Zo, ben ik weer. Het lukt me de laatste tijd niet echt om heel regelmatig te reageren, ben een beetje ego bezig Heb veel aan mijn hoofd, en ben gefocused op mijn buik, en na het bijlezen, heb ik vaak geen zin meer om te reageren Maar ik doe weer een poging: @Iltje, Wat een pech met je schoonvader, en wat een schrik om de hartslag van de baby... Die mag nog lekker even blijven zitten @cossy: Ow nee he, hopelijk is Vince snel weer beter... En dan ook nog dat nieuws van je mans collega, zit niet echt mee nu. Leuke buik ook trouwens Bij mij is het grotendeels 'vet', ben nogal stevig, dus ja, er moet goed gevoeld worden @Kiss: gelukt met stofzuigen? Rustig aan he, we willen niet dat je de hele dag online zit te vervelen omdat je echt niks meer mag @annette: lekker beleefd over je buik Bij mij is het vooral: hee, je begint het nu echt wel te zien. En dat mag ook wel @Femr: lekker druk weekend en rustige maandag gehad dus... Nou ja, qua aanwezigheid rustig, qua werkzaamheden iets minder geloof ik Vocht? Nee hoor Heb wel last van mijn gewrichten, is ook vocht, maar mijn vingers lijken nu juist dunner dan ooit. Ik vrees wel voor van de zomer trouwens... @elisa: slaap lekker @nicky: leuk, geld uitgeven en een leuk weekje voor de boeg als morgen geweest is zo te zien @laartje: heerlijk, een weekendje weg gaat inderdaad snel... En ik hoop dat het eten lekker was. @dingetje: nou, ik zat er gister nog over te klagen Volgens mij is het gewoon het groeien van de baarmoeder, tenminste, ik hoop het @val: pas op dat het boek niet nat wordt, anders krijg je wel heel creatieve namen @meeting: In het weekend is wel het handigst, ik weet alleen niet of ik er dan bij kan zijn... Ik studeer, heb niet veel geld, en heb een week-ov, dus naar utrecht kost me dan toch weer 25 euro... (kom vanuit Groningen) Moet ik eerst met mannetje overleggen, en die ligt te slapen. Is nog steeds niet helemaal bijgekomen van de epi-aanval. Gisteren brak ('alsof ik een avond compleet doorgezakt ben, maar dan zonder gezopen te hebben') en heeft vandaag ook niet veel kunnen doen. Morgen is weer een volle dag, dus is zijn rust ook wel belangrijk. Ik kijk later wel of ik me bij de meetingdata voeg. Verder vandaag op stage geweest, was weer gezellig, alleen ik begin er wel een beetje tegenop te zien. Niet per se het op stage zijn, maar vooral het voorbereiden, het reizen erheen en heel de tijd bezig zijn... Ik zal er toch doorheen moeten, dus nu maar ff gas erop, des te eerder ben ik klaar. Morgenochtend vk, controle, daarna boodschapjes doen, thuis voorbereiden voor stage ed. en 's avonds lekker naar vrienden. Woensdag weer stage. En nog maar 1 1/2 week en we gaan een midweek (alleen dan van vrijdag tot woensdag) met mijn moeder op vakantie naar Katwijk. Mijn vader heeft geen zin, en mijn zusje zit op Kreta, dus gaan wij maar. He, vervelend... Zo, ben weer bij.
Jaaah ik ook!! Pfff... *trauma* Maar gelukkig heeft dat niets met elkaar te maken. Je moet dan trouwens wel proberen iets rustiger aan te doen zei mijn vk, want het komt ook vaak op als je eigenlijk net te druk bent, en je lichaam daarmee dan een signaal afgeeft.
Meeting: kan alleen 22 en 23 mei niet ivm verjaardag van mijn vriend. Met de NOD meetings deden we ook altijd centraal station Utrecht en dan meestal een High tea of terrasje. Hoor wel welke data het word en kijk dan wel of ik kan. Maakt mij verder niet uit.
Augustus mama's meeting lijst Zaterdag 1 mei Cossy Nicky1983 Iltje Yolanthe Susan27 Zondag 2 mei Cossy Yolanthe Susan27 Zaterdag 8 mei Cossy Nicky1983 Susan27 Zaterdag 15 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Zondag 16 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Zaterdag 22 mei Cossy Annette08 Nicky1983 Yolanthe Zondag 23 mei (pinksteren) Cossy Annette08 Nicky1983 Laartje88 Yolanthe Zaterdag 29 mei Cossy Annette08 Yolanthe Susan27 Zondag 30 mei Cossy Annette08 Susan27
Val. Met me schoonvader nog niet helemaal lekker hij slaapt veel is erg moe. Heeft het koud. En ja voor de rest wachten we af wat de testen en onderzoeken zeggen donderdag. Cossy ahaha ja leuk gezicht he dat zo ballonnetje effect heb ik ook. en idd makkelijk voor de vk hoeft ze niet ver te zoeken en te voelen haha. Nicky heerlijk zeg dat je kamer lekker gepoets word van het weekeind dat je hem heerlijk in kan richten ik wacht er nog even mee vind het nog een beetje vroeg omdat te doen. Dingetje hah dat is toevallig de vraag van mij geweest donderdag aan de vk heeft met groei van je baarmoeder te maken. Misschien dat je kereltje toch wat groter word en meer ruimte nodig heb dan je andere zoontje. Susan lekker kleurtje hoor. Ckialita ja nou idd mag de kleine voorlopig nog wel een blijven zitten hoor haha. o nou je heb het nog even druk idd zo te lezen haha. maar nog even doorbijten en dan heerlijk een paar daagjes uitwaaien op katwijk. Hier net even heerlijk gedoucht en nu even broodje pakken. hebben jullie sávonds ook steeds weer honger al heb je je avond eten goed gegeten? Ben wel blij al eet ik bijna de hele dag door dat ik wel de gezonde dingen pak en niet de zakken chips of snoep zoek altijd wel wat op om gezond te eten tussen door. Soms wel wat lekkers.
Augustus mama's meeting lijst Zaterdag 1 mei Cossy Nicky1983 Iltje Yolanthe Susan27 Marijeee Zondag 2 mei Cossy Yolanthe Susan27 Marijeee Zaterdag 8 mei Cossy Nicky1983 Susan27 Marijeee Zaterdag 15 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Marijeee Zondag 16 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Marijeee Zaterdag 22 mei Cossy Annette08 Nicky1983 Yolanthe Zondag 23 mei (pinksteren) Cossy Annette08 Nicky1983 Laartje88 Yolanthe Zaterdag 29 mei Cossy Annette08 Yolanthe Susan27 Marijeee Zondag 30 mei Cossy Annette08 Susan27 Marije Zo heb mezelf erbij gezet! Enne Utrecht of bijv Amsterdam---> Ik ben er bij! Maar verder naar het zuiden of oosten? Dan gaat het mij niet lukken... Mochten er meiden zijn vanuit Noord-Holland die mee willen rijden? Ik heb nog 2 plekjes vrij in de auto dan Verder haak ik ook weer ff in hier. Energiepeil below 0. En bekkenpijn ten top! Alle bewegingen, houdingen enz gaan me steeds meer pijn doen. Ook meerdere keren per dag een harde buik dus genoeg alarmbellen die rinkelen om het rustiger aan te gaan doen! *Zucht* Zo moeilijk! Voor het huishouden ga ik maar iemand regelen, dat scheelt al een HOOP!! Ik blijf schoonmaken anders.. En dan heb ik zoveeeeeel last.. Nou ja, ik ga mn bedje zo in.. Ook mijn 1,5 jarige handenbindertje maakt me moe, gelukkig heb ik m vanmorgen ff lekker uitrazen in Ballorig. Waren er al om 9 uur. Meneer was om 6 uur op, pff... En waren de enige maar dat vond ie fantastisch! Mama aan de koffie met gebak en hij leefde zich wel uit. Zalig! Net nog wat bestellingen afgewerkt en nu gaat mn lichtje uit.. Weltrusten!!!!!
Ja ik persoonlijk denk echt dat we t beste Utrecht kunnen nemen. Amsterdam is voor mij 3 uur heen reizen en 3 uur terug, dus dat is wel ERG heftig... (woon in zuid-limburg) Utrecht ligt gewoon in t midden toch? Marijeee, echt rustiger aan doen hoor! Zijn inderdaad allemaal signalen, je lichaam schreeuwt om rust. Goed dat je het huishouden even laat overnemen!
@val: lekker naar de mac, en wel op de fiets! Toch nog een beetje goed voor je gezondheid! @brendat: ik wilde eigenlijk naar de dierentuin maar mijn mannetje was zo lekker bezig (daar moet je gebruik van maken) en het was zó lekker in de tuin dat we maar niet zijn gegaan. Volgend weekend gaan we eens lekker samen uit eten hebben we afgesproken. Het paardrijden gaat nog steeds goed, beter dan vorige week. Bij Tes heb ik het tot 26 weken vol gehouden, toen begon het niet lekker te voelen, heel stijfjes toen ik er af kwam. Leuk he, dat geklets! Volgens mij zouden Elin en Tes hele gesprekken met elkaar kunnen voeren! Balen dat je van het weekend zo moe was. Hoe gaat het met je bekken? Wat leuk, de proefdruk van het geboortekaartje, ben echt benieuwd! Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk betaalbaar kaartje, maar we hebben nog even de tijd... @Chivay: wat een leuke foto van de 4 generaties! Wat een trotse gezichten! @elisa: wat jammer dat Tenerife niet doorgaat. Ach ja, als je vrij bent maakt het niet eens zoveel uit waar je bent. Veel plezier alvast! @Iltje: sjonge, dat was me het weekje wel voor jullie! Spannend hoor, dat met je schoonvader! Hopen dat de onderzoeken goed gaan... Rustig aan he, met je bekken en ook voor je prinsesje (makkelijk gezegd na zo'n week, maar ja...). Ik heb vooral lekkere trek 's avonds (chocola, mmm!)... @Cossy: wat erg van die collega van je man! Hoe gaat het nu met Vince? Schattig ballonnetje heb je! @FemR: Fijn dat Pim het naar z'n zin heeft gehad op kamp en dat jullie ook een lekker weekend hebben gehad. Succes bij de vk morgen (3e keer pas)! @meeting: in mei lijkt me prima, leuk! Al heb al al veel bezette weekendjes in mei... Utrecht vind ik ook prima. @kiss: wat aardig dat de bedrijfsarts bij je thuis wil komen. Succes morgen! @Nicky: heel veel succes morgen met het gesprek!!! Duim, duim! @Laartje: fijn dat het weekendje geslaagd was! Hoe vond Aiden de dierentuin? @Dingetje: die menstruatie-achtige pijn herken ik heel erg goed! Volgens mij zij het de banden of zo... Had dat bij Tes volgens mij helemaal niet zo erg... Misschien idd omdát het de tweede is... Ik dacht ook dat het er aan lag dat ik me te druk maak(te). Als ik ga liggen, gaat het wel over. Rustiger aan doen dus... @Susan: leuk kleurtje dat groen! @Ckialita: goh, wat vervelend een midweekje Katwijk! Hopen dat je mooi weer hebt! @hier: drukke, maar leuke dag gehad. Gewerkt en aan het eind van de middag eindelijk een nieuwe stofzuiger gekocht! Morgen weer werken. Nu lekker tv kijken. Tot morgen, slaap lekker allemaal!
Augustus mama's meeting lijst Zaterdag 1 mei Cossy Nicky1983 Iltje Yolanthe Susan27 Marijeee Zondag 2 mei Cossy Yolanthe Susan27 Marijeee Zaterdag 8 mei Cossy Nicky1983 Susan27 Marijeee Zaterdag 15 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Marijeee Zondag 16 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Marijeee Zaterdag 22 mei Cossy Annette08 Nicky1983 Yolanthe Zondag 23 mei (pinksteren) Cossy Annette08 Nicky1983 Laartje88 Yolanthe Zaterdag 29 mei Cossy Annette08 Yolanthe Susan27 Marijeee Zondag 30 mei Annette08 Susan27 Marije Oeps, op 30 mei kan ik toch niet...
Augustus mama's meeting lijst Zaterdag 1 mei Cossy Nicky1983 Iltje Yolanthe Susan27 Marijeee Zondag 2 mei Cossy Yolanthe Susan27 Marijeee Zaterdag 8 mei Cossy Nicky1983 Susan27 Marijeee Zaterdag 15 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Marijeee Zondag 16 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Marijeee Zaterdag 22 mei Cossy Annette08 Nicky1983 Yolanthe Koetje Zondag 23 mei (pinksteren) Cossy Annette08 Nicky1983 Laartje88 Yolanthe Zaterdag 29 mei Cossy Annette08 Yolanthe Susan27 Marijeee Zondag 30 mei Annette08 Susan27 Marije Koetje Heb me er ook even bij gezet (2 keer, verder ben ik al volgeboekt...).
@Chivay; Leuke foto!!! En kun je die box niet lichtjes opschuren en met een donkere beits behandelen? @Cossy; En hoe is het inmiddels met Vince? Kunnen jullie snel alsnog je mannetje achterna? @Iltje; Jeetje, jij hebt het ook even lekker voor je kiezen gekregen zeg! Gelukkig dat toch alles goed bleek met je meisje... @Kiss; Voorlopig nog steeds last van mijn bekken hier, vandaag vergeten de fysio te bellen, maar morgen toch maar even doen! Liever iets te vroeg erbij dan te laat... @Annette; Ach gewoon negeren die opmerkingen hoor! Je bent altijd wel te groot of te klein of wat er dan ook in ze opkomt. Lekker laten kletsen, je bent precies goed zo! En 7 kilo is ook helemaal niks mis mee! @FemR: Wat ben je toch weer heerlijk druk geweest! En nee, ik heb nog niet echt last van vocht vast houden. Maar dat gaat vast nog wel komen idd! @Nicky; Goed geshopt! En veel succes morgen! Ik zalvoor je duimen! @Elisa; Ach mijn eerste indruk zou ook zijn geweest dat als je zelf annuleert terwijl zou blijken dat je wel weg zou kunnen woensdag, je zelf voor de kosten opdraait. Maar als jij het reisbureau hebt gebeld en zij zeggen dat het gerust kan, ben ik de eerste om je te geloven hoor! Gewoon lekker zelf regelen! En straks genieten in Zeeland! Het schijnt lekker weer te blijven/worden! @Laartje; O.... spannend! Aidens eerste verjaardag volgende week! Heb je al grootse plannen om het te vieren??? @Dingetje; Is heel normaal hoor dat je wat menstruatie-achtige pijn hebt! Maar laat het wel even controleren bij de vk als je je er niet goed bij voelt hoor! @Susan; Leuk dat groen! @Marije; Rustig aan hoor! Dat schoonmaken kan een ander ook wel voor je inderdaad! Scheelt jou weer een hoop werk! @Meeting; Ik schrijf me nog even niet in. Valt precies in de mega-drukke periode op m'n werk dat ik er in mijn eentje voorsta, dus ik kijk het liever tegen die tijd aan of het verstandig is of niet! Hoewel ik erg nieuwsgierig naar iedereen ben, en het waarschijnlijk toch niet kan laten tegen die tijd, en na alle enthousiaste voorbereidingen... @Verder hier; Gaat wel, merk wel dat die week weg vorige week mijn hele overzicht van het werk weg heeft geslagen, dus dat is wel een beetje stressig gevoel. Ben ook nog steeds doodop, moest om14 uur echt tegen mijn slaap vechten! Hoop dat het met 1/2 nachtjes extra slaap en woensdag een extra middagdutje weer snel beter gaat! Vandaag ook voor het eerst naar yoga geweest. Was wel weer erg lekker! Maar het is wel een behoorlijk zweverig mens die het geeft. Nou ja, 10mei is de volgende les pas, probeer ik het nog maar een keertje! Als het niet bevalt, kan ik er altijd nog mee stoppen. Truste allemaal!
Nouja, ik zal het even moeten afwachten, want meestal wordt Vince snachts pas echt ziek, en dan zit hij de halve nacht wakker en voer te geven... Maar voor hetzelfde geld slaapt hij vannacht gewoon weer lekker door. Duimen dus. Als je echt moe bent zou ik in het weekend ofzo gewoon een middagdutje doen hoor! Kun je weer een beetje bij slapen. En yoga wordt wel vaker gegeven door zweverige types, hihi!
Augustus mama's meeting lijst Zaterdag 1 mei Cossy Nicky1983 Iltje Yolanthe Susan27 Marijeee Zondag 2 mei Cossy Yolanthe Susan27 Marijeee Zaterdag 8 mei Cossy Nicky1983 Susan27 Marijeee Ckialita Zaterdag 15 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Marijeee Ckialita Zondag 16 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Marijeee Zaterdag 22 mei Cossy Annette08 Nicky1983 Yolanthe Koetje Zondag 23 mei (pinksteren) Cossy Annette08 Nicky1983 Laartje88 Yolanthe Zaterdag 29 mei Cossy Annette08 Yolanthe Susan27 Marijeee Ckialita Zondag 30 mei Annette08 Susan27 Marije Koetje Ckialita Ik heb toestemming van mn man Dus ik ga mezelf er ook maar tussen zetten... K zie wel of t lukt
@ Elisa... Oh ook al last met de Aswolk.. Nog gelukt met iets anders boeken??? @ SpruitNL... Veel plezier!! @ Iltje... Tjee wat een verhaal zeg... Heel veel sterkte met je schoonvader en hopelijk geen gekke dingen meer bij de VK... dat het gewoon ff een eenmalig dingetje was die hartslag!!! @ Cossy..... Aiii veel beterschap met Vince.. Las het al op hyves... balen hoor!! En veel sterkte voor je vriend en zijn collega's... wat een ontzettend naar bericht... Enne... ja ik krijg ook zo'n ballonnetje!! Ziet er echt heel raar uit ghehe... Hier zie je t ook heel goed als ik mijn adem inhou.. @ Annette... Grin ja al die opmerkingen beginnen nu al te komen hè... Hier is het vooral andersom... whaat?? al zover, waar is je buik dan??? @ Fem... Zo lekker bezig geweest zeg!!!! Fijn dat Pim en Isa het zo naar hun zin gehad hebben.... Enne.. vocht vasthouden... ik heb nu af en toe een dof gevoel in mijn linker hand... dus begin er een beetje bang voor te worden... Maar nog niet zo dat ik mijn ringen aflaat... Hopelijk valt het mee voor je!! Succes bij de vlos morgen! @ Nicky... Lekker geslaagd zeg bij de prenatal! Succes met het sollicigesprek! Klinkt goed! @ Laartje... Wat fijn dat jullie weekend zo geslaagd was! Enne.. naar de dierentuin samen leuk hoor!! Lijkt me echt gezellig! @ Susan... Wat een super fris kleurtje dat groen! Ben benieuwd naar het eindresultaat! gehehe... welke dag is je vriend jarig dan??? (ik 23 mei) @ Marijee... wat balen dat je zoveel pijn blijft houden... Slim dat je op zoek gaat naar hulp met huishouden!! Enne ballorig.. klinkt helemaal goed zeg! @ Brendat... Hopelijk ben je snel bijgeslapen! Lijkt me er idd flink inhakken zo'n week weg en er daarna weer op je werk in moeten komen! Enne... wat betreft de box Heeel misschien dat we nog gaan beitsen, maar ws vinden we heb beide wel prima zo ghehe! Lui @ Meeting... Leuk!!! Enne... Utrecht... Dat vind ik nou een briljant goed idee!!! (Ik woon er dus ghehe.. dicht bij t centrum ook) Heb ws op 2 mei ook al een meeting van een ander topic (meiden die allemaal in okt met de pil gestopt zijn) Maar... ik vind dat altijd wel gezellig!!! Zou ook wel de laatste zijn die meetings niet leuk vind.. Mijn vriend en ik kennen elkaar via internet haha Vandaag lekker gewerkt.. Ging prima.. pas de laatste 2 uurtjes begonnen mijn bekken lastig te doen! En dat na een dag tillen en met kids bezig zijn... Morgen ga ik met iemand van personeelszaken over mijn zwangerschapsverlof kletsen.. Nu ik gedetacheerd ben moet ik met 2 instellingen rekening houden enzo.. beetje lastig allemaal Dus even goed babbelen morgen! Slaap lekker allemaal!
Augustus mama's meeting lijst Zaterdag 1 mei Cossy Nicky1983 Iltje Yolanthe Susan27 Marijeee Chivay Zondag 2 mei Cossy Yolanthe Susan27 Marijeee Zaterdag 8 mei Cossy Nicky1983 Susan27 Marijeee Ckialita Zaterdag 15 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Marijeee Ckialita Chivay Zondag 16 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Marijeee Chivay Zaterdag 22 mei Cossy Annette08 Nicky1983 Yolanthe Koetje (Chivay - onder voorbehoud) Zondag 23 mei (pinksteren) Cossy Annette08 Nicky1983 Laartje88 Yolanthe Zaterdag 29 mei Cossy Annette08 Yolanthe Susan27 Marijeee Ckialit (Chivay - Onder voorbehoud) Zondag 30 mei Annette08 Susan27 Marije Koetje Ckialita Chivay 2 mei al een meeting van een ander topic en 23 mei ben ik jarig... 2x onder voorbehoud ivm nog meer verjaardagen die ws dan gevierd zullen worden
Nou dames, Vince is vannacht niet meer ziek geweest en heeft lekker geslapen, dus wij gaan vandaag alsnog naar Landal! Dus ik hoop jullie de komende dagen niet meer te spreken. Geniet allemaal van het lekkere weer en tot snel!
Cossy, geniet ervan!!!!!!!! Chivay, wat leuk de 23e jarig.. Ik de 24e Zoonlief is bij papa op de zaak nu, ik ben net gedouched en aangekleed en ga me naar mn atelier bevinden.. *Gaap* Denk je dat je bijna alles af hebt, komen er weer nieuwe bestellingen Leuk, leuk! Enne, meiden met kids die ook om 6 uur wakker zijn... Ik voeg me bij de club hoor. Hier ook een uur vervroegd en tegenwoordig om 6 uur klaarwakker.. Meiden zonder kids-> Geniet van de rust hahahaha! Ohja en ik bedacht me net dat wij over een kleine 2 weken al de 3/4D echo hebben!!!!! Time flies! Een hele fijne dag vandaag!
Goedemorgen Ga zo even terug lezen van gisteren Hier gisteren weer naar de vk geweest en alles was weer goed bloeddruk was 110/70 baarmoeder rand zit 1 vinger boven de navel.. Verder de bloeduitslagen gekregen was A - neg wist ik al wel van Iris .. Dus met 30 weken nog een keer bloed afnemen en een een prik met antistoffen .. Verder gisteren vast de bedverhogers enzo opgehaald we hebben een erg laat bed en kreeg er toch wel wat last van met in en uit stappen nu heerlijk geslapen en lekker in en uit bed kunnen stappen .. Hier nu 18 mei weer naar de vk 17 mei 3d,4d echo zo ga nu even in terug lees stand haha