Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    hey meiden...

Pfff.. het is weer zo'n nacht... kan niet slapen van de pijn.. maar eigenlijk ben ik hartstikke moe.. Uiteindelijk toch maar opgestaan... hoop dat ik dadelijk weer kan slapen..

maar vandaag overdag zou het nog mooier worden als gisteren.. heb er nu al zin in om in het zonnetje te zitten... :)

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    jeetje wat is het rustig hier!! ben ik niet van jullie gewend;) ik denk ik ga ff bijlezen van gisteravond want maandagavond heb ik na t werk werkbespreking pfff..dus ben laat thuis en duik dan denk ik gelijk me bedje in...maar jullie hebben helemaal niets gekletst! :p nou dat scheelt weer;) wordt mooi weer vandaag denk ik:)! geniet lekker van de zondag dames!!!

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    inderdaad rustig hier!
    Gister heerlijk in de tuin gezeten.
    Wil vandaag een stukkie gaan fietsen, kijken of dat gaat met mn bekken. ff terassen met manlief en kind, Maar zo eerst maar eens gaan douchen :D

Liefs kiss

4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    mijlpaal vandaag; 25 weken zwanger :D

5. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @kiss: gefeliciteerd!
    @rest: hoi! Ik ga straks weer ff bijlezen en reageren.
    Gisteren is man in de tuin bezig geweest, en dat was waarschijnlijk iets te druk... Gisteravond om half twaalf naar bed, en half twee was ik bezig om hem op zijn zij te houden tijdens een epileptische aanval... Hij heeft het in een zwakke mate, dus alleen als hij zich te druk maakt, maar dit was dus ff te veel voor hem... Dus vannacht zijn we van half 2 tot 3 zeker wakker geweest. Nog buiten een stuk gelopen, daar wordt hij helder van, en nu net wakker. Hij slaapt nog, ik laat hem lekker slapen, hij heeft waarschijnlijk enorm veel spierpijn en zijn tong is kapot. Zie ook mijn topic in de lounge. Enig idee of hier iets aan te doen is zodat het minder pijnlijk wordt?

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Nicky.... Wauww super dat je op sollicigesprek mag komen!! Leuke plek???

@ Lauw.. Hoe is het nu bij jou ouders... Zitten ze vast op t vliegveld of hebben ze nog een hotelkamer kunnen regelen?? Mijn ouders hebben ondertussen kunnen omboeken naar vrijdag en gaan dus ruim 3 ipv 4 weken op vakantie... Hopelijk vliegt het allemaal tegen die tijd weer goed! (Ze zouden vanmorgen om 10 uur vliegen)

@ Val.... Fijn dat de maxicosi er goed uitziet :)... Wat voor een kraamcadeautjes heb je gekozen?

@ Brendat... Wat fijn dat je weer thuis bent! Alles goed gegaan met de trein??

@ Linda.. Hoe was de echo??

@ Kiss.... Ben heel benieuwd naar het resultaat van het behangen :) .... en wat super van jullie buurman! Wanneer gaat hij starten? ook eerder nu dan de planning??
    Enne Joehoeeeeeeeee 25 weken.. wat klinkt dat ver!

@ Koetje... 2 jaar getrouwd! Gefeliciteerd!!!
    Enne hoe vond ze het circus??? Ahhhh zoo, wel super leuk dat je Tes zo in de buurt hebt op de andere groep!!

@ Susan.. Ben heel benieuwd naar de foto's :)
    Nog geslaagd met shoppen??

@ Marijee... Wat een een mooie ronde buik zeg!!! Wel balen van je bekken.. Hopelijk wordt het niet erger!

@ Willeke.... foto foto foto ;)

@ Ckialita.... Oei wat naar van je man die epileptie...
    Ga straks even naar je topic kijken! Veel sterkte met hem!

Zometeen gaan we een box bekijken en ws ook ophalen die we op marktplaats gezien hebben! Ben benieuwd!

Gisteren gezellig de verjaardag van mijn oma gevierd.. (Ze werd 80!) Ze werd met paard en wagen thuis opgehaald... Schitterend dat verraste gezicht, dat wilde ze altijd al eens....

Helaas staan mijn ouders dus nog steeds met beide benen op de grond ipv dat ze nu ergens boven het water zitten.... ze zouden vanmorgen om 10 uur richting west-amerika vliegen....
    Gelukkig zijn ze al vaker geweest, en hebben dus geen vast schema.. Nu hebben ze kunnen omboeken naar vrijdag.. Hoop voor ze dat ze dan wel de lucht in kunnen!!!

Toyke ons logeerkatje is wel nu bij ons :)... Echt een knuffeldier... Leuk.. :)

Fijn weekend allemaal!

7. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Linda gelukkig was alles goed! mooi zo

WOW kiss 25 weken!!!:D

Zeker rustig hier maar denk dat iedereen echt aan het genieten is!:D Wat een weer he heerlijk!

Chivay: we hebben 2 soorten gekozen, omdat we een receptie gaan houden waarschijnlijk hebben we een doorzichtig doosje met roze/witte/fuchsia dragees erin , roze/fuchsia lintje eromheen en echt een super schattig kaartje! en voor de familie die eerst toch thuis komt een treintje waarvan ze dan een wagonnetje meekrijgen
    Ben benieuwd naar de box! En hopelijk voor je ouders kunnen ze vrijdag wel vliegen ja! drama he..

Ckialita heftig zeg van je man! sterkte! geen tips voor je sorry

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Linda: ja het is erg rustig.. maar het is buiten ook zo'n lekker weer.. ik ga zo ook weer lekker in de zon zitten..

@ Kiss: 25 weken alweer.. gaat snel he...

@ Ckialita: och jee... beterschap met je mannetje... ene.. vandaag maar rustig aan doen... tja.. wat je tegen die spierpijn kunt doen... waarschijnlijk niet echt veel.. toch wat proberen te bewegen (rustig aan) en warmte.. dus ik zou zeggen lekker de zon in...

@ Chivay: Mijn ouders zitten gelukkig nog in hun hotel.. vandaag zullen ze ook niet terug komen.. Fijn dat je ouders de reis hebben om kunnen boeken.. ik hoop dat ze vrijdag wel weg kunnen..
    En nog gefeliciteerd met je oma.. 80 is een mooie leeftijd..

Mijn ouders zitten nog steeds vast op de canarische eilanden..
    ik verwacht ze pas terug midden van de week.. Ik zal morgen maar op de kindjes van mijn zus passen.. dit zou mijn moeder eigenlijk doen.. en de afspraak bij de oogarts van mijn vader zal ik maar verzetten.. daar zou hij dinsdag naar toe gaan..

zo nu ga ik weer lekker de tuin in...

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ chivay, de buurman kan eigenlijk meteen beginnen, maar wij moeten eerst de slaapkamer behangen hebben.
    Want de grote kast moet verplaatst worden. En als dat dus klaar is, begint de buurman met het muurtje!
    Dus ook eerder dan dat die andere vent kon.. fijn he.
    En de box nog gekocht?
    Gefeliciteerd met oma!

Hier net terug van mn schoonouders.
    Heb een tijdje in de tuin gezeten, en ben helemaal bijgekleurd!
    Doet zelfs een beetje pijn, iets verbrand. Dus de zon is toch wel heel sterk, ookal is het pas april!

Morgen ga ik ook niet werken, ik ga morgen de bedrijfsarts bellen, en overleggen hoe nu verder met mijn bekken. Wil wel weer aan het werk, maar dagen van 10 uur hou ik never nooit meer vol! zelfs dagen van 5 uur op een dag lijkt me te lang. De pijn word dan te heftig. Ben benieuwd of ik weer naar de bedrijfsarts langs moet komen.

Liefs

10. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hey meiden!

Vandaag zijn mijn mannetje en ik 2 jaar getrouwd! En wat een heerlijke dag was het, he? Ik heb vanmiddag lekker bij mijn ouders in de tuin gezeten, ben zelfs een beetje verbrand! Maar dat is waarschijnlijk tijdens het paardrijden gebeurd, heerlijk buiten in de wei. Ondertussen is manlief lekker opgeschoten met de babymeubeltjes, bijna alles staat nu in de grondverf. Zal nog wel een paar keer moeten, maar het begin is er... Daarna lekker chinees gegeten, mmm!
    Ennn, wat hebben jullie vandaag uitgespookt?

@Willeke: ja idd prettig als er nog vanalles in huis moet gebeuren. Maar komt vast goed allemaal. Maar op de een of andere manier móet alles af zijn voor de baby komt. Dat had ik bij de eerste ook, eigenlijk slaat het nergens op:)...

@Lauw: ja, ik sta met m'n zweepje achter hem:p! Ach, die mannen zíen gewoon niet dat wij alles klaar willen hebben voor de baby komt. Het komt allemaal wel goed, zegt hij. Maar als ik er niet achteraan zit komt het dus niet goed denk ik...
    Balen dat je weer zo'n pijn hebt en er zelfs wakker van ligt! Wanneer moet je weer naar fysio?
    Sjonge, jouw ouders zitten op de canarische eilanden, weet je al wanneer ze terug kunnen?

@linda: fijn dat de echo gister goed was!

@kiss: gefeli met je 25!!! weken!

@Ckialita: wat schrikken zo'n epilepsie aanval! Hoe gaat het nu met je man?

@Chivay: Tes vond het circus uiteindelijk wel leuk. In het begin vond ze het een beetje té spannend; de harde muziek, de vele mensen en de rare artiesten. Ze zat met een pruillipje 'klaar, klaar' te roepen, heel zielig. Maar later vond ze het wel leuk. Het was ook meer een soort van theatervoorstelling met veel acrobaten, en jawel, 6!!! eendjes! Dat waren de enige beesten! Toen ze die zag werd ze helemaal blij (ze is dol op dieren!). En de acrobaten vond ze heel interessant, ze riep maar 'oh-oh' (ze dacht vast, die gaat zo vallen!).
    Wat leuk dat je oma zo verrast was door het paard en wagen. En ik hoop dat je ouders vrijdag wel richting Amerika kunnen vertrekken (vast wel!). Hoe was de box?

Nou, ik ga zo Peter R. kijken. Fijne avond nog allemaal en tot morgen!

11. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Koetje: gefeliciteerd nog met je 2 jarig huwelijksdag! Zo te horen heb je een heerlijk dagje gehad! en gelukkig vond Tes het circus ook nog leuk!!

Hier nog een waar ik achteraan moet zitten voor de klusjes hoor! haha dat is maneigen volgens mij;)

Hier ook lekker bijgekleurd! heerlijk dagje in de tuin gehad, vriendin van me vanmiddag nog met haar zoontje op de koffie geweest en de kids hebben lekker gespeeld! daarna naar de mac gefietst:D

Kiss ben benieuwd wat de bedrijfsarts zegt, rustig aan doen maar hoor! 10 uur per dag is ook megaveel! zullen ze vast begrip voor hebben, vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken.

12. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Kiss; Klinkt chic jullie nieuwe slaapkamer! En wat fijn dat de buurman een muur voor je wil zetten!
    En ben je nog lekker wezen fietsen vandaag? Ging het?

@Koetje, gefeliciteerd met jullie 2-jarig huwelijk! Hebben jullie toch nog iets leuks gedaan? Of heb je hem goed aan het werk gehouden ;)?
    En gaat het nog steeds goed met paardrijden? Tot hoe lang heb je dat bij Tes door kunnen blijven doen?
    Hahaha! Mooi, Tes' reaktie op het circus! Ik kan het me helemaal voorstellen!!! Volgens mij hebben Tes en Elin ook zo;n beetje dezelfde woordenschat! Klaar! (Kra!) is favoriet, naast papa, mama, oh-oh en iets van 'usje' wat kusje of poesje kan zijn. Of zusje natuurlijk, maar dat heeft ze iig niet van ons ;)! Lachen he!

@Marije; Mooi buikie!!! Wilde er eigenlijk ook een maken dit weekend, maar dat herinner ik me dus nu pas...

@Lauw; Vervelend dat je ouders vast zitten! Hebben ze wel nog gewoon een hotel daar? Zitten ze in elk geval comfortabel? Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen...

@Linda; Fijn dat de echo goed was! Maarre, dat ze nu met haar gezicht in de placenta lag, wil toch zeker niet zeggen dat ze dat over een paar weken nog doet??? Ze kunnen nu nog genoeg draaien...

@nicky,Fijn dat je op gesprek mag komen!!! Om wat voor iets gaat het?

@Chivay; Jouw ouders ook al vast! "gelukkig" gewoon thuis, hoewel ze natuurlijk heeeeeeeeeel graag op vakantie gaan! En was de box wat?

@Val; leuk hoor, kraamkadootjes! Heb je ook foto's van je wagonnetjes? Kan me er niks bij voorstellen! Maar klinkt leuk!

@Hier; Waar ik deze week in het buitenland nog dacht dat het me reuze meeviel hoe vermoeiend het was, ben ik dit weekend echt dood en doodop! Ga zo weer op tijd mijn bedje in, en hoop dat ik morgen een normale dag kan draaien...
    Ik heb dus niks gedaan dit weekend! Mijn ouders zijn gisteren wezen klussen, en ik heb lekker geen vinger uitgestoken! Had zelfs geen puf om aanwijzingen te geven en me ermee te bemoeien! Dat zullen ze dan wel weer bijzonder gewaardeerd hebben... Gisteren en vandaag dus lekker een beetje in de tuin gehangen en met mijn meisje gespeeld. Heb nu toch ook onwijs last van mijn bekken! Kan me ineens voorstellen hoe sommigen van jullie je al weken voelen! En dan zal dit nog wel het begin maar zijn... Morgen toch maar even een fysio bellen...
    We hebben deze week trouwens de proefdruk van het geboortekaartje binnengekregen! Nog een paar kleine veranderingen, en dan is ie helemaal perfect!!!! Jippie!

Nou dames, leuk om hier weer lekker mee te forummen, maar nu ga ik pitten! Tot morgen!!!

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Val... Wat een leuk idee dat treintje!
    Wij moeten nog eens gaan nadenken of we ook een kraamcadeautje gaan doen :) heb je het via een site gevonden??

@ Lauw.. wat fijn dat jou ouders nog lekker in het hotel zitten... Kunnen ze nog een beetje van de zon genieten! Scheelt wel een hoop stress lijkt me... En idd.. zal nog wel even duren! Slim om al alle afspraken te verzetten..

@ Kiss.. Super hoor dat het nu eerder kan dat muurtje :) Kun je nog eerder aan de gang met het kamertje!!
    Enne veel succes met de bedrijfsarts.. met het soort werk wat je doet is het ook echt heel zwaar met flinke bekkenklachten! Ik heb 2 dagen van 9 uur, en eentje van 6... Zelfs met weinig bekkenklachten vind ik het al enorm zwaar worden!! Ik hoop dat er een goede oplossing komt!

@ Koetje... Fijn dat ze uiteindelijk toch zo kon genieten van het circus! Lijke me ook een heel indrukwekkende ervaring zo al dat harde geluid enzo!!

@ Brendat... Niet gek hoor dat je nu ineens zo kapot bent!! Lekker uitrusten.. of moet je maandag alweer werken???
    Hopelijk worden je bekkenklachten niet meer!!

Box.... Ja hoor we hebben hem meegenomen! Voor 35 euro konden we hem niet laten staan... :D Het is een simpele blankhouten box.. Maar we wilde graag een kleine, niet al te lompe.. dus zijn erg tevreden! Qua kleur niet precies passend bij de woonkamer (hebben teak en donker hout) maar ach.... voor dat eventjes dat we hem zullen gebruiken????

Verder kalm aan gedaan vandaag.. Beetje omruimen, even gaan wandelen en lekker een swirl gehaald op het station ;)...

Owja..
    We hebben onze eerste 4generatiefoto gemaakt op het feestje van mijn oma :D
    Bekijk bijlage 66420

14. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hallo meiden!
    niets bijgelezen sinds vrijdag.. sorry!!!

hier gaat het goed! beetje moe, maar komt goed!

we zouden woensdag met vakantie naar tenerife, maar dat ga ik annuleren/omboeken en dan gaan we gewoon naar zeeland!
    stel je mag morgen weer vliegen en die as komt weer, kunnen we niet terug! te groot risico! dus heb wat te doen vandaag!
    nog wel lekker vandaag en morgen werken en dan 1,5 week vrij! dat doet me al goed!

kleine schopt lekker door, zooooooooooo leuk!

hoop dat het met iedereen goed gaat en probeer deze dagen (totdat we echt weggaan) bij te blijven!

liefs elisa

15. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Even mijn tas pakken en ik ben lekker een midweekje heerlijk burgelijk naar een bungalowpark in de Moezel. We zijn er echt aan toe!

16. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Goeiemorgen Lady's

Na even weer weg geweest te zijn ben ik er weer haha.

Kiss hoe is het met je dizzy zijn?
    Ojee lage bloeddruk ja kamp ik ook steeds mee helaas.
    Gelukkig vorige week was hij weer goed bij de vk 120/70
    En ook balen voor jou zo last van je bekken en helaas dus ook niet zo kunnen genieten van je zwangerschap balen is dat he.
    Weet er helaas alles van me eerste zwangerschap en niet kunnen genieten.
    En ben daar laatste dagen heel erg verdrietig om kan om alles op dit moment wel huilen.
    En fijnd dat de buurman de muurtje wilt plaatsten voor de helft zeg scheelt weer lekker.
    En leuk dat de maxi cosi er nog super uitzien geen tegenvaller dus.
    en nou zo te lezen worde het mooie kamertjes.
    ben benieuwd wat het resultaat is.

Cossy balen dat je zoon zo last van eczeem heeft/had.
    Hoe is het nu nou je vorige week bij ha bent geweest met hem?
    Ojee ook rust nemen voor jou.
    Nou idd dan verstandig om het te doen.
    Maar uiteindelijk schik je wel hoor weet er alles van als ze zeggen dat je rust moet nemen.
    oo en heerlijk zeg dat jullie 2 weken voor niets in een huisje mogen zitten.
    en wel heel fijn dat ze met jullie meedenken omdat jij zwanger bent.

Nicky zag van jou weer mooi buikkie voorbij komen
    Groeit lekker hoor.
    fijn dat je met je kaartjes over de helft bent nu.
    Dus nog een hele klus wat op je te wachten staat de andere helft haha.
    Nou dat is idd niet netjes van de werklui om je grind overhoop te gooien zeg.
    Dat ze je niet even optijd hebben ingelicht dat ze kwamen.

Ckialita ik ben ook net niet goed verzekerd en moet ook helaas mijn fisio betalen maar ik heb er zo last van dat ik het er wel voor over heb.
    het ligt er idd net maar hoeveel last je er van heb.
    En beterschap met je mannetje

susan dat klopt babydump heeft al een hele tijd de actie van het badje.
    Wij hebben hem alleen bij babyhuys gehaald in harderwijk daar waren ze ook in de aanbieding van bebe jou maar daar waren we dan ook dus maar gelijk mee genomen het hele setje.
    en fijn dat alles goed was bij de vk vorige week.
    En leuk idee van de klok zeg haha gewoon zelf wat voor schilderen of teken en dan de andere plaatje eruit halen.

Marije wat een leuke site zeg.
    En fijn voor je dat je webwinkel zo goed loopt beter zo dan anders toch.
    en jee wat een mooie buikkie zeg.
    Je bent niet dik maar mooi rond.

FemR Jij ook al zo leuke klok met leuke idee.
    Nou staat mij een klus te wachten haha.
    Vond de klokken in de winkels ook niet zo leuk maar dit is ook een leuk idee.
    Jee wat een buik zeg bij je vorige poehhh.
    En jee je groeit nu ook lekker zeg mooi rond buikkie.

Anette ja kort bij dag om nu een grote verbouwing te hebben voor een huis.
    Jammer dat er zoveel gedaan moest worden in het huis als je het toch een leuke huis vind.

Val leuk kleurtje voor maxi cosi.

Willeke fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap op je jeuk na.
    ja kan idd beter pijn hebben dan jeuk.
    Maar hoop dat het snel over gaat voor je.

Tamar mooie foto zeg van de echo.
    Lekker dat handje bij het gezichtje hahha lijkt wel standaard onderhand vele het handje bij het gezichtje.
    en hoop voor jou dat halve dagen werken helpt voor je bekken en dat je zo stabiel krijgt en blijft.

Yolanthe fijn dat jalles goed gekeurd is bij jullie friemel en dat je nog even een bevestiging heb gehad.

Laartje haha fijn is dag he als een kind met iets naar zijn of haar zin heeft en je moet het weg halen dan de boel bij elkaar huilt hahah.
    Nou in iedergeval die babywalker niet voor niets gekocht.

Koetje jee lees dat het nog niet helemaal in orde is met je vader maar wel thuis is.
    Wel vreemd dat ze hem zo naar huis hebben laten gaan.
    En Natuurlijk nog gefeliciteerd met je 2 jarige huwelijk.

Lauw dat zal vast wel dan een leuk hemelte worden als deze al leuk is.
    Zelfgemaakt vind ik ook altijd wel leuker.

Chivay Nog gefeliciteerd met je oma die 80 geworden is.
    Ja balen he met dat vlieg gedoe.
    Hoe zit dat nou ze gaan later weg komen ze dan ook later terug of zo?
    Eventueel box schuren en wat donkerderdlakken misschien.
    en wat een leuke foto van jullie zeg.

Linda fijn dat op de echo alles goed is/was.

Brendat haha ja er komt toch een dag dat je doodop bent.
    en dat geloof ik best dat je ouders het gewardeerd hebben dat je geen puff had om aanwijzing heb kunnen geven hahah.
    En hoop voor je dat de bekken klachten bij jou maar voor even is.

Elisa ja ik zal ook onzeker zijn van dat vliegen de komende tijd.
    En had denk ik hetzelfde als jullie gedaan omboeken.
    Hopen dat alles lukt met het omboeken of anuleren.

Nou hier komt mijn verhaal.

Nou vorige week hebben we dus de schik gehad.
    Ik eerst volledig de zw in en heb nu nog last van me bekken.
    Donderdag morgen word ik even me bed uitgebeld door vriendlief me schoonpa werd naar het ziekenhuis gebracht met ambu.
    Hij heeft voor 5 jaar terug een zware hartinfart gehad.
    Dus 5 omleidingen gehad.
    Dus nu komt het donderdag ging het weer niet goed.
    Ik dus snel aangekleed me auto ingestapt naar het zh gereden en ja hoor lag meneer daar op de spoedafdeling hartbewaking.
    Allemaal onderzoeken meneer had een veel te lage bloeddruk wat precies weet ik niet meer.
    Maar hij was bijna weg in iedergeval.
    Nou uit onderzoek gebleken meneer had zuurstof gebrek naar hart toe.
    Mocht wel naar huis maar moet deze week terug voor verdere testen en onderzoeken schijnbaar dus weer wat vernauwingen in de kleine bloedvaten.
    Dus dat moet deze week blijken dus we wachten af.
    Maar ja donderdag moesten we ook naar de vk dus wij daar heen.
    schik van onze leven hartslag van de kleine was te laag 80 slagen per minuut.
    Gelukkig na minuut weer hersteld naar 120 slagen per minuut.
    Maar moet nou i.p.v. 4 a 5 weken eerder terug komen over 3 weken dus nog 2.5 week.
    Maar als ik me raar voelde of iets niet vertrouwde gewoon bellen.
    Baarmoeder ligt aan de lage kant.
    Kind ligt gelukkig wel hoger.
    Ze trapt gelukkig er goed op las.
    Hopen dat ik nu even wat rust krijg dat ik me bekken rust kan geven.
    kan de laatste dagen wel huilen om alles bah.

Lees heerlijk dat vele heerlijk op een terasje hebben gezeten vorige week en van het weekeind heerlijk hoor.
    Heb wel wat van het mooie weer kunnen genieten.

Hier van het weekeind niet veel van het mooie weer kunnen genieten.

17. Goedemorgen

Hier wel terug gelezen maar even geen puf om te reageren ..
    vanmiddag weer controle bij de vk
    en schoolfoto,s ophalen van iris zijn binnen ben benieuwd ..

Hier verder alles wel goed kleine trappeld goed
    het huis is hier lekker opgeknapt wel fijn die opruim woede hahah
    ga nu even met de site van Iris verder loop wat achter..

gr yvon

18. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    SpruitNoordeloo veel plezier deze week.
    Geniet er lekker van.
    Jullie hebben in iedergeval mooi droog weer.

19. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Irisnaomi veel plezier bij de vk vandaag.

Voor de rest van de mensen die vandaag ook naar vk of gyn moeten of echo gaan maken veel plezier en succes.

20. 4days

4days Niet meer actief

Nou, tot zover de vakantie... Zit thuis met een doodziek kind. ;) Nouja, we zullen wel na reizen over een paar dagen. Maarja toch jammer... We hadden vanmiddag al in de auto gezeten, nu zitten we waarschijnlijk de hele dag op de bank. :)

Deel Deze Pagina