Goedemorgen! @ heel even ego - Ik zag gisteren mijn buik bewegen!!! Baby had het geloof ik erg druk daarbinnen, zag de schopjes aan de oppervlakte. Manlief heeft het ook gezien, dus het was geen hersenspinsel Hoera!!! Erg boeiend schouwspel....kan ik me denk ik uren mee vermaken...!
@Kiss: we hebben een simpele Philips stofzuiger, wel van 2000 watt. Hij doet het super! Wat fijn trouwens dat degene van de bedrijfsarts zo begripvol was en dat je nog maar 2 uurtjes per dag hoeft te werken. Dat zal vast een hele hoop schelen! @linda: met kleren aan is mijn buik ook al heel mooi (al zeg ik het zelf). Naakt zie je alleen nog steeds de plooi bij mijn navel (ik heb 2 buiken zeg maar...). Maar het begint erop te lijken. Met mijn vader gaat het de goed kant op gelukkig! @Iltje: leuk kaartje hoor, heel lief! Ik heb van mijn eerste zwangerschap wel striaie aan de onderkant van mijn buik. Gelukkig niet veel, kwam door de draaipoging, erg veel getrek en geduw aan mijn buik gehad. Heb er nog niks bij gekregen gelukkig! @Leonizzie: zo, jullie zijn druk geweest, lekker hoor, alles weer fris! Veel plezier met de 3d echo! @brendat: ik vind dat geboortekaartje echt super! (alleen een beetje prijzig). Lekker rustig aan doen he, vandaag! @val: jij maakt ook lange dagen! Wel je rust pakken he, maar nu lekker 3 weken vrij, geniet ervan! @elisa: fijne vakantie! @Nicky: geniet van je hangdagje! Ook wel eens lekker toch? @annette: leuk he, die bewegingen aan de buitenkant! Ik denk het ook steeds te zien, maar ben er nog niet zeker van. @Hier: nu even boodschapjes doen met Tes. Naar de Hoogvliet, Tes vindt het super want daar hebben ze van die zingende bere, koetjes en varkentjes! Daarna ga ik maar weer eens op zoek naar een geboortekaartje... Ben zo aan het twijfelen... Fijne dag allemaal!
En daar komt zeker de term 'navelstaren' vandaan? Hihi! Hier ook lekker geslapen vannacht, beetje vroeg wakker, maar daarna heeft ze nog ff lekker een half uurtje tegen me aan liggen slapen, dus dat was wel fijn (totdat ik de arm waar ze op lag niet meer voelde dan) Vandaag lekker een dagje vrij. Ga nog heel even iets voor werk doen, maar allemaal in eigen belang! Rustig even instructies uitsturen dat iemand anders iets van me over kan nemen de komende tijd, en een date prikken met iemand van een andere afdeling die mogelijk interesse heeft in de baan als administratieve ondersteuning van ons groepje! Dat zou mooi zijn! Heb mezelf hooguit een uurtje gegeven, dan moet de laptop weer uit, en ga ik leuke dingen doen...
Morgen meiden! Ben ik weer naar een paar weekjes afwezigheid. Druk druk druk hier met werk en reisjes. Maar goed, dat is nu allemaal voorbij Hier alles goed? Ik ga even terug lezen wat ben helemaal niet meer op de hoogte!! Schaam schaam!! Tot zo!
goeiemorgen buikkie's Leonizzie. ja dat geloof ik best na zo lange dag dat je in de trein in slaap valt. Maar vind dat zo eng in de trein slapen je weet nooit wat er langs komt of bij je komt zitten. haha. Dank je wel voor je compliment trouwens. En foto van jou buikkie willen we ook wel zien hoor haha. Chivay haha nee gelukkig nog geen last van. Net als jij wat op me heupen wel gehad omdat ik ook best stevig voorheen ben geweest. maar op me buik nog niets te zien en me benen zie je eigenlijk vrij amper. Brendat jee jullie hebben ook een luek kaartje uitgezocht als ik die tegen was gekomen had ik denk ikhetzelfde genomen lekker fleurig. O hah ik dacht dat mijn kaartje wel saai zou zijn haha. Dank je voor je compliment trouwens. Hebben ze je werk dan niet voor je voortgezet vorige week dat je er niet was? En lekker laten zeuren niet naar luisteren haha. Kiss dank je wel. Fijn dat je wel lekker geslapen heb alleen minder dat je er vroeg uit moest haha. ojee de muggen zijn idd weer in aantocht. Ben helaas allergisch voor muggen steken krijg dan hele grote vocht ophopingen in me handen en voeten door die krengen. snap alleen niet dat onderhand alle ongedierte met deze koude winter niet dood zijn gegaan die hommels van nu zijn ook zo groot bah. o heerlijk even naar de stad vandaag. Elisa veel plezierrrrrr. Vall dank je wel voor je compliment haha. ook voor het kaartje. o heerlijk 3 weken vrij haha al mag ik niet klagen heb nu een week zw erop zitten en zelfs geniet ik daar van dat ik het heerlijk nu rustig aan kan doen. Nicky hah dat is ook het enigste hoor wat ik even gedaan heb gister hahha. Geniet lekker van je hangdag. Anette heerlijk he als je het zo voelt en ziet. Nou geniet er zeker van. Koetje dank je wel. O ja dat kan je door draaipogingen krijgen he zeggen ze. Nou hoop dan dat mijn kleine meid het zelf maar doen. Doet dat dan geen zeer als je daarbij moeten helpen? en ja moeilijk he geboorte kaartjes wij hadden er ook moeite mee hoor. We konden wel meer mappen bekijken maar dan werd het alleen maar nog moeilijker. Kris34 welkom terug van het druk zijn en je reisjesss. En fijn dat dat allemaal nu voorbij is. Hier heerlijk geslapen vannacht alleen paar keer uit geweest om naar wc te gaan. Dame dacht zeker dat me blaas een trampoline was/is pfff Straks naar de fisio heerlijk weer even gemaseerd worden. Nou toch doet dat wel eens zeer. en dan rijd ik even naar een winkel toe kijken voor zomer broeken positiebroeken 3kwart of zo en wat leggings erbij halen truitjes heb ik zat.
@ koetje - Fijn dat je vader een beetje opknapt! Lekker winkelen en succes met de geboortekaartjes Moeilijk, maar ook wel leuk toch? @ linda - Heb ook een naveldeuk...hahaha! Maar verder een mooi rond buikje al zeg ik het zelf... Heb alleen een vrij 'laag' hangende buik? @ brendaT - Neem lekker de tijd voor jezelf!!!! En verrek ja... daar was ik zelf niet opgekomen, navelstaren.... @ kris - Joehoe,, welkom terug! Alles goed? @ iltje - winkelze! @ elisa- Fijne vakantie!
Ja 3 weken vrij van school, moet wel werken helaas! hahaha ach ja... Nicky ik was weer mis geloof ik hahaha pfff is dat die zwangerschapsdementie? Annette leuk is dat he! zagen wij vorige week ook voor het eerst! zo leuk! wacht maar over 2 maanden dan vliegt je buik van links naar rechts haha (kan het wel eens wat minder leuk zijn)
Val nou idd ik heb het dus al gehad van zondag avond tot maandag middag dame heeft me flink wakker gehouden jeeee die was druk in me buik. eerst is het even leuk maar als het zo lang duurt toch vervelend. Ja ik heb het heel vroeg maaar ben met vele dingen heel snel zegt de vk ook. Maar wel prachtig om te zien hoor. Als ze weer zo wild is dan ga ik het is opnemen.
@ iltje - Dan zijn die van ons al 5 maanden!!!! Dat is toch niet normaal, kan ik me nu ook nog niet zo goed voorstellen... @ val - Geniet er inderdaad nu van zolang het allemaal nog geen pijn doet en de schopjes en het gehobbel allemaal nog gezellig en schattig zijn Manlief vind het wel ook een beetje eng... er zit nu toch wel heel duidelijk een mens in mijn buik...hahaha!
Anette nou idd kan me ook niet echt voorstellen al zover te zijn. Nog even en dan moeten we alles compleet hebben en gaan de verlof dagen in haha.
Oeh... daar kijk ik stiekem al een beetje naar uit! Moet nog wel heel veel gebeuren in huis, maar verlof klinkt als muziek in mn oren
Hai meiden, Kom me ook weer even melden Ik leef nog Gisteren goedgekeurd bij de vk. Baarmoeder is 23 cm vanaf het schaambeen en mijn bloeddruk was keurig 120/70. Verder alles prima, goed gemiddeld Heb een aantal onwijs leuke kaartjes voorbij zien komen!! En mooie buiken Verder weinig bijzonderheden Vanmorgen weer heerlijk met de doggies gewandeld, was gevouwen en stofgezogen. Vanmiddag de kindjes naar muziek en daarna denk nog even de kozijnen schuren en voor de 1ste keer in de lak. Het wordt steeds meer af Beeb is lekker druk in mijn buik en het is net of ik "ineens" een buik heb, valt meer mensen op, erg grappig! En de date... ik hoor wel welke datum er geprikt wordt, zoals ik al eerder zei, ben niet zo van de meetings hahaha. En daarbij zitten onze weekenden vaak volgepland met onze sociale contacten. Maar als ik kan, dan kom ik gezellig en neem ik P en I gezellig mee Tot later!! Grtz FemR
Zoooooo! We hebben vanochtend lekker in onze nieuwe zandbak gespeeld! Elin vind het erg leuk (en ik stiekem ook)! Moppie ligt nu in bed, en ik hoop dat ze zo in slaap gaat vallen (hoewel ze nu nog ligt te zingen),dan kruip ik er ook even lekker in! Bizar hoor, dat ik zo lang bij moet komen van zo'n drukke week! Maar ja, dan maar braaf een middagdutje he? Heeeeeeeeel vervelend! Mijn kleine meisje is wel lekker aan het bewegen en duidelijk aan het schoppen, maar nog niet zo druk dat mijn hele buik alle kanten op gaat. Elin was trouwens ook meer van het friemelen/wurmen/draaien dan echt flink trappen. Dank ook voor de complimenten van ons helemaal zelf uitgekozen (is ook knap toch,naast alle eigen creaties ) geboortekaartje! Ben er ook helemaal tevreden over! Is inderdaad wat prijzig,maar daar denken we dan maar niet al te lang over na... @Iltje; Nee, ik ben nog maar in mijn eentje over van ons groepje van drie, dus er is ook niemand meer als ik er een weekje niet ben! Gelukkig beseft m'n baas ook dat dus de eerste prioriteit is om mij de tijd tot mijn collega terugkomt (half mei) te laten overleven, anders is het probleem pas echt groot! Maar voorlopig gaat het wel, met af en toe eens een GRRRRRR-dag tussendoor! Nog minder dan 4 weken te gaan... Komt goed! Nou,volgens mij is het stil boven, dus ik ga ook lekker een tukkie doen!
Mercard :: dit is ons kaartje (weet niet hoe ik de foto hier krijg) in het venstertje staat de naam dan
Zo, dat was even een heeeeel kort slaapje... Madam was na een uur al wakker (terwijl ze vanochtend ook niet heeft geslapen), en ik heb dus goed een half uur kunnen slapen... Nou ja, dan maar even shoppen om het een beetje te verzachten! @Val; Wat een lief kaartje! Ik ben helemaal oranje-fan! Leuk hoor, is weer eens wat anders!
Ola zwangere chica's, Ik kondig alvast even aan dat ik morgen vrij ben en me hoogstwaarschijnlijk alles behalve op het internet ga begeven Moet eerst bloedprikken (controle voor suiker, moet ik daar trouwens nuchter voor zijn?) en daarna hondje wandelen, plantjes kopen, tuin gezellig maken... Heerlijk!