@laartje: ik zou dan per mei aan de slag kunnen. Eerst maar hopen dat ik vrijdag positief bericht krijg. Werkze nog! @ckialita: jeetje, wat heb jij lange dagen zeg als je naar stage moet. Echt niet meer normaal. Verder iedereen een fijne avond. Ik ga nog even op de bank hangen en dan weggie. Knuffel! Nicole
Laartje ja lekker he zo bolletje geniet er ook nu lekker van hoor. O werkse haha stiekem op je werk even berichtje achterlaten. nou fijn dat je nog gezellig met iemand zit. Ckialita jeetje dat zijn zeker lange dagen zeg. Nog even en dan ben je er vanaf. Hier bezig met in etapes de aanrecht leeg te ruimen en schoon te maken en dan heerlijk even rond neuzen op internet en bank hangen. Heb niet zoveel zin om verder iets te doen.
Hoi meiden, @Lauw: met mijn vader gaat het wel. Hij heeft geen pijn en is niet benauwd meer (en dus is de operatie wel geslaagd). Gisteren is de huisarts nog langs geweest en heeft allemaal medicijnen voorgeschreven om de darmen weer aan het werk te krijgen (hij had in zo'n 20 dagen geen ontlasting gehad...). Maar hij voelt zich best goed en het eten gaat ook beter. @Iltje: mooie buik!!! Die van mij is naakt niet zo mooi hoor, nog een beetje blubber... @Nicky: fijn dat het gesprek goed ging, ik hoop echt dat je aangenomen wordt! @hier: druk dagje gewerkt, wel leuk, de dag schoot lekker op! Morgen en donderdag lekker vrij, alleen heb ik morgen nog een thema-avond. Voor de rest lekker naar de kapper morgen (schoonzusje) en rustig aan doen. Net trouwens voor het eerst gestofzuigd met mijn nieuwe stofzuiger, wat een superding! En het is eindelijk weer een beetje schoon hier! Nu ga ik mijn lieve meisje naar bed brengen en daarna voor de tv! Fijne avond allemaal en tot morgen!
Koetje fijn te lezen dat het na de goede kant op gaat met je vader. En buikkie betreft zal vast wel snel mooi buikkie zijn en trots zijn met wat je al heb hoor. O je haartjes worden weer geknipt moet ook weer de kapster bellen. O en je stofzuiger doet het super zo te lezen nou heb je in iedergeval een goeie gekocht haha.
@ iltje, het klinkt wel heel leuk, dat kaartje! Joepie, 24 weken! Wauw wat een mooie babybelly! @ ckialita, fijn dat alles goed was bij de vk. Mooie bloeddruk! @ nicky, wauw dat klinkt positief van dat gesprek. ohh ik hoop het zo voor je!!! @ susan, zwemse! Waar in overijssel woon je eigenlijk, of heb ik dat al eens gevraagd? @ koetje, fijn dat het de goede kant op gaat met je vader! Wat voorn stofzuiger heb je gekocht?
@iltje jeetje wat een bolle mooie buik! @koetje die van mij is ook nog beetje blubber hoor haha maar begint steeds meer of een zwangere buik te lijken helemaal als ik kleren aan heb hoe is het met je vader? @ ckialita pittige dagen zeg! pff ga je het volhouden denk je tot je verlof? ik hoop het voor je! wanneer studeer je af? @kiss fijn dat ze van de arbo zo meelevend zijn! en wat heerlijk zeg! van 10 uur per dag naar 2 uurtjes lijkt mij ook wel wat hahah just kidding...ik werk ook de maandag donderdag en vrijdag...ik werk dan 9 uur p dag.. @nicky fijn dat je gesprek zo goed ging! hopelijk mag je door naar de 2e ronde en beter nog heb je straks weer een baan! naar wat voor functie heb je gesolliciteerd? spannend hoor! ik duim voor je! en lekker toch een beetje rustig? is tenminste een beetje bij te houden... @degene die ik ben vergeten sorry!
Kiss heb een fotootje op internet gevonden. Alleen de tekst word rose Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Bambino 2010 - 49.671 en voor dat ik iedereen persoonlijk moet bedanken hahha voor de reactie op me bolle buik dank jullie wel. ben er ook super trots op. Heb gelukkig nog geen rare strepen. striea of zoiets haha. Wie heeft er wel al last van ?
He meiden, ik kom even een teken van leven geven hoor! Erg druk met het huis bezig. De babykamer is geschilderd en toen hebben we gelijk maar onze slaapkamer ook in nieuwe kleuren gedaan, de hal weer gewit, en in de huiskamer ook een wand een kleurtje gegeven. Hal was eerst niet de bedoeling, maar nu er een nieuwe vloer ligt en de muren van de kamers zo'n frisse kleur hadden, viel ineens op dat de gang toch ook niet meer zo fris was haha. Gelukkig wel wat hulp van ouders gehad. Nu moeten er nog wat kozijnen geschuurd worden en geschilderd en dan is het wel af geloof ik? Donderdagavond de meubeltjes halen en kan ik lekker de babykamer inrichten. Kortom druk dus. Daarnaast werk ik 4 dagen in de week en ga ik rond 7 uur de deur uit en kom rond half 7, 7 uur weer thuis, dus dan niet zoveel tijd meer. Morgen hebben wij de 3d echo, heel erg benieuwd naar! Zo nu ga ik eens even bijlezen hoe het met jullie gaat. Fijne avond lieve meiden
Leonizzie zo jij heb het zeker druk haha. Nou in iedergeval een fris huissie als jullie kleine komt. Heerlijk dat alles weer lekker schoon is he en even wat nieuws. Maar wel fijn dat jullie lekker hulp hebben gekregen. En jee ook zulke lange werkdagen. pfff hoe houden jullie dat zo vol zeg. oo en spannend voor jullie lekker weer naar de kleine kijken Veel plezier morgen en geniet er lekker van.
Haha het went die dagen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig in de trein in slaap val... Ben blij dat ik straks heel lang verlof heb en daarna 3 dagen ga werken, anders zie ik mijn kindje amper en dat zou ik niet willen. Jij trouwens mooi buikje. Ik heb ook een mooie ronde strakke buik en nog geen striae gelukkig.
Even 2 snelle vragen Straie.... iemand al??? Had al op mijn heupen/liezen wat zitten van een wat stevigere periode dus ben er erg gevoelig voor... Gelukkig nog niets op mijn buik.. Maar ben er erg 'bang' voor.. Enne.... Zwangerschapsbh's vs voedingsbh's.... Ik denk dat ik misschien binnenkort ook eens moet gaan gluren in de winkels... Iemand hier een goed advies over? Waar zijn leuke te vinden? Gebruik je ze lang? Waar kijk ik extra naar??? Sorry even zonder verder reageren... Straks nog even of morgen weer!
Ja dat is waar! De vorige was al een beetje raar, maar deze zeker ook! Wel anders raar, haha! Nee hoor, een beetje selectief met luisteren, en dan is het gewoon een leuke les hoor! EN wat fijn dat Vince weer opgeknapt is! Gauw op pad dan maar! @Kiss; Wat fijn dat die arbo-mevrouw zo positief reageerde! Hopelijk is dit een ritme wat je lekker aankan! Is toch wel erg leuk om weer aan de slag te zijn denk ik... @geboortekaartjes; Ben erg benieuwd wat iedereen voor kaartje heeft straks! Wij hebben deze uitgekozen: geboortedorp.com / @Iltje; Lief kaartje hoor! Helemaal niet saai! En mooi buikie ook!!! @Nicky; Wat gaaf dat je gesprek zo goed ging! Nu even flink duimen tot vrijdag! Toch maakt het ook niet alles uit hoor, als je er een tijd tussenuit bent. Wij hebben ook een vacature openstaan, liefst per direct. We hadden 2 dames die meteen konden beginnen, en geschikt waren, maar net niet. En 1 die helemaal perfect was, maar 2 maanden opzegtermijn had. En we hebben zonder twijfel voor die laatste gekozen. Niet helemaal hetzelfde als 4 maanden er tussenuit, maar toch! Beetje jammer dat ze niet geaccepteerd heeft omdat ze niet direct een vast contract kreeg ?), dus nu zit ik in m'n uppie het werk van 3 man te doen... Maar goed, detail! Anyway, om een lang verhaal nog langer te maken: Ik duim heel hard voor je dat je goed nieuws krijgt vrijdag!!! Om hoeveel dagen gaat het? @koetje; FIjn dat het goed gaat met je vader! Hopelijk gaan z'n darmen ook snel weer aan het werk! Hier ook een blubberbuik hoor! Maar met een t-shirtje er overheen zie je er niks van ! @Leonizzie; Lekker bezig in huis!!! Het voorjaar in je bol? @Striae: Hier nog niks. Vorige zwangerschap ook redelijk streeploos doorgekomen. Hoewel ik er uiteindelijk 2maanden na de bevalling nog eentje gespot heb, maar daar is nu niks meer van te zien... Ach, je doet er niks aan! Maar zou wel jammer zijn... @BH's; Ik zou persoonlijk meteen voor een voedingsbh kiezen, als je van plan bent borstvoeding te gaan geven. Over het algemeen rekken die net zo goed mee als 'gewone' zwangerschapsbh's, en dan ben je meteen klaar. @Hier; Niet veel te melden! Beetje stress op het werk. Omdat ik vorige week de hele week weg ben geweest, ben ik nu volledig het overzicht kwijt, dus dat is niet zo'n prettig gevoel. Bovendien nu even veel gezeur van mensen, en dan denk ik echt 'ga lekker iemand anders lastig vallen!' Maar ja, dat zeg ik dan maar niet hardop... Morgen lekker dagje vrij! Een beetje bijslapen maar...
Even een snelle update, morgen ga ik weer op iedereen reageren. Ben nu behoorlijk moe van het yoga gebeuren, zat in de auto op de terugweg gewoon te gapen... Ik las een paar vragen over de vacature waar ik op gereageerd heb en waar ik het gesprek voor heb gehad vandaag. Het gaat om een functie voor administratief secretarieel medewerker voor 3 dagen in de week (+ 1 dag school maakt 4 dagen). Dat was het voor nu even. Spreek jullie morgen weer!
En nicky hoe was je soll. gesprek? Oh het ging dus goed! ik ga voor je duimen hoor!! Laartje:hopelijk heb je een betere nacht vannacht! zielig he Kiss fijn dat ze zo meedenkend was en dat jullie een oplossing hebben! hopelijk gaat het nu goed Iltje: mooi buikje heb je al! en een lief kaartje zeg! Leonizzie veel plezier morgen met de 3d echo!! chivay: hier wel straie, maar dat is van mijn vorige zwangerschap, toen had ik tot 8 maanden geen straie en de laatste maand zag ik ze er zo inschieten ooh brendat dat is ook een leuk kaartje! Zo hier weer naar school geweest, nu ff 3 weken vrij en dan begin ik aan mijn laatste module! pff is ook een lange dag hoor tot 5 uur werken en dan van 7 tot 10 naar school het laatste uur kon ik niet lekker meer zitten, maar goed...
Goedemorgen meiden. Jaja, meneertje was hier om 6.15 uur al wakker helaas.. Hij werd wakker van manlief die eruit moest voor zijn werk. Heb opzich lekker geslapen (joepie!)!! Heb mijn eerste muggenbult op mijn bovenarm, had de mug vanacht al gehoord, maar te moe om hem dood te meppen. Vandaag is mijn mams ook een dagje vrij, dus ga tegen 10.00 uur naar haar toe. Misschien ff saampjes naar de stad ofzo, wil eigenlijk wel nieuwe truitjes scoren! En anders gewoon lekker niksen vandaag. Fijne dag allemaal! Liefs Kiss
hallo dames zoals het er nu uit ziet, gaat het gebeuren: we gaan met vakantie! tot over 8 dagen! x elisa
heij dames vanavond beginnen de mama mazzeldagen bij de prenatal dus als je nog wat nodig hebt... @koetje ik las al dat het goed ging met je vader! wat fijn! @nicky klinkt goed die baan...hopelijk wordt het wat.. @elisa ow wat heerlijk! mag ik mee! genietze! @kiss muggen? heb ze nog niet gezien...ik ben er ook zo gevoelig voor..veel plezier vandaag met je moeder!
@iltje: goed bezig geweest gister zo te lezen. De keuken weer lekker van kant. Mooi geboortekaartje! Hier nog geen last van rare strepen gelukkig. @koetje: fijn te lezen dat het een stuk beter gaat met je pa. En het huisje weer lekker schoon met de nieuwe stofzuiger J Geniet maar lekker van je vrije dagen! @kiss: ik hoop ook dat ik wordt aangenomen voor de baan, begin het nu wel een beetje zat te vinden om dag in, dag uit thuis te zitten. Jeetje wat was het vanmorgen vroeg bij jullie L Geniet van je dagje vrij! Hier een paar weken geleden al 2 muggen binnen gehad maar gelukkig niet op de slaapkamer. @leonizzie: veel plezier met de 3D echo! En jij ook al zon lange dagen als je moet werken. Begrijpelijk dat je in slaap valt in de trein na zon lange dagen. Thuis lekker bezig geweest met verven zo te lezen! @chivay: ik heb de voedingsbh en de meegroeibh bij de prenatal gekocht. Misschien kun je bij een lingeriezaak wat informatie opdoen? Hier verder nog geen striae, ja van tevoren had ik er al maar nu geen extra bij gekregen. @brendat: wat een gaaf kaartje! Echt super leuk. Weer een keer iets anders J Balen dat je het overzicht op het werk een beetje kwijt bent, hopen dat het snel weer terug komt. Geniet vandaag van je vrije dagje. @val: wat lekker dat je nu een paar weekjes vrij hebt. Geniet er maar lekker van! @elisa: fijne vakantie! @hier: vandaag zeer waarschijnlijk een lekker hang dagje. Lekker niks doen zolang het nog kan J even van genieten dus. Iedereen een fijne dag!
Nicky volgens mij gaat het weer mis hihi geniet van je dag! Ooh Kiss hier precies hetzelfde! ook zo vroeg wakker en vriend moest er ook uit dus hij was gelijk klaarwakker! pfff vermoeiend he, gelukkig kwam ie nog ff een half uurtje kroelen bij mij in bed Elisa: lekker!!! geniet ervan meid!