Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goedemiddag

ga straks even terug lezen loop aardig wat achter heb je met verjaardagen hihi..
    Hier gaat alles goed kleine trappeld goed ..
    bed in en uitstappen gaat ook fijner nu ik de klossen er onder heb heerlijk..
    verder hier huis aan het opruimen en straks weer evn hier lezen

grtz yvon

2. hier ook 1 uit overijssel namelijk uit zwolle

3. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Heyhallo allemaal!

@hier: Weer een heerlijk vrij donderdagje! Vanochtend lekker gezwommen met Tes, ze begint steeds vrijer te worden in het water, zó leuk! Nu lekker relaxen terwijl ze slaapt en vanavond weer richting het zwembad voor het dikke buiken zwemmen, leuk hoor!

@Iltje: een draaipoging is niet echt prettig... Maar ja, alles voor het goede doel! Het was alleen jammer dat het niet heeft geholpen, Tes bleef in stuit liggen en is uiteindelijk geboren middels een keizersnee.

@januari 2011 mama's: sjonge wat gaat het hard! Ik was 10 januari 2009 uitgerekend van Tes en ik had op mijn verjaardag (6 mei) een positieve zwangerschapstest in handen. Beleef dat nu ook weer opnieuw!

@annette: geboortekaartje uitzoeken is idd ook wel erg leuk! Maar er is zoveel keus en ben erg aan het twijfelen. Ook over de tekst, maar het komt vast goed...

@FemR: fijn dat je weer bent goedgekeurd!

@brendat: leuk he, een zandbak in de tuin! Tes vindt buiten spelen ook helemaal super (en mama ook;))!

@val: lief kaartje zeg!

@Dingetje: ik las al iets op hyves. Heftig zeg! Wat zal je geschrokken zijn, maar gelukkig was het vals alarm! Ik hoop dat het kuurtje helpt en dat de beeb nog heel lang blijft zitten, het is nu nog echt te vroeg...

@kiss: balen dat je weer zo'n last had/hebt van je bekken. Denk je gezellig naar een aantal winkels te gaan en dan lukt het niet, erg frustrerend lijkt me... Ik heb nog geen geboortekaartje gevonden nee, wel een aantal opties, maar heb nog niet hét wauw-gevoel gehad...
    Fijn dat de 2 uurtjes werken goed ging, is toch wel ff anders dan 10 uur he? Relaxze vandaag!

@laartje: lekker opgeruimd, fijn! En shopze! Ik idd wel stom dat je geen kleur kunt opgeven. Blauw kan ook best voor een meisje, maar roze is natuurlijk wel het leukst (vind ik dan!).

@Lauw: fijn dat je ouders weer thuis zijn, wat een gedoe zeg!

@Ckialita: grappig een mannelijke verloskundige! Maar ja, de meeste gynaecologen zijn ook man dus op zich niet zo raar. Fijn dat je bloeddruk goed is, rustig aan he?

@irisnaomi: heb je nu al klossen onder je bed? Ik ga tegen die tijd weer op zoek naar bierkratjes:D, er kunnen geen klossen onder ons bed.

Fijne dag allemaal!

4. Ja heb hier al klossen had erg last van bekken en buik met in en uitstappen we hebben een best laag bed niet zo fijn ..
    en Had dat zo gezegt bij de vk en mocht ik nu alvast klossen ophalen bij Icare vandaar dat ik ze dus nu al er onder heb ..

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Chivay: nog in kunnen houden??:D hihi dat krijg je met zulk weer he!

Lauw: gelukkig zijn je ouders weer thuis

Koetje weer lekker gezwommen, lekker is dat he

Wat een weertje weer heej! word er zo vrolijk van:) zo ff lekker met mijn boekje naar buiten!

6. @ Koetje, ja roze is leuker voor een meisje he hihi! Leuk dat ze steeds vrijer met zwemmen wordt, hier hebben we echt een waterratje. Als ik met hem in bad zit dan is mijn hele badkamer nat van zijn gespetter. Ook onderwater gaan vindt hij super.
    Jij hebt een keizersnede gehad? Hier ligt ons meisje ook in een stuit (tenminste 3 weken geleden nog wel) dus hoop dat ze volgende week al gedraaid is. Kan natuurlijk nog lang maar zo'n draaipoging lijkt me eng.

@ Irisnaomi, de klossen al onder je bed, lekker he. Wij hebben een boxspring en die is al heel hoog dus hoeven we gelukkig geen klossen, had er vorig jaar wel en toen kwam ik niet in bed omdat het zo hoog was hihi.

@ Kiss, rust lekker uit en slaap lekker.

@ Ckialita, dat je dat volhoudt zo'n lange dagen! Pff moet er niet aan denken hoor. Wel lekker dat je dan eerder klaar bent. Die 33 weken ben je zo ;).

@ Lauw, fijn dat je ouders weer veilig thuis zijn.

@ Femr, jammer dat ze de voetenzak niet hadden. Ik dacht dat ze hem eerst wel online hadden, maar dat veranderd natuurlijk ook weer iedere keer. Jammer he.

@ Chivay, volgens mij ben jij de eerste die straks onder de 100 dagen grens is :D Nog 4 dagen en dan staan er nog maar 2 cijfers hihi Dan gaat het écht snel.
    Ik heb ook echt van die poets/opruim buien, terwijl ik er helemaal geen zin in heb.

Vandaag is het trouwens precies 1 jaar geleden dat ik van Aiden uitgerekend was. Hij vond het alleen erg leuk in mijn buik en kwam pas over 5 dagen. Toch wel raar als je aan die momenten terug denkt.

7. Laartje > ja echt heerlijk hoor die klossen toen met de zwangerschap van Iris nouja erna dan en je ze weer moest inleveren misste ik ze echt erg jeetje dan lijkt het wel of je op de grond slaapt hihi

En wat leuk dat het vandaag 1 jaar terug dan de uitgerekende datum was van Aiden ..

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Ckialita... een mannelijke verloskundige :) Hoor je toch niet zo vaak!

@ Koetje... Wat lekker zo'n dagje waterratten! Zwangerschapszwemmen is wel echt lekker! Merk elke keer weer als ik uit het water komt hoe lekker het was om even zo weinig te wegen :D Gaat nog wat worden met straks een enorme buik haha...

@ Laartje... Wat leuk zeg.. precies een jaar geleden alweer.. wat vliegt de tijd zeg! Al leuke dingen geplant voor de verjaardag van Aiden??
    Enne.... Kiss, Leonizzie en EmmyX gaan mij nog voor wat betreft die 100 dagen grens ;) Maar idd.. onder de honderd klinkt zoooo snel ineens...

@ Val... Ohhh jaloers.. hier is het zonnetje verstoppertje aan het spelen... ;) Dan is ie er wel.. dan weer weg!

Enne..... ik heb me behoorlijk kunnen inhouden ;) Heb niet alle kastjes leeggetrokken in ieder geval! Ben alleen gaan snuffelen en heb er vanalles uitgehaald wat weg kan.... Mag mijn schoonvader mooi verkopen.. die staat graag op rommelmarkten!
    En ben een beetje aan het kijken hoe ik de keuken handiger kan inrichten zodat we meer ruimte over hebben straks :)

Die kleine ukkepuk heeft hier mijn navel ontdekt... Wat een ontzettend raar gevoel is dat getrappel & geduw tegen mijn navel zeg! Ze heeft nu echt 3 voorkeursplekken om haar benen te strekken.. Net boven mijn schaambotje, tegen mijn navel en links langs mijn navel :)

9. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ckialita, Ja maat 90DD heb ik er wel een paar van.
    Bijvoorbeeld deze:
    - HOTmilk She Blushes in Delight Voedingsbeha | - Hotmilk | JB4Kidz
    - HOTmilk Her Desire Was Dangerous voedingsbeha | - Hotmilk | JB4Kidz
    - HOTmilk Confidence Is Radiance Voedingsbeha | - Hotmilk | JB4Kidz
    - HOTmilk Age Of Allure Voedingsbeha | - Hotmilk | JB4Kidz
    En als je bijvoorbeeld zou kiezen voor een 85E (wat overeenkomt met een 90DD) dan heb ik nog veeeeeeeel meer keuze!
    Geldt overigens ook voor een 90E, ook heel veel keus nog.
    Dus mocht je daar wat voorbeelden van willen zien kun je het beste even mailen: info@JB4Kidz.nl

Boterkoek, dank je! Die voedingsbh's verkoop ik dus zelf, zoals je wellicht uit bovenstaande stukje wel op kan maken.

Kiss, doe je rustig aan!! Denk goed om jezelf hoor!!

Chivay, ik ken dat gevoel van alles willen opruimen en poetsen, maar probeer me ook maar zo goed als ik kan in te houden. In elk geval in etappes doen.. Maar zo moeilijk als je eenmaal lekker bezig bent ;) Het ruimt altijd zo lekker op :)

Laartje, de uitgerekende datum-dag blijft toch ook een speciale datum he! Ook al zo'n eigenwijsje die Aiden dus! Die van mij kwam pas nadat ik ingeleid werd 6 dgn erna. Hoop nu toch wel al voor de uitgerekende datum te bevallen hoor ;)

Nou ik heb lekker gelunched met mn zusje en zoontje op een terras. Had een clubsandwich, zooooo lekker en groot! hmmm!!
    En ben nog even bij de dealer geweest om wat informatie op te vragen over een nieuwe opel insignia tourer. Vanavond maar eens rustig doorlezen.
    Ook nog wat leuke kleertjes van name-it voor ons meisje gekocht en nu wil ik echt stoppen met shoppen!!! D'r kast zit al vol genoeg en dan te bedenken dat we vast ook wel wat krijgen nog!

Ik had vanmorgen trouwens eens een foto gemaakt van mn achterkant. Hoe kom je daar nou bij zul je denken?! nou... Ik was in de supermarkt en iemand benaderde me van de achterkant. "Kun je niet een stukje naar voren gaan?!" Was bij de kassa.. Toen draaide ik me om: "Nee das lastig met zo'n uitstekende buik aan de voorkant!"
    Oeps!! Jaja, die had van achter dus niet gezien dat er iets aan me vast zit. :p
    Bekijk bijlage 67158

10. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Marijee: hahaha lachen die aktie bij de kassa! Van achter zie je idd niks ;) Hier ook niet zegt mijn mannentje. Heb wel weer wat spek op mijn heupen, dat vind ik een stuk minder leuk hahaha.

@Laartje: ja baal er ook wel een beetje van, maar ja... heb nog ff de tijd haha. Heb jij nog lekker geshopt?? Grappig dat vandaag de uitgerekende dag van Aiden was!

Ik ben hier nog ff bezig geweest ;) Vanmorgen de kozijnen geverft en vanmiddag nog een keer. Sneldrogende verf hahaha. Heb eind van de middag het rolgordijntje opgehangen en de gordijnen. Wordt steeds meer af ;)
    Heb nog een aventborstkolf gescoord op MP die ook elektrisch kan, hou gewoon stug vol dat het gaat lukken hahaha. En nog 2 voedingsbh's (sorry marijee hahaha) gescoord op MP, 2 voor 20 euro. Wel 2dehands maar dat vind ik niet erg ;)
    Ga ook nog even kijken voor een voetenzak, wellicht vind ik daar ook nog wel een zilvere ;)

Toedeledokioooooooooooo ;)

11. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Femr weer lekker bezig geweest meid!:) En lekker geshopt!

Je ziet inderdaad niks van achter marije haha

12. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
  13. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Super super gaaf val!!! Mooie buggy! En handig dat de maxi cosi erop kan!! En ja... ben lekker bezig geweest en lekker geshopt hahaha. Jij kan er ook wat van ;)

14. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ladies, hier gaat het gelukkig beter! de pijn is stukken minder en beperkt zich tot de blaas inmddels. De baarmoeder voelt rustiger aan..
    en idd.. dit is veeeeeeel te vroeg voor weeen... ben de vorige keer met 32 weken bevallen en dát vond ik al te vroeg!!

15. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een gave bh's Marije! ik heb dat alleen nooit voor mezelf over.. *schaam*

hier ook een overijsselse trouwens, Deventer :D Kom van origine uit Arnhem en na een tussenstop in Almelo zit ik nu lekker hier.
    Kunnen we misschien carpoolen als de meeting er is..

16. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    van wat van shoppen? haha vind het nog meevallen;)

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Val: ja dat is waar, valt nog mee! Maar jij bent ook een koopjesjager volgens mij ;)

@dingentje: fijn dat het een stuk beter met je gaat!! Die 32 weken de eerste keer was idd ook veel te vroeg! Hopelijk blijft dit kindje langer zitten hoor!! Overtijd hoeft natuurlijk ook weer niet, maar zou wel prettig voor jullie zijn als het na de 37 weken komt.

19. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    ja dat wel! Koop niet zomaar meer alles haha en tegenwoordig ook nog de dingen die echt nodig zijn, vroeger was dat wel anders;) Als het aan mij lag kocht ik alle winkels leeg! vooral al die schattig meisjeskleertjes aaaaaaaaaaaah haha

20. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Ja dat heb ik tegenwoordig ook hoor! Alleen kopen wat ik nodig heb. Merk dat vooral bij mezelf, wbt dingen voor mezelf kopen. Voor de kinderen vind ik het nog wel eens lastig. Als ik dan wat goedkope dingen heb gescoord smaakt het naar meer whaaaaaaaahahaaaaaaaaaaa.
    En jaaaaaa...... al die roze meiden kleertjes!!!!!! Om verliefd op te worden!!

Deel Deze Pagina