedichtje zal ook nog wel even een zoektocht zijn. Succes! En??? Gebakje lekker?? Ik zit aan de japanse nootjes :)

@Yolanthe: ik doe geen extra echo, ik vind het te veel geld kosten, besteed ik liever aan iets anders :)

Grtz

10. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Koetje wat leuk een spetterdiploma! geinig!

Nicky dan heb je het nodig gehad toch? lekker slapen hoor!

Ja Kiss al bijna 24 weken! gaat echt hard he!

Femr: das een goed teken zeg! leuk! en nog een foto he van wat je erbij hebt geschilderd! klinkt leuk

Iltje : beterschap meid! niet leuk dat je zo ziek bent geweest!

Ben hier aan 1 kant chips aan t eten haha, doet wel pijn nog:(

11. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Koetje; Ja, de schoentjes zijn misschien wat warm voor de zomer, maar sowieso heeft ze ze niet de hele dag aan, en de winkeljuf zei ook dat bij deze kleintjes 3-4 maanden vooruit kijken al heel lang kan zijn! En ik denk dat ik er straks nog wel een paar extra bij de scapino of zo bij koop, kunnen we een beetje afwisselen.
    Elin is inderdaad ruim 5 weken te vroeg geboren, was 46 cm en 2510 gram. Errug netjes voor die termijn, maar logischerwijs blijft ze achterlopen op de andere kindjes van begin januari. Ze heeft in de eerste maand wel flink wat ingehaald, zodat ze iig boven de onderlijn kwam,en verdervolgt ze keurig de curve, dus ik vind het prima! Ben inderdaad erg benieuwd hoeveel ze op elkaar gaan lijken en hoe verschillend ze ook gaan zijn. Zeker omdat we nu weer een meisje krijgen!

@Kiss; wat fijn dat de fysio zo veel verschil maakt! Hoop echt dat het een stuk beter gaat worden de komende tijd!

@FemR; Tja, het is weer donderdag dipdag bij jou he?

@Iltje; O, jee! Jij weer in de lappenmand? Beterschap meis!!!!

@3D echo; Ik heb er al 1 laten maken met 18 weken en ga er nog een laten maken rond 26-27 weken. Ik vind het gewoon zo leuk om te zien!

@geboortekaartje; Wij hebben gisteren een proefdruk besteld bij geboortedorp.com, kaartje 'Lieke' Binnen 10 dagen moet ie binnen zijn! Ben benieuwd! Elins kaartje hebben we er ook al vandaan. Was erg tevreden en vond het vooral zo leuk dat ze echt bijpassende enveloppen hebben! Tja, een beetje mutserig natuurlijk, want die gooi je toch weg...

@Verder hier; Alles goed! Vanmiddag/avond met de hele afdeling wezen bowlen en steengrillen, altijd leuk! Nu net thuis, en ff snel reageren hierzo en dan gauw mijn bedje in!

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ow grom ;) Zwangerschapsdementie.... Had al dingen getikt en dan klik ik een pagina terug.. zonder even de tekst te kopieren haha

@ Val... Vervelend dat je nog zo'n last hebt.. Hopelijk gaat het snel beter en kun je weer volop genieten van je chips ;)

@ Kiss... Wat gaat het snel hè... schrik er ook elke keer van... Fijn dat de fysio zo goed helpt!

@ Koetje.. haha, een spetterdiploma voor je spettertje!

@ Iltje... Veel beterschap!!!!!

Net zijn we bij de praxis geweest voor verf & kwasten e.d... Zaterdag gaan we het kamertje een fris likkie verf geven!
    Eigelijk blijft het kleurtje vrij gelijk aan wat we nu op de muur hebben... Het is een soort paté/leem kleurtje.. Heel erg zacht roze/paarsig dus.. en de rest van de muren krijgen weer fris wit laagje :)... Zal zaterdag een foto maken als t erop zit :)

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Bekijk bijlage 64036

Ohhh vind net een foto van toen we hier kwamen wonen :D
    Dit kleurtje blijft het zo ongeveer! Weer even een vers laagje, gezien er tot vorige week een bureau zat, en er dus grote boorgaten in de muur zitten nu ;)
    De vloer zit verstopt... maar dat is een mooie warme donkere kleur & de rest van de muren zijn wit

14. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal!

Ik heb me vandaag 'ziek' gemeld. Merk dat het me een beetje teveel wordt allemaal; de drukte op het werk en het gedoe met mijn vader. Het gaat toch niet goed met hem, hij houdt niks binnen. Vandaag krijgt hij weer een maagonderzoek en als het nodig is gaat hij weer onder het mes... De laatste dagen heb ik ook een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Ik denk zelf dat het komt omdat ik me onbewust te druk maak. Dus vandaag maar even voor mezelf en Frits gekozen i.p.v. het werk.
    Nu jullie...

@Laartje: ja Tes is een echt propje. Het zoontje van mijn zus is van 6 mei en is al 75 cm, was al heel snel langer dan Tes en ze schelen 4 maanden. Maar ja, de jongenscurve is anders dan de meisjescurve, dus dat zegt nog niet zoveel.
    Wat fijn dat jullie meisje toch niet te klein is. Wat netjes dat je daarover een brief krijgt!

@val: je verstandskies eruit? Hopen dat je er idd nu vanaf bent ja!
    Ik heb dat ook hoor, de ene dag voel ik Frits heel veel en de andere dag veel minder. Als ik zelf druk ben is hij/zij rustig en ben ik er verder ook niet mee bezig. Pas wanneer ik rustig ben voel ik hem/haar. Ook niet altijd hoor. Ach, het wordt straks vast consequenter.

@Nicky: donderdag is echt mijn zwemdagje; 's ochtends ouder&kind zwemmen met Tes en 's avonds zwangerschapszwemmen 'met' Frits:D. Het was weer heerlijk, vooral het ontspannen op het eind. Hoe was het gister bij jou?

@kiss: wat fijn dat de fysio helpt. Hopen mag je vandaag eerder naar huis, ik weet hoe zwaar het soms is.

@Susan: wat fijn dat alles goed was met de echo! Daar mag je idd wel een gebakje om eten!

@FemR: jij ook zo moe? Hier valt het met de vermoeidheid wel mee, al ben ik blij dat ik niet 'hoef' te werken vandaag. En al vocht uit je tepels, is een goed teken denk ik zo. Ik heb het voor de bevalling van Tes nooit gehad en was zo bang dat de borstvoeding niet zou slagen. Ik heb er echt vanalles aangedaan maar volledig borstvoeding geven is helaas niet gelukt. Wel heb ik 4 maanden borstvoeding gecombineerd met de fles. Ik hoop dat het nu wel lukt. Mijn tepels zijn zicht wel aan het 'voorbereiden' merk ik;).
    Succes met de muurschildering, hij wordt vast mooi, je bent er goed in!

@Yolanthe: wij willen ook een fotokaart, bij Tes hadden we dat ook. Heb je al wat op het oog?

@Iltje: balen dat je blaasontsteking hebt/had en je nog niet echt van je zwangerschap kunt genieten. Ik hoop dat dat snel gaat gebeuren!

@brendat: is ook zo, ze zijn denk ik zo uit die schoentjes gegroeid. Het probleem is dat bij Tes de 'een beetje leuke' schoentjes van Scapino niet passen. Nou ja, dan maar weer duurdere...
    Ik vind die kaartjes van geboortedorp ook superleuk! De prijs alleen wat minder...

@Chivay (& val): helaas doen ze bij ons niet aan spetterdiploma's, dat was bij brendat (meen ik:)). Maar Tes is wel een spettertje hoor:D!
    Succes met verven alvast! Ben benieuwd naar het resultaat! Dit is ook een mooi kleurtje trouwens, maar boorgaten zijn wat minder idd!

Nou, ik ga even met m'n meissie aan de gang. Volgens mij wil ze dat ik met haar en haar pop kom spelen:D.

Fijne dag allemaal!

15. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ben ik nog een keer...
    Ik ben toch wel een beetje heel erg nieuwsgierig naar het geslacht van Frits (maar ik wil het niet écht weten hoor!:p).
    Daarom een vraagje aan de meiden die weten wat het is...
    Klopt de chinese geslachtskalender bij jullie?
    Ben benieuwd...

16. Hier even genieten van de rust iris is weer naar de psz

even weer wat terug lezen

17. koetje > hier klopte de chinese kalender dit keer wel
    maar bij de vorige niet iris zou dan een jongen zijn

18. Zwemmen > gisteren helaas niet ouders gingen niet naar de camping

Kamertje > gisteren wat planken opgehangen nouja mijn vriend
    nou nog ff wat kleine dingetjes schoonmama gaat matrasje even op maat maken voor de wieg en dan kan alles mooi op zijn plek
    oja en even een verfje over de wieg

Laartje > fijn dat alles toch goed is met de kleine meid

bewegen van de kleine > hier heel erg veel alleen s,morgens wat minder maar s.avonds erg druk

Susan > ook een goede echo mooi zo en leuk zeg lekker kaartjes uitzoeken

Pretecho > duurt nog ff 17 mei pas hihi

hier straks weer lekker opruimen en wat baby spul uitzoeken

19. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Chivay: gefeliciteerd met het nichtje van je vriend.. gelukkig gaat het redelijk goed met de kleine en hoop dat ze snel naar huis mogen.

@ Annette: zow jullie hebben ff de vaart achter het kamertje gezet.. wel lekker hoor.

@ Koetje: jij dus heerlijk gezwommen gisteren met je meissie.. lekker hoor.. en dat poetsen.. ach wat vandaag niet komt komt morgen en anders volgende week ofzo.. haha
    Lees nu dat het niet zo goed gaat met je vader.. vervelend zeg.. wel goed dat je nu ff voor jezelf en je kindje kiest.. en niet gaat werken..
    Beterschap voor je vader.. ik hoop dat hij snel op knapt.

@ laartje: gelukkig heb je bericht gekregen dat het allemaal wel meeviel..
    en tja.. die moeheid.. heb daar ook deze week iets meer last van..

@ Val: hoe is het nu met je verstandskies.. of moet ik zeggen "gat".

@ Kiss: ja die fysi ois niet echt zachthandig.. vaak voelt het daarna ff beurs aan..ach ja als het maar helpt.

@ Susan: fijn dat alles goed was op de echo..
    Kaartjes: er is ook zo veel keus.. vind het ook best moeilijk.

@ FemR: haha de melkfabriek is geopend..

@ Iltje: balen zeg.. een blaasontsteking.. blijf goed drinken.. en ik hoop dat het snel beter gaat.

Nu nog ff ego:
    Ik zit te wachten op een telefoontje van het UWV. zij zouden mij vandaag tussen 11 en 12 bellen.. dus ben vanmorgen ook maar eventjes naar het werk geweest.

Ik had een piekstok besteld via de babydump (online). maar nu kreeg ik hem gisteren binnen ging hij meteen kapot met opzetten (plastic klemmetje). heb ik maar meteen gemaild, en ze zouden een nieuwe piek toesturen.. dus ben benieuwd.. misschien heb ik er dus dadelijk 2 haha.. (nou ja 1 hele en 1 kapot)

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    UWV belde net nadat ik het berichtje had geplaatst.
    eigenlijk niets bijzonders.. heb doorgegeven hoe het ging.. en hij zou het verwerken.. begin juni bellen ze nog een keer...

Deel Deze Pagina