Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    lauw: UWV belt dan op mijn mobiel als ik niet thuis ben.. maar vind het raar, want in dossier staat dat ik tot 3 uur werk, moet je me niet om 1 of 2 uur thuis gaan bellen toch?!

koetje: ja lekker he.. heb zin in de vakantie!!!
    sterkte met je vader!!!

cossy: mooi buikje!!
    marije: jouw buikje mag er ook zijn, leuk hoor!!!!

verven: hier is manlief ook begonnen met verven, was er gister zelf niet! we maken eerst alles wit en als de meubeltjes er zijn gaan we kijken of we 1 muur kleurtje gaan geven.. we wete niet echt wat we willen!!

hier: erg moe soms! en de jeuk speelt weer op! nu niet alleen meer op mijn hoofd, maar ook in mijn nek, op rug en armen.. dus smeren maar!!! vooral snachts is het heeeeeeeeeel irritant!

zo lekker naar prenatal in amsterdam, want moet nog een badpak! had gister een leuke aan in winkeltje hier, maar die was 150 euries.. beetje duur!!!

fijne dag (en als ik iemand vergeten ben.. sorry!)

xx elisa

2. @ Marijeee, mooie buik al hoor!
    Ik doe gewoon mijn zomerjas van vorig jaar aan en de knoopjes openlaten.

@ Val, ik heb gewoon roze gordijnen, niks speciaals eigenlijk maar gewoon heeerlijk roze.
    Het was een stof bij de leenbakker die eruit ging en we hebben ze op maat laten maken, het was in totaal €50 inclusief op maat maken!Geen geld dus. Misschien moet je daar eens kijken? Ze hebben vaak leuke stoffen wat uit de collectie gaan.

@ Cossy, balen dat je zo slecht geslapen hebt. Morgen eindelijk de 20 weken echo he.

@ Koetje, leuk jij morgen ook de 20 weken echo

@ Ckialata, leuk die meubeltjes van ikea!

@ Spruit, nog geen fotos van het kamertje:D?

@ Lauw, lastig he om iets uit te zoeken. Er is indd zoveel keus. Gelukkig hebben jullie wel iets gevonden.

@ Chivay, leuke/mooie kleur! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

@ Leonizzie, ik had dat bij Aiden ook heel vaak met harde buiken dat het net leek alsof het zijn kontje ofzo was hihi. Is niet erg hoor.

@ Femr, gelukkig had je 's middags wat minder last van je bekken. Ik heb heel vaak harde buiken, zelf als ik niks aan het doen ben. Echt pas sinds een paar dagen. Ze duren gelukkig niet lang.

@ Kiss, jammer dat je zoveel last van je bekken blijft houden. Is vooral vervelend dat je niet aan je nachtrust toekomt he! Lekker maar weer in het bubbelbad vandaag! Ja het gaat toch snel he! Als je nagaat nog maar 16 weken ongeveer haha, gaat snel he ;)

Gister een gezellige dag gehad. Belt 's avonds mijn schoonbroertje en ze blijven maar zeuren of we een meisje of jongen krijgen! Wordt er helemaal niet goed van. We gingen eigenlijk de nacht voordat we op vakantie gaan een nachtje daar logeren maar ik ga lekker een hotel boeken, heb geen zin in gezeik voor mijn vakantie hihi erg he?

Vanmiddag even lekker naar intratuin, even rondkijken.

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Cossy, hmmm ik weet het haha, nu dus nog maar even genieten.

Laartje, oh gelukkig het is dus niet echt "vreemd" ofzo.

Och heb jij ook zo'n schoonbroer? Wij hebben besloten het geslacht alleen aan de ouders te laten weten. Mijn schoonzus vroeg er om en wil het ook graag weten, maar gezegd dat we het geheim houden. Nu was ze er achter gekomen dat mijn schoonouders het wel weten en had ze daar boos gezegd dat ze het er niet mee eens was en het niet leuk vond, tegen hen. Nou daar hoeft ze niet mee aan te komen bij mij. Bepalen we nog altijd lekker zelf, en ik snap ook niet waarom ze zich daar beledigd om voelt. Is toch gewoon een keus? Daarnaast heeft ze me nog geen 1 keer opgezocht tijdens de zwangerschap! Dus.... Daar voel ik me eerder beledigd over. Ze kon hier wel 3 maanden wonen toen haar relatie uitging en een beroep op ons doen wanneer er verhuist moet worden en verder.... zien we haar nooit.

4. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ elisa: UWV kijkt echt niet wanneer ze je het beste kunnen bellen, kijken gewoon wanneer het hen uitkomt! Grrrr

@ lauw: er zijn wel foto's van het opbouwen. Meubels staan nog niet op definitieve plek... maar volgt zeker.

Net nog even twee buikbanden besteld: een met pootjes (moet wel met mijn achtergrond op kinder- en zorgboerderij) en een met schaapjes (thema kamertje ;) )

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    laartje: ja heb gister al gekeken bij de leen bakker, zag daar wel een leuke maar dat was met lussen en wij hebben al een rails hangen, dus wil eerst kijken of ik nog iets daarvoor kan vinden als dat niet lukt dan misschien die rails eraf...

Leonizzie:Balen zeg van je schoonzus, je bepaalt het inderdaad zelf ja snap ook niet zo goed dat je daar boos om kan worden, ze heeft zelf geen kinderen zeker? pfff

Oh Cossy en Kiss allebei zo slecht geslapen balen zeg, hopelijk morgen beter

En Cossy nu de andere verstandskies?? getver!! hou maar op haha die van mij is er net uit!

Elisa veel plezier in prenatal:D

Mijn zoon is gemiddeld tussen 7 en half 8 wakker! haha gelukkig kan hij dan meestal nog wel een half uurtje zelf spelen of televisie kijken bij ons dus wij zijn er meestal rond 8 uur eruit:)

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Had van de week mijn zomerjas weer uit de kast gepakt maar die paste dus echt niet meer dicht.
    Heb nog een dunne jas van de ANWB zo'n winddichte die past nog wel dicht alleen wat minder mooi.
    Verder heb ik een spijkerjasje die ook past maar dat vond ik nog te koud.

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
  8. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    zo ook al flink buikje susan!

poeh hier net ff flink bezig geweest, alle kleertjes uitgezocht, ook van mijn zoon, babykleertjes allemaal uitwassen en de meubeltjes op de juiste plek in de babykamer zetten en schoonmaken, nu nog wat dingetjes ophangen en plintjes leggen, gordijntjes zoeken en dan is het ver klaar!
    Als alles gewassen is ook eens ff kijken wat ik allemaal al heb en wat we nog nodig hebben, kan ik weer gaan shoppen:)

9. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oh dacht nog ff een half uurtje te liggen maar zoonlief is ook weer wakker.....! haha ach ja

10. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Dag dames,

Heb even geen tijd gehad om uitgebreid te reageren! En dat zal er niet beter op worden de komende week, want ik vlieg vanavond voor het werk naar Engeland, en kom donderdagavond laat pas weer terug! Op zich wel heel leuk, maar voor het eerst weg bij mijn meisje... :(, en dan nog wel 4 nachten! Zie er wel een beetje tegenop, maar goed... Eens moet de eerste keer zijn he?
    Verder heb ik ook niet zo veel te vertellen, gisteren voor de verandering geklust, net naar de kinderboerderij gefietst en verder gaat alles zijn gangetje! Kom vanaf volgend weekend weer uitgebreid meekletsen hoor!

11. @ Cossy, shit van die verstandskiezen! Ik heb er gelukkig (nog) geen last van.

@ Leonizzie, hihi vroeg eruit?!? De keren dat Aiden tot half 7 heeft geslapen zijn op 1 hand te tellen!! Hij slaapt tot max 6 uur!
    Vreselijk he zo'n familie. Ik vind het gewoon zo kinderachtig om er over door te gaan. Alleen mijn ouders weten wat het wordt, mijn schoonouders niet. Als ik het hun vertel weet heel de stad waar ze wonen het.

@ Elisa, wat een geld voor een badpak. Heb je nog eentje gevonden? Die van mij was €20 bij Hunkemuller.

@ Spruit, leuk 2 buikbanden besteld.

@ Susan, mooie buikfoto.

@ Val, hier heb ik dat ook altijd, net als ik wil gaan liggen wordt mijn zoontje wakker haha. Net alsof hij het aanvoelt.

@ Brendat, leuk naar de kinderboerderij geweest. Balen dat je man zolang weg is, 4 nachten lijken inderdaad heel lang. Sterkte ermee.

Hier lekker een rustig dagje. Even bij mijn moeder geweest om nog rotzooi op te ruimen die er nog van mij lag.
    Ga nu even zijn warm eten maken en straks lekker koken voor ons.

12. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Weer niemand online hier.
    Nou ja dan ga ik ook maar offline en lekker bank hangen

13. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Brendat: dat is wel lang ja! maar wel leuk! veel plezier

Laartje eet smakelijk!

14. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Vandaag weer een leuke dag gehad. De kinderen vonden Pipo erg leuk!! Zijn ook nog even een museum binnen gelopen, was museumdag, kwam goed uit :) En lekker in de babykamer gerommeld. Opgeruimd ipv alleen verplaatsen hahaha. De muurschildering nog niet aan toegekomen, maar dat komt wel! Manlief heeft vrijdag gedeeltelijk de kozijnen geschuurd. De schuurmachien schee er mee uit hahaha. Heb ik meer gehoord hier, wat bij Koetje toch??!!
    Hebben er nog 1, dus ik ga er van de week mee verder. We waren bezig in het kamertje toen ter sprake kwam dat wij daar ook gingen slapen. Hier mag je op last van de brandweer niet op zolder bevallen, wat ik heel logisch vind! Dus Isa had al bedacht dat zij dan op zolder ging slapen en ik dan weer tinkelbel op de muur ging maken hahaha. wat een schatje hé!! Toen Pim zei, ik wil ook wel naar zolder, zei Isa meteen, nee pim... de zolder is van mij, heb ik net afgesproken hahaha lekker ding!! Dus meteen maar gezegd dat het tijdelijk is en dat wij als de baby er is weer op zolder gaan slapen. Zullen best nog een maand of 3,4,5 op de babykamer slapen hoor, geen idee of we "last" van elkaar zullen hebben.

@Marijeee: idd erg vroeg voor de zondag. Zal voor ons ook wel weer wennen zijn. P en I kunnen zich goed vermaken, zijn ook altijd erg vroeg wakker hoor, maar gaan dan lezen, of kleuren of muziekje luisteren, ideaal! Ik ga geen nieuwe zomerjas kopen, ik heb een colbertje die ik als zomerjas gebruik. Hij kan nu nog dicht, maar straks zal de onderste knoop open moeten hahaha.

@Cossy: wat irri dat je niet geslapen hebt.... ff vriendje instrueren dat hij je na een uurtje wakker maakt, meer van dit soort nachten heb je niks aan! Hoop dat je kiespijn mee valt!

@Kiss: tandjessssssssss.......... 24 weken alweer!!!!!!!!!!! Goed zeg!! Wat balen dat je zo'n last van je bekken hebt! Had je dat bij je zoontje ook eigenlijk? En idd, je hebt nog "maar" 16 weken voor het kamertje. Dus dat wordt rap iemand zoeken die het muurtje kan zetten ;)

@Leonizzie: jij gaat ook rap!!!! Al over de 24 weken!! Tggg wat een tut zeg die schoonzus.... dat ze daar beledigd over is, nahh... muts. Idd bepalen jullie lekker zelf wie het wel en niet weten!!

@Laartje: ik heb idd ook harde buiken als ik gewoon zit. Maak me er ook geen zorgen om. Zal volgende week ff aan de vk vragen of het nog kwaad kan, maar volgens mij is het heel normaal. Wat irri dat je schoonbroer zo aan het zeuren is! Daarom hebben wij gezegd dat we het niet weten, scheelt een hoop gezeur weet ik nu al!! 1 vriendin weet dat we het wel weten, maar die haalt het niet in dr hoofd om erom te vragen gelukkig!

@Val: als je iemand kent die handig is kun je ook de lussen eraf knippen en plooien maken, eitje voor iemand die daar handig in is!!

@Susan: prachtig buikje!!!

@Brendat: succes in engeland! Hoop dat je het lekker druk zult hebben en je weinig tijd hebt om aan thuis te denken. Good luck!

Mazzellllllllllllllllllllllllllllll

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Susan, moeilijk he met jassen? Voor zomerjassen kan ik bijna nooit iets naar mijn zin vinden. Was net nog even gaan kijken voor een spijkerjasje maar er is weinig en anders alleen maat S en daar kom ik ook wanneer ik niet zwanger ben, met mijn 1.84 meter niet in.

Val jij bent al ver zeg met het kamertje en alles, wat lekker! Ik hoop dat hier volgende week alles geschilderd is en de meubeltjes staan. Kan namelijk niet wachten om alle kleertjes te gaan wassen en op te hangen en dan te bekijken wat we nog nodig hebben. Zie echt zoveel leuke dingen!

Brendat goede reis, hoop dat je thuisfront niet teveel mist!

Femr haha ja goed verwoord, een muts is het!
    Jij dus weer lekker druk bezig geweest. Maar blijven jullie na de bevalling dan ook op de babykamer slapen Of lees ik het nu verkeerd?

16. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hoi meiden

badpak niet gelukt bij prenatal. degene die ik al heb, hadden ze ook maar die is dus niet goed! hunkemoller kon ik van de week niets vinden maar kan eens op hun website kijken..

zomerjas heb ik goedkope bij H&M gekocht.. deze kan nog eventjes mee, vind het wel prettig om jas te hebben. straks mag ie openstaan!

familie/vrienden die vragen naar geslacht: wij heben besloten het niemand te vertellen, ook onze ouders niet. mijn moeder kan haar mond wel houden, maar mijn vader niet! misschien gaan we ons nog wel verspreken, maar ja! dat zien we dan wel.. kan namelijk niet zo heel erg goed mijn mondje houden!
    zet het niet op forum omdat ik mensen ken die op het forum zitten..

ik ga eens zoeken op wehkamp en hunkemoller site naar badpak!
    fijne avond

liefs elisa

17. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @elisa: ik heb een noppies badpak gekocht, daar hadden ze wel wat keus. Vanwege cupmaat had ik maar keuze uit 1, maar dat was niet zo erg :p
    @femr: leuk, verhuizen in je eigen huis :)
    @brendat: succes in engeland!
    @laartje: lekker gegeten?
    @susan: sorry, ik lag te slapen :p
    Vanmorgen naar de kerk geweest, ik merk wel dat fietsen nu lastiger wordt, en dat vind ik niet leuk :( Is zo'n handig vervoermiddel als je geen auto hebt, en anders dus afhankelijk ben van het ov... Dus ff hopen dat het te doen blijft. Vanmiddag 3 uur geslapen, was opgevouwen, gegeten en nu hangen :) Fijne avond verder!

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Elisa: balen dat het badpak niet gelukt is. Ik heb er eentje op MP gescoord voor weinig.

@Ckialita: iid, verhuizen in ons eigen huis. Vind het eigenlijk ook wel leuk en het fijnste is... dicht bij de wc hahaha.
    Hopelijk kun je nog een poosje fietsen! Ik doe ook veel met de fiet en hoop dat ook nog lange tijd te doen!

@Leonizzie: we blijven idd na de bevalling nog even op de kinderkamer slapen. Weet niet of wij beeb zullen storen of beeb ons, maar dat zien we dan allemaal wel. P en I sliepen direct op hun eigen kamertje, maar zie het niet zo zitten om midden in de nacht een trap af te moeten. Beeb binnen handbereik lijkt me dan erg prettig. Zeker met de bv, bedje uit, aanleggen en klaar hahaha.

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Harde buiken.. Ik heb ze ook wel eens, raar gevoel is dat!
    Hier vooral na inspanning, wanneer ik dan weer rustig ga zitten zeg maar..
    Ook voelt mijn buik kei hard wanneer ik moet plassen.. ondertussen weet ik dus dat het daardoor komt, maar heb niet de aandrang zeg maar... Sterke blaas ofzo? ;) Mijn buik is dan vaak ook 'scheef' bv als ik smorgens wakker wordt is dat duidelijk te zien...

@ kleurtje..
    Tnxsss voor alle leuke reacties op het nieuwe laagje verf :)
    Ben nog steeds erg blij met de kleur!

@ Boterkoek... Lekker hè dat opruimen... Hier is het opruimen van de babykamer klaar, en de woonkamer voor 99%...
    Nu krijg ik de kriebels om wat bergkasten uit te gaan metsen.. en de keuken... en de cv kast.. en en en :D....

@ Marijee.... uhh hier nog geen problemen met jassen... Heb nog van mijn vakantie een fleecevest & regenjas die ik nu met warmer weer combineer en prima pas beide... straks als het echt krap wordt en ik even wat warms aan doe ga ik ws geen echte zomerjas kopen maar leen ik een vest van mijn vriend...

@ Cossy.... Balen die nacht! Hopelijk vanacht beter!

@ Kiss... pfff die bekken... Hoop echt dat de klachten minder worden voor je snel!!!
    En leuk he dat reageren op aanraking.. Onze dame doet dat nu ook een tijdje... Vooral op mijn vriend reageert ze duidelijk..

@ Elisa... Ook lekker aan het verven.... en idd, goed idee om straks met de meubeltjes eventueel voor een kleurtje te kiezen... dan krijg je natuurlijk nog een beter beeld!
    Balen dat je weer zoveel jeuk hebt!! Mag je onbeperkt blijven smeren met dat spul dat je hebt???
    En jeeee wat duur voor een zwempak! Ik heb een 'gewone' tankini van de hunkemoller.... gaat mijn buik ws tot het einde in passen, en daarna zit ie dan ook nog mooi...

@ Laartje... Ahh wat flauw dat ze zo blijven doorvragen zeg!
    Nog geslaagd bij de intratuin??

@ Leonizzie.... Pff onbegrijpelijk zeg.. daar boos over zijn... En idd heel erg dubbel gezien het niet langskomen enzo! Lekker nix van aantrekken, dat beslissen jullie idd mooi zelf!

@ Spruit... Leuk nieuwe buikbanden :) ff showen als je ze hebt hè!

@ Val... Oehh dat zijn mooie tijden van je zoontje ;) Wij hopen stiekem al op een uitslapertje... Hopen mag altijd toch? :p
    Ohhh en je maakt me heel nieuwschierig hoe het geworden is met de meubeltjes :D foto??

@ Susan... Wauw mooi zeg je buikfoto! Moet toch ook weer eens foto's maken! Doe het nu ongeveer elke 2 weken..

@ Brendat... Veel plezier in Engeland! Lijkt me raar hoor zo voor het eerst 4 nachten weg! Hopelijk vliegt het voorbij!

@ FemR... Zo klinkt heerlijk jou dag!! :) Lekker hoor...
    Hebben jullie een grote babykamer dat jullie daar zolang kunnen gaan slapen?? Moet bed en al zeker mee??

@ Ckialita... Hier ook soms last met het fietsen.. krijg vlug steken laag onderin mijn buik... Hoop dat het niet erger gaat worden want ik fiets altijd naar mijn werk ook... Hang ze nog!!

Hey meiden...
    Jee wat is het weekend voorbij gevlogen... vandaag was ik ook weer niet vooruit te branden helaas.. regelmatig even 10 minuutjes gaan liggen.. gok dat het een bloedddrukdingentje is.. want zogauw ik lig voel ik me weer ok!

Wel grappig.. mijn vriend vertelde me dat hij ons meissie had gevoeld terwijl ik sliep.. Hij had 's morgens zijn hand op mijn buik gelegd en meteen begon ze lekker te bewegen.. Leuk om te horen hoe hij er ook mee bezig is... Hij riep vandaag ook al van.. Nu de verf erop zit mag dat kamertje ook meteen wel komen! :D Papagevoelens...

20. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Chivay: wat leuk dat je vriend er zo mee bezig is! Nu hij jullie meisje ook goed voelt wordt het voor hem ook echter.
    De kinderkamer is idd best groot, dus ons bed gaat naar beneden, past allemaal prima. De doorloop zal wat smaller zijn en ff wennen, maar daar ben ik zo aan gewent, geen probleem ;)
    Het jammere is alleen dat we daar geen kabel hebben en dus geen tv kunnen kijken in bed. Dat is iets wat ik wel heel graag doe.... Dus wil het zo lang mogelijk uitstellen hahaha.

Deel Deze Pagina