@ dingetje - Voel je je weer wat beter? Wat een verhaal! @ Kiss - Mooi buikske en een heeeeeeel erg fijn weekend, het wordt zondag over de 20 graden!!!!
Goeiedag Zwangere lady's Femr fijnd dat je van de week weer goed gekeurd ben bij de vk. en jee je bent weer lekker bezig geweest in het kamertje. Heerlijk. Wij gaan van het weekeind lekker verder. Brendat geniet lekker van al die bewegingen in je buikkie heerlijk gevoel he? Fijn dat je baas wel rekening met je houd dat je tot half mei alleen bent op je werk. En een GRRRr dag tussen door haha ken ik. Val wat een leuk fleurig kaartje zeg!. Leuke buggie zeg. Marije balen dat je ook zo last van je bekken heb. TOch wat meer rust nemen is wel wat fijner voor je misschien? hahah en wat een actie zeg in de winkel of je niet even naar voren kan hhaah. Dat gaat dan idd moeilijk als je er wat voor heb hangen. Dingetje jeeeee dat is schikken zeg. Dat is al niet niets zeg. Nou hoop voor je dat de kuur aanslaat en duim voor je. Fijn dat je je beter voelt je buik rustiger is tot alleen je blaas. Zou idd niet best wezen als je al moest bevallen. Kiss ja ik heb zalf voor als ik gestoken word door muggen alleen helaas mag ik die tijdens me zwangerschap niet gebruiken dus van de week maar even ha bellen of er iets anders is. En een hommel in je kamer bah vieze beesten. En je heb ook zo last van je bekken bah. Maar je fisio kan je ook goed maseren ik blijf ook gaan ondanks ik zoveel pijn heb. Kan ook helaas niet meer veel doen. En ook al zo mooi buikkie Veel plezier weekeindje weggggg. Jullie hebben idd heeeeeeel mooiiiiiiii weer. Lauw fijn dat je ouders weer veilig thuis zijn. Chivay haha ja mijn handen jeuken ook al paar dagen om de keuken en kelder leeg te trekken wil al vast in de kelder een plank vrij maken voor de kleine en in de apothekerskast wil ik ook ruimte maken voor de kleine. Maar doe het toch maar niet doe het van het weekeind wel samen met vriendlief anders ga ik me eigen weer overbelasten. En wat een leuke voeten zak zeg. Ja die past er zeker wel bij en ook nog eens lekker fleurig. Er zit rood in dus kan wel. Ckialita jeetje je heb het er maar druk mee zeg pfff. Waar haal je die energie vandaan haha. Fijn dat je alles samen heb gedaan de was en zo. Koetje o heerlijk gezwommen met dochterlief. Oke nou dat is idd minder dan dat de draai poging niet gelukt was. Nou hopen dat bij deze het uit zijn/haar eigen draait. Irisnaomi fijn dat het in en uitstappen in bed makkelijk en fijner gaat met de klossen eronder. Nicky haha netjes jij ook zo druk bezig geweets alles bij te lezen hah. Nog gefeliciteerd met je broer zijn verjaardag. o en lekker gepoets zie ik. O ja spannend meid vandaag uitslagen van solicitatie he nou ik ga duimen voor je hoor. Hier gister met schoonvader terug naar ziekenhuis geweest och was weer een pak van onze hart gaat weer de goeie kant op met hem. hij moet 6 mei alleen weer terug komen voor fiets test dus we wachten nog af. Maar gelukkig geen vernauwingen dus dat is al een opluchting je zag het gelijk in zijn gezicht dat hij weer wat kon lachen gelukkig. Hier vanavond met vriendlief even de gordijntjes in korten dan stof naar stiefmoeder brengen van het weekeind die gaat banden maken zodag ik de gordijnen er in kan hangen als ze open gaan. en even keuken en kelder opruimen en schoonmaken. voor de rest vannacht een rot nacht veel last van me bekken ondanks ik rust heb al een paar dagen dus snap er niets van of ik nou rust of niet het blijft toch wel zeer doen. Kleine meid is lekker actief in me buik. Vriendlief zijn van de week weet wel welke buikband je moet bestellen met de tekst DE VERBOUWING. erop ze was echt heel actief haha maar hij geniet er zeker van. Vandaag maar is lekker in de tuin van het heerlijk weer genieten.
@kiss: Mooi buikje! @iltje: Fijn dat het met je schoonpa een stuk beter gaat. Hopen dat er niets ernstigs uit de fietstest komt. En ga maar eens lekker genieten van het weer! @hier: zit er even doorheen... vanmorgen een mail gekregen dat ze gekozen hebben voor 2 personen met meer ervaring.... hoe kan ik dan ervaring opdoen??!!! nouja, ik ga er maar vanuit dat ik pas weer werk heb in 2011 we zien wel. Net even lekker een bammetje gegeten en zodadelijk weer verder met het poetsen van de babykamer. Morgen worden de deuren erin gehangen en kan het inruimen gaan beginnen Daar heb ik dan gelukkig wel weer zin in. Dat is dan ook iets waar ik nu al naar uit kijk. Fijne dag nog allemaal!
@ nicky - He... klotig.... Nooit leuk om te horen, goed dat je even je zinnen kan verzetten met opruimen. Dat gaat altijd eens stuk sneller als je een beetje pissig bent..!
pffff hier ff aan het stressen vriend belde net en had bloed bij het plassen hij had het gisteren al over dat hij pijn had met plassen en dacht aan een blaasonsteking maar schrik hier nu erg van hij moet direct vanaf zijn werk nu naar de huisarts ga er ook even heen om duidleijk de horen van de huisarts wat er is want soms draait vriendlief er wel wat omheen bah kan niet eens gewoon tiepen hoop dat het een blaasonsteking is ofzo zit echt te shaken bahbah
he bah irisnaomi: volgens mij had de man van mijn vriendin dat ook en die had een liesbreuk...word ie trouwens dinsdag aan geopereerd.. Shit Nicky wat jammer zeg!! Nou ja je kan straks wel lekker genieten zo kan je het ook bekijken...nog lekker gepoetst? Kiss je leest het niet meer maar fijn weekend!! wow wat een weekend hebben jullie uitgezocht he perfect! enne jou buik je lijkt op de mijne! haha WEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!
Hier een super actief kindje de laatste dagen. Helaas komt de vermoeidheid bij mij weer terug. Kan zo een uur slapen na het eten. Vriendlief maakt mij trouw na 30min. wakker. Gister buik aan de buitenkant zijn bewegen. Helaas was het daarna weer over zodat vriendlief het niet heeft kunnen zien.
http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/204419-gratis-blauwe-roze-babysneakertjes.html Erg leuke schoentjes gratis bij aanmelding
Hai meisjes, Daar ben ik ook weer. En ook ik heb weekend!! Jahoeeeee!! Hopelijk veel van het zonnetje genieten, lijkt me heerlijk Hier is beeb ook erg actief, vooral vandaag. Heb veel gezeten vandaag, dus dan valt het ws ook meer op, maar heel actief, gezellig hoor hahaha. Isa heeft het van de week ook gevoeld en Pim daarnet. Zaten ff samen op de bank, hand op mijn buik en beennggg, hij kreeg er een jengst tegen hahaha. Zo grappig! En vooral die koppies van de kinderen ook, sweet! @Irisnaomi: ik hoop dat het allemaal meevalt met je man @Nicky: balen zeg dat je nu bent aangenomen... ze weten niet wat ze missen! hopelijk komt er snel weer een andere leuke vacature!
@Kiss: veel plezier! jullie hebben idd een goed weekend uitgezocht! Wij gaan volgend weekend weg, heb er zin in! Mooi buikje!! @Iltje: leuke tekst voor op een buikband hahaha @Susan: leuk he om het van de buitenkant te zien, echt grappig!
@Susan: erg leuk die sneakertjes!! Maar als ik zie welke gegevens ze allemaal moeten hebben denk ik... laat maar hahaha. Ben niet zo vrijgevig met mijn gegevens hahaa. Voor je het weet heb je weer allerlei verkopers aan de telefoon, post of zelfs voor de deur....
Ik meld me altijd af na de tijd. Via de mail vind ik het niet zo erg via de telefoon is vervelender. Verander soms ook wel een nummer van mijn mobiel zodat het nummer niet klopt kunnen ze ook niet bellen
Ga X-factor kijken, fijn weekend dames maar dat gaat vast lukken met de voorspelde temp. Helaas kan ik hier niet teveel in de zon ivm opkomend zwmasker. Maar even op jacht naar een leuk petje.
Hey dames! Wat fijn om het weekend in te gaan met de wetenschap dat het schitterend mooi weer wordt he!!! Heb er helemaal zin in.. Nog geen bijzondere plannen, maar ik wil vooral rustig aan doen en genieten!!! Ben vanmorgen met zoonlief een konijntje en alle toebehoren gaan kopen Zo'n schattig knijntje hebben we gevonden! Een 9 weken oud vosdwergkonijntje.. Helemaal lief zo'n klein zacht bolletje! Jaimy mocht zn naam bedenken en aangezien hij 'm de hele tijd 'Bob' noemde denk ik dat dat zn keus is geworden, spreekt voor hem ook lekker makkelijk uit. Hahahahah! Bekijk bijlage 67396 Mama&Zo ben ik al op aangemeld dus weet niet of ik me nogmaals kan aanmelden, straks eens kijken.... En idd ik wijzig ook wel es mn telefoonnummer ietsje, heb een hekel aan verkopers via de foon! Kiss, wat een mooi buikje zeg! Heel laag nog he, bij mij begint het al veel hoger. Grappig om te zien hoe erg de buikjes verschillen he! Irisnaomi, hoe is het afgelopen? Valt het mee?? Beebje is hier ook lekker actief, wel een echt eigenwijsje, probeer het te filmen maar juist dan is het weer stil... Grr.. Nog 10 nachtjes slapen en dan weer gluren naar ons meisje!!!! Nou dames, allemaal een zeer goed weekend!!!! Pas op voor de gezichtjes!! Geen zw.maskertjes hoor! Goed beschermen. Ik ga weer even verder kijken naar X-factor!! Tot snel weer, xxx
Wat geweldig dat konijntje!! Mijn kids zouden ze het ook wel willen hihi. Maar ja... hebben al 2 honden en 2 katten, vind het wel genoeg hihi. Jij ook genieten van het mooie weer!