ckialita: mijn cup is E of F.. rest is maat 40.. dat stuit op problemen. heb nu Prenatal positiebadpak die 6 weken geleden goed zat, maar borsten passen er nu niet meer in! net met manlief gekeken en ga woensdag even naar prenatal kijken voor maat groter.. en kijken hoe dat zit. bikini kan ik nog aan, dus kan met vakantie! chivay: mag 2x per dag smeren en shampoo om de dag gebruiken! het hoort erbij, dusss het moet goed komen!
Zo mijn eenzame opsluiting is voorbij: mijn portfolio is af! Morgen na kijken en dan hopelijk niet heel veel meer eraan doen. Ik ben nu alleen helemaal gaar en alles doet pijn van de hele dag zitten. Ga zo eerst even lekker douchen! Misschien nog tot straks.
@susan jij ook al?? ik was ook in slaap gevallen bij xfactor...het was dan ook best uitgelopen.. @marije mooie fiets! t is dat ik al een moederfiets heb want anders......t is echt geen geld die van mij was 1000 euro.. @cossy jij ook morgen je 20-weken echo? ik ook..spannend weer ben ff niet hier geweest een paar dagen...gewoon geen puf voor gehad...do+vrij gewerkt en verder gister met de opa's en oma's uiteten...dus weinig tijd gehad.. mooie buiken zeg! die van mij begint nu ook aardig rond te worden en i.p.v. 2 delig issie nu aardig rond haha
Femr: thanx voor de tip!! heb meteen mijn tante gebeld en idd fluitje van een cent! haha ga ze van de week meteen halen deze worden het: http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/gordijnen_en_raamdecoraties/kant_en_klaar_gordijnen/gordijn_vlinder.aspx Cossy en linda succes en veel plezier morgen! Yolanthe fijn dat ie af is!!! chivay heb nog geen fotos maar zal er van de week een paar maken! En wat lief van je vriend!! Elisa jammer dat je nog niks gevonden hebt!
@val: jaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaa goeie tip hé Zo'n forum is toch best handig hihihi. Ze zijn erg leuk!! Ik ga verder peter R kijken.... hij heeft wel lef om ondanks het verbod gewoon uit te zenden. Mazzel!
ja zit ook peter r de vries te kijken! idd lef heeft ie ben benieuwd! Echt super hoor Femr: Ben er echt blij mee dat ik deze kan halen
Zo ben ik weer, oh wat was dat lekker onder de douche. Ik heb er echt aso lang onder gestaan. Ik ga er ook weer vandoor, nog even wat tv kijken en bank hangen. Maar ik wilde cossy, Linda (was er nou nog iemand?) die morgen de 20 weken echo hebben veel succes wensen en veel plezier met het kijken naar hun uk. Zo dan ben ik er nu echt vandoor. Tot morgen meiden!
brrrrrrrr vandaag de 20-weken echo... knijp 'm best... vind het allemaal best spannend, vooral omdat we ditmaal een extra uitgebreide krijgen... geloof dat ik niet de enige ben vandaag, wel? dit weekend begonnen met het nieuwe kamertje, pffff wat een klus! eerst moest al het behang eraf, wat een k-klus.. 2 muren wilden simpelweg niet loslaten.. bleef vastgeplakt zitten.. van dat bouwbehang zat er gewoon nog op.. nu weet ik weer waarom ik geen behang wil hahaha... iedere keer dat geneuzel.. we zijn een heel eind gekomen, alles behandeld en gestructuurd, alleen nog de kleur aanbrengen. nu kunnen we doelgericht op zoek naar een nieuw kamertje,de oude is ook dit weekend opgehaald. Wel weer een fase hoor.. oude kamer weg, nieuwe erin..
Ik ben inderdaad ook vandaag. maar om de echo zelf maak ik me op dit moment niet zo'n zorgen, maar om de pijnlijke harde buiken en rugpijn wat ik al de hele morgen heb. Denk dat ik zo de vk maar eens bel.
@ dingetje, cossy,linda, veel plezier bij de echo! @ Femr, bij mn zoon kreeg ik pas bekkenpijn bij 35 weken.. dus niet echt lang geduurt, bevallen met 39.. Dus het was wel een verassing dat ik er al zo vroeg last van heb. @ cossy, doe je rustig aan!?
Goedemorgen hier zo telefonische intake heeft 1 van jullie dit al gehad ? wordt tussen 9 en 10 gebelt
Ja ik doe mijn best. (hoewel dat niet altijd meevalt met een druk peutertje) Maar het is alweer voor een groot deel weg gezakt, gelukkig. Straks voor de zekerheid nog even laten testen op blaasontsteking, better be safe then sorry. Irisnaomi, nee ik heb eigenlijk nog nooit een telefonische intake gehad.
Zo.. weer een nieuwe week en ik heb al een hoop gedaan vanmorgen! Zoontje had zn kleding nog in de kast liggen die uiteindelijk voor zusje word. Ik vond het zo lastig dat ik geen overzicht heb wat we nu allemaal voor zusje hebben dus heb ik de kast leeggehaald, schoongemaakt en gelijk ingeruimd. 75% van de kleding die erin hangt/ligt hebben we gekregen. En het is echt bizar, maar de kast zit al aardig vol!!! Bekijk bijlage 64771 Zoontje zn kleding gaat zolang bij ons in de kast, daar is nog ruimte over. Zijn kamer word deze week gestuct en met een paar weken kan ie dan in zn nieuwe kamer! Joehoe! Naomi, ik heb vorige week de intake voor kraamzorg gehad. Dat stelde niks voor eigenlijk. Cossy, voor je gemoedsrust kan je idd wel even de VK bellen ja. Ik moet zeggen dat ik ook al het hele weekend een zere rug en buik heb. Dat kan zijn van een blaasontsteking of mn darmen die nodig geleegd moeten worden!! Sterkte ermee!! Dingetje en andere die vandaag de 20 wkn echo hebben; Succes!!! Ohja, heb me na lang twijfelen toch opgegeven voor zw.yoga en we starten 20 april. Hopelijk zitten er een beetje leuke meiden bij!
bij de eerste ook telefonische intake gehad maar dan veel later in de zwangerschap .. nu krijg je hem twee keer zo rond de 5 maand nu dus en zo rond de 8 maand normaal bij de eerste zou er iemand langs moeten komen maar nooit geweest altijd telefonische intake .. ben benieuwd wat ze willen weten nu meiden met de 20 weken echo veel succes en plezier
@ Cossy, balen dat je last hebt. Toch maar indd even bellen en laten testen op blaasontsteking. Succes bij de echo @ Dingetje, jij ook succes bij de echo. Leuk he om het kamertje op te knappen. Het lijkt nog zover weg maar voordat we het weten is het augustus. @ Marijeee, wow jij hebt al veel kleren, en leuk bijna allemaal roze!! Leuk zw yoga, hoop voor je dat er leuke meiden tussen zitten. @ Irisnaomi, hier kwamen ze de vorige keer langs voor de intake, niet dat dat veel voorstelde hihi. Ze vroeg gewoon een paar vraagjes over huisdieren,roken etc. @ Kiss, las dat je weer zo slecht geslapen hebt. Kun je niet vaker naar de fysio (of is dat een domme vraag hihi)? @ Yolanthe, fijn dat je portfolio af is. @ Val, yeaaaaaahh geslaagd super! Zien er erg leuk uit hoor. @ Linda & Koetje?, succes met de 20 weken echo. @ Femr, leuk dat Isa op zolder wil gaan slapen, hopelijk mogen jullie uiteindelijk nog wel terug van haar . Dat is wel jammer dat je er geen tv hebt he. Wij kijken ook altijd lekker in bed tv. Jullie hebben zo te lezen een gezellig weekend gehad, jammer dat het zo snel voorbij is he. @ Chivay, ik was niet meer naar intratuin geweest haha had geen energie om daar rond te lopen. Leuk dat je vriend jullie meisje voelt, echt super!!! Hier zag ik gister voor de eerste keer ons meisje echt bewegen, zoo leuk! Vandaag komt een vriendin langs met haar dochtertje van een half jaar, gezellig dus. Mijn vriend heeft een sollicitatiegesprek dus ga duimen dat het goed gaat.
zo intake gesprek gehad en stelde zeker niet veel voor meeste is gewoon het zelfde als bij de de eerste straks naar verjaardag broertje is jarig nu even lekker een fotobewerking maken met psp ben me wat ana het vervelen haha
zo de kilo.s gaan hier best hard woog ik 3 april 81.7 nu vandaag 82.5 kg nog een halve kilo en zit weer aan het gewicht van voor de zwangerschap toen was ik 83 maar door dat ik zo beroerd was de eerste weken afgevallen naar 75 kilo