Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    haha ja dan snapt hij het nog niet nee;)
    Ik weet ook niet of mijn zoon het snapt, maar als ik zeg wat zit er in mama d'r buik zegt hij wel baby. en hij luistert soms ook en dan zeg ik wat doet de baby? zegt ie: huilen haha kan ie vast wennen;) maar of hij echt snapt dat er een baby in mijn buik zit? Hij vertelt het wel op het kinderdagverblijf aan zijn juffies haha

2. 4days

4days Niet meer actief

Hihi :D ach hij is ook nog een half jaar ouder als de baby komt, dus tegen die tijd snapt hij vast wel ongeveer dat er nog een baby bij komt. Mijn zoontje zal wel niet weten wat hem overkomt, hahaha!

3. Nee he, wij moeten over 45 min weg staat mijn vriend in een hele lange file!!!!! Ik hoop echt dat hij op tijd is!!
    Ik ben al zo nerveus, maar nu helemaal :)

4. Yeahhh hij is op tijd!!! We gaan zo vertrekken, kom vanavond natuurlijk ff een verslag doen!!!

Ohja nog ff een trotse mama, mijn zoontje trekt zich op in de box:D

5. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Marije fijn dat je even 2 nachten heb kunnen slapen.
    En idd oma geluk haha dat hij daar beter heeft geslapen.
    Leuk bedje met krijtbord hopen voor je dat hij idd daar beter in slaapt en dat hij vannacht lekker door slaapt.

cossy leuk jij 15 maart nou ben benieuwd allemaal.
    Ja al zit het goed maar toch ben je er angstig voor je kan altijd verkeerd vallen.

Kirss34 ja dat is altijd heerlijk even weg zijn en gaan maar als je weer 1 maal thuis bent is dat ook weer heerlijk.
    Maar fijn dat je een fijn weekeind heb gehad.

Nicky dat is schikken voor jullie geweest. Bah.
    Nou fijn dat je gelijk een spoedecho mog laten maken.
    En idd blijf even lekker thuis om rust te nemen.
    Heeft je lichaam dan denk ik wel even nodig.

Yolanthe fijn dat je een leuk weekeind heb gehad.

Val mij is verteld bij het volgende bezoek aan vk gingen we naar het hartje luisteren.
    En dan ben ik 14 weken en 2 dagen dus ik weet niet precies wanneer het wil nog wel eens verschillen.

Laartje oooooo dat is leuk dan idd om te zien dan kindlief zijn eigen optrekt in de box nou voor je het weet hol je er achter aan haha.

Hier vandaag rustig daagje aan op me werk gehad.
    Was wel al om kwart over 4 al wakker dus zat om kwart voor 5 al beneden en nu nu ben ik ontzettend moeeeeeeee.

We hebben die van de kijkshop gehaald maar nog niets kunnen horen dus straks maar even nog proberen ze zeggen 3 a 4 uur na het eten dus rond half 9 proberen we het nog een keer tenzij ik in slaap ben gevallen haha.

Woensdag weer fisio hopen dat ze nou wat meer met me kunnen doen haha.

Nou ben benieuwd dan al die verhalen over echo's en vk bezoeken/

6. Pieternel80

16 dec 2009
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een paar dagen offline geweest, helemaal niet fit, maar nu gaat het gelukkig wel weer. Ik heb niet alles bijgehouden hier, dus reageren is wat lastig, daarom alleen even ego...
    Eigenlijk zou ik vrijdag mijn eerste echo hebben, maar doordat ik me toen helemaal niet goed voelde, hebben we dat verplaatst naar vandaag. En het was prachtig! Een mooi, druk bewegend kindje. Heerlijk. En weer zo bijzonder!

7. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Pieternel. gefeliciteerd met je mooie echo.
    Hopen dat je gauw wat vitter word.
    Het is idd heel vervelend als je totaal geen vut heb om iets te doen.

8. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Chivay; Ik mag volgende week donderdag pas naar de vlos. Ik heb vanmorgen geprobeerd te bellen naar de nummer van het telefonisch spreekuur, maar kwam er niet doorheen, zal vast komen omdat het maandag is. Ga het morgen nogmaals proberen. Ben benieuwd naar mijn bloeduitslag.

Fijne avond allemaal

9. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Fijn dat de echo goed was pieternel! hopelijk ben je snel beter!

En laartje hoe was het bij jou?

Heb net geboden op een heel leuk peuterbedje voor mijn zoon! wel in hout maar dan maken we er white wash van! ben benieuwd!

10. We zijn weer terug van de termijnecho.
    Het was weer super!!!!! Wat een verschil met de vorige keer.
    Alles zag er prima uit. Kreeg wel een inwendige echo omdat ik nog geen 12 weken was maarr...... uiteindelijk bleek ik al 12 weken en 1 dag te zijn :D.
    Ben nu 15 augustus uitgerekend, toch weer 4 dagen kadoo!
    Zal morgen een foto van ons ukkie maken.

Sorry voor mijn ego berichtje, reageer morgen verder!
    Liefs

11. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Hoi Dames!

Ben er even een paar daagjes niet geweest! Wel steeds bijeglezen, maar geen puf gehad om te reageren... Maar blij te horen dat het met de meeste van jullie, op een paar flinke uitzonderingen na, goed gaat! En al lekker bezig met kaartjes en babykamers, heerlijk! Ook een heel gek idee dat er al zoveel (ruim) over die 12 weken grens heen zijn! Maar ja, ik heb ook nog maar een weekje te gaan, dat is ook wel weer zo...

Wij hebben het gisteren aan mijn ouders en broer en schoonzusje verteld! We hebben Elin een t-shirt aangetrokken met 'Jippie ik word... Grote Zus!' En gelukkig hadden ze het binnen een kwartiertje door... En vonden het erg leuk uiteraard!

Ga nu ff lekker GTST afkijken, maar ik beloof vanaf nu weer wat vaker te reageren!

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Laartje... Gefeliciteerd met je goede echo!! Leuk hee.. en das nog eens rap over de 12 weken heen ;) Leuk hoor!

@ Brendat :) Fijn dat ze zo leuk reageerde... Altijd leuk die tshirts!!!

@ Kapedi... Ahh oh dat duurt nog wel ff ja... Nah ik vraag het sowieso donderdag.. Dus ik laat wel weten wat mijn vlos erover zei...

Hier:
    Het wordt tijd dat ik wat energie krijg ;) Begin nesteldrang te krijgen, maar heb niet het fut om het uit te voeren haha

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zo ook weer terug en eerst even gtst gekeken ;)
    Maar hier is het ook allemaal prima. Friemel was mooi gegroeid en lekker actief. Hij duikelde, maakte een salto, zwaaide en schopte steeds. Meten was niet zo handig, dus ze is inwendig verder gegaan. Mar goed toen kon hij zich niet meer verstoppen. Termijn klopt precies met wat ik zeg 11w1d, meten gaf 11w3d, maar het blijft gewoon 22 augustus. Ook een gesprek gehad met de gyn. Goed gesprek gehad, of een natuurlijke bevalling die zelf moet beginnen en anders weer een ks. Morgen naar de vk, maar dat vind ik nu minder interessant. Alles wat zij doet is vandaag ook al gebeurd.

Ja we zaten in een huisje van Landal in Vaals.

Moe zijn heb ik ook nog steeds zeker nu ik de halve nacht lig te hoesten. Ik had iedereen op vakantie er ook mee wakker gemaakt.

14. 4days

4days Niet meer actief

Pieternel -> Fijn dat alles goed was op de echo!:D

Laartje -> Hoeraaaa! :D Erg handig, 4 dagen kado! Ik kreeg trouwens al een uitwendige echo met 7w4d, was best goed te zien.

Yolanthe -> En bij jou ook alles goed, super! Veel goed nieuws vandaag! :D

15. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Yolanthe fijn dat bij jou ook alles goed was!!

Leuk al die goeie berichten!
    Ik heb dat ook chivay dat ik vanalles wil doen, maar dan ga ik ff zitten en is het zo een uur verder;)

16. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Wat fijn! Weer goede echo's vandaag!!! Hopelijk hebben we nu alle "afvallers" (klinkt onaardiger dan ik bedoel,sorry!) achter de rug en hobbelen we gezellig met zijn allen gezond en wel naar de eindstreep!

Heb er echt helemaal zin in (duh!), maar wil het nog even stil houden. Ik heb namelijk maar een tijdelijk contract tot 1 april, waar ze nu mee bezig zijn om verlengd te krijgen. Maar de kans is aanwezig dat het hoofdkantoor de aanvraag afkeurt. Maar ik wil iig niet dat een zwangerschap daar een rol in gaat spelen! Dus ik houd mooi mijn mond tot een week of 13-14. En met een voorgeschiedenis van herhaalde miskramen vind ik dat ook reeel ook. Maar moet me wel inhouden richting mijn collega's hoor! Ach, nog 2-3 weken... En anders zwanger solliciteren. Lekkere planning allemaal he? Haha!

17. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    hallo dames, ik kom ook weer eens kijken, de afgelopen weken, kwam ik af en toe snel wat lezen. Maar was steeds zo moe, dat ik het liefst na het eten naar bed was gegaan, geen puf dus meer om te reageren.

Wat goed van al die mooie echo's!
    Wij hebben as woensdagavond controle bij de vk en vrijdagochtens de combinatietest. Ik moet zeggen, dat ondanks dat ik nog wel last van mijn buik heb, dat ik best weer zenuwachtig ben! Toch ergens nog een wegestopte angst, dat het mis is. Ik ga er niet vanuit, maar toch.

Ik laat wel ff weten hoe het was, heb een drukke week...

Succes voor iedereen die afspraken heeft deze week.

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey Meiden...
    wat leuk.. weer een aantal mooie echo's ... fijn gevoel he..

Moeheid is hier ook heel erg... soms verlang ik rond de middag al naar mijn bedje...

verder heb ik af en toe last van steken in mijn linker bil die doortrekt naar mijn been.. en zaterdagavond, na een drukke avonddienst had ik last van mijn stuitje....
    Heb dit met een collega besproken, en bij haar begon de BI met last van het stuitje... dus ik hoop dat het eenmalig was...

Ik ben de laatste tijd iets minder online.. maar zal zeker proberen om jullie wat bij te houden...

19. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hallo
    gisteravond hadden we afspraak bij vk en we hebben het hartje gehoord! zo gaaf om te horen!

voor de rest gaat het goed. darmen willen wel weer op gang komen gelukkig..

het lijkt in augustus wle babyboom te zijn! 1 na de ander is in mijn omgeving zwanger.. wel gezellig!

nou werkse (voor wie moet werken) en geniet van je vrije dag (voor wie vrij is).

xx elisa

20. @ Yolanthe, fijn dat alles goed was! Ik had ook een inwendige echo, doen ze hier blijkbaar tot 12 weken om beter te kunnen meten.

@ Brendat, lastig he met je contract! Ik ben uitzendkracht en heb het vorige keer met 17 weken pas verteld omdat ik bang was dat ik mijn ontslag kreeg. Maar ze waren gelukkig heel enthousiast.
    Lastig he om niks tegen je collega's te zeggen? Een aantal collega's van mij weten het wel al maar dan moet ik ook uitkijken dat al die andere het niet horen :).

Ik zou eingelijk vandaag gaan zwemmen maar het is hier zo glad dat we helaas niet gaan.
    Vandaag dus lekker een dagje niks doen!

Deel Deze Pagina