Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Iltje -> Wat leuk, 10 maart een pretecho! Wij mogen 15 maart. ;) ben zoooo benieuwd... En kijk maar uit met vallen inderdaad! Maar gelukkig zit je beebje toch goed vast. :)

Laartje88 -> Dus jullie hebben er een buggy bij gekocht! Ik twijfel eerlijk gezegd nog tussen een buggy of een duowagen... Hoe ga jij dat doen als je even met de kids naar de winkel moet ofzo? Baby dan in een draagdoek ofzo?

Kapedi -> Dat had ik bij Vince dus constant! Mijn bloeddruk viel echt vaak weg, en dan kiepte ik bijna op... Dan moet ik echt op de grond gaan zitten, waar ik ook was. Erg vervelend, maar schijnbaar ongevaarlijk. (ja tenzij je een gat in je hoofd valt ;) )

Chivay en Leonizzie -> Wat vervelend dat jullie nog steeds misselijk zijn... :( :( Nu mag het toch wel eens weg gaan!

Susan27 -> Aaagh die kasten, vreselijk ja! weet nog goed toen we de klerenkast van Vince gingen opzetten... (AAAAAAAGH!)

Kiss87 -> Leuk zeg dat je de beeb al voelt! Ik voel ook telkens plopjes maar volgens mij zijn het hier meer van die spier-sammentrekkingen. Zal nog wel even moeten wachten...

Chivay -> ik vind het niet erg dat het rustiger is, eerst was het echt niet bij te houden! (ik heb trouwens heel subtiel de draaitafels van mijn vriend eruit gebonjourd :D ;) )

Marijeee -> ik heb gisteren in de ikea bij datzelfde bedje gestaan! Vond het zoooo sweet met die schaapjes! :D Ik denk nu dat we misschien nog een commode en kast erbij kopen, en dat de baby dan het babybedje krijgt en mijn zoontje zo'n wit ikea bedje.

Groetjes! :D

2. Laartje spannend een echo vandaag
    voor de rest die naar de vk gaan of een echo hebben veel plezier

hier vanacht erg slecht geslapen had zo,n nare droom bah
    dat de kleine geboren werdt nu ..
    Daarna schrok ik wakker en moest ik gelijk naar de wc en had wat krampjes waarschijnlijk omdat er wat onlasting dwars zat ofzo ook erg zweten echt niet fijn heb even zitten huilen op de wc ..
    Daarna weer me bed in gegaan maar durfde niet echt meer te slapen bang dat ik er weer verder over ging dromen ..
    Ook was ik vannacht weer erg misselijk gelukkig niet spugen maar geen fijn gevoel ..
    Gelukkig ben ik later wel even weer in slaap gevallen maar ook niet echt vast .
    Net maar naart beneden gegaan omdat ik liggens weer zo,n misselijk gevoel en ben even een cracker gaan eten ..

Denk toch dat ik me een beetje ongerust maak over de kleine sinds vorige week dat ik niks binnen hield en op de grens zat van of ziekenhuis of die zetpillen ..
    Denk dat ik misschien even de verloskundige bel of ze misschien toch even kunnen kijken of alles goed is met de kleine misschien wordt ik toch wat geruster ..

Verder zo ook even huisarts bellen voor herhaal resept van de zetpillen want merk wel dat ik ze nog wel nodig heb want s,avonds zo rond 5 uur heb ik echt weer zo,n missleijk gevoel
    denk dat dan de zetpil een beetje is uitgewerkt ofzo .
    Neem hem zo rond 8 uur s,avonds ..

3. @ Chivay, leuk dat je in het westen bent geweest. Wij zijn er ook 2x geweest en vond het geweldig! We zijn wel meer van de steden als de parken ;)! Maar mijn moeder is helemaal gek op alle parken. Heb de site naar haar doorgemaild, thanks!

Leuk he al vanalles klaar maken voor de baby! Bij ons stond de vorige al bijna alles met 20 weken, oke is wel vroeg maar ik vond het zooo leuk.

@ Marijeee, ja we gaan lekker met z'n 3en (ofja 4en hihi!) We vliegen Comfort Class dus dat scheelt weer wat ruimte. Vooral omdat Aiden op schoot zit en ik dan ongeveer 28 weken ben.
    We gaan lekker shoppen en zwemmen, even lekker relaxen.

Super bedje, echt schattig !!! En wat heerlijk dat hij zo leuk op je reageerde, kinderen kunnen zo enthousiast zijn he!
    Ik hoop dat hij vannacht bij jullie ook goed heeft geslapen.

@ Cossy, we gaan ook nog een tandemwagen kopen. Ik heb de buggy voor de komende maanden en daarna als mijn zoontje niet meer in de wagen wil.
    We hebben lang zitten twijfelen tussen een duo en tandem maar het wordt uiteindelijk toch een tandem. Een duo past namelijk niet door de voordeur bij ons:(

@ Irisnaomi, he bah het zit je ook niet mee he!! Zo'n nare droom, echt eng vooral als het net echt lijkt!
    Ik zou gewoon de verloskundige bellen hoor!

Zo over 9 uurtjes zitten we in de auto richting verloskundige.
    Ik ben echt heel erg nerveus:)

4. Ja bah was echt net eng zat op de wc en allemaal bloed en tijdens het lopen was de kleine al op de grond gevallen uit mij had namelijk even geen onderbroek aan en daarna werdt ik echt helemaal gek vriend was werken wou ik bellen maar kreeg ik niet te pakken rest van familie ook niet echt geen fijn droom hoop niet weer te hebben ..

laartje spannend meis hoop dat alles goed gaat veel plezier straks met het kijken naar de kleine

5. Nou hier net eerst huisarts gebeld en krijg een herhaal receptje gelijk wat meer dus kan even voor ..

Ook verloskundige gebelt en ze konden nog geen echo zomaar maken en ze zie dat het misschien nog te vroeg was om naar hartje te luisteren.
    Verder heeft ze me wel een beetje gerust gesteld na wat ik vorige week heb meegemaakt kan het wel kloppen dat ik nog zo ben wat zwakjes rare dromen heb enzo ,
    Haar advies was gewoon lekker rustig aan doen veel rust .
    ze zei ook dat ik hier nog wel even een poosje last van zou hebben ook omdat ik nog het eten en drinken goed op gang moet laten lopen en dus soms ook wat zwak ben ..
    Dus wel een beetje gerust gesteld ..
    Gelukkig heb ik hier wel de angelsound dat ik zelf naar de kleine kan luisteren en gisteren was dat wel goed ..
    Maar dat doe ik natuurlijk niet elke dag lijtk me ook niet goed voor de kleine ..

6. 4days

4days Niet meer actief

Ah op die manier! Ja ik denk namelijk dat wij voor een duowagen gaan, ik denk dat hij bij ons wel door de voordeur past, en zo'n tandemwagen is niet praktisch om hier in de flat over de galerij te moeten lopen, met allerlei smalle bochtjes enzo...

7. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ha meiden!! Ook ik ben een paar daagjes op pad geweest en wel naar Nederland. Altijd leuk om weer even "thuis" te zijn. Maar goed nu weer terug in Duitsland en aan het werk.
    Natuurlijk even terug gelezen en wat een geklets zeg!!

Nicky1983, 3Kats, SpruitNoordeloo: wat fijn dat jullie weer een goede echo hebben gehad!

Val & FemR: verteld op het werk! Blijft toch spannend! Ik moet het hier nog vertellen, alleen is mijn baas de komende twee weken op reis.... wat nu??

Marijeee: wat fijn dat je even 2 nachtjes "rust" hebt gehad. Al is dat doodknuffelen toch ook helemaal geweldig!! Ik hoop dat je je weer een beetje beter voelt!!

Kiss: Baby gevoeld? WOW!!!! Ben erg benieuwd hoe dat voelt...moet erg speciaal zijn!

Onlasting problemen: hier nog eentje! Soms dagen niet naar het toilet! Nog tips/tricks??

FemR: ook ik ga het geboortekaarte zelf ontwerpen. Waarschijnlijk in dezelfde stijl als onze trouwkaart. Ben er overigens nog niet aan begonnen.

Niet lekker? Ik las dat veel dames zich niet lekker voelde....Beterschap en pas goed op jullie tweetjes!! Ik hoop dat jullie snel weer opknappen!!!

MamaFiona: Welkom!!!

Hier: Hier alles goed. Donderdag mag ik weer naar Knut gaan kijken. :) Deze week ook de 12 weken grens. Dan heb je ineens al een trimester gehad. Gaat toch best snel!!
    Zo nu maar weer eens aan het werk. Tot later!! Kris

8. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier gaan we een eigen geboortekaartje ontwerpen, toch gek dat dat voor anderen altijd heel makkelijk gaat, en nu het voor onszelf is heb ik ineens geen idee..... Maar we hebben nog alle tijd, dus dat komt vast goed. (Ook onze trouwkaart was last-minute, maar wel superstoer)
    Weekend was fijn, helaas weer voorbij, en nog steeds supermoe. Oogjes branden, benen zijn op... Hebben er al meer last van hele moeie benen? Manlief had ze van het weekend gemasseerd en dat was wel heel fijn, maar om nou de hele dag bij hem op kantoor te gaan zitten met m'n benen op zijn schoot... denk dat dat niet werkt haha!

Verder kijk ik erg uit naar donderdag, 2e keer bij VK langs, ben benieuwd of we het hartje kunnen horen!

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Even snel een berichtje vanuit hier. Gister niet zo'n heel leuke dag gehad. Rond 14.45 - 15.00 uur ineens een flinke bloeding. Gelukkig met spoed naar het ziekenhuis kunnen gaan en een echo gekregen, hierop was te zien dat de beeb nog lekker aan het spartelen was. Vandaag contact gehad met de VK. Ik mag tot 24 uur na de bloeding (ook oud bloed meegerekend) niet werken en/of sporten dus zit nu thuis. Was wel even schrikken maar ben blij dat het nu weer beter gaat.

Groetjes Nicky

10. @ Nicky1983, dat is schrikken meid!! Gelukkig heb je een trappelende baby gezien. Rust maar goed uit!

@ Cossy, we hebben hier een rare gang, daardoor past helaas de duowagen niet. Ik vind het zooo jammer maar helaas:(

@ irisnaomi, toch wel raar dat je niet even mag langskomen vind je niet? Gelukkig heeft ze je wel gerustgesteld.

@ Kris34, spannend donderdag! Ik zou zo wel iedere dag even naar ons kleintje willen kijken:D.

@ Yolanthe, succes met de echo vanmiddag!

11. nickey1983 zo dat is best wel schrikken gelukkig gaat het met de kleine goed.. Doe maar even lekker rustig aan

Laartje88 ja vind het ook wel een beetje raar dat ik niet even langs kan komen ze zei van ja misschien is er nog wel niks te horen en wordt je nog ongeruster..
    En een echo doen ze niet zomaar zei ze .

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zo ik ben ook weer thuis van ons weekendje weg. Heerlijk weekend gehad in Vaals. Heel veel sneeuw, had wel iets. Mijn ouders gingen vandaag nog wandelen, maar wij zijn al terug gereden.

Verder weinig tijd, want dochter moeten we zo bij opa & oma brengen. Daarna door naar het ziekenhuis, heel het weekend ging het wel, maar nu ben ik flink zenuwachtig aan het worden.

Laartje jij ook succes straks en tot vanavond! Hoop zo dat ik ook een mooie foto mag laten zien van onze frummel.

13. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Marije: leuk is dat bedje! wij gaan die waarschijnlijk ook halen, ben er nog niet helemaal uit, maar vond hem ook super leuk!.Heb je een beetje bij kunnen tanken?

@irisnaomi: hopelijk voel jij je ook weer snel beter hoor! duurt lang he
    En wat een enge droom brrrr

@laartje succes bij de vk! en veel plezier!

@kris gewoon vertellen als hij terug komt...lekker wachten, je bent nog niet verplicht om het te vertellen he

@nicky1983: poeh dat is schrikken!! gelukkig is alles goed! rustig aan doen maar hoor!!

@Yolanthe succes bij de vk!

Ik heb vanmiddag lekker vrij genomen! ff niks:D beetje wassen etc heerlijk, ik heb ook veel last van mijn darmen nog, de ene keer obstipatie en de andere keer moet ik rennen naar de wc!
    Vanaf wanneer kunnen ze het hartje horen bij de vk? ben benieuwd of ze bij mij iets kunnen horen woensdag, en ik zat te denken om mijn zoontje gewoon mee te nemen naar de controles, ze hebben daar wat speelgoed staan en zo lang duurt het neit toch? wat denken jullie? Anders moet ik elke keer oppas hebben....

14. 4days

4days Niet meer actief

Kris -> Ik eet elke morgen een flinke kom all bran ontbijntgranen, dat helpt wel met naar de wc gaan, zitten echt veel vezels in!

Nicky -> Jeetje meid, je bent je vast dood geschrokken!! Gelukkig was alles goed met het beebje, dan zal het bloed wel ergens anders vandaan zijn gekomen...

Yolanthe -> Fijn dat het leuk was in vaals! :)

val -> ja dat hartje kunnen ze bij jou nu zeker horen! En je kunt je zoontje best meenemen denk ik, hij zal zich wel een half uurtje bezig kunnen houden toch.

15. @ Yolanthe, en? hoe was de echo??
    Gelukkig heb je een leuk weekendje weg gehad, zaten jullie in landal? Ik ga morgen namelijk zwemmen in landal:D

@ Val, bij mij was het de vorige keer met ongeveer 11 weken dat ik het hartje voor het eerst hoorde. Hoop dat ik het vanavond ook hoor. Lekker trouwens onverwachts een middagje vrij!

Pfff wat gaat een dag langzaam als je aan het wachten bent ;)

16. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    ja denk dat het niet eens een half uurtje duurt, ga het gewoon proberen om hem mee te nemen, lukt het niet weet ik het voor de volgende keer!

17. 4days

4days Niet meer actief

Laartje -> Veel succes alvast voor vanavond! :D ;)

val -> Ik denk dat ik mijn zoontje ook gewoon meeneem als het net zo uitkomt. Mijn vriend werkt vaak lang, en alle opa's en oma's werken ook. En alle vrienden of vriendinnen werken, zitten op school of wonen te ver weg... Heb niet echt een keuze dus.

18. @ val & cossy, ik neem hem de volgende keer ook gewoon mee hoor. Dit is voorlopig de laatste keer dat ik 's avonds ga en mijn vriend werkt gewoon overdag. Dus dan maar lekker even mee.
    Hier is vanalles voor te spelen dus hij krijgt zijn tijd wel om;).

19. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    ja mijn vriend moet ook gewoon werken, oppas zou ik wel kunnen regelen, want 2 van mijn zussen zijn thuis, maar voor dat kwartiertje dat ik misschien binnen ben is dat meer gedoe dan dat ik hem ff meeneem, en ik dacht misschien is het ook wel leuk voor hem dat ie het een beetje gaat snappen? Als hij ook het hartje hoort...! ben benieuwd wat hij ervan vind!

20. 4days

4days Niet meer actief

Ohw hihi ja mijn zoontje is echt nog te klein om het te snappen, hij wordt pas 2 nadat het kindje er al is... Hij weet net wat een baby is, laat staan dat die in iemands buik zitten en dan eruit komen ofzo. ;)

Deel Deze Pagina