Kiss: ik woon in Steenwijk tussen Meppel en Heerenveen. BH's: bij de Livera hier adviseerden ze meegroeibh's omdat je niet weet of je wel of geen borstvoeding gaat/kan geven. Heb er twee en bevalt me prima. Verder heb ik ook vaak een sport bh aan nu. Kaartjes: wij zijn er ook uit, hou het geheim want weet dat enkele bekenden meelezen hier. Nog 6 daagjes werken en dan lekker 2 weken vak. gelukkig heeft mijn vriend ook enkele dagen vrij in die twee weken. Niks aan om zolang alleen thuis te zijn.
Ik zag een leuk kaartje voorbij komen! Super! Ohja en wisten jullie dat ik ook voedingsbeha's verkoop?? Net zo goed als een meegroeibeha, je kunt in een voedingsbeha namelijk ook altijd nog groeien!! Daar zijn ze op gemaakt... www.jb4kidz.nl Verder gaat het hier nog steeds dramatisch met mn bekken, moet de bekkentherapeut maar weer eens bellen.... Ik wil vanavond even bij jullie komen lezen en inhoudelijker reageren Zoontje wil ineens aandacht, best lastig typen zo
Even snel nog..!! Even mn buik showen van de voorkant, kunnen jullie gelijk zien dat een voedingsbeha helemaal niet saai hoeft te zijn Niet schrikken!!
Pfffff wat een dag.. ik liep al sinds afgelopen donderdag met een onrustig gevoel in de buik.. soort van lichte ween/ menstruatiepijn.. ging er vanuit dat het de groei van de baarmoeder was.. soms werd de pijn heftiger en dan zakte het weer af.. Vanochtend ineens behoorlijke pijn.. toch maar de gyn gebeld.. en ja hoor.. direct komen.. de baarmoeder groeit als een tierelier.. net als bij Mika.. de hoogte in wel te verstaan dan.. ze kon niet voelen of de baarmoeder nou echt hard was door mijn extra laagje.. dan maar inwendig onderzoek.. pfff... dacht dat ik tegen het plafond aan zat.. ging zowat van mijn graatje.. dat mens helemaal in dubio.. ja euh.. lastig.. ik twijfel of de baarmoedermond wat verweekt is of dat ik daadwerkelijk in de baarmoedermond zit en dat u dus ontsluiting heeft.. ontsluiting??!! Ik had Mika bij me.. raakte al helemaal in de stress.. Vooral gezien mijn geschiedenis leek het haar toch wel verstandig dat ik mijn man zou gaan bellen.. werkelijk.. dacht dat ik door de grond ging.. niet nu al.. Werd intussen aan zo'n apparaat gelegd dat weeen moest gaan meten.. intussen kwam mijn man binnen stormen.. zich ook kapot geschrokken natuurlijk.. Gelukkig liet het apparaat niet tot nauwelijks zien.. ik voelde wel af en toe behoorlijke aandrang tot plassen, dan ging dat ding omhoog.. dus.. urine onderzoeken.. Dan eerst nog inwendig onderzoek door de gynaecoloog, maar dan gelukkig met zo'n echo-apparaat i.p.v. met de hand.. de baarmoedermond werd bekeken... gelukkig.. geen ontsluiting! Het cervixslijm was 3,9 cm, mooi dus. De boel zat nog mooi potdicht.. kon wel janken.. In eerste instantie schrok ik met 3,9 cm.. dacht dat dat de ontsluiting was.. gelukkig niet dus.. Daarna kwam uitslag van urine binnen.. meerdere bacterieen.. heb nu dus kuurtje gekregen voor een week.. dan moeten de pijntjes en harde buiken minder worden.. volgende week weer terug.. Nu maar hopen dat het aanslaat en dat alles vals alarm was.. duimen jullie? Voor mijn gevoel ben ik wel met de gunstigste uitslag weer naar huis gegaan...
@Marijee: mooi!! idd voedinsbh hoeft echt niet saai te zijn! @dingentje: jeetje minna... dat is schrikken zeg! Niet normaal!!!!!!!!! Gelukkig gelukkig is het geen ontsluiting! Hopelijk is je blaasontstekking met de kuur snel pleittos en de pijn ook!! Sterkte!! xx
@ Dingetje... Pffffff zeg wat een verhaal!!! Hopelijk mag het kuurtje snel goed gaan werken en gaat daarmee de pijn snel weg!! En hoop helemaal dat je daarna een beetje tot rust kan komen, pff wat een stress zo zeg!!! Veel sterkte! Doe rustig aan!
Jeetje dingetje wat schrikken zeg!! gelukkig "valt" het dan nog mee he! hopelijk slaat het snel aan meid, rustig aan hoor!! Ja lief he het kaartje, wilde ook niet zo'n standaard babykaartje of roze! deze vond ik echt leuk
@Dingetje; Wat moet jij vreselijk geschrokken zijn zeg! Gelukkig inderdaad het beste nieuws in deze omstandigheden,maar wel hopen dat je AB kuur snel aanslaat, en dit gedonder ophoudt. 23 weken is echt te vroeg! Ik duim hard voor je hoor!!!
@ annete, leuk he, als ze zo druk zijn in de buik.. Vraag me soms ook echt af waar ze toch mee bezig is, hihi! Druk dagje morgen dus, controle voor suiker hoefde ik niet nuchter voor te zijn. @ koetje, heb je nog een geboortekaartje gevonden? @ Kris, leuk je weer hier te zien!! @ iltje, bah ja, die hommels zijn echt vreselijk groot! Heb dr vorige week 1 gevangen in de slaapkamer!!! Wat een dikkerd was dat, brrr!! Maar heb je daar iets voor dan, tegen je allergie voor muggen? woow, al januari 2011 mama's? Dan zijn onze beebs al bijna een half jaar!! @ Femr, fijn dat alles goed was bij de vk! @ Brendat, oh wat heerlijk zeg, een middagdutje! Kan ik morgen ook doen, als zoonlief op kdv is en ik van werk kom, even lekker uurtje plat. Oh lees nu dat het een kort dutje was.. beetje jammer! @ Val, Wat een leuk/vrolijk kaartje! @ Susan, oh ja Steenwijk, volgens mij wist ik dat al.. Ken ik wel! Lekker hoor, bijna 2 weken vakantie! @ Marije, hahaha je verkoopt zelfs voedingsbh's cool! Vervelend dat je zo last hebt van je bekken, weet er helaas alles van. Mooie buik!! @ Dingetje, ohh wat schrik ik van je berichtje! Ik duim zeker voor je dat het allemaal goed zal gaan! Hier ff met mama naar de Ikea geweest .. Wilde daarna nog ff naar de prenatal,.. maar helaas, doordat ik weer gigantisch last had van mn bekken zijn we eerder weg gegaan. nix aan zo hoor, bah! Heb zelfs na het douchen net een paracetamol genomen, kan de pijn ff niet meer aan van mn bekken. Twijfel ook of ik morgen naar de fysio zal gaan, want heb het idee dat het niet meer helpt. Maar ga dr wel ff een nachtje over slapen... Liefs
Goedemorgen lieve meiden! Heb vanmorgen de Fysio afgebeld, heb zo ontzettend veel pijn.. Heb ff geen zin in Fysio, want dat gaat nog meer pijn doen.. Afspraak voor volgende week gemaakt. Straks zoonlief naar het kdv brengen.. Dan ff een uurtje nixen, en daarna naar mn werk voor 2 uurtjes. Ben benieuwd hoe me dat bevat. Neem wel een paracetamol in, want mn bekken doen echt zeer. Dat geslenter van gisteren in de Ikea was dus blijkbaar echt NOT DONE! Heb natuurlijk ook onwijs slecht geslapen, maar ja. Vandaag heerlijk rust, op 2 uurtjes op mn werk na dan. Zoon is de hele dag (tot 4 uur) op het kdv.. Manlief is tot 4 uur op het werk. Dus lekker tijd voor mezelf. Maskertje, bankhangen, filmpje kijken, middagdutje doen.. Ja, heerlijk!! Ik wens jullie allen ook een hele fijne dag! Volgens mij word het wel mooi weer! Liefs Kiss
@Kiss: slim dat je je afspraak hebt verzet!! Hoop dat het allemaal lukt op je werk en dat je vanmiddag kan relaxen!!!!!!!!!! Geniet ervan hé!!!
@ Brendat, hoe heeft ze vannacht geslapen? @ Val, leuk kaartje ! @ Marijeee, balen dat je zoveel last hebt. Prachtige bh trouwens!! Heel mooi. @ Dingetje, wat schrikken zeg! Vreselijk. Hopelijk helpt het kuurtje en lekker rustig aan doen he. @ Januari 2011 mamas al poeee ! wat gaat het snel. @ Kiss, Hopelijk lukt het werken een beetje en lekker dat je vanmiddag even kunt rusten. Hier weinig nieuws, even geen puf gehad om te reageren hihi. Heb gister de zolder opgeruimd en boven alle kasten. Ga nu ff lekker online shoppen bij prenatal. Is alleen jammer dat je bij de difrax flessen geen voorkeur voor een kleurtje kan geven, krijgt ons meisje dan een blauwe fles haha.
Hey meiden.. ff een kort berichtje.. misschien reageer ik vanmiddag wat uitgebreider... Ik heb vannacht mijn ouders kunne ophalen in Keulen.. helemaal fijn.. ze zijn dus weer veilig thuis.. ben er blij om... ga er nu naartoe.. ff lekker lunchen.. liefs Laura
@Lauw: wat fijn dat je ouders weer veilig thuis zijn!! Eetse! @laartje: leuk online shoppen!! ik ben vanmorgen nog bij prenatal geweest. Ze hadden wederom niet de zilveren voetenzak grrr.... Online kan ik hem niet kopen... balen! Een blauwe fles kan ook toch @januari 2011: sjeetje..... dat gaat hard zeg!!!
@ Lauw... Fijn dat je ouders weer thuis zijn!!! Mijne vertrekken morgen... @ Fem.. Jammer dat ze de voetenzak niet hadden.. Wij gaan vanmiddag even naar Prentatal.. Net een lijssie gemaakt.... Wat blijft dat lijssie toch lang elke keer terwijl we toch al wel best veel hebben Maar die 20% korting is iig niet verkeerd! Zo.. nu even een hapje eten.. En dan kijken of ik me in kan houden... Mijn handen jeuken om de keuken eens helemaal leeg te trekken.. Maar energietechnisch is het misschien niet zo handig haha.. Want ik ken mezelf Dan moet het ook in 1x goed!
Dingetje, wat een verhaal wat zullen julie geschrokken zijn. Kiss waar woon jij dan? Omdat je het zo vroeg.
@koetje: fijn dat het beter gaat met je vader! en dat 2 buiken 1 buik moeten worden heb ik ook als ik sta is het er 1, als ik zit zijn het er nog steeds 2, maar het dal wordt steeds breder en minder diep @brendat: leuk, in de zandbak spelen. leuk kaartje ook. Lijkt een beetje op mijn (zelfgemaakte) trouwkaart van 2 1/2 jaar geleden @nicky: gelukkig ging het gesprek goed, nu wachten op de uitslag @elisa: fijne vakantie (als je weg bent ) @annette: jij hebt wat te doen de komende weken als je 's avonds uitgeblust op de bank hangt... @kris: hoi! je bent weer terug @val: hee demente @femr: gezellige dag gisteren, lekker druk ook @dingetje: wooow heftig ik hoop dat het verder niemand hier gaat overkomen om voor de 36e week weeen te krijgen ofzo... @marije: heb je die bh's ook vanaf maat 90 DD? Die kan ik namelijk nooit echt goedkoop vinden, en ik heb geen zin om 100 euro uit te geven aan een bh... @kiss: oei, niet lekker, zo'n last van je bekken dat je zelfs fysio niet ziet zitten... Lekker genierten van de rust vandaag @laartje: gezellig, online shoppen, ook een stuk beter voor je energie denk ik. Hier: Ik heb inderdaad lange dagen, gisteren was ik pas om kwart over 8 thuis, dus precies 13 uur weggeweest Gelukkig kan ik dat aan het eind opnemen als een soort verlof Moet in totaal 400 uur, en ik zit nu over de 220. Ben als t goed is klaar met 33 weken, misschien nog we eerder. Afstuderen duurt nog een tijdje, ik doe gecombineerd 2 studies, en ik ben klaar als ik alles af heb. Duurt met een beetje mazzel nog twee jaar. Anders iets langer, maar ik vind een gezin ook belangrijk. Ben pas 22 Ik ben ook blij dat mijn bloeddruk goed is, weer een zorg midner. Omdat ik geclassificeerd sta als overgewicht is het handig dat zoiets wel goed is Verder maakt mijn vk daar helemaal geen probleem van, hij (ja, HIJ) vindt dat wel best... Striae heb ik wel, tot aan mn ribben. Komt ook doordat ik in de puberteit mijn hele onderbuik tot mn navel al vol had zitten, en nu is het alleen maar verder uitgescheurd naar boven. Ik heb mooie vlammen op mijn buik... Vandaag maar even een verplicht dagje rust, ben echt doodop. Heb samen met mannetje de was opgehangen, geen van beiden had zin en puf om het alleen te doen, ik van de inspanning van de week en hij van de nawerkingen van zn aanval. Ik heb gisternacht trouwens ook geweldig geslapen, van 00.37 tot 03.30... Werkt ook nog door vandaag. Ik ga zo ff wat te eten maken en dan liggen. Veel plezier allemaal vandaag!
@ susan, ik woon in Enschede, niet super dicht bij jou, maar zag dat je in overijssel woonde en dacht; 'hey, ik ook!' Zo, ben naar werk geweest, 2 uurtjes. Vond het wel fijn om er weer te zijn, maar kan wel merken dat ik er geweest ben. Ben ineens heeeeeeel erg moe, en mn bekken he. Maar ga nu lekker op bedje liggen.. ff uurtje/1,5 uurtje slapen. Liefs