Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Tnx ik was er zelf ook wel blij mee, en de prijs viel erg mee, heb 30 euro betaald.

Wie van jullie gaan overigens een kraamfeest houden? En hoe doen jullie dat dan, ook echt een zaaltje huren ofzo? Wij hebben helaas geen grote tuin ofzo...

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja zoiets was ik ook kwijt, dat was ook nog leuk.

He daar is mijn banner weer!

Ik ga voor ouderwetse kraamvisite en geen kraamfeest. Dus daar kan ik je niet mee helpen, het zou bij ons ook in de tuin kunnnen, maar dat is ook wel een risico want voor hetzelfde geld is het hartstikke slecht weer. Zou voor een zaaltje gaan, dan heb je na afloop ook geen rommel in huis. Want anders ben je moe van het feest en moet je ook nog opruimen!

3. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo, heb even heerlijk geshopt! Mijn nicht heeft haar zolder opgeruimd. Haar jongste is straks een jaar en een maand ouder dan onze Spruit. Ik heb nu zowat alle kleertjes overgenomen (bijna 140 stuks!, schrik er zelf van nu ik het zo lees) want mijn nicht heeft gelukkig ook een stoere smaak!. Lekker handig aangezien meneer straks ook een aantal uren bij oma is, kan ik daar ook reservekleertjes wegleggen zonder dat ik tekort kom thuis. Ben benieuwd wat man van mijn uitspatting vindt. Tot nu toe heeft hij de meeste kosten gehad voor de kleine, hahaha.

4. 4days

4days Niet meer actief

Hmm ja daar heb je gelijk in. Ik twijfel overigens wel hoor, het is toch weer een smak geld. Terwijl kraamvisite vrijwel niets kost... Ik ga er nog eens over nadenken. ;)

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Kost natuurlijk al snel meer dan de koffie/thee en de beschuitjes. Ik vind kraamvisite wel gezellig en je spreek iedereen weer eens, weet niet of je daar tijd voor hebt met zo`n feest.

6. 4days

4days Niet meer actief

Ja het punt is vooral dat ik de kraamvisite erg van tegenvallen. Mijn vrienden kwamen allemaal (uiteraard) maar mijn complete familie is bijvoorbeeld helemaal niet gekomen. dat zijn echt van die mensen die alles voor zich uit blijven schuiven als ze geen vaste datum hebben. ze zeggen nu nog steeds: ach we moeten echt nog eens langs komen. Vince is anderhalf... Bovendien kwam de visite heeeeel erg verspreid, de eerste maand kwam er vrijwel niemand, en toen bleef af en toe iemand komen totdat vince ruim een half was ofzo?? :(

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hier ook nog nagedacht over kraamfeest. Maar helaas zijn er veel mensen op vakantie in die tijd.. Dus dan moet je alweer een geschikte datum vinden waarbij veel mensen kunnen, anders komen ze alsnog op kraamvisite.

Dus we zien wel wat er komt aan kraamvisite, vind het zelf wel gezellig!

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ben best moe.. ga even op bed liggen met zoontje.. hij wil niet echt meer slapen smiddags, maar ga het even proberen als hij naast me ligt :D

9. @ cossy, super leuke taart, ga me toch maar eens bedenken of ik er zo eentje doe.
    Wij doen hier thuis kraamvisite en bij mijn schoonfamilie een kraamfeest, ze wonen te ver om 1 dag op en neer te komen en heb geen zin in logees ;).
    Ik hou ook niet zo van de visite maar een kraamfeest ben je toch weer meer geld kwijt.

@ Kiss, hopelijk wil je zoontje even slapen, kun jij ook lekker even je ogen dicht doen.

@ Spruit, wat leuk al zoveel kleertjes. Dat is wel handig dat ze weten wat je krijgt he. Heb je weer een voorraadje liggen.

Aiden slaapt eindelijk, hij was chagerijnig omdat hij zo moe was.
    Hij speelt wel heerlijk met zijn little people speelgoed, zijn jullie kids daar ook zo gek op?
    Ik denk dat ik nog iets ervan ga halen voor zijn verjaardag.

10. mooie taart hoor ziet er lekker uit

11. Hier net ene leuke uitspraak van Iris wilde hem even vertellen voor ze naar de psz gaat ..

We zijn boven de kleertjes aan het opruimen en begint zo over haar brusje ..
    Van mama brusje moet nog even groeien he . ik zo van ja klopt ze moet nog even goed groeien , Iris zo ja want dan kan ze mijn kleertjes aan .. Ik zo ja duurt nog even tot mama jarig is ongeveer.. Zegt Iris ja dan moet de dokter in je buik een gaatje knippen he en kan ik spelen met brusje ..
    En kan ze in het bedje slapen de schommelbed ( hebben een schommelwiegje )

Vond het echt gaaf hoe ze dat zei en hoe ze er ook mee bezig is
    steeds als er iets van kleding te klein is mama deze is voor brusje he is mij nu te klein ...

12. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ik zag een mooie taart voorbij komen. Van Vince was ie toch?
    Wij hadden voor Jaimy ook een hele mooie laten maken toen ie 1 werd!
    En lekker dat ie was... Hmmmm....!!!!

13. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
  14. Marijee > wat een leuke leuke taart en truitje zeg en wat goed dat je dat zelf hebt gemaakt

15. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Laartje we hebben een hoop little people spul, maar dochter speelt er nooit mee. Wij hebben een duplokind, daar speelt ze heel veel mee. En buiten met de trampoline.

@Marije ook al zo`n mooie taart, shirt is ook leuk.

@Irisnaomi: wat een slimmerik! Haha vooral dat gat in je buik! Dochter vindt vooral luiers en speentjes erg interessant, want zij is groot en heeft dat allemaal niet meer. Haha iedereen met speen en/of luier is klein of een baby. Ook grappig ze zegt het rustig tegen kinderen die groter zijn! (groter zijn dan onze mini is ook niet echt moeilijk :))

16. ken het ja met het speentje hier iris ook loopt een meisje bij de psz zit in haar klasje en heeft de speen in haar mond (dat meisje ) iris ook zo jij bent een baby zeg spenen zijn voor brusjes

17. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Joehoe, ben ik weer! (wat een rare letters:()
    Lekker stiekem vanaf het werk maar ik heb al genoeg werk verzet vanochtend dus geen schuldgevoel;).
    Eerst eens even op jullie reageren...

@FemR: ik heb idd ook ervaring met schuurmachines die ermee ophouden (stofzuigers trouwens ook:p, ik ben nogal een sloper!).
    Goede oplossing trouwens, tijdelijk op de babykamer slapen.
    Wat lief en leuk, een klok gemaakt voor je nieuwe buurmeisje!

@Susan: mooie buik hoor!

@harde buiken: hoe voelt dat precies? Ik heb ze volgens mij bij Tes nooit gehad. Nu denk ik steeds vaker dat ik er een heb. Voel je het vooral onderin?

@Chivay: wat lief dat je vriend zijn hand op je buik legt terwijl je slaapt en dat de baby daarop reageert:)...

@Marije: sjonge, wat een hoop kleertjes al en het meeste is nog wel gekregen! Ziet er echt schattig uit al die meidenkleurtjes!
    Leuk hoor die luiertas!

@Dingetje: wat fijn dat de echo bij jullie ook goed was. En dus nog steeds een jongen, dat is fijn!

@gewicht: ik ben nu volgens de weegschaal bij de gyn zo'n 6 kg aangekomen.

@Cossy: super, een meisje! Gefeliciteerd! Leuke dromen heb jij btw! Wij wilden eigenlijk een kraamfeest gaan houden, maar we zijn van het idee afgestapt. Ik vind het toch teveel gedoe. Wij zouden het dan gewoon in de tuin/woonkamer doen. Ja,het financiele was bij ons ook een van de redenen om het toch niet te doen. Maar het lijkt me wel handig, alles in een keer. Ik vond de kraamvisite bij Tes zo vermoeiend...

@Nicky: veel plezier met yoga! Ik ben benieuwd hoe je het vindt!

@Lauw: hebben jullie kippen? Leuk! (en lekkere eitjes!) Lekker gezwommen trouwens?

@Iltje: beterschap! Wat een lieve schoentjes heeft jullie prinsesje al zeg!

@linda: fijn dat de echo goed was. Balen zo'n formeel mens he? Hadden wij ook, hier werd ook erg op mijn buik geduwt omdat Frits er niet handig bij lag. Ook anders dan verwacht helaas...

@Leonizzie: Tes lag in voetligging (stuit) en trapte eigenlijk altijd richting 'uitgang' zeg maar. Een heel vreemd gevoel (wacht maar tot de bewegingen nog krachtiger worden!), dus ik weet wat je bedoeld.

@val: ik krijg nog wel heel wat echo's dus ik moet nog wel vaker mijn nieuwsgierigheid onderdrukken. Wel moeilijk maar het is me bij Tes ook gelukt!

@Laartje: wij hadden voor Tes' eerste verjaardag ook een hemataart met foto. Hij was dezelfde dag al op:D, maar volgens mij blijft ie best lang lekker hoor!

@aantal kids: hier komt er sowieso nog wel een derde (als het ons gegunt is) en misschien nog wel een vierde!

@irisnaomi: zo, wat een mooie buik heb je!

@buikje: ik heb nu juist een kleinere buik dan bij Tes...

@1e verjaardag: ik had voor Tes een verjaardagsbroche zelf gemaakt, stond ook erg leuk!

Nu maar weer snel aan het werk!
    Alles goed hier trouwens. Vanavond kom ik vast wel weer hier, dan weet ik ook meer over mijn vader.

Fijne dag nog!

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    wat een leuke taarten Cossy en Marije... ze zullen ook vast heel lekker zijn.. .mmmmmm krijg er zin in...

19. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Koetje: ja, wij hebben 6 kippen.. die geven ongeveer 5-6 eieren per dag.. haha.. dus we komen om in de eieren... straks gaan er 3 van de kippen naar mijn zus.. 3 kippen vind ik zelf ook wel genoeg..
    maar jij bent dus druk aan het werk.. dan mag je ook wel ff tussendoor hier neuzen... tot vanaaf..

20. @ Irisnaomi, wat een schattige opmerking!

@ Marijeee, super die taart jammie! En leuk hoor zo'n shirt.

@ Yolanthe, jammer dat ze niet met little people speelt, Aiden heeft nog geen duplo dus weet niet of hij dat ook leuk vindt :D Denk het niet, hij vindt alles met geluid geweldig (en mama kan maar batterije kopen).

@ Koetje, oe oe stiekem vanaf je werk! Ik doe het ook weleens alleen hebben ik nu geen internetrechten meer hihi, dus er valt niet meer te internetten.
    Jullie vonden de taart dus wel lekker? Mmm weet niet wat ik nu meot doen.

@ Lauw, leuk dat jullie kippen hebben en lekker iedere dag verse eieren.

Hier net lekker alles gepoetst, strijken lukt nog niet aangezien aiden de strijkplank iedere keer wegtrekt.
    Zit nu heerlijk chippies te eten :D.

Deel Deze Pagina