Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijee > wat een mooi gevulde kast heb je al voor de kleine Hier ook aardig wat al straks even verder met uitzoeken ..
    En wat fijn dat je toch nog tussendoor kon bij de vk en je weer goedgekeurd bent .
    Gave luiertas zeg echt mooi ..

Cossy > wat leuk een dubbele bevestiging een meisje leuk hoor

Nicky > veel plezier vandaag met de echo

Dromen > hier ook erg veel last vast vannacht over een hele grote krab die me aanviel toen ik het me vriend net vertelde lag die echt in een deuk ..

Iltje > niet fijn zeg dat je nog steeds blaasonsteking hebt en zo last hebt van je tiet .
    En ook al aardig aan het aankomen hier bijna weer aan het gewicht van voor de zwangerschap was eerst ruim 8 kilo afgevallen ..
    En wat ene gave schoentjes zeg vind die nike,s echt lief ..

Linda > fijn dat de echo gisteren goed was wel vervelend dat ze zo,n stom mens had ..

Susan > hier ook kraamzorg van de kraamvogel..
    Krijg van de week een zorgplan in de bus zouden ze opsturen zij ze gisteren tijdens de telefonische intake

Leonizzie ± leuk he dat je de kleine al wat meer kan voelen ..
    Hier ook 1 die het erg leuk vind om in mijn blaas te trappen hihihi
    soms echt een rot gevoel..

Val : niet fijn zeg dat je zo slecht naar de wc kan lijkt me niet erg fijn hier gaat het nog redelijk ..

Koetje : fijn dat de 20 weken echo goed was bij jullie ,,
    En dat de operatie van je vader geslaagd is

Valtje : hier ook wat last van zwangerschapdementie hahaha

zo weer even verder lezen ....

2. Hema taart ± heb nu twee keer de hele taart besteld en ik moest heb soms zaterdag ophalen voor de zondag en dan was die nog erg lekker ..

Hier vanmiddag iris weer lekker naar de psz en ik dan even de commode en de kledingkast inruimen even geen iris op me heen die druk aan het spelen is dan met de baby kleertjes haha

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja het was idd jammer dat gister niet echt super was..
    het was zowiezo raar, want wij zaten op de gang en toen zat ze aan de telefoon met een mevrouw die blijkbaar daarvoor te horen had gekregen dat het niet helemaal goed zat en er een vergrote kans was op downsyndroom...dan doe je toch ff je deur dicht....ik zat daar helemaal van o nee straks overkomt mij dat ook..
    en je moest de hele tijd naar een computerschermpje kijken waar zij dus ook op keek....(ik moest dus de hele tijd naar rechts kijken) echt irri...bij noa keek ik gewoon rechtuit op een beamer...kon alles toen heel duidelijk zien...nu kon ik t echt niet duidelijk zien...4 foto'tjes meegekregen maar kan er niet echt wijs uit...erg jammer maar ja het is gebeurd...hoop idd dat de 3d echo straks leuker zal zijn..

4. 4days

4days Niet meer actief

tnx dames! :D

Dromen -> Nou ik droom dus echt ELKE nacht over sex... ;) Whahaha, echt erg gewoon! :p

5. 4days

4days Niet meer actief

Oh da's ook lullig zeg... :)

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @femR we mogen/hoeven niet terug te komen voor het aangezicht...vind niet erg hoor want als ik weer dat mens dan heb...we gaan over c.a. 8 weken voor een 3d echo en dan kunnen ze het gezichtje vast wel bekijken...

7. 4days

4days Niet meer actief

Ja precies, op de 3d echo zien ze dat nog veel beter! Wij hebben over 7 weken.

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @cossy ja lullig he? en dromen over seks is beter dan nachtmerries hebben ofzo;)

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Linda: jammer dat je zo`n ervaring hebt gehad. Niet erg professioneel van haar ook. Wij hadden een hele fijne, ze legde precies uit waar ze naar keek en waarom. We kregen hele mooie duidelijke foto`s (zie mijn hyves, geen idee hoe ik ze hier erop krijg). Wel deed ze me ook pijn met het gepor om de kleine aan het draaien te krijgen. Het had niets eens effect helaas.

Ik hoop woensdag wel op een ander, niet omdat ze niet goed was. Maar hoor graag wat friemel nu is nog een keer van een ander. Hoewel ze wel zeker was van haar zaak. Bij dochter hebben we het ook 3x gehoord en toen had ik iets van het klopt vast. Nu heb ik dat nog iets minder.

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @yolanthe krijg je nog een echo? of was de vorige echo een geslachtsecho? wat is de reden dat je er nog 1 krijgt?

dr zijn wel een hoop geloof ik die nog een keer terug mogen komen of niet?

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ irisnaomi, hier gaan de kilo's ineens ook snel! Heb er nu 4 kilo bij op mn eigen weegschaal.
    Vanmiddag moet ik weer naar de verloskundige, ben benieuwd hoeveel ik daar nu weeg.

@ dingetje, fijn dat de echo goed was!

@ Cossy, fijn dat ook jou echo goed was!

@ marije, is het nu om de 3 weken naar de verloskundige?
    Ohh wat een leuke luiertas!

@ elisa, he wat lijkt me dat lastig zo een jeuk!
    www.kleertjes.com is zeeeeeeeeeeker leuk :D bestel daar heel vaak voor mijn zoon!

@ iltje, Das niet leuk dat het niet met je gaat.. heb je wel lekker geslapen?
    ahhh die schoentjes, zooo schattig!

@ linda, fijn dat alles goed was met je beeb.. en wel jammer dat die vrouw niet leuk was!

@ koetje, fijn dat de echo goed was.

@ nog meer kids, mij lijkt 3 kinderen echt geweldig, of 4.. Maar ben nog zo jong (22 jaar, vriend 23), dus we hebben nog wel even de tijd ervoor.
    Maar doordat ik nu zo last heb van mn bekken, lijkt me een 3e zwangerschap ook wel eng. Dus we houden alle opties nog open.
    Voorlopig zijn we na deze beeb 'even' compleet voor sowieso 2 jaar.

@ dromen, ohh hou op, vreselijk! Heb gedroomd dat ik bevallen was van een zoon.. en ik was zooo verdrietig, niet dat het een jongen was, maar omdat ik daar niet op had gerekend..
    Werkelijk alles was roze, hij lag verwikkeld in een roze deken en we hadden 2 dagen geen naam voor hem.
    Vreselijk lijkt me dat! Dus misschien gaan we nog wel een echo doen, voor de zekerheid!

12. even weer een buikfoto gisteren gemaakt met 22.2 weken

13. Dromen hier ook veel dromen over bevallen of te vroeg of veel te laat soms echt niet fijn om zo wakker te worden

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Even snel een berichtje van mij. Ik ga vanmiddag bijlezen en proberen op iedereen te reageren.

Ik heb sinds gistermiddag al een licht gevoel in de kop, zal wel aan de bloeddruk liggen.... wat kan ik hier het beste tegen doen? Heb vanmorgen al de hele tijd het gevoel dat ik zo om kan vallen :(

@gewicht: vanmorgen op de weegschaal gestaan en nu 4,3 kilo aangekomen, das wel netjes volgens mij.

Tot vanmiddag! En ik hoop dat ik nog antwoord krijg over het lichte gevoel in het hoofd voordat ik richting Eindhoven ga...

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @irisnaomi dan kun je beter over seks dromen;) ik denk/droom de laatste tijd ook vaak over de bevalling en moet r eerlijk gezegd nog ff niet aan denken, maar aan de andere kant kan je t maar weer gehad hebben...maar (veel) te vroeg of te laat is ook iets waar ik niet aan moet denken..
    mooie buik zeg! groeit goed!

16. Ja vind het ook maar niks die dromen dan zeker weten beter over sexs ..
    Maar wat ik vannacht had was ook niks haha als ik er aan terug denk lig ik echt in een deuk werdt aangevallen in de tuin door een grote vliegende krab di echt mij moest hebben de krab had echt hele grote bolle ogen hahah en een bigsmile op zijn hooft was blij dat de wekker van mijn vriend ging ..

Soms denk ik wel van hoe kom je aan zulke dromen

17. @ kiss, he bah wat een enge droom. Een collega van mij heeft dat dus echt gehad! Tijdens alle echos was het een meisje en bij de geboorte bleek het een jongen te zijn (is wel alweer 18 jaar geleden, dus toen was de appartuur natuurlijk ook niet zo goed hihi).
    Hier zijn we ook zeker compleet voor de komende 2 jaar, maar we zijn ook nog jong dus hoop dat mijn vriend gewoon zegt dat hij de optie ook nog open houdt, misschien denk ik er straks ook heel anders over.

@ Irisnaomi, mooie buik al hoor! Groeit goed.

@ Yolanthe, bedankt voor de info over de taart. Misschien dat ik toch voor iets anders ga kijken. Is zo'n hello kitty taart duur (oke hier komt dan natuurlijk een andere variant)?
    Ik zeg hier trouwens de hele tijd hij over de baby, dus de mensen kunnen denken wat ze willen ;)

@ Cossy, haha wat een dromen heb jij ;)

18. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, ja ik kan er ook niets aan doen. :D Maar beter dromen over sex dan nachtmerries idd.

Irisnaomi, mooi buikje zeg!!

19. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ irisnaomi- Wat een megabuik! Gaaf hor!

@ cossy - dromen over sex, prettig:) Hier heel druk met dromen, maar voornamelijk over werk... pfff... word ik doodmoe wakker van.

@ veel kids - Ik ga voor 2, manlief voor 4.... Als het er maar geen 3 zijn..(ben zelf een middelste en heb daar een licht trauma aan over gehouden..hihi) Eerst maar eens proberen hoe we het er vanaf brengen met eentje ;)

20. ja he buikje gaat erg hard zal eens een buikfoto zoeken van toen ik zwanger was van iris ..

Deel Deze Pagina