Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Alle meiden met de 20 weken echo, veel plezier!!!!

2. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Ook namens mij, de 20 weken echoers, heeeel veel succes en plezier!!!

xx FeMR

3. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Laartje, succes voor je vriend, hopelijk goed nieuws!
    Veel plezier met je vriendin en haar kindje! :)

Naomi, idd, zo'n tel.intakegesprek is niet echt boeiend he.
    Hoeveel uur krijg jij? Ik dacht 49 uur over 8 dagen ofzo. Alleen gaan daar al 2 dagen vanaf ivm ziekenhuisverblijf bij mij. PSP-se...

Ik heb net op de fiets boodschappen gedaan, heerlijk in het zonnetje!
    Hopelijk krijg ik vandaag mn zeil en fietstas binnen!
    Kan ik met het zeil een luiertas gaan maken en fietstasIk is toch gemakkelijker boodschappen doen heb ik net ontdekt ;)

Ik moet om 13.00 uur bij de VK zijn voor controle. Dan weet ik ook weer wat ik weeg, ben benieuwd.. Denk dat ik ga schrikken ;)

4. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    even snel tussendoor, heb net de echo gehad en alles was goed. Tis ook nog steeds een jongen hahaha..

Alleen het hart kon hij niet helemaal goed in beeld brengen, dus over 6 weekjes nog een keertje terug :)

en nu ga ik dagje naar mijn mamsje.. doeiiii

5. Ja krijg hier ook 49 uur verdeelt over 8 dagen mocht ik in zieknhuis bevallen en we daar moeten blijven dan wordt dat in mindering gebracht

Dingentje > fijn dat je 20 weken echo goed was hopelijk laat de kleine over 6 weken het hartje goed zIen

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dingetje fijn dat je echo goed was! ik moet zo meteen!

7. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!
    Ik heb alles bijgelezen, eerlijk waar, maar wat hebben jullie weer een hoop gekletst!
    Ik heb een aantal prachtige buiken voorbij zien komen! Heel mooi, manlief heeft van mij ook foto's gemaakt, maar die nog niet op de computer gezet... Zodra dat gebeurd is zal ik ook weer even posten:)

Verder las ik dat we allemaal aan de klus zijn geweest... Wij ook, hebben geverfd, bedje in de grondverf, balken geplaatst waar de gipswand tegenaan moet gaan komen... goed bezig geweest dus!

Verder hier een ontzettend druk babytje dat me 's nachts wakker houdt en 's ochtends erg vroeg wakker maakt....
    Kom nu al slaap tekort ;)

8. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ gewicht - Oja.... stapte vanochtend op de weegschaal en die gaf 82 aan... Ben nu dus 7 kilo aangekomen...

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Ik ga even in de bijleesstand :) Ik ga daarna proberen op iedereen te reageren.

10. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hoi meiden,

Even ego...

Ik ga zo voor de 20 weken echo. Ik laat jullie vanavond weten hoe het was. Ik ga daarna meteen door naar mijn vader.

Liefs...

11. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!

Ben zojuist terug van de 20 weken echo, en alles was prima! En omdat het nogmaals bevestigd is, mag iedereen het nu weten:

Wij krijgen een prinsesje!!! :D :D :D

(hoewel de dames van hyves het natuurlijk al wisten) Helemaal in de wolken nu!! Alles zag er prima uit, ze ligt ook mooi op schema. Het enige punt waar nog eens naar gekeken moet worden is de placenta, die ligt nu voor de uitgang. Maar ze verwachtte dat die nog naar boven zou groeien.

12. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ cossy - Woehoe!!!!!

@ koetje - We zijn benieuwd! En nogmaals succes met je paps!

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @elisa: haha, wat grappig dat de kleine zich meldt als jij zit te typen hier :D Hoe was de lunch en het voetbal? Jammer dat je nog niet geslaagd bent voor een badpak, ik hoop dat je er snel 1 kunt vinden.

@susan: nog veel gedaan aan het kamertje? Het begint al vooruit te gaan zo te zien op de foto van jullie kamertje. Mooie echofoto! Jij ook al een mooi buikje!

@lauw: leuk feestje gehad afgelopen weekend? Mmmmmmm…..lekker….ijsje van cleevers :D

@koetje: het zit je vader helaas niet mee zeg L Hopen dat de operatie goed helpt en dat hij daarna weer snel opgeknapt is. Zo te lezen doen jullie ongeveer hetzelfde als wat wij doen bij het zwemmen. Bij ons heeft het zwembad een verstelbare bodem en op dat gedeelte moeten we andere oefeningen doen, bijvoorbeeld spreid/sluit met de benen en dan de armen ook mee laten doen. Ook wij ontspannen op het einde met van die buizen J veel plezier bij de echo

@FemR: heb je een leuk weekend in Brabant gehad? Ik lees net dat het een leuke dag is geweest J Minder dat je bekken wat tegenstribbelden L Fijn dat de babykamer zo groot is dat jullie er bij kunnen slapen ivm bevalling. Kun je niet tijdelijk een kabel voor de tv naar de kamer leggen?

@val: wat vervelend dat je zoontje gevallen is. Gelukkig heeft hij er nu geen last meer van. Leuke gordijntjes!

@cossy: Wat een mooi buikje heb je al! Jeetje wat een rotnacht heb je gehad zo te lezen, en dan ook nog midden in de nacht de keuken poetsen! :( Balen dat je nu last krijgt van de volgende verstandskies… Ook jij veel succes en veel plezier met de 20 weken echo. Heb je de VK nog gebeld ivm harde buiken? Las toevallig op internet dat het niet geheel onverstandig is om te bellen als ze pijnlijk zijn. Wat fijn dat de echo goed was. En nogmaals proficiat met het bericht dat jullie een kleine meid krijgen!!!

@ckialita: ik hoop dat je nog lekker hebt uitgeslapen en dat je een leuk weekend hebt gehad! Leuk dat jullie nu een mooi bedje en een commode hebben J

@laartje: ik heb een kolf apparaat een sterilisator en wat flesjes gekocht op MP. Alles van Avent en nog geen jaar oud. Vervelend dat je de hele dag harde buiken hebt gehad… Groot gelijk heb je dat je niet bij hun gaat slapen als je niet wil vertellen of jullie een jongen of meisje krijgen. Sowieso snap ik niet waarom sommige mensen daarover door blijven zeuren… Succes voor je vriend met zijn sollicitatiegesprek!

@marijeee: nou nou, jouw buikje mag er ook zijn! Mooie fiets trouwens. Ik ga geen zomerjas kopen, ik ben niet zo van de jassen, in de winter heb ik ook bijna nooit een jas aan … De kast zit zo te zien inderdaad al een heel eind vol. Wel super leuk om te zien al die kleine kleertjes in zo’n grote kast :D Hoe was de controle? Ik hoop dat je weer voor een paar weken APK goedgekeurd bent :D

@chivay: begint er goed uit te zien het kamertje J Ook leuke indeling voor de meubeltjes, daar moet je toch goed naar kijken als je een kleinere kamer hebt. Leuk dat je mannetje ook zo met de zwangerschap bezig is.

@leonizzie: ook al last van harde buiken. Ik herken het niet heb er (nog) geen last van.

@kiss: hoe is het vandaag met je bekken?

@brendat: ow heerlijk een paar dagen Engeland! Ik hoop dat je, je meisje niet teveel gemist hebt.

@yolanthe: is toch lekker om een keer lekker lang onder de douche te staan ! :D

@dingetje2: Goed te lezen dat de echo goed was. Jij ook al zo’n eigenwijsje haha, ach, is toch ook niet erg om over 6 weken nog een keer te kijken?

@irisnaomi: veel plezier op de verjaardag van je broertje, proficiat!

@linda: veel plezier met de echo!

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zo.....eindelijk weer bij :)

Ik las ook dat iedereen lekker aan de klus is geweest dit weekend. Hier ook niet stil gezeten. Pap is weer flink met de deuren en de kozijnen bezig geweest. Ik heb de deurkozijnen van de babykamer in de grond gezet. Mam en manlief hebben het behang op de overloop en de gang van de muur af getrokken. Gelukkig zat het behang van 30 jaar geleden er nog op (vorige bewoners) en was het dus makkelijk eraf te halen. Ook de tegels in de wc zijn grotendeels van de muur af. Zwembad is gister al opgezet :D en de tent staat er overheen waardoor we het niet af hoeven te dekken.
    Verder een feestweekend gehad :) vrijdagavond verjaardag gehad en om half 2 thuis. Zaterdagavond verjaardag gehad en om half 4 thuis :( Dat is erg lang geleden dat we zo laat thuis waren haha, nu kan het nog :) Gister wel weer ontzettend last van mijn bekken gehad dus manlief heeft weer kunnen helpen met opstaan uit de bank, douchen en naar bed gaan. Nu gaat het gelukkig weer goed.
    De kleine meid is ook lekker aanwezig. Vrijdag lagen we eindelijk op bed en toen begon die kleine flink te schoppen :( denk je eindelijk te gaan slapen.... vandaag is de kleine ook weer flink aanwezig :D
    Vandaag een lekker rustig dagje. Morgen weer echo en morgenavond voor de eerste keer yoga, ik ben benieuwd :D
    Dat was het weer voor nu.

Groetjes Nicole

15. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    hoeraaaaaaaaaa een zusje voor Vince, Cossy!
    Fantastisch :) Een koningskoppel he :D

Ik ben weer goedgekeurd. Was de tijd vergeten, om 13.20 uur dacht ik ineens, shit moest ik niet?! Ja hoor, om 13.00 uur dus!
    Het is gelukkig op kruipafstand, dus ik heengelopen en kon ik nog even tussendoor. Bloeddruk 120/60. Navelhoogte BRN (bovenrand navel).
    Over 3 weekjes weer terugkomen!

Koetje, veel plezier met de echo en succes bij je vader!!!

Nicky, geniet van de echo morgen en ik hoor graag hoe het was op yoga! Ik heb de 20e mn eerste les :)

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @marijeee: fijn dat je weer goedgekeurd bent voor 3 weken :) Gelukkig kon je nog tussendoor. En een mooie bloeddruk.

17. 4days

4days Niet meer actief

Tnx dames!

Marijeee, jah leuk he!! :D ;)

Ik heb trouwens de vk nog gebeld vanmorgen, en ik kon eigenlijk meteen lang komen maarja ik moest naar de echo. Dus nu ga ik overmoregn even.

18. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nicky - Goed bezig geweest! Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden bij iedereen! En lekker druk weekend, moet je wel even van bijkomen denk ik!
    Lekker dat de kleine meid zo aanwezig is, hier ook vandaag een beredruk kindje aanwezig!

@ marije - Hoera, door de keuring! En tijd vergeten, dat hoort er ook ij toch?

19. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    veel plezier vandaag met de 20 weken echo's!!!

dingetje: fijn dat alles goed is

marije: leuk al zoveel kleertjes! dat is voordeel van bekend maken wat het wordt.. krijg je alles in leuke kleurtjes enzo! wij hebben nu overwegend wit! maar is ook leuk!!!

intake kraamzorg: nog niet gehad!

nicky: was heerlijk weekend met lunche en voetbal! lekker relexed! badpak komt goed.. kan nog in bikini, gelukkig!
    veel plezier bij yoga vanavond.. ik heb ook yoga, maar dan nog niet voor zwangerschap!

cossy: een meisje! leuk! gefeliciteerd!

volgens mij liggen de dames wel voor op schema zo... waar blijven de mannen in augustus!!!

hier gaat het goed. lekker gewerkt. niet echt moet dus ipv naar bed, hang ik nu met laptopje op de bank! vanavond naar yoga en dan op tijd naar bed!

die jeuk komt me vandaag even mijn neus uit.. pfoe!!! je zou bijna hele dag onder de douche gaan staan, maar ja.. is ook niet zo handig! dus proberen maar te negeren ofzo!

gordijnstof: bedankt voor degene die de link naar leenbakker site erop had gezet! erg leuk!!! meteen naar manlief gestuurd en verder gesnuffeld op internet naar gordijnen!!

weet niet of het al voorbij is gekomen, mar ik vind website
    www.kleertjes.com zo leuk! dacht wellicht tip voor de andere dames!

ik ga kopje thee zetten en eens zappen! fijne avond alvast!
    liefs elisa

20. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Wil jullie even zeggen dat ik binnenkort luiertassen van MixMamas gemaakt van tafelzeil verkoop!!
    Incl verschoningsmatje €37,50
    Los verschoningsmatje €8,95

En speciaal voor aanstaande augustus 2010 mama's; 5% korting!

Hierbij een voorbeeld van een MixMama luiertas:
    Bekijk bijlage 64897

Ok dit was mijn momentje van reclame ;) Nu jullie weer!!

Deel Deze Pagina