Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo ben er weer zo ff lekker in huis aan de slag ..

Net Iris opgehaald van de psz en even gelijk wat dingen gezegt
    van wat ze thuis doet en graag wilt doen ook op school ..

Zo dus gezegt wat ze dus allemaal al kon zoals knippen met een schaar zoals wij ook doen ..
    Ze tekent echte poppentjes , schrijft haar naam bijna goed na soms alleen moeite met de S ..
    Verder vind ze mini loco erg leuk en doet ze geheel zelf weet ze iets niet komt ze bij ons ..

Nou de juf vond het erg knap wat ze allemaal al kon en zal haar dus wat meer uitdaging geven ..
    want had ook gezegt dat iris niet zo graag meer naar de psz wou want ze vind het een baby school ..

Dus even kijken van wat ze nou gaan doen met de extra uitdagingen ..

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Fijn dat ze je wel serieus nemen op de psz! Hopelijk gaat iris het nu wel weer leuk vinden, want ze moet nog zo`n tijd voordat ze naar school mag. Oppas kindje vindt het ook al een tijdje niet leuk meer en dat er alleen kleine kindjes zijn, maar zij wordt volgende week 4 en mag naar school. Ze is helemaal gelukkig op de oefendagen op school.

Zo ga eerst eens boterhammen smeren voor de kids, ik kon heel even hier kijken omdat ze aan het opruimen zijn, maar nu zijn ze bijna klaar.

3. Ja ben ook wel erg blij dat ze het nu serieus nemen en ze wat meer gaan doen met iris want ja tot november ergens heen moeten waar je geen zin in hebt is niet leuk voor haar ..

Hier nu lekker boven de ramen open gooien en lekker wat opruimen ..

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @kiss: ow wat fijn dat de fysio helpt! Laten we hopen dat je vandaag eerder naar huis mag, zou wel lekker zijn J

@susan: altijd fijn als je zoveel keuze hebt J Goed te lezen dat de echo goed was!

@FemR: jij ook al een kleurtje! Ik wil ook!!!! De muurschildering schiet al op zo te lezen, ben benieuwd wat het eindresultaat is. En de mamamelk is bij jou al goed op gang aan het komen. Hier nog geen “last” vast.

@3D echo: die gaan wij niet doen. Vindt het nogal prijzig, we zien over ongeveer 17 weken wel hoe de kleine eruit ziet.

@iltje: oei meis dat is niet zo mooi dat je blaasontsteking hebt.

@brendat: een heerlijk avondje uit gehad zo te lezen! Nu nog maar van genieten J

@chivay: haha, daarom typ ik het ook in Word J Al een leuke activiteit voor dit weekend! Veel plezier.

@koetje: achjee wat balen meid. Ik hoop echt dat het snel beter gaat met je vader. Groot gelijk dat je jezelf hebt ziek gemeld. Goed aan jezelf en aan Frits denken. Hier gister ook lekker gezwommen. Ik begin met sommige oefeningen wel moeite te krijgen, vooral bij een aantal grondoefeningen. Het ontspannen vindt ik altijd het fijnste :D bij mij klopt de Chinese kalender trouwens J

@bewegen baby: hier vooral veel bewegingen zodra ik iets zoets eet :(

@lauw: balen dat je plastic klemmetje van de piekstok kapot is gegaan. Ik hoop dat je snel een nieuwe binnen hebt.

@irisnaomi: Wat fijn dat ze bij d psz wat meer uitdaging voor Iris gaan regelen. De “S” schrijven kinderen trouwens heel vaak verkeerd om, wel grappig om te zien dat de meeste kinderen dezelfde fout maken J Ik hoop dat Iris het snel weer meer naar de zin krijgt op de psz.

@hier: vanmorgen gesprek in Eindhoven gehad bij een wervings, selectie en detacheringsbureau. Gesprek is goed verlopen maar ook hun zeggen: het is in jou situatie lastig om aan een baan te komen maar ze gaan kijken wat ze voor me kunnen doen. Daarna ook even bij de PSV shop naar binnen gegaan, cadeautje voor mijn broer gekocht die binnenkort jarig is en een shirtje voor die kleine voor als we tegen die tijd bij mijn broer op bezoek gaan :D
    Vanavond en morgenavond verjaardag :( Ben blij als de verjaardagen weer voorbij zijn deze maand. Hebben er nog 2 :( Ik ga eens kijken wat ik vanmiddag ga doen. Ik kom misschien straks nog wel even online.

Fijne dag nog allemaal!!!

Groetjes Nicole

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ladies! was even benieuwd of alle dames een goede echo hebben gehad deze week?

was even paar daagjes niet online, had een goede buikgriep te pakken.. uit ieder gat kwam wel wat hahaha... ook nog koorts erbij. Vandaag gelukkig weer een beetje mens...

verder nog spannende dingen hier?

6. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ iltje - He, wat vervelend. Hoop dat je snel weer wat opknapt.

@ koetje - Goed dat je ook aan jezelf denkt. Situatie met je vader is al lastig zat en dan ook nog zwanger en een kleine meid al rondlopen, dan is werk een beetje teveel erbij!
    Hoop wel dat het snel beter gaat met je vader, heel veel sterkte!

@ dingetje - Ook al ziek geweest, vervelend, hopelijk is het nu voorbij!

@ nicky - Je doet in ieder geval je best! En verjaardagen zijn leuk, maar wel vermoeiend ja! Heb er vanavond ook een waar ik voorlopig nog geen zin in heb...:(

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wat een hoop zieken de afgelopen week, hopelijk is iedereen nu snel weer beter.

Onze uk ga ik nu ook steeds beter en meer voelen, de placenta ligt aan de voorkant wat het moeilijker maakt om de kleine te voelen.

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @dingetje: balen dat je buikgriep hebt gehad. Ik hoop dat nu weer alles beter is.

@Yolanthe: wat leuk dat jij de kleine nu steeds vaker voelt! :D lekker gevoel geeft dat he :D

@weekend: jullie nog leuke weekendplannen??

@hier: ik ga de achterdeur eens dichtmaken, begin het wat frisjes te krijgen, kan er ook aan liggen dat ik net heerlijk ruim 2 uurtjes :$ heb geslapen onder een dekbed :)

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@ Weekend plannen: morgen met dochter en schoonmoeder de stad in! Ik weet nu wat we krijgen dus er moet geshopt worden :)

Zondag eenzame opsluiting voor mij: mijn portfolio moet af! Ik heb er al een hoop aangedaan, maar de laatste dingen moeten nog. Maandag heb ik een afspraak gemaakt op het gob om er saen nog naar te kijken en donderdag moet het ingeleverd worden.

En jij?

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @yolanthe: succes met je portfolio en heel veel plezier met shoppen morgen!

@hier: Vanavond verjaardag, morgenavond verjaardag. Morgen nog met manlief en paps naar 2 winkels toe en nog wat ophalen in Helmond, wat dingetjes via MP gekocht. Zondag hoop ik op een rustige dag maar manlief gaat dan naar een ruilbeurs (traktoren).

@eten: ik ben zo blij dat ik vanavond niet hoef te koken :D heb macaronie uit de vriezer gehaald dus is een kwestie van opwarmen en hupsa, klaar!

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@eten moet nog boodschappen doen, ik heb nog geen idee wat we eten.

@verjaardagen: druk weekend voor je, zondag maar rustig aan proberen te doen!

Heb een beetje last van mijn buik al sinds dat ze woensdag hard op mijn buik drukte bij de echo. De kleine moest draaien en dat probeerde ze nogal langdurig. Ik ga maar even bank hangen, want in elkaar zitten achter de pc is ook niet zo lekker.

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @yolante: ach gatsie, das niet fijn dat je zo'n last van je buik hebt. Ik hoop dat het snel wegtrekt. Veel plezier met bankhangen :D En smakelijk voor straks!

13. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden..

Mocht inderdaad wat eerder weg van werk! joepie!
    Gaan zo pizza eten, dat nu lekker in de oven ligt.. En daarna vertrekken we naar friesland, heb ik zo besloten.

Mijn vader woont daar.. En die is bezig met de tuin opknappen, waar mn vriend bij helpt, ieder weekend.
    En dit keer had ik zin om mee te gaan, dus straks 1,5 uur rijden naar Lemmer... En zondagavond komen we weer terug.
    Lekker genieten.

Kan daar gewoon op internet hoor.

Liefs kiss

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @kiss: ow wat lekker, een weekendje naar Friesland! Heel veel plezier en ik hoop dat het dan ook mooi weer wordt :)

15. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    kiss: hier ook heeeeeeeeeeeeeel veel gekregen qua kleertjes

val: gelukkig is je verstandskies eruit!
    ik voel de kleine ook niet altijd. gister stuiterde het voor mijn gevoel de baarmoeder door en daarna voelde ik uren niets meer... maar gelukkig toen ik naar bed ging, bewoog het weer!!

susan: wat fijn dat je een goede echo had!! gefeliciteerd!

iltje: wat vervelend dat ej zo ziek bent! nu ik me beter voel, merk ik dat ik meer van de zwangerschap geniet! hopelijk kun jij dit ook snel gaan doen!!

koetje: goed dat je even voor jezelf hebt gekozen!! jij hebt er niets aan (en je omgeving ook niet) als je straks in stort!!!

lauw: ben het even kwijt.. ben je nu helemaal thuis of gedeeltelijk? ik werk 2 uur per dag minder en UWV belt mij dan tijdens tijden dat ik werk met mededeling dat ik niet thuis ben... ook apart

irisnaomi: fijn dat ze je serieus nemen! sommige kinderen hebben meer uitdaging nodig!!

kiss: geniet van je weekendje weg!

3d echo: dan zou ik 2d doen.. zou wel prettig vinden zo rond 30 weken echo maar daar zijn we het hier in huis nog niet over eens!

nu ik zit te typen, voel ik het kriebelen in mijn buik.. erg leuk!

nog 1,5 week dan lekker met vakanite naar Tenerife! kan niet wachten!

voro de rest afgelopen dagen drukjes geweest met niets.. geen idee waar de tijd blijft, geen afspraken maar geen tijd om op forum te kijken!
    nu lekker weekend.. morgen met vriendinnetje lunche en zondag naar voetbal met manlief en vriend van hem! voor de rest rust en genieten van het heeeeeeeeeeeerlijke weer!

zo ben weer bij! nu eens tv kijken ennuhh Cornetto ijsje eten :D

xx elisa

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    We hebben nu 3 kaartjes op het oog maar vind een foto kaart toch ook wel erg leuk. Ben er dus nog niet helemaal uit.
    Wegens meelezers kan ik niet verder uitwijken over de kaartjes.

Hier word het kamertje morgen eindelijk geschilderd. Zal morgen vroeg nog even een "be for" foto maken en eentje als de kleur erop zit.

Verder weinig te melden eigenlijk zit hier weer tegen mezelf te praten, helemaal niemand online hier.

17. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Irisnaomi: ik hoop dat Iris het een beetje naar haar zin krijgt als ze meer uitdaging krijgt.

@ Nicky: ik hoop dat het detacheringbureau iets voor je kan betekenen. en veel plezier met je verjaardagen.. vaak als je er geen zin in hebt kan het toch heel gezellig worden..
    Haha je gaat er een gewoonte van maken.. elke middag 2 uurtjes slapen.. ach ja.. heerlijk toch..

@ Dingetje: jij hebt het goed te pakken gehad... ik hoop dat het steeds beter met je gaat.

@ Yolanthe: leuk dat je je beebje nu ook voelt.. mijn placenta ligt ook aan de voorkant.. merk ook dat ik het niet echt heel goed voel.. maar het begint steeds meer te komen. :)
    ene... veel shopplezier

@ kiss: veel plezier in Friesland.. wel leuk zo'n onverwacht weekendje weg.

@ Elisa: ik ben 100% in de ziektewet, maar ik werk nog wel boventallig.. ongeveer 4-5 dagen in de week en dan 3-4 uur per dag. maar als het dan niet gaat, kan ik ook gaan..
    vandaag ben ik eerder weg gegaan omdat het UWV zou bellen.. ik vind het ook geen handige tijden.. maar ik denk dat je ook zou kunnen bellen naar hun, dat jij aan het werk bent en een ander nummer doorgeven.

Nu ga ik lekker lasagne eten en vanaaf naar een feestje... gezellig.

18. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Heeey!

Net terug uit het ziekenhuis. Pfff, wat een gedoe... Het komt er op neer dat mijn vader weer geopereerd moet worden... De doorgang naar de maag was helemaal dicht (gegroeid?). Iets wat bijna nooit voorkomt en het gebeurd weer bij mijn vader... Maandag gaat ie dus weer onder narcose, voor de 3e keer in 2 weken. Was wel emotioneel hoor, die vent heeft al zoveel moeten ondergaan de laatste tijd, echt zielig... Maar ja, als hij er helemaal door opknapt dan is het het allemaal waard.

@Lauw: wel goede service van babydump. Kan je hem niet meer maken? Ja die telefoontjes van het UWV stellen niet zoveel voor weet ik nog van mijn eerste zwangerschap.
    Veel plezier op het feestje vanavond!

@irisnaomi: dus bij jouw klopte de geslachtskalender en bij de eerste niet... Kun je ook niet echt van op aan dan;). Bij Tes klopte die trouwens wel.

@Nicky: sjonge, een drukke maand bij jullie. Wat doen jullie zoal met zwemmen? Wij baantjes trekken op een speciale manier, gister bijv. met soort van plankjes aan je handen. Op het eind lekker ontspannen op van die slangen. Leuk hoor, die buikjes boven het water uit!

@Dingetje: gelukkig ben je weer opgeknapt, jij hebt ook steeds wat!

@annette: bedankt voor de sterkte wensen. Hoe is het verder bij jou?

@Yolanthe: succes met je portfolio, maar eerst lekker shoppen morgen, veel plezier!

@Kiss: veel plezier in Lemmer! Schiet het op met de tuin?

@elisa: heerlijk, bijna naar Tenrife! Ben jaloers!!!

@Susan: ben benieuwd hoe jullie kamertje wordt, succes!

Nou, ik ga mijn meisje naar bed brengen en daarna lekker op de bank voor de tv! Iedereen en fijne avond en tot morgen!

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Net even bij geboortegedichtjes gekeken hier op het forum, wel een paar leuke voorbij zien komen.
    Maar even overgeschreven je weet maar nooit.

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dames ik ga X Factor kijken.
    Fijne avond allemaal en een goed weekend alvast

Deel Deze Pagina