Hihi ja dat gaat vast goed komen. Denk dat na 30 weken de angst wel een groot deel van me af zal vallen. Nog een kleine 10 weekjes inderdaad, maar ach die komen we ook wel door.
Prenatal: Exclusieve koopavond voor zwangere mama's en papa's. Woensdag 21 april, vanaf 17.00uur. 20% korting op het hele assortiment (niet op boeken en niet in combinatie met andere acties) 25% korting op positiemode en alle producten van Philips Avant voor 2,50 kun je je buik laten fotograferen door een professionele fotograaf in alle warenhuizen. ______________________________________________________ Dit even ter info kreeg net een mail hierover.
@Cossy: ik herken je angst wel hoor. Tijdens de zwschap van Pim was ik ook behoorlijk gestressd doordat we ervoor Esmee* hadden gekregen. Bij Isa was het alweer minder en nu.... ik heb er tot week 16 ofzo last van gehad. Nu hebik er geen last meer van en geniet ik echt. Dus het kan echt!! Ook meer met de gedachte... stress is niet goed voor mijn kindje... en daarbij... mijn stress maakt het niet dat het niet mis kan gaan, ik kan er toch niks aan veranderen duss.... geniet ik er van Maar daar is natuurlijk wel wat tijd voor nodig geweest. Met Sem is het nog geen jaar geleden, dus is de onzekerheid logisch! Probeer het toch wat van je af te zetten hoor! Stress is niet goed voor jullie prinsesje. @Nicky: ja goed hé haha. Ga nu weer ff naar boven, ff de babykamer stofzuigen en afnemen. En wat ik nu doe.... hoef ik vanmiddag niet meer te doen en kan ik in het zonnetje gaan zitten hahaha. Mazzellllllllllll
nou dames, ik ga even plat. Pap en mam komen vanmiddag dus dan komt er al niks van rusten en vanavond weer zwemmen. Ik kom straks denk ik nog wel even online. Liefs Nicole
FemR: heb Marijee al een berichtje gedaan idd. Zag hem ook voorbij komen. Hier gelukkig geen kwaaltjes en klachten dus heerlijk aan het genieten van het zwanger zijn. Zie om me heen dat het ook echt wel anders kan dus zie ook wel in dat het heel apart is om nergens last van te hebben al vanaf dag 1. Voor de dames die om diverse redenen minder aan het genieten zijn. Sterkte en ik hoop dat jullie tussen alle klachten door toch nog stiekem wel genieten. Beetje ingewikkeld verhaal maar jullie snappen me vast.
Hmm bij Prenatal zijn de badstandaards nog duurder dan bij de HEMA heeft geen zin om heen te gaan dus. Dan toch maar naar de HEMA geloof ik.
Joehoe, ben ik weer! Vanochtend weer lekker gezwommen met Tes, was weer erg leuk! Ik sta er van te kijken wat ze allemaal al snapt, wat gaat het toch snel! Nu ligt ze lekker te slapen. Kan nog net even want vanmiddag moet ik werken bij haar op de groep. Ben benieuwd hoe dat weer gaat, ik hoop dat ze me een beetje kan delen met de andere kindjes. Ach, het is wel leuk hoor, kan ik tenminste zien hoe ze zich gedraagt op de groep. Nu even kijken wat jullie hebben uitgespookt, er is weer lekker gekletst zag ik! @annette: zo, je bent dus lekker los gegaan bij de Hema! Leuk hoor! Het is idd heerlijk om in het zonnetje met ons gezinnetje en hond te wandelen. Iedereen geniet op deze momenten. En dan straks nog een kleine erbij, wat een geluk! @korting: ik kreeg net een mailtje van Prenatal: volgende week woensdag vanaf 17.00 uur 20% korting op alles en 25% op positiemode! Nicky, je was me voor! @FemR: ik hoop dat je lekker wat hebt kunnen doen vanochtend! Wat leuk die klokken! Wow, aardige buik had je! @Cossy: sjonge, best schrikken zeg! Nu écht rustig aan doen dan he? @Nicky: wat fijn dat je al op de helft bent van de kaartjes!!! Het schiet op! En balen van dat grind! Even een tip: gebruik als het even kan geen grind meer. Wij hebben een paar strookjes grind in de tuin (voor de afwerking) maar Tes stopt het steeds in haar mond... Beetje gevaarlijk... Het wordt in elk geval wel weer netjes gemaakt, lees ik net, dat is wel fijn! @Marije: naaize! @kiss: jammer dat je door alles niet echt van je zwangerschap kunt genieten... Hopen dat je het de laatste 15 weken meer kunt... @genieten: hier gelukkig haast geen last van kwaaltjes dus ik geniet wel erg van mijn zwangerschap. Al heb ik natuurlijk wel weer andere dingen (gehad) om me zorgen over te maken (mijn oma, vader, hoge bloeddruk, medicatie...). Maar al met al heb ik niks te klagen. Voor iedereen die een 'mindere' zwangerschap heeft: veel sterkte en succes en probeer er toch nog een beetje van te genieten! Nou, een fijne dag allemaal en tot vanavond!
Heey dames, nou ik krijg net goed nieuws zeg! Het werk van mijn vriend vond het zo vervelend dat hij de laatste tijd vaak thuis weg is, zeker omdat ik nu zwanger ben. Heb ze nu geregeld dat we de komende 2 weken een huisje in Landal Greenparcs krijgen in de buurt van waar hij werkt!! Voor 2 werkweken, inclusief het weekend wat ertussen valt! En we mogen in die tijd ook gebruik maken van alle faciliteiten van het park. Dus ik kan elke avond mijn vriend zien, en zelf lekker ontspannend overdag! En het weekend heeft hij natuurlijk helemaal vrij, dus dan kunnen we lekker gaan zwemmen ofzo. Echt even wat ik nodig had.
@Koetje: heerlijk gerommeld vanmorgen Straks nog ff naar Leen Bakker. @Cossy: zo zeg dat is zeker goed nieuws!!!!! Dat is boffen zeg!! Dat wordt relaxen!!!!!!!! Heerlijk!!
zo hier weer wat zooi weg gewerkt en net een buik filmpje gemaakt jkeine was zo aan het trappen zal ff kijken of ik hem hier kan plaatsen
Ja ben er ook heel blij mee, misshcien dat ik dan mijn zorgen ook wat los kan laten als ik er even uit ben. Irisnaomi, aaaah schattig dat filmpje!! Ik heb ook al 1 trapje op film gekregen, maarja dat filmpje is nog veel te slecht om hier te plaatsen, hihi. Die van jou is echt mooi duidelijk! (en lig je nou in het washok? Hihi!)
hihi zo kan je het wel ff noemen ja washok hihi heb alle kleren uit de kast gegooit wat ik zo ff ga uitzoeken hihi
oja en achterin staat de droger we hebben een vrij onlogische gebouwd huis hihi en hebben nergens een andere plek voor dat opstakel //