Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Cossy o balen zeg dat je met een doodziek kind zit.
    hopen dat die snel opknapt.
    Beterschap.

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ brendat, het fietsen gisteren ging opzich wel, alleen toen ik eraf kwam voelde ik direct de pijn weer.
    Oh jij ook zere bekken gekregen, hoop voor jou dat het 1 malig was... Fysio nog gebeld?

@ chivay, leuk prijsje 35 euro voor een box :D
    Wat een leuke foto!!

@ elisa, das ook wel balen dat je niet naar Tenerife kan! Geniet lekker in zeeland!

@ spruitnoordeloos, weet niet of je het nog leest, maar veel plezier deze week!

@ iltje, je hebt goed je best gedaan op het bijlezen en reageren zeg!
    Ohh wat schrikken van je schoonvader!!
    En ook eng van je kleine beeb, hopelijk was het iets 1 maligs.. doe rustig aan en denk aan jezelf meid!

@ irisnaomi, veel plezier bij de vk!

@ cossy, wat heeft Vince dan? beterschap!

Hier moet hoognodig de stofzuiger door de kamer, overal ligt zand (leuk hoor, een peuter en een zandbak in de tuin :D).. Dat ga ik zo maar eens doen, als dat gaat...
    Heb gebeld met de bedrijfsarts, maar word terug gebeld, ben benieuwd.

Verder niet zoveel doen, beetje de administratie erdoor werken hier thuis.. en vanmiddag nog ff boodschapjes doen, maar dat doe ik met manlief samen.

Fijne dag allemaal!

Liefs kiss

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ow ja, dames... Willen we nog een meeting houden voordat de kindjes er zijn?

4. 4days

4days Niet meer actief

Pfff, belt mn vriend net dat ze gestopt zijn met werken omdat een collega vanmorgen op weg naar hen toe met de auto van de weg is geraakt en ter plekke is overleden... Het wordt steeds 'leuker' deze dag... :$

5. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Kiss. ja heb me best gedaan haha om op iedereen te reageren.
    ja het was idd weer schrikken van beide en hopen dat het idd maar 1 malig is en blijft.
    Hier moet ook de stofzuiger erdoorheen.
    Hondjes zijn gister met de buurtjes mee geweest het bos in dus hebben ook hoognodig zand mee naar binnen genomen.
    De dekentjes van hun mandjes liggen al in de wasmachine even wassen anders gaat dat zo stinken.

cossy o jou dag gaat ook niet best lees ik.
    Sterkte voor je vriend en zijn collega's

zo hier een overactief meisje in me buik sinds gister avond is ze al aan het springen maar ze is wel heel erg overdreven bezig in me buik.
    Weet niet of dat een teken van iets is of dat het er gewoon bijhoort.

6. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!
    Heerlijk druk, zonnig weekend achter de rug!
    Nu weer aan het werk, gelukkig tot nu toe een rustige maandagmorgen :)

@ cossy - Jeetje, dat is wel een rotdag voor je....

@ marije - Zag een prachtig bol buikje voorbij komen!

@ nicky - Spannend, een sollicitatie! Hoop dat het een leuk gesprek gaat worden.

@ dikke buiken - Leuk hor dat nu het commentaar al gaat komen, " moet je nog vier maanden? Nou, dan ben je al wel heel groot..."
    Ja, en? Ben nog steeds maar 7 kilo aangekomen, ik voel me prima, en ik ben hartstikke trots op mn buik.... Maar vind dat toch niet zo leuk!!!

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Het afgelopen weekend hier niet geweest. Zaterdag zijn we gaan zwemmen en gisteren hadden we de communie en het feest van ons neefje. Drukte dus. Maar alles gaat goed, gisteren 22 weken.

@Cossy: wat een dag! Sterkte voor je vriend en z`n colleaga`s.

@annette trek je er niets van aan! De een heeft amper buik en de ander heeft een giga buik.

volgens mij heeft iedereen lekker van het weekend genoten, want er is niet zo veel gekletst. Vandaag is iedereen er duidelijk weer.

8. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Ik stort me er hier weer in hoor ;) Donderdagavond mijn laptop uit gedaan om hem vervolgens een half uur geleden weer aan te zetten. Druk druk druk weekend, maar wel erg leuk!
    Pim heeft het enorm naar zijn zin gehad en kamp en Isa heeft heerlijk gelogeerd bij opa en oma. Ze wilde gisteravond nog niet naar huis hahaha. Oma mocht haar wel naar school brengen vanmorgen ;) Lekker ding ;)
    Heb een partij was weg staan vouwen vanmorgen... en 12 blouses staan strijken, maarrrrrrrrrrrrrrrrr...... het is weer weg en ligt en hangt weer in de kasten hahaha. En ook nog even boodschapjes gedaan ;) Ik stond voor niks bij school, want ze gingen alletwee met een vriendje mee. Dus heb net heerlijk relaxed geluncht in mijn uppie ;) Ik ga zo even het kozijn en radiator in de grondverf zetten, werd wel eens tijd hahaha.
    En als ik nog tijd over heb misschien nog even iets aan de muurschildering doen. Eens kijken hoever ik kom, moet ook nog stofzuigen beneden.

Zijn er trouwens meer meiden die last hebben van vocht vast houden? Heb afgelopen week gemerkt dat ik er weer lst van heb. Heb voor de zekerheid mijn ringen maar af gedaan en probeer 's avonds mijn voeten hoog te houden. Heb wel een handoek onder mijn matras gelegd dus met slapen liggen mijn voeten wat hoger. Ik hou mijn hart vast, het is nog niet eens heel warm en hou nu al vocht was....

Morgen naar de vk voor de 3de keer pas, voor de 2de keer hartje luisteren. Ben benieuwd!!

@Cossy: wat verschrikkelijk van die collega.... en sterkte met je kleine mannetje!! Hoop dat hij zich snel beter voelt!

Grtz FemR

9. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ladies,

sorry, maar kom er de laatste tijd weinig toe om het bij te houden...

ik val er zo af en toe even midden in..

las iets over een meeting.. lijkt me leuk om een keer te meeten!

10. 4days

4days Niet meer actief

Tnx dames! Ja is toch best schrikken zoiets, die man was nog geen 50, echt geen leeftijd om te sterven... :(

En meeting, ja ik ben voor! Maar dan moeten we wel snel iets afspreken. Wat vinden jullie, in het weekend houden? lijkt me wel he? Zullen we anders een lijstje maken, wie op welke datum kan?

Zullen we zeggen in mei? April is al te snel, en juni wordt weer erg laat voor de dames die begin aug zijn uitgerekend.

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ cossy, wat erg van die collega van je vriend!!!!
    Ja, in het weekend lijkt me het beste! En in mei lijkt me prima.

@ Femr, wat ben jij toch altijd een actief mens! haha.. ik kan daar nog wat van leren!
    Je bent altijd zo druk met vanalles en nog wat...
    Heb vandaag nog niet veel gedaan, beetje post opgeruimd, stofgezogen en gedweild, wasje gedraaid.
    En net een uurtje met zoon naar de speeltuin geweest. En zit nu in de tuin te genieten.
    En aan mn bekken te voelen heb ik nu alweer teveel gedaan, zucht..
    Maar dat vocht heb ik nog geen last van, genoeg drinken en voetjes in de lucht!

Zo, contact gehad met de bedrijfsarts.. Hoefde niet langs te komen, omdat ik 4 weken terug al ben geweest. Ze begreep mijn situatie en wil graag met me overleggen hoe nu verder.
    Voor mijn gemak wil ze morgen bij mij thuis komen, komt mij ook beter uit, anders moet ik zoonlief weer meeslepen.
    Morgen tegen 11.00 uur komt ze, en dan moeten we maar overlggen hoe nu verder, mis mn werk wel enorm!

Nu zit ik lekker in de tuin te genieten van de zon, is wel lastig met laptop, want als ik met mn snoetje lekker in de zon wil zitten dan kan ik nix van het beeldscherm zien.. Zit dus met de zon in mijn rug, haha.
    Zoontje is lief, heerlijk aan het spelen in de zandbak.
    Oh meiden, heb dit weer zoooooo gemist!
    maar gelukkig, nu lekker van genieten, voor ik het weet is het weer té warm om in de zon te zitten.

Fijne dag allemaal!

12. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ meeting - Gezellig, alleen eerste en tweede weekend van mei komen mij niet uit... Voor de rest ben ik nu nog redelijk vrij geloof ik...:)

13. 4days

4days Niet meer actief

Augustusmama Meeting Lijst

Zaterdag 1 mei
    Cossy

Zondag 2 mei
    Cossy

Zaterdag 8 mei
    Cossy

Zaterdag 15 mei
    Cossy
    Annette08

Zondag 16 mei
    Cossy
    Annette08

Zaterdag 22 mei
    Cossy
    Annette08

Zondag 23 mei
    Cossy
    Annette08

Zaterdag 29 mei
    Cossy
    Annette08

Zondag 30 mei
    Cossy
    Annette08

Zo dames, vul maar in wanneer jullie kunnen!
    9 mei heb ik weg gelaten i.v.m. moederdag.

Ik kan zelf op dit moment nog elke datum. (ben niet zo van het vooruit plannen :p)

*Edit: annette ik heb je er bij gezet

14. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ cossy - goed bezig!
    Hoe is het trouwens met de ziekenboeg?

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé dames,

Ik had afgelopen weekend even geen puf om online te komen. Gelukkig hebben jullie niet al te veel gekletst J zijn maar 4 pagina’s om bij te lezen… Ik heb geprobeerd om alles bij te lezen en zoveel mogelijk te reageren. Als ik je vergeten ben…sorry L

@val: Kijk aan, de MC al binnen, weer iets op het lijstje dat doorgestreept kan worden J.

@brendat: heerlijk om weer thuis bij je meisje en je mannetje te zijn of niet?

@kiss: wat fijn dat jullie al geslaagd zijn voor jullie eigen kamer. De andere 2 kamers komt wel toch? Balen dat je weer last kreeg van je bekken. Ik merk het hier nu al dat het zeer ideaal is om een vaatwasser te hebben! Ik hoop voor jullie dat jullie er ook snel 1 hebben. En wat balen van je camera zeg. Hopen dat je een mooie kunt vinden. Wat geweldig dat de buurman van jullie het muurtje gaat plaatsen voor veel minder geld! Het mag jullie ook wel een keer meezitten J
    Hier was de auto ook erg vies, manlief heeft hem even snel van buiten gewassen afgelopen zaterdag maar is nu al niks meer van te zien :( 25 weken alweer!!!! Wat vliegt de tijd! Groot gelijk dat je contact met de bedrijfsarts opneemt! Ik ben benieuwd. Wat fijn dat de bedrijfsarts naar jou toe komt, dat doen ze ook niet allemaal. Lijkt me erg leuk om een meeting te doen? Ligt er wel een beetje aan wanneer. Hier nogal een drukke planning…

@koetje: Leuk dat Tes het circus uiteindelijk leuk vond. Is ook erg spannend voor die kids allemaal. Weer een hele ervaring rijker J
    Het is trouwens een baan voor administratief secretarieel medewerker. In de functieomschrijving stonden allemaal werkzaamheden die ik bij mijn vorige werk ook deed. Het enige wat er nu extra bij zou komen is voorbereidend werk op projecten, dat deed ik daar niet. Maar eerst morgen maar eens het gesprek afwachten. Proficiat met jullie 2-jarig huwelijk!

@susan: hier ook nog witte beentjes… zal dit jaar ook niet anders worden ben ik bang.

@marijeee: jeetje meid, wat een flinke buik heb jij al!

@willeke: zie antwoord bij Koetje. En lekker een dagje met je meisie gehad. Zijn de foto’s goed gelukt?

@lauw: het is ook erg vervelend als je zo weinig kunt. Toch aan toegeven. Hoe moeilijk dat ook is. Ik heb er ook aan toegegeven toen ik er last van begon te krijgen in het begin en het gaat nu een stuk beter, nog wel regelmatig last maar niet meer zo vaak als voorheen. Weet je ondertussen al wanneer je ouders thuis komen? Wel balen dat ze nu “vast zitten” op de canarische eilanden. Inderdaad wel slim om de afspraak van je vader te verzetten.

@linda: wat fijn dat de echo goed was! Inderdaad nog maar eens nadenken of je de 3D echo dan doet of niet. Zou wel zonde van het geld zijn als je dadelijk niet een optimale echo hebt.

@ckialita: ow jeetje meis dat is niet zo mooi van je mannetje. Heel veel succes met alles. De enige tip die ik kan geven is niet meer teveel in 1x doen. Zorgen dat de rust in zijn hoofd blijft en anders een keer extra pauze nemen.

@chivay: Het lijkt me erg leuk om daar te werken, niet al te groot bedrijf. En het is daarnaast lekker dicht in de buurt, ook niet geheel onbelangrijk :D Zou hier dan 15 minuutjes vandaan zijn :D Wat leuk voor je oma dat ze zo verrast is! Wat een leuke foto!

@iltje: even mijn complimenten dat je zo goed hebt bijgelezen en gereageerd! Dat is inderdaad de schrik van je leven zeg! Eerst je schoonvader en daarna bij de VK. Gelukkig was wel alles goed met de kleine, misschien de stress van het gebeuren met je schoonvader? Doe het wel rustig aan he.

@cossy: denk je eindelijk 2 weekjes er tussenuit te zijn, wordt de kleine ziek, jammer zeg! Hopen dat hij snel opknapt en jullie alsnog kunnen gaan en lekker kunnen genieten. Jeetje zeg, het zit jullie ook niet mee hoor. Ik zal zo even mijn datums erbij zetten.

@hier: afgelopen weekend niet veel gedaan. Nergens puf voor gehad. Gister lekker in het zonnetje gezeten maar niet al te lang. Had me al ingesmeerd met 50+ en nog werd ik rood, geen zin in een zw.schapsmasker dus na een uurtje maar weer uit de zon gegaan. Vandaag met mams naar de markt gegaan, dat was ook alweer een hele tijd geleden. Ook nog even bij de prenatal binnen geweest en daar geslaagd voor een voedings bh en een meegroei bh. Waren alle twee afgeprijsd van 17.99 naar 8.99 èn er ging nog eens 20% vanaf. Verder nog een parasolletje voor de kinderwagen gekocht, ook die was afgeprijsd. Heb ook nog nieuwe slippers gekocht voor de zomer. Ik zit nu lekker binnen in een koel huis. Vanmorgen toen we naar de markt waren deden mijn handen op een gegeven moment gewoon pijn van het vocht vasthouden :S Ik hoop dus zo dat het niet nog erger wordt in de zomer maar dat zal wel.
    Verder niet veel te melden hier.

Groetjes Nicole

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Augustusmama Meeting Lijst

Zaterdag 1 mei
    Cossy
    Nicky1983

Zondag 2 mei
    Cossy

Zaterdag 8 mei
    Cossy
    Nicky1983

Zaterdag 15 mei
    Cossy
    Annette08

Zondag 16 mei
    Cossy
    Annette08

Zaterdag 22 mei
    Cossy
    Annette08
    Nicky1983

Zondag 23 mei
    Cossy
    Annette08
    Nicky1983

Zaterdag 29 mei
    Cossy
    Annette08

Zondag 30 mei
    Cossy
    Annette08

17. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    iltje: wat een vervelende berichten van je schoonpa en dat kleine lage hartslag heet.. rustig aan he?! (makkelijker gezegd dan gedaan!)

wat een gezeur met dat omboeken. reisbureau moet nabellen, maar hebben het druk.. reisverzekering dekt wel de kosten! wel prettig dat ej dan zwanger bent, ze doen wel ineens alles voor je! haha!! we moeten nu afwachten op bericht van reisbureau!

nou ga uurtje tukken, heb hoofdpijn en owwwwwwww waarom weten mensen alles beter? zit nu vriendin op msn tegen me te praten over dat ik niet moet annuleren e.d. maar goed! ik ga msn gewoon afsluiten want ga slapen!

(sorry voor gezeur)

liefs elisa

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @elisa: ik ben benieuwd wat het reisbureau zegt maar dat zal toch wel goed komen?! Fijn he dat er mensen zijn die denken altijd alles beter te weten?

19. Hee Meiden,

We zijn terug van een heerlijk weekendje in Cochem.
    We hebben het super leuk gehad. Heerlijk huisje en geweldig weer. Veel gelopen dus helaas veel last van harde buiken.
    Zondag voor de eerste keer met Aiden naar een dierentuin, was ook super.
    Vandaag weer aan het werk, wat gaat een weekend toch snel voorbij he!

Ff snel reageren en dan koken.

@ Chivay, leuk die 4 generatie foto! Nog ff en jullie kleine meisje staat er echt bij, gaaf he!
    Hopelijk gaat de vlucht van je ouders vrijdag gewoon door.

@ Cossy, balen dat Vince weer ziek is. Hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie alsnog richting landal.
    Wat vreselijk van die collega zeg.

@ Elise, vreselijk van de vakantie he. Gelukkig krijgen jullie het wel vergoed maar leuk is anders natuurlijk.
    Snap best dat je ff lekker wil zeuren, gooi het er maar uit ;)

@ Nicky, lekker veel geshopt en nog voor leuke prijsjes ook, leuk is dat he.

@ Kiss, "fijn" dat de bedrijfsarts zo meelevend is en naar je toe komt. Als je zoveel last hebt kun je echt niet werken en slepen met kids, gewoon lekker thuisblijven.
    Heerlijk dit weer he! Wordt er helemaal vrolijk van. Ben blij als het badje op kan en ik plantjes kan halen.
    Haha dat is vervelend he met de laptop en de zon, heb er ook vaker last van als ik bij het raam zit.

@ Meeting, leuk gezellig!! Mogen de kids ook gewoon mee?

@ Anette, vind dat zo'n lullige opmerkingen he! Is toch geweldig als je een grote buik hebt en echt iets om trots op te zijn.
    Zolang je er zelf geen last van hebt natuurlijk hihi.

@ Femr, fijn dat Pim en Isa een leuk weekend hebben gehad. Lekker blouse strijken :( En kozijnen verven? pff daar heb ik ook een hekel van (ben niet lastig hoor haha) Gelukkig hebben we beneden kunstofkozijnen laten plaatsen, scheelt weer wat werk.

@ Yolanthe, jij ook heerlijk van het weekend genoten. Het was ook lekker weer he, gelukkig.

Hopelijk blijft het voorlopig nog heerlijk weer want Aiden is volgende week jarig en dan vieren we het ook.
    Ik ga even koken, kom straks nog ff spieken

20. Zaterdag 1 mei
    Cossy
    Nicky1983

Zondag 2 mei
    Cossy

Zaterdag 8 mei
    Cossy
    Nicky1983

Zaterdag 15 mei
    Cossy
    Annette08