Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    FemR haha ja voel me net zo klaag mens.
    Het lijkt net of ik er niet van geniet maar dat doe ik ondanks de ellende wel hoor:D
    Maar wat is lactatiekundige?:(
    Nou ik heb met me borst de hele zwangerschap er last van en ben bang dat het zo door gaat het ook niet over wilt of zo.
    Morgen maar weer de ha bellen.
    Balen dat jij ook zo last van je bekken heb.
    Komt hoop ik geen tijd voor je dat je er tijdens het lopen er geen last van krijgt want daar heb ik nou juist wel last van en als ik van een trap af moet.
    en idd als ik voor mijn doen nu teveel gelopen heb en ga zitten dat doet het alleen maar meer zeer.

2. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Even heel snel ego (we zijn een filmpje aan het kijken)...
    Alles was goed met de 20 weken echo!!! Wat een bewegelijk kindje is Frits, hij/zij werkte echt niet mee! We waren bijna weer de gang opgestuurd om later terug te komen. Uiteindelijk toch alles goed kunnen bekijken en alles was prima. Ze vroeg of we wilden weten wat het is, nou dan is het moeilijk om 'nee' te zeggen hoor. Maar toch gedaan, we moesten even de andere kant op kijken. Ben nu heel erg nieuwsgierig wat we krijgen, maar het is ook wel heel erg leuk om het pas in augustus te weten.
    Na de echo zijn we meteen naar mijn vader gegaan. Hij lag er wonderbaarlijk 'goed' bij en was helemaal trots op de foto's van zijn 3e kleinkind. De operatie is geslaagd, nu maar hopen dat hij weer lekker kan eten en snel naar huis mag.
    Morgen kom ik weer op iedereen reageren!

Fijne avond nog en slaap lekker allemaal!

3. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ FemR - Jij kan ook behoorlijk kleppen altijd!!! :)
    Vervelend dat je toch weer last hebt van je bekken, maar op de bank is ook wel eens prettig. Daar zit ik nu ook, ben kapot, dus was van plan om vanavond maar eens helemaal niks te doen... Jij hebt natuurlijk wel 2 kleine kids rondlopen, dus zal mijn geklaag tot een minimum beperken ;) (en 7 kilo, dat is keurig toch!)

@ Linda - Vervelend, zo'n pinnige echo-dame, die hadden wij met 12 weken ook... Je wilt toch gewoon ook een beetje 'gezellig' naar je kindje kijken. Hopelijk is je 3d echo fijner!

@ iltje - Leuke spulletjes!

@ susan - Fijn dat de echo goed was!

@ hier - Lekker op de bank, met een moe hoofd en een drukke baby. Hij weet niet van ophouden :) Wel leuk dat Niels hem nu echt heel goed kan voelen als we in bed liggen. Af en toe 'hobbelt' heel mijn buik op en neer, volgens mij zoekt hij dan een beter plaatsje op! Begin wel te merken dat full-time werken zwaarder valt dan ik van te voren had bedacht...
    Morgenmiddag gaan we naar een huisje kijken, daar liep ik van de week 'zomaar' tegenaan.. (niet letterlijk natuurlijk ;))
    Wie weet is het wat, en anders wordt het kamertje hier ook prachtig!

4. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Val ach hou op duurt te lang hahah.
    Hopen dat het vanaf volgende week beter gaat het dat ik dan alles kan doen zonder kwaaltjes haha.
    Hier ook last van verstoppingen heb er lactulosestroop helpt ook goed maar die neem ik alleen in als ik paar dagen het niet heb kunnen doe is mij afgeraden om het te persen i.v.b. je aambeien:D
    Maar idd heb ik er ook last van gehad dat ik er wat bloed bijgehad heb.
    En dat had volgens de ha met je aambeien en je adertjes te maken:p;)

5. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ val - Bedacht mezelf vanochtend nog toen ik de hond uitliet dat ik het hele weekend niet was geweest.... Drie keer raden waar ik toen ineens ontzettende last van kreeg....:)

6. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Anette heerlijk voor je mannetje dat hij het nu ook kan voelen is voor hun ook idd hele belevenis haha.:D
    Mijn vriendlief moet elke avond kijken naar me buik en voelen.:D
    en lekker fijn dat hij lekker druk is weet je tenminste dat hij aanwezig is haha.

O nou ben benieuwd of het jullie paleisje gaat worden.

7. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ koetje - Fijn dat de echo goed was, wel leuk dat Frits zo'n druktemaker is :) En fijn dat de operatie geslaagd was!

8. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @ Val: ja klopt, ben best creabea. Zou graag nog meer dingen willen kunnen, maar helaas... Mijn moeder is coupeuze en ik kan dus echt niet met en naaimachine overweg... Vind ik toch wel erg jammer... En leuk dat je de gordijnen al gehaald hebt! Ik wil iets met groen, maar niet jongensachtig. Moet echt neutraal zijn. Ze hadden bij leen ook met boerderij dieren erop, vind ik ook wel leuk. Slecht naar het toilet gaan... heel herkenbaar helaas. Ga even aan de vk vragen volgende week of zij nog een goed middeltje weet. Ik heb ook wel eens dat er bloed bij zit. Ws is het dan een aambei die de druk niet aan kan, of een piepklein wondje rond je kringspier. Echt heel erg vervelend..... Hopelijk helpt jou middeltje deze keer weer!

@Iltje: gelukkig geniet je ook ondanks de ongemakken! Ik laat mijn pret ook niet drukken door de aanwezigheid van bekkenpijn. Begin er gewoon niet aan whaaaaaaaaaahahaaaaa. Met traplopen heb ik gek genoeg niet meer last dan gewoon met lopen. Hoop dat dat zo blijft! En een lactatiekundige is iemand die heel veel verstand heeft van borstvoeding, maar ook over je borsten. Veel ziekenhuizen geven info avonden voor aanstaande moeders over het geven van borstvoeding. Volgens mij een aanrader en kom je meer te weten. Ook daar kun je vragen stellen! Ik zou ook eens aan je vk vragen of zij nog tips heeft.
    Hier zijn ook lactatiekundigen actief op het forum, wellicht kun je daar je vraag stellen?

Mazzellllll

9. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Koetje: fijn dat het goed is gegaan met je vader!! Ik hoop ook dat hij nu lekker opknapt!! En wat fijn dat frits helemaal tip top in orde is!! En lekker hoor zo'n bewegelijk monstertje hihihi.

@Annette: wie ik?? kleppen?? valt toch wel mee?? hahahaha.
    Zo klein zijn mijn kids niet meer hoor hihi. Denk dat ik er veel meer last van zou hebben als ze kleiner waren geweest. Ze kunnen heel veel zelf en dat scheelt enorm! En 7 kilo... ja valt mee hoor, maar had gehoopt het te beperken hahaha. Vanaf nu kom je ong 500 gram per week aan, dus dat betekend nog 9 kilo.... Ik zou super blij zijn als ik "maar" 13 kilo aankomen, maar mezelf kennende.... Het vliegt er nu aan merk ik, moet echt oppassen met snoepen hahaha, maar alles is zoooooooooo lekkerrrrrrrrrrrrrr Maar... ik kan nog steeds 1 gewone broek aan.... dus dat vind ik ook wel stoer :)

10. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Koetje Fijn dat de echo goed was.
    en gelukkig dat er toch alles na gekeken kon worden na dat je wat gehobbelt heb.
    En fijn dat de operatie goed is gegaan.
    heel veel beterschap met je vader.

FemR oo is dat het hahahahahah.
    Ja ik moet donderdag naar de vk dus was er zowiezo van plan om te kijken wanneer bij hun die infoavond is.
    die wil ik dan wel bij gaan wonen en idd laat ik me borst ook even bij de vk zien voor advies.
    En idd laat de pret ook niet drukken door al die kwaaltjes hoor;) dan moet ik nu wel door gedraaid zijn:D:p

11. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Oh ja die zijn leuk Femr van de leen bakker, ik heb voor mijn zoontje dat dekbedovertrek met die koetjes en tractoren enzo
    En weet nog van mijn vorige zwangerschap dat Floradix heel goed werkt, kan je bij een natuurwinkel ofzo halen, of misschien ook wel bij de apotheek, is een kruidendrankje, vies, maar doet wonderen, En ik heb meer het idee dat het bloed van de voorkant komt zeg maar;) Heb de vorige keer ook veel last van bloedverlies gehad omdat ik een zwakke baarmoedermond had, en waarschijnlijk nu met wat kracht zetten weer last van...ff in de gaten houden..Ennnn als je nog iemand zoekt om wat voor te maken!!;)

Koetje gelukkig was bij jullie ook alles goed! wel knap hoor dat je weg kon kijken op dat moment!! hahaha ik zou TE nieuwsgierig zijn geweest. wel leuke verrassing nu! en gelukkig gaat het nu beter met je vader!

Annette ben benieuwd of het huisje wat is! enne misschien moet ik er gewoon wat vaker aan denken dan;)

12. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Elisa trouwens wat een leuke site met kleertjes zeg.
    Zit zeker ons smaak tussen:D
    Even goed neuzen:p

13. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Even korte reactie;
    De tas die ik vanmiddag geplaatst had heb ik niet zelf gemaakt nee, ik wacht nog steeds op mn zeil wat ik had besteld!
    Maar t is wel de bedoeling dat ik zulke tassen ga maken ja.
    Alleen ik ga ze dus ook kant en klaar inkopen bij een groothandel. Zo ook bijvoorbeeld fietstassen, laptoptassen, weekendtassen, boodschappentassen, onderzetters.. Noem het maar op!! :)
    Helemaal zin in!
    Word zelf helemaal blij van de printjes van o.a. mexicaans zeil!

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Alle 20 weken echo`s waren weer goed gelukkig! Altijd fijn om te lezen, want het is toch spannend.

Bij mij begint de zwangerschapsdementie nog een graadje erger toe te slaan. Ik heb woensdag de 2de versie van de 20 weken echo om 16:30, kwam ik er gisteravond achter dat 2 oppaskindjes er dan ook zijn. Wist het best, maar had het niet gecombineerd! Erg toch?! Gelukkig gaat schoonmoeder mee en die kan de kinderen opvangen als ze niet meer mee willen kijken. Gelukkig zijn ze al groot 4 en 6 en ook rustig. Verder weinig mogelijkheden want ik moet deze week terug komen en verder kon alleen vrijdagmiddag en dan heb ik er hier 5 rondlopen. Dus dat was ook geen optie.

Verder ben ik alles kwijt dus ga ik even terug lezen.

15. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Marije oke nou wat crea zeg als je zelf gaat maken.
    Maar idd is echt een super fleurig tintje.
    Helaas hebben wij al een verzorginstas wie weet een keer een andere tas hhaah.

Yolanthe hahaha. zwangerschaps dementie gelukkig ben je niet de enigste hahaha.
    Maar idd fijn dat je moeder bij je is.

Nou mensen ik hoop morgen weer een beetje normaal te zijn dat ik er gewoon weer iedere dag ben.

Ga nu heerlijk me bedje opzoeken.

Mensen morgen naar de vk of gyn moeten of echo heel veel plezier en succes.

truste mensen

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Buikkies!!

Zo... ik heb weer even bij gelezen..
    Helaas even niet het fut om te gaan reageren..
    Vanmorgen om 8 uur de deur uit gegaan en was vanavond om half 9 thuis.... We hadden nog vergadering na t werk..
    Hakt er wel ff in zo!

Hebben er hier trouwens al meer last van maagzuur??
    Nu elke dag wel een tijdje... Gelukkig werkt een rennietje best ok! Maar vervelend blijft het wel..

Ik zag een hoop goeie echo's voorbij komen.. Fijn zeg weer zoveel goed nieuws!!!

Gewicht...
    Ik ben begonnen op 62.5.... ben naar 58 teruggegaan door misselijkheid en een fikse bijholteontsteking....
    Ondertussen zit ik weer op 62.5!
    Maar omdat het zo netjes geleidelijk is gegaan zie ik het maar als 4.5 kilo aangekomen ipv 0 ;)

Zo ik duik lekker onder de wol..
    Want ik ben de gelukkige bofkont die morgen mag openen op t werk ;) Dus mag weer op tijd op!

Welteruste allemaal!

17. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook net op de weegschaal gestaan. Ben nu ongeveer 4 kg aangekomen of meer want ik ben in de eerste weken nog afgevallen. Heb de laatste paar weken echt snoepaanvallen gehad (chocoladeeitjes, duh), anders ben ik helemaal geen snoeperd.

Gisteren nog wat spulletjes van mijn nicht gekregen. Haar zoontje is van juli 2009, lekker handig dus! Morgen komt ze met nog een stapel.

18. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    iltje: wat vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt! vandaag weer bellen gewoon!!
    gave schoentjes

femr: ik heb nog niets besteld op kleertjes.com... maar vind het gewoon leuk om te kijken hahah!

ik ga snel rennen, moet naar mijn werk!

19. @ Dingetje, fijn dat alles goed was en dat het nog steeds een jongetje is.

@ Cossy, fijn dat alles goed was en leuk een koningskoppel!!

@ Marijeee, hihi de afspraak vergeten. Stom he dan denk je er de hele dag aan maar als het erop aan komt vergeet je nog de tijd. Gelukkig kon je nog snel even tussendoor.
    De tassen zijn erg leuk, ik hou je site in de gaten.

@ Nicky, veel plezier bij de echo en met de eerst yoga les.

@ Elisa, leuk he kleertjes.com! Ik vind ook dat ze echt leuke dingen hebben, af en toe wel wat prijzig maar wel leuk.

@ Lauw, ik droom hier ook zoveel, ben soms echt moe van het dromen haha.

@ Iltje, balen van je ontsteking. Leuke schoentjes heb je gekocht.

@ Linda, wat balen dat je geen leuk mens had! Ik had dat bij Aiden toen ook, jammer he! gelukkig hebben jullie nog een 3d echo.

@ Femr, leuk een groot gezin!!! Jullie willen hierna nog een kindje? Ik wil ook graag een groot gezin maar mijn vriend wil het echt bij deze 2 houden, en dat vind ik soms echt moeilijk. Dat het nu echt de laatste keer is dat ik zwanger ben, echos heb etc etc (heerlijk he die hormonen ;) ).
    Opzich wel handig de zolder in 2en delen. Wij willen dat uiteindelijk ook doen, er slaapt nu niemand dus nu is het geen probleem.
    Het gesprek van mijn vriend ging goed, nu nog even afwachten of hij het is geworden.
    Enne.. heb je je nu ergens versproken hier of lees ik het verkeerd....

@ Val, ik word hier ook niet gewogen. Heb thuis er geen zin in dus zie wel hoeveel eraan komt hihi.

@ Koetje, fijn dat alles goed was met frits. Knap dat jullie het niet willen weten. Ik ben te nieuwsgierig.
    Gelukkig gaat het weet wat beter met je vader.

@ Annette, leuk naar een huisje kijken. Veel plezier alvast.
    Ik werkte bij Aiden ook fulltime en vond het af en toe ook echt zwaar.

@ Yolanthe, jij ook al vergeetachtig. Ik heb het ook echt heel erg. Fijn dat je schoonmoeder mee kan en even op de kids kan letten.

@ Chivay, wat een lange dag zeg!!! Hier helaas ook veel last van maagzuur, blehhh!

@ Spruit, wat fijn dat je vanalles krijgt van je nicht, scheelt toch weer he!

Gister kon mijn vriendin helaas niet komen, haar dochtertje was ziek. Heb lekker zitten internetten en even naar de stad geweest, ook bij Lief! geweest. Vindt het echt super leuke kleertjes maar de kwaliteit heel wisselend.
    Ik heb een mega berg met strijk liggen daar ga ik zo maar eens aan beginnen.

Heeft iemand hier toevallig al eens een hema taart besteld? Ik wil hem de dag voor Aiden zijn verjaardag bestellen maar vraag me af of hij de dag erna nog lekker is?

20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@ Laartje: hema taart, wij vinden ze wisselend. De ene keer zijn ze lekker, maar de andere keer niet geweldig. De dag erna zijn ze nog wel lekker, zolang kun je hem makkelijk bewaren. Gelukkig maar want als je op zondag jarig bent wil je toch ook taart ;). Wij hadden dit jaar een hello kitty taart gemaakt door een hobby taarten bakster. Echt super mooi en erg lekker, dochter was er super blij mee.

@nog meer kinderen: wij hebben het er ook over drie gehad, maar eerst maar eens kijken hoe deze bevalling gaat, want daar kijk ik niet bepaald naar uit. Maar drie lijkt me nog steeds geweldig.

@Dromen; droom ook steeds. Terwijl ik dat normaal nooit doe of wel doe maar niet onthoud (iedereen droomt...).

@maagzuur: af en toe last van, maar echt maar heel af en toe. Bij dochter ook weinig last van gehad.

@ versproken: ga ook eens even terug lezen :p.
    Ik vind het moeilijk om er niet over te kletsen, maar het gevis van andere mensen is ook wel erg leuk. Als ik 2 keer hij gebruik dan is het een jongen zegt de een, als ik het een keer over haar heb is het een meisje zegt de ander.

Ga het eens uitpluizen.....

Deel Deze Pagina