@ Elisa: balen dat je nog zo'n jeuk hebt.. probeer niet te krabben.. maar ja.. makkelijker gezegd dan gedaan.. @ Marije: fijn dat je nog ff tussendoor mocht. ene ziet er leuk uit die kast.. lekker meiden achtig en idd al behoorlijk vol @ Nicky: druk weekend heb jij gehad.. balen dat je dat wel meteen weer merkt aan je bekken... Maar het zwembad al opgezet lees ik.. lekker op tijd.. laat dat zonnetje maar schijnen.. ene hier was het feestje erg gezellig.. maar kwart over 12 had ik zo'n rugpijn dat we toch maar naar huis zijn gegaan... @ Cossy: fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was.. ene.. nog een bevestiging voor jullie meid... super.. @ Koetje: jij zit nu waarschijnlijk bij je vader.. ik hoop dat het goed met hem gaat en je hem goed nieuws van de echo kunt vertellen.. @ Dingetje: fijn dat de echo goed was.. ene.. het blijft een knul.. toch wel fijn die 2e bevestiging.. @ Gewicht: hier nu 8-9 kg aangekomen... al behoorlijk.. maar ik had het idee dat het in het begin sneller eraan kwam dan nu... zow... aangezien jullie behoorlijk kunnen kleppen.. laat ik het hier ff bij.. @ hier: vannacht weer een rare droom gehad.. zo apart dat je nu meer droomt.. of het beter kunt herinneren... na een half dagje werken ben ik weer ff plat gegaan.. en zo ga ik maar even de kippen voeren.. die zullen wel honger hebben... haha..
Hallo alle zwangere lady's Hier ego berichtje. Grrrrrr gaat nog niet helemaal met me zoals het moet.:x Blaasontsteking nog niet weg weer nieuwe antibiotica gekregen. Morgen weer ha bellen me tiet nog steeds niet goet weer helemaal kapot. Grote kans geen borstvoeding geven.:x Zaterdag uitje gehad van vriendlief zijn werk naar moviepark in duitsland. Wassss koudddddd brrrrr waardoor dus ook nog eens last van me keel erbij gekregen. Houd het nou nooit op??????? Zo mijn geklaag is er even uit. Hoe is het hier?
Marije wow leuke gave tas zeg. heb jij die zelf gemaakt he??? Knap hoor. en jeetje wat een hoop heb je al gekregen zeg. Dan is onze kast nog vrij leeg haha. Wou juist niet teveel kopen omdat we weten dat als ik bevallen ben best een hoop krijg. dus bewust nog niet teveel gekocht.
Marije fijn dat alles goed was bij de vk. Cossy Yes goede bevestiging een girl nogmaals gefeliciteerd.
Dingetje fijn dat alles goed was op 20 weken echo. O heerlijk over 6 weekjes weer terug om je binkie te bewonderen vind je vast heeeeel niet erg
de echo vanmiddag was goed...alles was prima in orde kindje lag alleen met t gezichtje naar mijn rug toe...ze konden dus het aangezicht niet goed beoordelen.. verder was het echt een stom mens...heel formeel, en ze zat onwijs hard met dat ding op mijn buik te duwen zodat de beeb misschien wel zo gaan draaien...deed echt onwijs zeer...we konden het ook niet echt heel goed zien allemaal...ben blij dat alles goed was maar was verder niet echt wat ik ervan verwacht had....we doen het bij de 28weken 3d wel ff over
@iltje leuke schoentjes zeg!! ik heb vanmiddag ook ff een paar pakjes gekocht zag al jullie aankopen hier voorbij kopen heb 3 setjes in maat 50 gekocht ik had bij noa 2 pakjes maat 50 en daar was ik heeel blij mee...50/56 was echt nog veel te groot...
@Intake kraamzorg: Hier komen ze in de meivakantie van de Kraamvogel. @Intake gastouder: 4 mei ben benieuwd of ze iemand kunnen vinden met onze wensen. @Kamertje: vriendlief gaat vanavond afplakken en hoop ik nog een beetje verven. Hoop dat het voor het weekend af is. Ben die verf lucht nu wel zat. Dames ik ga jullie meteen weer verlaten, met mijn duo collega handelingsplannen voor leerlingen schrijven. Met een lekker actief beebje bij me. Fijne avond dames
Linda jee balen dat je zo onaardig mens heb gehad zeg. Dan geniet je idd niet zo van je kleintje in je buik. Nou en idd dan maar met 3d over doen en dan op goeie manier. Maar wel fijn dat alles goed was bij de echo. En leuke pakjes gekocht heerlijk he dat shoppen voor de kleine Ja ik heb zowel 50 als 56 zowel als 50/56 dus kijken wat het beste past. Susan o spannend dan idd voor jullie. Maar wel knap hoor als je dat zo volkan houden wachten tot het eruit komt. Hier weet ik niet wanneer de intake is heb nog geen bericht. Nou veel plezier met de handelingsplannen haha.
Femr oh lekker dan hebben jullie een grote kinderkamer. Wij hebben ook geen tv op de slaapkamer. Dacht dat ik dat heel erg ging missen, maar merk dat het eigenlijk wel goed voor mij is, anders lag ik toch altijd langer te kijken dan goed was. Nu ga ik naar bed en of nog even lezen of gewoon slapen. Het went haha Yolanthe wat fijn dat je portfolio af en je eenzame opsluiting ten einde! Marije wat leuk je hebt al aardig wat ja. Kan niet wachten tot ik dit volgende week ook kan gaan doen. Enne leuke tas, eens kijken of vriend lief daarmee wil lopen. Ik vind hem iig leuk! Dingetje fijn dat de eho goed was. Maar hoef je pas over 6 weken terug te komen? Niet over 6 dagen? Elisa, ja leuke site he? Had hem ook al ontdekt Iltje he bah zeg het zit jou ook niet mee zeg! Sterkte en knap snel op. Linda, wat jammer dat jullie zo'n koude kikker hadden. Snap je toch eigenlijk niet. Je verwacht dat die mensen toch een beetje kunnen aanvoelen wat zo'n echo voor aanstaande ouders betekent. Mocht je trouwens niet terug komen omdat ze het aangezicht niet konden zien? Mocht ik namelijk wel. Leuk dat jullie juist pakjes van maat 50 kopen. Die sla ik juist over omdat ik denk dat ik wel een groot kind verwacht. Ik was zelf een 8 ponder en ben nu 1.84 en vriend 1.90. Dus ik denk dat wij niet zo'n kleintje krijgen haha. Susan, grappig ik zit ook bij de kraamvogel. Heb vorige maand de intake gehad. Cossy gefeliciteerd met de definitieve uitslag. Een meisje super! Zo meiden jullie hebben veel gekletst, hoop dat ik iedereen heb gehad. Hier trouwens 2 kilo aangekomen in totaal, maar dat zou je niet zeggen als je mijn buik ziet. Die is gewoon al aardig aanwezig. Heb het idee dat ik rond benen en heupen wat ben afgevallen en dus vandaar nog niet veel kilo's. Nou ja ik eet goed en kindje groeit goed. Nu lekker op de bank en krijg af en toe een zacht trapje. Heerlijk gevoel. Vind het trouwens wel een minder gevoel wanneer ze naar beneden op mijn blaas trapt..
Leonizzie dank je wel hoop ook dat ik nou is snel klachten vrij ben hoor bah. Maar heerlijk he die trapjes in je buik. en idd lastig hoor als ze op je blaas trappen he haha ken er alles van en dan ook nog eens met blaasontstekking haha. maar voor goed doel zeg ik maar.
Hai meiden, Heb vanmorgen een leuke klok voor mijn nieuwe buurmeisje Livia gemaakt. Ik zal er van de week ff foto van maken (baterijen zitten in de oplader) en dan zal ik die plaatsen. Ik heb het geboortekaartje gescand en bewerkt. De rand van de klok was mat zilver, maar vond ik niet zo leuk. Had nog roze spuitverf staan, dus heb de rand gespoten, vind hem goed gelukt @Val: en en en?? gordijntjes al gehaald?? Ik denk dat ik woensdagmiddag ff ga kijken bij de praxis en leen bakker. @dingentje: ook lekker aan het klussen!!! Goed zeg!! Ik wil ook NOOIT meer behang aantreffen in een huis waar ik ga wonen hahaha. Toen we hier in kwamen zat er nergens behang, jahoeee Op de flat waar we daarvoor woonden zat ik elk vertrek benahg.... blegh! Maar julie schieten al aardig op! OOk al gestructuurd!! Top! Gek hé dat het oude kamertje weg is! Gaan jullie nu voor nieuw? Of 2de hands? Wat fijn dat de echo goed was!! En dat het nog steeds een jongentje is. Zou wat zijn hé als het kindje geboren word en je in de veronderstelling bent dat het een jongen is en dat het dan een meisje is hahaha. @Cossy: wat fijn dat alles weer goed was en wat een leuke banner heb je gemaakt!!!!!!!!!! Heerlijk dat de echo goed was!!! En dat het een prinsesje isssssss!!! Jahoe!!! Leuk, een zusje voor Vince en Sem*!!! @Kiss: jij ook al zo laat last bij de vorige zwschap. Ik ook hoor! Vind het nu ook gewoon raar, maar ja.... het mag de pret niet drukken hahaha. @Marijee: wat geweldig die kledingkast! Jullie meisje heeft al een complete garderobe hahaha. Heel gaaf! Zwdementie?? Welnee hahaha. Goed dat je weer goedgekeurd bent!! Was je nog geschokken van de weegschaal? Leuk dat je ook de luiertassen gaat verkopen!! Is het een bouwpakketje zodat je ze nog in elkaar moet zetten? Of kant en klaar? @Lauw: hier nu 7 kilo aangekomen, merk dat het ineens snel gaat, IIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKK. En die dromen... ja mag hé! Heb ik ook, de gekste dingen komen voorbij haha. @Laartje: ja haha, die Isa gekke meid! Nou ik denk dat als ze op zolder slaat er niks aan vind en zo weer beneden is haha. Ik wil graag de zolder in 2en delen en dan kamers voor P en I maken, maar manlief ziet dat niet zo zitten. Zolder is ons domein en dat wil hij zo houden hahaha. Is ook zo natuurlijk en het is ook echt onze plek, maar ik heb er geen moeite mee om ruimte in te leveren. En met het oog op de toekomst... ik wil graag een groot gezin, zijn er met de zolder een hoop mogelijkheden. Ik neem dan graag genoegen met minder, geen probleem! Met zijn 2en op 1 kamer kan ook, maar als er meer ruimte is, zou iedereen een eigen kamertje moeten hebben vind ik hahaha. Hoe is de sollicitatie van je vriend afgelopen?? En grappig he als je buik beweegt, ik vind het altijd erg grappig om te zien hahaha. @Annette: ook heerlijk aan het klussen!! Lekker he zo'n druk beebje in je buik hihi. Ik ben ook nu 7 kilo aangekomen. @Nicky: ja het was gezellig in brabant. Er stond alleen een koud windje, maar het zonnetje was heerlijk!! We hebben behoorlijk ruime kamers, dus dat is ideaal dat wij erbij kunnen hahaha. En kabel doortrekken kan idd, maar manlief wil geen gaten boren in de muren.... die vind dat zonde hahaha. Jullie ook een lekker weekend gehad! Idd nu kan het nog hahaha. Die late uurtjes komt bij ons niet meer zo heel vaak voor En lekker aan de klus geweest! Was echt een klus weekend!! @Elisa: kleertjes.com is leuk hé! Heb er al heel wat besteld. Vind ze nu alleen wel duur geworden. Er zijn heel veel dure merken bij gekomen en dat lijkt de goedkopere merken een beetje mee te trekken. @Iltje: klagen mag hoor!! Het is gewoon irri als het niet lekker gaat! Vervelend dat je blaasontsteking nog niet over is, wellicht ander kuurtje? En balen dat je tiet nog niet over is. Is het niet een beetje vroeg om al te concluderen dat je geen bv kan geven? Wellicht kun je een lactatiekundige raadplegen? Wat een geweldige schoentjes voor jullie meisje!! Heel gaaf!! @Linda: wat fijn dat alles wat te zien was goed was!! Nog een keertje terug is natuurlijk nooit vervelend hihi. Hopelijk is het met het aangezicht ook allemaal goed! Wel irri zo'n echoscopiste zeg... muts! @Susan: succes met je klus! Is het nog gelukt dat vriendlief heeft geverft? @Leonizzie: ik denk dat ik er gewoon aan moet wennen hoor, geen tv haha. VInd het wel eel lekkere afleiding. Ik wacht gewoon zo lang mogelijk hahaha. Zolang ik nog geen 36x naar de wc hoef snachts lig ik op zolder prima hahaha. En in je blaas trappen is idd minder, zeker als je al een klein beetje moet hahaha. Hier kan beeb er ook wat van hoor, regelmatig een voltreffer in mijn blaas hahaha. Overdag ging het prima met mijn bekken, na het eten ging het een stuk minder. Was ff op de bank gaan liggen maar deed geen goed. Dus zit nu in kleermakers zit op de bank en dat voelt beter. Fijne avond nog!!
Dingetje: fijn dat je echo goed was! Wegen: ik word niet gewogen bij de vk? Bij de zwangerschap van mijn zoon werd ik wel elke keer gewogen maar nu niet meer... Cossy: Gefeliciteerd met jullie meisje!! Wow Nicky lekker weekendje heb je gehad! Gezellig! en ook nog lekker geklust! Iltje: wat lief die schoentjes!! leuk! en balen dat je je nog steeds niet goed voelt zeg! duurt wel heel lang nu he! Linda gelukkig was alles goed, niet leuk dat je zo'n stom mens had zeg! 20 weken echo moet toch iets leuks en speciaals zijn ! FEmr: jij bent ook een creabea he! klinkt leuk die klok! en ja heb ze gehaald! breng ze morgen naar mijn tante dan kan ze er gelijk aan beginnen hihi wat voor iets wil jij? Poeh kan echt slecht naar de wc, sinds vandaag is het helemaal erg, had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, moet zo hard drukken(Sorry) en daardoor verlies ik ook wat bloed Morgen ff drankje halen bij de natuurwinkel, hielp vorige keer goed: Floradix nog meer last hiervan?