@ cossy, ow ja, dat is ook zo, 9 mei moederdag Heel veel plezier!!!!!!! @ nicky, zo das lekker goedkoop die bh's! Ai ai, ookal last van vocht... zo vervelend! Ik herken het van de zwangerschap van mn zoon, oh dat word nog word aant eind! @ elisa, ik zou ook geen risico nemen hoor met die vakantie! @ laartje, fijn dat je het leuk hebt gehad! Van mij mogen de kids ook wel mee, ligt er voor mij wel aan waar we heen gaan.. Anders word hij zo druk als hij zich verveeld. @ iltje, wat voor soort kaartje word het? @ dingetje, oh wat herkenbaar die stekerige/zeurderige buikpijn onderin. Heb het ineens eergisteravond en gisteravond gehad.. werd er zelfs beetje misselijk van! Maar ik herken dit wel van de zwangerschap van mijn zoon.. Volgens mij is dat het oprekken van de banden.. 'bandenpijn' . @ susan, gaaf kleurtje dat groen! @ Ckialita, geeft toch nix dat je geen puf hebt om altijd te reageren! Lekker hoor, binnenkort ff een paar daagjes ertussenuit! @ Iltje, heb ook veel honger op een dag, en inderdaad ook rond 9 uur savonds. Meestal eet ik dan nog een boterham, dan is de honger weer weg. @ marijee, meid echt rustiger aan doen, we moeten nog een tijd!! Leuk he, als die kleintjes zich zo vermaken in een binnenspeeltuin! @ brendat, je kunt beter maar optijd zijn met de fysio, wat oefeningen aanleren. @ irisnaomi, ik vind het ook zo snel gaan !!!
heij dames heb geen puf om op iedereen te reageren en alles terug te lezen....gister pas om 21:00 thuis (was om 8:00 begonnen) had werkbespreking gehad dus vandaar... @cossy wat erg van die collega van je vriend! @meeting ik plan nog ff niet dat ik mee ga...ik kijk wel als de datum is vastgelegd of ik mee kan of niet...mei is nl een maand dat ik bijna niet kan...veel verjaardagen in het weekend en ga nog 2e weekend van mei mee met mijn schoonzus dr trouwjurk passen en 22 en 29 mei ben k op vakantie..zondag vind ik een mindere dag...dus hoogstwaarschijnlijk ben ik niet van de partij..
@dingetje: hier een aantal weken geleden wat menstruatie-achtige pijn gehad. Ik heb me er verder niet echt zorgen om gemaakt omdat er geen bloedverlies was. Ik heb het er ook maar op gehouden dat het de groei van de baarmoeder was. @val: ik heb straks om 14.00 sollicitatiegesprek voor een functie als administratief secretarieel medewerker. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. @susan: ziet er goed uit die muren en wat een super mooie kleur groen! @ckialita: vervelend dat je zo tegen het reizen van en naar je stage opziet. Zo te lezen wel een leuk vooruitzicht! lekker een paar daagjes weg. Ga er maar lekker van genieten. @iltje: Ik heb vaak s avonds zin in lekkere dingen, krijg dan ook wel wat trek maar dan geen zin in een boterham ofzo maar echt chips of chocolade, moet me dan goed inhouden J @marijeee: doe maar rustig aan als je zoveel last van je bekken hebt. En groot gelijk dat je iemand gaat regelen voor het huishouden. @cossy: Ga maar lekker genieten van de daagjes bij Landal. @irisnaomi: fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de VK. Mooie bloeddruk, ben benieuwd wat die van mij is volgende week. @kiss: ik zie er nu ook al een beetje tegenop tegen dat einde ivm vocht vast houden @meeting: mocht het op een dag zijn dat ik niet zou kunnen vindt ik dat niet erg hoor. Niet dat ik het niet leuk vindt maar jullie moeten maar een dag pakken waar de meeste op kunnen. Ik zat me net te bedenken dat ik 1 mei helemaal niet kan We zien wel wanneer de definitieve datum is. Hier steeds meer zenuwen voor het gesprek van vanmiddag. Dadelijk na gtst nog maar even snel een dutje doen zodat ik niet tijdens het gesprek ga zitten gapen . Dat zou pas een afgang zijn. Vanavond weer naar yoga toe! Heb er nu al zin in De kleine is hier trouwens sinds een week al iedere dag te voelen! Gister lag ik met mijn hand op mijn buik (lag op mijn rechterzij) en toen kreeg ik een schop tegen mijn arm, de eerste keer dat ik de kleine van de buitenkant zo goed heb gevoeld. Nu maar hopen dat het steeds vaker voorkomt zodat manlief de kleine ook een keer kan voelen. Verder niet veel te melden. Iedereen nog een fijne dag en ik laat straks wel even weten hoe het gesprek is gegaan! Liefs Nicole P.s. sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd, ben echt bekaf op dit moment...
@ Marijeee, lekker rustig aan doen he! Kan me voorstellen dat er ook veel tijd aan de shop wordt gebruikt, maar is ook erg leuk. Hier ook iemand van de 6 uur club, hebben we tenminste iets aan onze dag hihi @ Cossy, ik vind Amsterdam ook te ver, dan ga ik helaas niet mee. Utrecht vind ik al ver genoeg. Zullen we dan carpoolen? Geniet van jullie vakantie in Landal. @ Iltje, ja ik heb ook altijd nog honger. Ik kan trouwens de hele dag wel eten. @ Susan, leuk die muur, mooi kleurtje! @ Ckialita, lekker dat jullie er binnekort ff tussenuit gaan. @ Koetje, hij vond de dierentuin geweldig. Het was de eerste keer dat we gingen en hij zat naar de beesten te lachen en zwaaien, zo schattig. @ Chivay, de meeting is voor jou lekker dichtbij dus, ideaal. Succes met het gesprek. @ irisnaomi, fijn dat alles goed was. @ Nicky, succes met je sollicitatiegesprek!! Leuk he die schopjes, vindt het echt een heerlijk gevoel @ Kiss, moeten we indd even kijken met de kids. Ik zit erg moeilijk in het weekend omdat mijn vriend dan moet werken, dus hoop dat er iets leuks voor de kids bij is. Hier een dramanacht. Aiden krijgt 3 tanden tegelijk door en daar heeft hij echt veel pijn aan, zo zielig. Ga nu even lekker shoppen met mijn kleine mannetje en oma.
Hoi bolle buikjes.. Jullie hebben toch weer lekker geklept de laatste dagen.. dus zal ff snel teruglezen en kort reageren... @ Koetje: nog gefeliciteerd met je 2 jarig huwelijk... Hoe is het nu met je vader?? lukt het eten (en de rest) al weer beter... @ Iltje: heftige week heb je gehad ja... Ik hoop dat het snel beter gaat met je schoonpa.. en dat jij je kindje maar vaak en goed zal voelen... doe het rustig aan.. @ Cossy: wat een naar bericht.. sterkte voor je vriend en zijn collega's @ Vocht vasthouden: ik merk ook dat ik meer vocht ga vasthouden... vooral mijn vingers en benen zijn wat dikker.. @ meeting: lijkt me leuk.. moet alleen kijken waar het is.. ik merk dat ik niet echt lang kan auto rijden.. Maar ik wacht gewoon even de definitieve datum af en dan bekijk ik het even.. @ Nicky: succes met je gesprek... en veel plezier met de joga vanaaf.. Vanmorgen naar de VK geweest... alles is weer goed gekeurd.. baarmoeder groeit goed... Mijn ouders zitten nog steeds vast.. nog geen idee wanneer ze terug komen.. maar ik neem aan dat ze morgen of overmorgen toch wel terug komen.. Beebje schopt al regelmatig.. zo leuk om te voelen... haha daar wordt je gewoon blij van.. Nou stop ik er weer mee.. sorry dat ik niet veel gereageerd heb.. maar ga nog even plat. moet om 1 uur alweer naar het werk toe.. en ik merk dat mijn rug weer begint te vervelen...
Nou die vrouw van de bedrijfsarts is geweest.. was trouwens niet de arts zelf hoor, maar zo een tussenpersoon tussen de arboarts en ons werk. Ze was heeeel aardig, en ze ging echt met mij meedenken! voel me echt begrepen nu, zo fijn! Normaal werk ik elke maandag,donderdag & vrijdag 10 uur per dag. En vanaf nu ga ik elke maandag,donderdag & vrijdag werken van 10-12 uur, dus 2 uurtjes! Zodat ik in het ritme blijf, en op de hoogte blijf van werk en de kindjes van mn werk kan blijven zien. moet ze straks al lang genoeg missen!! Dus ben heel blij met deze afspraak! Denk dat ik dat ook wel volhou.. zoniet, dan moest ik aan de bel trekken en dan vinden we wel weer een andere oplossing. Nu morgen dus nog lekker thuis, en donderdag 2 uurtjes 'werken'.. @ nicky, ben zooo benieuwd hoe jou gesprek zal gaan straks! Liefs
Goedemiddag! Ben weer druk bezig, heb zojuist een zelf ontworpen geboortekaartje geprint, hoera! Erg leuk om te zien dat een eigen ontwerp nu opgestuurd gaat worden Ben ook druk bezig met eigen kaartje, maar zoals dat wel vaker gaat, schuif je de dingen voor jezelf altijd op de lange baan.... Maar goed, stukje bij beetje komt het bij elkaar! Zag een mooie foto van een ballon in cossy's buik voorbijkomen! Briljant! @ kiss - Hoop dat je het zo wel kunt volhouden, is toch wel fijn om af en toe een beetje bezig te zijn en inderdaad een ritme te houden! @ lauw - Fijn weer goedgekeurd @ nicky - gezellig he, zo'n actief kindje! Succes met je gesprek! @ laartje - Hopen dat de tandjes snel door zijn... Succes! @ meeting - Utrecht is prima, voor de datum wacht ik rustig af!
Goeiemorgen olle bolle buiken. Marije jee jij moet idd ook maar rustig aan gaan doen als ik zo lees. Vervelend die bekken en harde buiken. Zijn idd signalen om maar is wat rustiger aan te gaan doen. Koetje. Ja was me wel een weekje vorige week maar gelukkig tot nu toe heerlijk rustig. Raar genoeg haha heb ik niet zoveel trek ik chocolade hahah. Nou en jij kan weer je huisje heerlijk goed stofzuigen met je nieuwe stofzuiger haha. Brendat ja gelukkig herstelde ze zich.Maar het blijft helaas wel in je achter hoofd zitten. En zodra je slaap heb en je kan je rust pakken wel doen hoor tegen je slaap vechten is niet goed voor jou en de kleine. Yoga heb ik niet geprobeerd me vriend zijn nicht deed het een paar keer dus was 1 keer mee geweest om te kijken maar vind het zelf niet zo. Chivay dank je wel. Donderdag verdere onderzoeken en testen dus afwachten wie weet toch blijven dus kunnen we weer ziekenhuis in en uit pffff. Maar we hopen het van niet natuurlijk. o nou voor jou is het dan idd lastig met 2 instellingen rekening te houden maar in feite moeten ze dat met jou doen hah jij bent inverwachting. 1 van hun kan moeilijk zeggen dat het niet kan haha. Cossy fijn dat vince niet meer ziek is geweest. Geniet van je dagen daar met je mannetjes. Veel plezierrrrr. Marije ooo heb je geen dachtje rust nou de nieuwe bestelling binnen is. Nou rust is hier nog even ver te zoeken haha nou kwa kinderen wel dan. Ooo en spannend voor jullie kunnen jullie weer heerlijk naar jullie kleine meid kijken. Irisnaomi fijn dat alles weer goed was bij de vk. O ja dat is dan idd fijn als je al de bedverhogers heb omdat het lastig was in en uit te stappen. Hopen dat het nu beter gaat. En voor jullie ook spannend bijna weer naar jullie kleine meid kijken. Kiss het is een neutraal kleur kaartje met roze letters doen we. voorkant is van doorzichtig papier met een hartje. en op de kaft zit een volwassen hand met een baby handje die elkaar vast houden met anderen worden dat het welkom is. ja als ik de proefdruk heb dan scan ik hem wel in en zet ik hem wel hier op de site volgende week heb ik hem binnen. Je zou zeggen saai kaartje maar als je hem ziet is het best een mooi kaarjte. We wouden eerst 1 met foto doen maar vriend vind dat zo een gedoe als ik net bevallen ben dus hebben we maar zonder foto gedaan. Nou fijn dat het gesprek goed is gegaan en dat je toch een beetje in de ritme kan blijven op je werk. Helaas kon dat voor mij niet. Nicky hahah ach je kan nu even eten wat je wilt en hoeveel alleen ja na de bevalling wat blijft zitten. Heb wel al besloten daarna lekker even te gaan sporten om weer om me oude gewicht te komen. tenzij ik er na de bevalling ongeveer er weer op zit maar dat lijkt me sterk met al dat geeet haha. En heerlijk he dat je de kleine van buitenaf ook voelt. Ze vonden het bij mij al vreemd dt ik het al vroeg voelde ook van buitenaf tot het de vk zelf mee maakte haha dus ligt echt voorin dus wel heerlijk om te zien en te voelen dan. Laartje haha fijn dat ik niet de enige ben die wel de hele dag kan eten hahah. ooo de tandjes komen door ja dat geloof ik best dan je een lange nacht heb gehad. Lauw jaaa doe nu ook heerlijk rustig aan. En bij jou fijn dat alles weer goed is gekeurd bij de vk. oo en je ouders nog steeds aan het wachten ja wel heel vervelend maar voor de veiligheid van de mens is het wel prettig toch. Hier weer slecht geslapen vanwege me bekken. dus vanmiddag maar even bijtanken. joehoeee en vandaag 24 weken jee wat gaat dat hard zeg.
Hier vanochtend weer naar de vk geweest. Bloeddruk was weer terug op oude niveau, 120-60, dus mooi Toen baarmoeder: bovenrand navel, prima. Dopptone: man maakt baby wakker, zegt: kijk hij doet het En vervolgens is het hartje bijna niet te vinden en zit baby de dopptone weg te duwen Grappig, mijn buik werd tussen de dopptone en baby weggeduwd Verder vandaag rustig aan, samen boodschappen gedaan, nu rustig achter de pc voorbereiden voor stage, en zo ff slapen, vanavond naar vrienden, morgen stage van 9-18 (excl reistijd...) Fijne dag allemaal!
Dames!!!! waar is iedereen!!!!???? Het is zoooooo rustig hier.... @iltje: mooooooie buik!!!!! @ckialita: Jij ook weer door de APK van de VK heen Mooie bloeddruk! @hier: net sollicitatiegesprek gehad en het voelt helemaal super aan! Vrijdag krijg ik bericht of ik door ben naar de 2e ronde. Het deed me al veel dat er ruim 30 brieven binnen waren gekomen en er maar 6 mensen op gesprek mochten komen. Ik ben toch maar even 1 van die 6 geworden! Verder hebben ze mij verteld dat ze mij zeker niet gaan afwijzen vanwege de zwangerschap want zo zeiden ze: een zwangere kan net zo goed of nog beter zijn dan iemand die niet zwanger is. Ik voel me opeens zo goed! Vanavond lekker naar de yoga en lekker ontspannen! Ik ben echt helemaal in mijn nopjes en kan het wel van de daken schreeuwen Oja, mocht ik door zijn naar de 2e ronde dan heb ik volgende week nog een gesprek met de directeur erbij en mocht ik aangenomen worden dan heb ik vanaf 1 mei weer werk. dus maar 2 maandjes in de WW gezeten dan dat zou ik echt super vinden!
Augustus mama's meeting lijst Zaterdag 1 mei Cossy Nicky1983 Iltje Yolanthe Susan27 Marijeee Chivay Zondag 2 mei Cossy Yolanthe Susan27 Marijeee Dingetje2 Zaterdag 8 mei Cossy Nicky1983 Susan27 Marijeee Ckialita Zaterdag 15 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Marijeee Ckialita Chivay Zondag 16 mei Cossy Annette08 Laartje88 Susan27 Marijeee Chivay Dingetje2 Zaterdag 22 mei Cossy Annette08 Nicky1983 Yolanthe Koetje (Chivay - onder voorbehoud) Dingetje2 Zondag 23 mei (pinksteren) Cossy Annette08 Nicky1983 Laartje88 Yolanthe Zaterdag 29 mei Cossy Annette08 Yolanthe Susan27 Marijeee Ckialit (Chivay - Onder voorbehoud) Dingetje2 Zondag 30 mei Annette08 Susan27 Marije Koetje Ckialita Chivay
Ckialita fijn dat alles weer goed was bij de vk. hahah dat is leuk he als ze dat ding weg duwen doet mijn kleine steeds als ik bij de vk ben. Nicky dank je wel. Nou we duimen voor je dat je door mag naar de 2e ronde. Maar wel fijn dat het goed voelt het gesprek. Nou en als je aangenomen bent netjes dat je dan maar 2 maanden in de ww heb gelopen.
Chivay: hier vriendlief ook op 23 mei. Verder niet echt bijgelezen. Vanavond lekker zwemmen en volgende week di. eerste keer zw gym. Nu snel eten klaarmaken zodat ik om 19:15 in het zwembad kan zijn. Fijne avond dames
@susan: veel plezier met zwemmen! en smakelijk. @hier: ik ga ook zo koken, straks weer yoga dus wel een beetje op tijd klaar zijn met alles. Mocht ik hier niet meer komen dan wens ik iedereen een hele fijne avond!
Even stiekem vanaf mijn werk @ Iltje,wow jij hebt echt een prachtige buik! Heel mooi. Echt een bolletje he. @ Susan, veel plezier met het zwemmen. @ Nicky, spannend van je gesprek. Hopelijk wordt je uitgenodigd voor een 2de gesprek. per wanneer zou je dan kunnen beginnen? En lekker " maar" 2 maanden in de ww. @ Ckialita, fijn dat alles goed was. Pff morgen lange dag zeg, hoelang moet je totaal incl reistijd? @ Lauw, gelukkig weer alles goedgekeurd. Ben benieuwd hoelang je ouders nog wegblijven. het blijft toch allemaal vervelend he. @ kiss, fijn maar 2 uurtjes werken, kun je tenminste echt aan jezelf denken he. En mocht het niet gaan ga je gewoon helemaal niet meer ! @ Annette, leuk kaartjes ontwerpen. Echt gaaf dat je zo creatief bent. Ik mag nog 1,5 uur werken en dan gelukkig weer naar huis. Zit hier gezellig nog met 1 collega dus we krijgen de tijd wel om. Ga even lekker op mp snuffelen.
Incl reistijd ben ik wel aardig lang weg: ik ga weg om 7.15, en ben met een beetje geluk om 19.30 thuis... Gelukkig ben ik donderdag vrij. Ik ben er ook vandoor, vanavond bij vrienden